Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 74

Wątek: Dyskusja ogólna

  1. #1
    sadam86
    Gość

    Dyskusja ogólna


    Modyfikacja ma nas przenieść do ogarniętego Wojną o Pierścień Śródziemia.
    Dział Rise of Mordor na TWCenter

    Obecny status modyfikacji: zamknięta wersja alpha.

    Status modyfikacji Rise of Mordor (Total War: Attila) - 15.10.2017:

    Spoiler: 
    1. Zespół pracuje nad jednostkami dla trzech frakcji: Rohanu, Mordoru i Isengardu.

    Isengard posiada w 50% ukończony roster, a oddziały Orków zostały znacznie ulepszone pod względem wizualnym. Do rosteru doszli berserkerzy.
    W przypadku Mordoru widać jedynie niewielkie efekty pracy, czyli trochę pomniejszych elementów 3D i modele Trolli oraz Orków. W tej chwili pieczę nad rosterem frakcji Saurona sprawuje modder-nowicjusz, dlatego postępy nadchodzą powoli.
    Rohan to w najmniejszym stopniu opracowana frakcja pod względem jednostek samych w sobie - na razie istnieją tylko grafiki koncepcyjne dla całego rosteru i kilka modeli hełmów, tarcz itp. Progres w kwestiach kluczowych elementów 3D jest słabo widoczny ze względu na mało czasu osób odpowiedzialnych za jednostki.

    2. Animacje bitewne są tworzone przez Niels'a Dinkelaar'a oraz Gerre'a van der Meer'a w ograniczonym czasie wolnym, jako że obydwaj Holendrzy jednocześnie studiują. Teraz ta dwójka pracuje nad ruchami Trolli i paroma innymi specyficznymi dla danych ras animacjami.
    Na początku czerwca odbyła się transmisja ze studia MoCap, gdzie prezentowano proces animowania nowości do moda. Zapis streama powinien się pojawić za jakiś czas.

    3. Bestie - artysta 3D Zak Cowen po opracowaniu Trolla zajmuje się modelem Mumakila, wielkie zwierzę przypominającego mamuta. Po wywiązaniu się ze swojej powinności przekaże on stwora podzespołowi od animacji.

    4. Muzyka - Słowak Filip Oleyka przygotował wielką ilość utworów tworzących soundtrack moda, jednakże wprowadzenie własnej muzyki do Attyli nadal pozostaje niewykonalne.

    5. Grafiki 2D - jak już wspomniano wyżej, Rohan otrzymał graficzne odwzorowanie całego swojego rosteru za sprawą Robbiego McSweeney'a. Inny modder, Luke Martins, tworzy concept arty dla następnych frakcji na liście zespołu: Haradu i Rhun.

    Tworzeniem Interfejsu Gracza para się Lord Ellessar, zaś artysta od kart jednostek pozostaje od jakiegoś czasu nieaktywny.

    6. Architektura i mapy bitewne - w aspekcie architektury widać duży krok naprzód, ponieważ Mr. Jox doszedł do tego, jak tworzyć własne osady z działającymi murami. Niewielu modderom się to udaje, a ponoć na tym polu są większe możliwości niż w samym Medievalu 2. Ogólnie jest to bardzo czasochłonna i mozolna praca.

    Na razie utworzone zostały takie mapy bitewne oparte na lore, jak Pola Celebrantu i Brody Isen. Wymagają one oczywiście dopracowania.

    7. Balans i lore - od tych dwóch rzeczy istnieje mały, ale za to dość aktywny zespół ustalający statystyki jednostek i listy zgodnych z lore uniwersum Władcy Pierścieni oddziałów dla wszystkich frakcji.

    8. Pomniejsze - lider Rise of Mordor, Vikus van de Merwe, sporządził narzędzie modderskie Total War Shader for Substance Painter. W skrócie: umożliwia ono przenoszenie wytworzonych elementów 3D do gry, tak, że wyglądają one w niej identycznie jak po wykonaniu.

    9. Mapa kampanii - zespół zakreślił koncepcję mapy Śródziemia nałożonej na mapę Europy i ułożył listę osad przyporządkowanych do danych frakcji. Na razie to tyle, ale twórcy zamierzają się skontaktować z pewnymi perskimi modderami, którzy zdołali zmienić położenie miasta w kampanii (co prawda nie wiadomo, czy Ci ostatni zrobili to legalnie; mogli zedytować plik .exe, co jest zabronione).





    Will we move to Warhammer or Bannerlord?
    - The chance of us moving to Warhammer, Bannerlord or any other games is very small, and is pretty much not going to happen.

    Will there be a campaign map?
    - The campaign development has been put on hold temporarily however it has not been written off, and is still in the plans for the future.

    How much progress is done on the mod?
    - Our team has completed 2 out of 19 factions. We have also done a lot of 2D art, text, database and music stuff.
    - We have made progress in other areas as well. Overall Rise of Mordor is more than 10% completed so far.

    What is our focus at the moment?
    - Since Gondor and Dale are done we are now going to focus on Mordor and Isengard factions.
    - Besides units, we plan to start battlefield modding (that includes siege battles and land battles).
    - The above two are our main goals but we will also work on other factions, creatures such as trolls, wargs and mumakil and a lot more unit concepts and so on.
    - We also need more modellers for character and environment development. We wouldn't mind a few more animators.

    What is the final release date?
    - It is unknown even to us. Not even approximately. The community will not be able to access the first public release any earlier than 2018 however.

    And what about music modding?
    - We have information that music modding is possible for Total War Attila and we have all reasons to trust it. However it will take hours of testing to get an idea of what exactly we are able to edit.

    What cannot be modded in Total War Attila?
    - Obviously, campaign-related things such as the shape of the campaign map itself and video files (plus some hardcoded engine features). In addition voice and music modding isn't possible at the moment, but we will work on this and see if we can crack the problem.

    How many factions will the mod have?
    - 19 factions for release 1.0 are planned. This can change in future.

    Is the team looking for testers?
    - At the moment, not really but in the future we will.

    Spoiler: 







    Spoiler: 







    Spoiler: 

    Karty jednostek Gondoru

    Karty jednostek Dale

    Karty jednostek Elfów z Imladris

    Karty jednostek Mordoru

    Karty jednostek Isengardu


    Herby wszystkich frakcji:



    Temat zaktualizowany, dodane screeny i cała reszta, zostawiam jeszcze poniżej oryginał, choć właściwie nie wiem po co - Temer
    [SPOILER]Jak sama nazwa wskazuje mod przeniesie Nas do Śródziemia w pełni wykorzystując możliwości graficznego silnika Atylli:
    http://www.twcenter.net/forums/forum...r-%28TW-RoM%29
    Ostatnio edytowane przez Polemajos ; 24-10-2017 o 21:32

  2. #2
    Podczaszy Awatar LEGION
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    هندوکش
    Postów
    584
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Ostatnią konwersje w jaką grałem, ze świata Tolkiena, był Third Age TW. Nie wiedziałem nawet, że wychodziły jakieś pod poprzednie części serii. TA, to było coś w stylu Rome. Na równi z EB, dla mnie w świecie modów. Kiedy zainstalowałem TA, pierwszy raz poczułem, że nie wydałem pieniędzy na Medieval II, na marne.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZD_LM3mck0I
    Tyberiusz wrócił na Capri..

  3. #3
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    228
    Otrzymał 320 podziękowań w 249 postach


    Nowy przegląd moda.
    "Ten kto może zniszczyć jakąś rzecz, całkowicie nad nią panuje"




  4. #4
    Cześnik Awatar RadekGames
    Dołączył
    Mar 2015
    Postów
    269
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 9 podziękowań w 9 postach
    Wygląda bardzo interesująco, zastanawia mnie jedynie jak na sam koniec będzie wyglądać mapa kampanii.

  5. #5
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 116
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    27
    Otrzymał 34 podziękowań w 30 postach
    https://www.change.org/p/total-war-a...ign-map-editor

    Myślę, że petycja jako osobny post będzie dobrym rozwiązaniem.
    ]

  6. #6
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    228
    Otrzymał 320 podziękowań w 249 postach




    Kolejne filmiki.
    "Ten kto może zniszczyć jakąś rzecz, całkowicie nad nią panuje"




  7. #7
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    5 960
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    196
    Otrzymał 586 podziękowań w 398 postach
    Cytat Zamieszczone przez RadekGames Zobacz posta
    Wygląda bardzo interesująco, zastanawia mnie jedynie jak na sam koniec będzie wyglądać mapa kampanii.
    Ponieważ nie można modelować mapy kampanii twórcy moda poddali ją plastycznej obróbce czego efektem jest takie cudeńko:

    Spoiler: 










    Więcej informacji mozna znalezć w poniższym materiale video:


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan

    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.


  8. #8
    Wilcza Strażniczka Awatar Sara Temer
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    997
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    42
    Otrzymał 189 podziękowań w 118 postach
    Im dłużej patrzę na tą mapę, tym bardziej smutna mi się ona wydaje...
    Elfy! Dużo gadania, mało myślenia, a na koniec wszyscy giną, wołając "Ale im pokazaliśmy!"

    To co możesz zrobić jutro, zrób wczoraj!

    "Drogą do zwycięstwa jest granie frakcją, której kolorki mi się podobają" - Arris



    Kanał YT: http://www.youtube.com/c/SaraTemer

  9. #9
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    5 960
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    196
    Otrzymał 586 podziękowań w 398 postach
    Morze Czarne będzie robić za Martwe Bagna (trochę się rozrosły ale trudno).
    Uważam że należy trzymać kciuki za tych zapaleńców ale bez możliwości zmiany zarysów lądów i mórz ten projekt może się zakończyć niepowodzeniem.Chociaż się ucieszę jeśli będę się mylić.Dajmy im trochę czasu na zmianę krajobrazu i efekty złożonej petycji.


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan

    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.


  10. #10
    sadam86
    Gość
    Petycja pewnie podzieli los tej odnośnie limitów modowanie do Medka 2, ale co tam, własne bitwy będą epickie, a i do mapy pewnie się z czasem przekonam.

Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •