Strona 1 z 58 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 576

Wątek: Dyskusje ogólne

  1. #1
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 469
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach

    Dyskusje ogólne

    Modyfikacja pod Attylę przenosząca gracza w średniowiecze. Rozgrywka rozpoczyna się w 1212 r n.e, więcej informacji w linku poniżej:
    http://www.twcenter.net/forums/forum...tal-War-(MKTW)

    Status Medieval Kingdoms:

    Q: Czemu frakcja X nie posiada danej jednostki? Czemu dana jednostka nosi takie, a nie inne uzbrojenie?

    A: Wkładamy dużo pracy w szukanie informacji, na których bazie tworzymy rostery jednostek. Próbujemy przy tym pogodzić realizm, poprawność i licencje artystyczne. Często stronnicza lub bardziej popularna perspektywa nie jest ugruntowana faktami. Jeśli ktoś wyłoży zażalenie poparte argumentami, rozpatrujemy je, ale to do nas należy ostateczna decyzja odnośnie danej kwestii.

    Q: Często widzę żołnierzy w zbroi płytkowej i ciągle jest mowa o tych całych ,,tierach". Czy przypadkiem mod nie jest osadzony w roku 1212?

    A: Datą startową naszej kampanii będzie rok 1212, jednakże chcąc uczynić średni i późny etap rozgrywki ciekawszym, mamy trzy tiery, z których każdy reprezentuje dane stulecie. Tier 1 = (lata 1200 - 1300), Tier 2 = (lata 1300 - 1400), Tier 3 = (lata 1400 - 1500).

    Q: Jak to działa dla frakcji, które historycznie nie przetrwały XIII wieku, jak np. Tuluza i Cesarstwo Łacińskie?

    A: To było trudne do rozwiązania, ale w gruncie rzeczy próbujemy zachować i zachowujemy wyposażenie stosowne do wspomnianych tierów, tak by z prawdopodobieństwem reflektowało to, jak prezentowałaby się dana frakcja, gdyby przetrwała. Mamy także skłonność do zmiany wyglądu takich oddziałów, aby dopasowywały się do tego, jak przedstawiały się jednostki państwa, które w rzeczywistości zajmowało terytoria tejże nacji po jej upadku.

    Q: Czy zobaczymy utworzone przez modderów miasta, statki, trebusze, itd.?

    A: Tak, wszystko to przygotujemy w odpowiednim czasie. To kwestia nakładu sił i czasu.

    Q: Czy tworzycie kampanię?

    A: Tak, jesteśmy w toku pracy nad kampanią. Jeśli chodzi o moje zdanie - dokonaliśmy wielkiego postępu i mimo stosunkowego braku przeglądów ciężko pracujemy za kulisami.

    Q: Nie rozumiem. Mod 1220 AD ma już swoją kampanię i nowe, utworzone miasta? Jeśli tak długo zajmuje złożenie Waszej pracy w całość, jak dla tej modyfikacji ukończono już wspomniane elementy tak szybko? Nie współpracujecie z członkami zespołu tego projektu?

    A: Zacznijmy od tego, że przestaliśmy ze sobą współpracować miesiące temu. Artstudio ma zezwolenie na używanie naszych prac w jego modzie, ale tworzy on odrębny projekt. Po drugie, mimo że screeny z 1220 AD wyglądają ładnie, jest ono raczej zabugowane z jego przerobionymi miastami. Nie jest to zniesławianie. Rozgrywałem oblężenia, gdzie wieże nie mogą dosięgnąć murów lub budynki są po prostu zabugowane. Określił on zmoddowane budowle nazwami z vanilli, niezależnie od tego jak funkcjonalne one są.

    Q: A co z innymi modami, takimi jak np. 1295?

    A: Te projekty to wielce wychwalane podmiany tekstur. Jeżeli chodzi o rozgrywkę, są takie same jak Age of Charlemagne czy podstawowa Attila. Zwyczajnie nie są tym, co robimy my. Nasza kampania będzie przykładowo zawierać nowe drzewka budynków i cechy frakcyjne. Dyplomacja będzie za to lepiej odwzorowywać realia tamtych czasów. To wszystko już w wersji alpha! Zasadniczo doświadczenie z naszej rozgrywki będzie głębsze.

    Q: Macie wyznaczoną przybliżoną datę wydania kampanii?

    A: Wciąż nie posiadamy konkretnej odpowiedzi na to pytanie. W momencie, gdy przejdziemy do wersji alpha, będziemy w stanie podać przybliżoną datę jej publicznej premiery.

    Q: Co powiecie o wydaniu wersji, która zaspokoiłaby głód graczy?

    A: Początkowo obiecałem, że nie wydamy kolejnej wersji moda bez kampanii, ale jeśli zapotrzebowanie okaże się wystarczające na coś innego, nawet jeśli taka wersja nie posiadałaby przerobionej rozgrywki, rozpatrzymy to. Dobrą informacją jest to, że CA podniosła limit wielkości pliku .pack, który można zgrać na Warsztat Steam. Dzięki temu po raz pierwszy możemy wrzucić wszystkie części naszego moda bezpośrednio na tę platformę. To niezmiernie pomoże nam wszystkim. Rozważamy dodanie na Steam zaktualizowanej wersji moda, którego zawartość znajdowałaby się odtąd w dwóch plikach, co byłoby próbą przeniesienia modyfikacji do steamowego Warsztatu. Jeśli się na to zdecydujemy, ukaże się ona w kwietniu, przed premierą Thrones of Britannia. Szykujcie się na więcej informacji w tym temacie.

    -------------------------------------------------------------------------------

    Edycja - KLAssurbanipal:

    Zamieszczam pełny preview map, żeby nie szukać na TWC, nie tylko frakcje, ale także religie, prowincje, miasta itp. Wszystko ładnie rozdzielone przez twórców, żeby było przejrzyście.

    Spoiler: 
    Provinces Map
    Spoiler Alert, click show to read:




    Cities Map
    Spoiler Alert, click show to read:





    Factions Map
    Spoiler Alert, click show to read:







    Emergent Factions Map
    Spoiler Alert, click show to read:







    Religion Map
    Spoiler Alert, click show to read:





    Rebels Map
    Spoiler Alert, click show to read:





    Tu są symbole:

    Spoiler: 

    Faction Symbols
    Spoiler Alert, click show to read:




    Ostatnio edytowane przez Polemajos ; 25-03-2018 o 14:40
    ,,Vae Victis"


  2. Użytkownicy którzy uznali post Polemajos za przydatny:


  3. #2
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 420
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    873
    Otrzymał 948 podziękowań w 504 postach
    Trzeba przyznać, że mod się wyrobił i wszystko wygląda zacnie. Przykładowo liderzy frakcji:

    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  4. #3
    Wojski
    Dołączył
    Dec 2013
    Postów
    61
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    11
    Otrzymał 9 podziękowań w 8 postach
    Nie ma żadnych informacji kiedy ten mod miałby zostać skończony?

  5. #4
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 469
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach
    Z tego co się orientuję to jeszcze nie wiadomo. Trzeba wziąć pod uwagę, że to duży mod, a zaczęli nad nim pracować stosunkowo niedawno temu.
    ,,Vae Victis"


  6. Użytkownicy którzy uznali post Polemajos za przydatny:


  7. #5
    Podczaszy Awatar Artem.pl
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    77
    Otrzymał 62 podziękowań w 38 postach
    Modyfikacja zapowada się znakomicie. Jednostki wyglądają świetnie, tak samo jak karty jednostek i budynków. Nie mogę się doczekać pokazania przez twórców rosteru Polski.

    Edit: Preview Burgundii: http://www.twcenter.net/forums/showt...hy-of-Burgundy

    Fajnie wygląda salwa strzelców.

    Lista Frakcji(wygląda na to, że Polskę podzielą na księstwa):
    British Isles:

    Kingdom of England
    English Earldoms
    Kingdom of Scotland
    Kingdom of Gwynedd
    Kingdom of Ireland

    France:

    Kingdom of France
    Duchy of Burgundy
    Provence
    County of Toulouse
    County of Flanders

    Holy Roman Empire:

    Holy Roman Empire
    Duchy of Bavaria
    Duchy of Saxony
    Duchy of Lorraine
    March of Brandenburg
    Duchy of Savory
    Duchy of Austria
    Kingdom of Bohemia
    Schwyz
    Friesland

    Italy:

    Republic of Venice
    Republic of Genoa
    Republic of Pisa
    Duchy of Lombardy
    The Papacy
    Kingdom of Sicily

    Spain:

    Kingdom of Aragon
    Kingdom of Castile
    Kingdom of Leon
    Kingdom of Navarre
    Kingdom of Portugal
    Almohad Caliphate

    Central Europe:

    Kingdom of Hungary
    Second Bulgarian Tsardom
    Grand Principality of Serbia
    Banate of Croatia
    Banate of Bosnia

    Scandinavia:

    Kingdom of Denmark
    Kingdom of Sweden

    Eastern Europe:

    Greater Poland
    Lesser Poland
    Duchy of Silesia
    Duchy of Pomerania
    Teutonic Order
    Kingdom of Lithuania
    Kievan Rus
    Galicia-Volhynia
    Cuman Khanate
    Ryazan-Murom
    Volga Bulgars

    Byzantine Successor States:

    Empire of Nicaea
    Latin Empire
    Empire of Trebizond
    Despotate of Eprius

    Anatolia and the Middle East:

    Sultanate of Rum
    Cilician Armenia
    Crusader States
    Ayyubid Sultunate
    Kingdom of Makuria
    Hafsids
    Banu Ghaniya
    Rasulids
    Oman
    Zengid Dynasty
    Kingdom of Georgia
    Shirvan
    Kingdom of Abkhazia
    Abbasid Caliphate


    Khwarezmian Empire:

    Khwarezm
    Ahmadilis
    Bavandids
    Hazaraspids
    Salghurids



    Mapa:
    Spoiler: 
    Ostatnio edytowane przez Artem.pl ; 12-12-2015 o 08:44


    Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
    przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku
    : http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War

  8. Następujących 2 użytkowników podziękowało Artem.pl za ten post:


  9. #6
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 469
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach


    Karty jednostek Burgundii.
    ,,Vae Victis"


  10. Następujących 4 użytkowników podziękowało Polemajos za ten post:


  11. #7
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 637
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    No przecież te karty są takie jak być powinny czyli prawie doskonałe .Po Ancient Empires Mod tego moda wyglądam z niecierpliwością.


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  12. #8
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 469
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach


    Screen armii Aragonii.
    ,,Vae Victis"


  13. #9
    Podczaszy Awatar Artem.pl
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    77
    Otrzymał 62 podziękowań w 38 postach


    Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
    przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku
    : http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War

  14. #10
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 637
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Cytat Zamieszczone przez Artem.pl Zobacz posta

    Jak ktoś nie widział kart budynków, to proszę: http://www.twcenter.net/forums/showt...lding-UI-cards
    Uwielbiam zagłębiać się w detale a te ikonki wręcz cieszą swoim widokiem!



    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  15. Następujących 2 użytkowników podziękowało Nezahualcoyotl za ten post:


Strona 1 z 58 1231151 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •