Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Jak powinna wyglądać armia lądowa i jak jej używać?

  1. #1
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2016
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Jak powinna wyglądać armia lądowa i jak jej używać?

    Jestem początkującym graczem i dlatego chcę zapytać o radę doświadczonych strategów.

    Chciałbym wiedzieć jak powinna wyglądać typowa armia lądowa i jak jej efektywnie używać. Rozpocząłem kampanię jako Austria i jestem trochę zagubiony gdyż mam do wyboru do rekrutowania strzelców liniowych, pikinierów, jakąś lekką piechotę, grenadierów, kawalerię, dragonow, artylerię i inne

    I nie wiem co rekrutować i w jakiej ilości a także jak najefektywniej używać armii w bitwie.

    Proszę więc o porady co i jak

  2. #2
    Asuryan
    Gość
    Trochę artylerii zawsze się przyda (z 4 działa na początek) i kawaleria do uciszania dział wroga, najlepiej strzelecka (ze 2-4 jednostki lekkich dragonów). Lekka piechota ma większy zasięg od liniowej, warto mieć jej od 4 do 6 jednostek - nie za dużo, bo ma mniej żołnierzy w oddziale. Pikinierów nie bierz w ogóle, grenadierzy są nieźli jak wyczujesz kiedy rzucić granaty. Piechota liniowa to podstawa, kręgosłup armii, powinna liczyć przynajmniej połowę Twoich sił. Podczas bitwy przede wszystkim chroń swego generała. To porada a propos trybu single, w multi nie jestem zbyt dobry.

  3. #3
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach