Strona 15 z 26 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 258

Wątek: Total War: WARHAMMER II - Dyskusja Ogólna

  1. #141
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Cytat Zamieszczone przez Chaak Zobacz posta
    A tak przy okazji, jak jesteśmy już w temacie multi, to Skavenami da się coś ugrać? Niby mają mocne jednostki, ale nie potrafię złożyć z nich jakiejś sensownej kompozycji, zawsze są w czymś braki. Jak trafiałem ich przeciwko sobie, to też nie byli zbyt dużą przeszkodą.
    Jasne że tak. Nasz Czeremis jest ekspertem od skavenów i odnosił nimi sukcesy nawet w lidze fantasy(czyli najwyższa półka graczy). Kluczowe jest zachowanie przy życiu lorda, tak samo jak u zielonych. Jak sam nie chcesz szukać odpowiednich kompozycji armii, to znajdziesz gotowe u Turina czy kogoś z jego ekipy(dahvplay,The Gobbo King,JanetOcccasion, JonTaun itd.)

    PS Co do eterycznych jednostek, to często widzę, że ludzie korzystają z tego typu bohatera(Banshee) oraz "wózków"(Urządzenie Mortis), więc przydatność musi jakaś być.

  2. Użytkownicy którzy uznali post Pyrrus89 za przydatny:


  3. #142
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Cytat Zamieszczone przez Pyrrus89 Zobacz posta
    Jasne że tak. Nasz Czeremis jest ekspertem od skavenów i odnosił nimi sukcesy nawet w lidze fantasy(czyli najwyższa półka graczy). Kluczowe jest zachowanie przy życiu lorda, tak samo jak u zielonych. Jak sam nie chcesz szukać odpowiednich kompozycji armii, to znajdziesz gotowe u Turina czy kogoś z jego ekipy(dahvplay,The Gobbo King,JanetOcccasion, JonTaun itd.)

    PS Co do eterycznych jednostek, to często widzę, że ludzie korzystają z tego typu bohatera oraz "wózków", więc przydatność musi jakaś być.
    Banszetka czy Mortis to podstawy niektórych buildów Wampirów a co do piechoty i jazdy eterycznej to są bardzo sytuacyjni tyle w temacie multi co do eterycznych .

    @up Chaak

    A skavenów to jak zauważył Pyrrus, Czeremis bardzo dobrze sobie nimi radzi i na pewno od niego mógłbyś się czegoś nauczyć
    Spoiler: 







  4. Użytkownicy którzy uznali post Mist za przydatny:


  5. #143
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    813
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Mortis nie jest eteryczne.

  6. #144
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Mój błąd. To przez kolor karty.

  7. #145
    Wojski Awatar jedynytakisebek
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    65
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Skoro to dyskusja ogólna to wyleję swoje żale Ostatnimi czasy dużo grywam w Rome TW II, kampanie bo w multi jestem cienki jak sik pająka, poza tym lubię sobie pograć na spokojnie ( przynajmniej w wirtualnym świecie nie zapieprzać jak mały samochodzik . I kwestia która rzuca się w oczy przy takich spokojnych rozgrywkach gdzie możesz sobie zrobić zooma i podziwiać pojedynki w zwarciu tudzież i nie tylko... No i właśnie! Jak robisz zooma na pojedynki to możesz uświadczyć dla danych rodzajów wojsk co najmniej kilka sekwencji walk oraz finisherów a z tego co zauważyłem to i przy ostrzale jest też kilka form agonii a w WTW który jest produkcją nowszą (opartą na tym samym silniku chyba nawet - jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) nie ma takich scen WOGÓLE! WTF?!?! Pod tym względem Warhammer jest wręcz można powiedzieć BRZYDKI!!! Właśnie rozegrałem sobie parę pojedynków i przyglądałem sie pierwszym liniom i... nic nie dostrzegłem!!! Są jakieś wyskoki, uderzenia z półobrotu ale ni jak to się ma do tego co się dzieje wokół... a już sceny tego typu "goblin dźga miecznika w kolano a tamtemu wybucha głowa" czy "cios w plecy po którym odpada ręka" wołaja o pomstę do nieba!!!! Ja pieniczę nawe jednego finishera!!! Ja rozumiem że tutaj mnogość jednostek i różnice ich rozmiarów i fizjonomii mogą stanowić problem ale FFS za prawie każdy cholerny DLC płaci się nie małe pieniądze jak na zawartość którą otrzymuje się w zamian!!! Przecież nawet głupie skopiowanie starć ras humanoidalnych (większośc jednak w WTW!) z własnie dużo starszego Rome załatwiło by część sprawy! Chyba że twórcy "zostawiają pole do popisu dla modderów"... ale nie znalazłem jeszcze moda który by tę kwestię ulepszał :/ I żeby nie było ja rozumiem że pewnie nie łatwo jest stworzyć animacje starć dla takiej mnogości różnorakich jednostek ale... od Rome minęło ile to już ... 5 lat? A tu nie ma śladu żeby cokolwiek było robione w tej kwestii... A jak już wspominałem wystarczyłoby na początek skopiować finishery z Rome... O wojnach klonów to już nawet nie mówię bo są na szczęście mody np Dryraina i Sebidee które w tej kwesti pomagają. PS Czekam z niecierpliwością (PONOWNIE SIC!!!) na patcha z Norską!!!

  8. #146
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    Cytat Zamieszczone przez jedynytakisebek Zobacz posta
    Skoro to dyskusja ogólna to wyleję swoje żale Ostatnimi czasy dużo grywam w Rome TW II, kampanie bo w multi jestem cienki jak sik pająka, poza tym lubię sobie pograć na spokojnie ( przynajmniej w wirtualnym świecie nie zapieprzać jak mały samochodzik . I kwestia która rzuca się w oczy przy takich spokojnych rozgrywkach gdzie możesz sobie zrobić zooma i podziwiać pojedynki w zwarciu tudzież i nie tylko... No i właśnie! Jak robisz zooma na pojedynki to możesz uświadczyć dla danych rodzajów wojsk co najmniej kilka sekwencji walk oraz finisherów a z tego co zauważyłem to i przy ostrzale jest też kilka form agonii a w WTW który jest produkcją nowszą (opartą na tym samym silniku chyba nawet - jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) nie ma takich scen WOGÓLE! WTF?!?! Pod tym względem Warhammer jest wręcz można powiedzieć BRZYDKI!!! Właśnie rozegrałem sobie parę pojedynków i przyglądałem sie pierwszym liniom i... nic nie dostrzegłem!!! Są jakieś wyskoki, uderzenia z półobrotu ale ni jak to się ma do tego co się dzieje wokół... a już sceny tego typu "goblin dźga miecznika w kolano a tamtemu wybucha głowa" czy "cios w plecy po którym odpada ręka" wołaja o pomstę do nieba!!!! Ja pieniczę nawe jednego finishera!!! Ja rozumiem że tutaj mnogość jednostek i różnice ich rozmiarów i fizjonomii mogą stanowić problem ale FFS za prawie każdy cholerny DLC płaci się nie małe pieniądze jak na zawartość którą otrzymuje się w zamian!!! Przecież nawet głupie skopiowanie starć ras humanoidalnych (większośc jednak w WTW!) z własnie dużo starszego Rome załatwiło by część sprawy! Chyba że twórcy "zostawiają pole do popisu dla modderów"... ale nie znalazłem jeszcze moda który by tę kwestię ulepszał :/ I żeby nie było ja rozumiem że pewnie nie łatwo jest stworzyć animacje starć dla takiej mnogości różnorakich jednostek ale... od Rome minęło ile to już ... 5 lat? A tu nie ma śladu żeby cokolwiek było robione w tej kwestii... A jak już wspominałem wystarczyłoby na początek skopiować finishery z Rome... O wojnach klonów to już nawet nie mówię bo są na szczęście mody np Dryraina i Sebidee które w tej kwesti pomagają. PS Czekam z niecierpliwością (PONOWNIE SIC!!!) na patcha z Norską!!!
    Jakie znowu wojny klonów? W większości jednostek modele różnią się. Ale poza tym rzeczywiście, brakuje trochę finisherów, a te z Romka były na prawdę ładne.
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

  9. #147
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    Cytat Zamieszczone przez ( ͡º ͜ʖ ͡º) Zobacz posta
    Eteryczne jednostki są bezużyteczne. Teoretycznie powinny być idealną kontrą przeciwko opancerzonym jednostkom bez magicznego ataku, a w praktyce przegrywają z takimi jednostkami z podobnego przedziału cenowego. Nie ma dla nich żadnego sensownego zastosowania.
    Co ty gadasz? Eteryczni bohaterowie klanu Angrund są na prawdę świetni, nie raz ratowali mi tyłek na bitwach multi.
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

  10. #148
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Każdy oddział w Warhammerze ma kilka wariantów wojaków, choć prawda, nie rzuca się to w oczy, jak choćby w romku. A same bitwy trochę umowne i to raczej się już nie zmieni. Finishery pozostaną dla dużych jednostek czy lordów, nie sądzę, aby low-tierowe szaraki się czegoś w tym względzie doczekali.

  11. Użytkownicy którzy uznali post Pyrrus89 za przydatny:


  12. #149
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    813
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez Hadvar Zobacz posta
    Eteryczni bohaterowie klanu Angrund są na prawdę świetni, nie raz ratowali mi tyłek na bitwach multi.
    To że ratowali ci tyłek nie znaczy, że są świetni tylko, że przeciwnik nie potrafił ich skontrować. Jakakolwiek, dużo tańsza jednostka z magicznym atakiem bez problemu z nimi wygra.

  13. #150
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    Cytat Zamieszczone przez ( ͡º ͜ʖ ͡º) Zobacz posta
    To że ratowali ci tyłek nie znaczy, że są świetni tylko, że przeciwnik nie potrafił ich skontrować. Jakakolwiek, dużo tańsza jednostka z magicznym atakiem bez problemu z nimi wygra.
    No cóż, w rękach dobrego generała i sprawnego taktyka każde narzędzie da się wykorzystać, nawet gdy spotykamy spore przeciwności losu . Głupie myślenie że dużo tańsza jednostka z nimi wygra. Przecież żaden znający podstawy rosterów innych nacji gracz nie weźmie takiego bohatera gdy przeciwnik ma tanie, magiczne obrażenia. Dla tego śmiercionośne jest wzięcie go na rasy które takowego nie mają, np. ziolonoskórych czy beastmanów.
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

Strona 15 z 26 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •