Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Wszystko o handlu - gorąca prośba o wytłumaczenie

  1. #1
    Łowczy Awatar Strunin
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Bliżej nieokreślona
    Postów
    120
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Wszystko o handlu - gorąca prośba o wytłumaczenie

    Witam.

    Bardzo proszę, o wytłumaczenie mi kilku kwestii dotyczących handlu.
    1. Jakie budynki budować by handel sięgał max możliwości? Wszystkie te gdzie pisze "wzrost handlu towarami" etc czy któreś np. są zbędne? Drogi też się przydają?
    2. Kupcy. Im więcej tym lepiej?
    3. Jak rozpocząć handel, jak zacząć czerpać z niego zyski? Stawiam kupca w wybranym miejscu, gdzie jest dany surowiec. I tyle? Obił mi się o uszy jakiś "punkt" który mu trzeba postawić. Jestem zielony... Objaśnijcie mi to proszę.
    4. Zagarnianie majątku innego kupca - wiem o co chodzi +/- ale może mi ktoś szczegółowo objaśnić?

    Jak patrzę na to, że jakiś surek daj mi powiedzmy 3 floreny na turę to mnie coś strzela.. Chciałbym zacząć kampanię, gdzie będę miał główny dochód z handlu (pomijając kasę którą dostaję z miast na końcu tury).

    Pozdrawiam, czekam na odpowiedzi.

  2. #2
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    sklepow z tanim winem rozpoczeta
    Postów
    184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Wszystko o handlu - gorąca prośba o wytłumaczenie

    ad1 tak te, o ktorych pisze ze zwiekszaja wplywy z handlu, towarow ( drogi porty, markety itd) inne budynki np burdel daja plusy do szczescia, a co za tym idzie zwiekszaja przyrost naturalny w miescie/wplywy z podatkow.