Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Warhammer Fantasy Battle / Warhammer Fantasy Roleplay

  1. #1
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Festung Tarnau
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście

    Warhammer Fantasy Battle / Warhammer Fantasy Roleplay

    Tak! Ten topic będzie o bitewnym i fabularnym systemie osadzonym w jakże barwnym fantasy universum klasy B. czyli Warhammerze! Na starym forum nie dojrzałem takiego topicu, a nawet jeśli, to stary musiał być.

    Pochwalcie się, jakie armie zbieracie, lubicie, kolekcjonujecie, jakimi gracie? A może wkrótce pojawią się zdjęcia sklejonych, pomalowanych, bądź skonwertowanych przez Was figurek? Może znajdą się jacyś zapaleńcy na tym forum oprócz mnie, chociaż ze mnie Młotkowy nowicjusz. Gram od marca tego roku, figurki zacząłem zbierać w maju i obecnie posiadam armię ociekającego chwałą Imperium w barwach prowincji Ostland, obecnie o sile ok. 2300 punktów, jeśli nie liczyć magicznych przedmiotów u bohaterów.

    Zdjęcia moich (wolno) malowanych figurek można zobaczyć tutaj: http://www.warhammer-empire.com/theforu ... c=29628.25

    Ale żeby nie było za nudno, to temat ten niech będzie również poświęcony warhammerowemu rolplejowi. Macie jakieś ciekawe postacie i historie z nimi związane? Piszcie!

    Pozdrawiam.
    Janek.

    Dyskusja na temat Warhammer Role Play znajduje się w tym temacie.
    Asuryan
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 11-06-2016 o 23:01
    Nie jestem rasistą, mam kolorowy telewizor!

  2. #2
    Gość

    Re: Warhammer Fantasy Battle / Warhammer Fantasy Roleplay

    A czemuż to klasy B? :wink: