Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Rise of Three Kingdoms

  1. #1
    Gość

    Rise of Three Kingdoms


    Mod zabiera nas do wojny domowej w Chinach. Dynastia Han chyli się ku upadkowi i nie kontroluje już rodów chińskich, a także klanów. Ogień jeszcze bardziej się wznieca gdy najazdy koczowników plądrują chiny - tu zaczyna się akcja moda. Ważne klany i linie cesarskie zaczynają walkę o tytuł Syna Niebios. Historycznie zmagania przedstawione w modzie doprowadzą do powstania tytułowych 3 królestw i do dynastii Jin.
    Dział moda na TWCenter


    Rise of Three Kingdoms 1.0:
    - MediaFire Part 1, MediaFire Part 2, MediaFire Part 3
    - Torrent
    Ostatnio edytowane przez Sara Temer ; 01-11-2017 o 16:10

  2. #2
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    82
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Rise of three Kingdoms

    Czy prace nad modem są już zaawansowane?

  3. #3
    Podczaszy Awatar Kobrax
    Dołączył
    Nov 2012
    Postów
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    41
    Otrzymał 49 podziękowań w 32 postach

    Re: Rise of three Kingdoms

    Zapowiada się ciekawie. Na pewno kiedyś zagram.


  4. #4
    Ostatni Smok Awatar Rhaegrim
    Dołączył
    Jun 2012
    Lokalizacja
    Strych pośrodku niczego.
    Postów
    1 653
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    63
    Otrzymał 47 podziękowań w 35 postach

    Re: Rise of three Kingdoms

    Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim modem do medievala 2 .
    Będzie się grało
    "Madness you say! Do you fear me? Are you afraid of what I might do, of what I might say? What a fascinating reaction''

  5. #5
    Podstoli Awatar Poliorketes
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    497
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 25 podziękowań w 14 postach

    Re: Rise of three Kingdoms

    Wyszła beta tego ciekawie rokującego moda, więc chyba już można przenieść temat do działu mody ukończone
    Moda można zciągnąć zarówno z Torrenta jak i z RapidShare. Linki tutaj:
    http://www.twcenter.net/forums/showthre ... ta-release

  6. #6
    Gość

    Re: Rise of three Kingdoms

    Przeniosłem temat do modów zrobionych, chciałbym by każda wersja była taka "beta" hehe...
    Jakoby patch dla sympatyków Państwa Środka możliwość jeszcze ciekawszej gry...
    http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st13021650

  7. #7
    Gość

    Re: Rise of three Kingdoms

    Następna aktualizacja, podobnie jak w przypadku innych modyfikacji Gigantus dopieszcza to, co do tej pory zrobił, jak ktoś lubi takie klimaty, to jak znalazł http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st13021650

  8. #8
    Podczaszy Awatar Artem.pl
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    77
    Otrzymał 62 podziękowań w 38 postach

    Re: Rise of three Kingdoms

    Bardzo dobry mod jak na betę, dziwne że tak cicho o nim u nas, ja jestem zachwycony. Tu macie filmik przedstawiający modyfikacje: http://www.youtube.com/watch?v=cLfcm3q6Ja0


    Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
    przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku
    : http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War

  9. #9
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    287
    Otrzymał 456 podziękowań w 316 postach

    Re: Rise of three Kingdoms

    Pograłem, zachwyciłem się nim, a potem przyszła nuda
    Plusy tego moda:
    - to na pewno stabilność, grałem trochę i ani razu nie wywaliło mnie do pulpitu
    - okres, i lokalizacja moda - jak do tej pory nie powstał chyba żaden mod pozwalający nam grać państwem środka
    - jednostki generalski - konnica, łucznicy, piechota, zerowy koszt utrzymania
    - grafika, i muzyka
    - cechy generałów
    - bitwy nocne, można użyć tej opcji tylko raz na turę
    - świątynie - rozwiązanie jak w Romie- dają różne bonusy, do morali, pancerza, kasę
    - wygląd miast, przynajmniej dwa pierwsze poziomy,
    Minusy:
    - generałowie - ciekawe cechy, ale praktycznie każdą bitwę, nawet z niewielkimi siłami musimy rozgrywać osobiście tracąc czas ponieważ inaczej spadną nam gwiazdki i inne cechy
    - brak zróżnicowania jednostek - mamy co prawda unikatowe jednostki, ale tylko możemy mieć jedną bez możliwości rekrutacji :?, praktycznie każde chińskie państwo ma te same jednostki,
    - kupcy - i znów nie ma co ich szkolić, ponieważ zarabiają tyle co kot napłakał, czyli nic
    - masa spamowych armii, komputer jak szalony szkoli nowe oddziały, przez co zanim coś podbijemy musimy przebijać się przez x różnych armii, co powoduje, że grając frakcja słabszą nasze szanse są zerowe
    - ikonki frakcji, na chińskich nazwach można połamać sobie język i splątać zęby, w okienku dyplomacji zamiast flag, mamy portrety, w wieściach dyplomatycznych flagi, by połapać się kto z kim walczy jest nie lada sztuką na początku
    - machiny oblężnicze - jak można je rekrutować? w bitwie gracza są, w kampanii nie ma
    - ilość generałów - frakcja Sun na początku ma ich 29 :?: praktycznie można z nich zrobić jedną armię
    - niewielkie koszty utrzymania oddziałów
    Mod ma potencjał, ale trzeba nad nim popracować, jeśli twórcy chcą by gracz pograł trochę dłużej
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik
    : Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz!
    Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.

    Księga XVI

  10. #10
    marengo
    Gość
    Jak dla mnie mod jest świetny z jednego powodu, nie ma tam Europy(nuuuuuuuuuuuuda)! Oferuje całkowicie nową mapę, a wraz z nią mnóstwo dobrej zabawy. Według ostatnich informacji, można w ciągu kilku tygodni spodziewać się pełnej wersji 1.0

    Dla zaostrzenia apetytu proponuję nacieszyć swoje oczy reteksturowaną mapą (nowy teren i farmy):



    Tu możecie zauważyć nowe ikony frakcji:



    Zaś w przyszłym tygodniu zostanie zaprezentowane oficjalne preview nowej odsłony

    W międzyczasie udostępniono link umożliwiający ściągnięcie moda z mediafire (dawniej tylko torrent):

    http://www.mediafire.com/download/c2...stallation.zip
    Ostatnio edytowane przez marengo ; 16-07-2014 o 19:16

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. DLC - Rise of the Samurai
    By Montrose in forum Total War: Shogun 2
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 07-09-2014, 10:38
  2. Rise of kings
    By iroon in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-06-2012, 07:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •