Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Szukam ekipy - Tamriel Total War

  1. #1
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Radlin, Śląsk, Polska
    Postów
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Szukam ekipy - Tamriel Total War

    [center:2p5u23oe]
    PROJEKT ZAWIESZONY[/center:2p5u23oe]

    Witam, szukam ekipy osób które potrafią tworzyć mody, ja osobiście jestem w trakcie "uczenia się tego fachu" ale oczywiście potrzebna mi pomocy.

    Mam pomysł na stworzenie modyfikacji do Medieval II Total War + dodatek Kingdoms. Fabuła modyfikacji będzie odbywała się w świecie Nirn, czyli jednej z płaszczyzn Otchłani z serii The Elder Scrolls. Całkowicie nowy świat, około 8 frakcji, zobaczymy jak będzie z ilością regionów. Na tą chwilę potrzebuję pomocy fachowców, na stanie posiadam siebie samego i znajomego grafika (dość profesjonalnego). Szukam ludzi którzy pomogli by mi 4fun, nie dla kasy. Coś więcej z fabuły.

    Rozważam głównie jedną opcje - początek 4E czyli całkowity podział znanego nam świata z 3E czyli wielkiego i niepodzielnego Cesarstwa władanego przez majestatyczną rodzinę Septimów, utworzone będą frakcje - Skyrim, Morrowind, Hammerfell, Orsinium, Czarne Mokradła - Aragonia, Wysoka Skała, Elsweyr, Puszcza Valen, Wyspy Summerset - Aldmerskie Dominium i Cyrodiil - Cesarstwo Tamriel, będzie to mała sprzeczność ale w skład Cesarstwa będzie wchodzić tylko Cyrodiil które będzie kilkoma prowincjami, frakcje Wysoka Skała i Skyrim będą w sojuszu z tym państwem, Hammerfell będzie frakcją nie zależną, Morrowind wraz z Aragonią będą w sojuszu. Oczywiście Elsweyr, Puszcza Valen i Wyspy Summerset będą w sojuszu. Orsinium będzie państwem składającym się z około 3 prowincji, będzie to państwo pod protektoratem Wysokiej Skały które będzie non-playable. Oczywiście każda prowincja (frakcja, jej teren) będzie dzielić się na mniejsze prowincje.