Strona 64 z 132 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674114 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 631 do 640 z 1312

Wątek: Patche - temat zbiorczy

  1. #631
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach

    Re: Patche - temat zbiorczy

    Bo była ona lekko ponad 200 lat przed rozpoczęciem się gry, a Imperium Perskie już od blisko 60 lat nie istnieje

  2. #632
    Moderatorzy Globalni Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 739
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    203
    Otrzymał 218 podziękowań w 168 postach

    Re: Patche - temat zbiorczy

    No chyba, że Morfeuszowi chodzi o bitwę pod Termopilami w 191 p.n.e. między Rzymianami i Selucydami . Poza tym mogliby dodać trochę nowych bitew.

  3. #633
    Asuryan
    Gość

    Re: Patche - temat zbiorczy

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz The Great
    Czy jest postęp jeśli chodzi o AI ,w porównaniu do poprzednich patchy,czy wciąż jest żałośnie?
    Zdarzają się perełki, ale rzadko i tylko od hard w górę. Rozpocząłem na nowym patchu kampanię Partami na hard, zwerbowałem naprędce pół pełnej konnej armii i wyruszyłem w kierunku wrogiego miasta (tej nacji z którą na starcie Partowie są w stanie wojny). Bardzo się zdziwiłem gdy AI w swojej turze wyruszyło mi na spotkanie dwukrotnie silniejszą armią i mnie rozgromiło... Warunkiem poprawnie działającego AI są niestety tylko bitwy bez flag - przy flagach nadal głupieje.

  4. #634
    Chłop
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Patche - temat zbiorczy

    "Warunkiem poprawnie działającego AI są niestety tylko bitwy bez flag" - czy mógłbyś to rozwinąć? Co należy ustawić?

  5. #635
    Asuryan
    Gość

    Re: Patche - temat zbiorczy

    Po prostu jak najwięcej bitew rozgrywać w polu, a nie w osadach. Ewentualnie wgrać jakiś mod znoszący całkowicie flagi, jeśli takowy istnieje.

  6. #636
    Wojski
    Dołączył
    Dec 2009
    Lokalizacja
    Lublin
    Postów
    70
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście

    Re: Patche - temat zbiorczy

    Cytat Zamieszczone przez Asuryan
    Po prostu jak najwięcej bitew rozgrywać w polu, a nie w osadach. Ewentualnie wgrać jakiś mod znoszący całkowicie flagi, jeśli takowy istnieje.
    Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o to, że w bitwach gdzie warunkiem zwycięstwa jest utrzymanie kluczowych pozycji na mapie komp bezsensownie się ich trzyma.
    To zawsze była słabość tej serii, pamiętam jak w pierwszym Rome mając ze 3 oddziały najemnych kreteńskich łuczników (mieli super staty) + jeszcze jakichś swoich strzelców, potrafiłem wybić pełną armię przeciwnika zamkniętą w mieście z palisadą tracąc samemu kilku ludzi
    Najpierw strzelałem przez mury, bo przeciwnik miał zwyczaj spacerowania sobie wzdłuż nich, a później jak głupi stał na placu i pilnował flagi a ja strzelałem do niego z bocznych uliczek, ten scenariusz można było powtarzać w każdym oblężeniu.
    W STW wyglądało to lepiej tylko dlatego, że zamki były małe więc wojsko i tak stało wszędzie, a komputer zawsze miał sporo strzelających jednostek.

  7. #637
    Wojski
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    67
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Patche - temat zbiorczy

    Cytat Zamieszczone przez Martinus123
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan
    Po prostu jak najwięcej bitew rozgrywać w polu, a nie w osadach. Ewentualnie wgrać jakiś mod znoszący całkowicie flagi, jeśli takowy istnieje.
    Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o to, że w bitwach gdzie warunkiem zwycięstwa jest utrzymanie kluczowych pozycji na mapie komp bezsensownie się ich trzyma.
    To zawsze była słabość tej serii, pamiętam jak w pierwszym Rome mając ze 3 oddziały najemnych kreteńskich łuczników (mieli super staty) + jeszcze jakichś swoich strzelców, potrafiłem wybić pełną armię przeciwnika zamkniętą w mieście z palisadą tracąc samemu kilku ludzi
    Najpierw strzelałem przez mury, bo przeciwnik miał zwyczaj spacerowania sobie wzdłuż nich, a później jak głupi stał na placu i pilnował flagi a ja strzelałem do niego z bocznych uliczek, ten scenariusz można było powtarzać w każdym oblężeniu.
    W STW wyglądało to lepiej tylko dlatego, że zamki były małe więc wojsko i tak stało wszędzie, a komputer zawsze miał sporo strzelających jednostek.
    niestety od ponad dekady CA nie nauczyło się, że strzelcy w realu nie mogą strzelać do czegoś czego nie widzą - no ale wiadomo amerykańskie hamburgery miały by za trudno.

  8. #638
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    621
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach

    Re: Dyskusja ogólna o grze Total War: Rome II

    Jest juz beta-wersja 5.1-ma 23 mb...Pewno znowu pozmieniane jakies bzdety,a nie to co wazne...
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  9. #639
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2012
    Postów
    7
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Patche - temat zbiorczy

    czy wie ktoś co zmienia nowy patch 5.1 beta?

  10. #640
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach

    Re: Patche - temat zbiorczy

    Widzę że już zapowiedzili patch 6 i 7 to chyba CA planuje jakiś rekordzik pobić

Strona 64 z 132 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674114 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. CTD - temat zbiorczy
    By amirkhattab in forum Castra Romana (Rome: TW, BI - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post / autor: 12-12-2016, 12:11
  2. [ROZWIĄZANE] Patch 1.2 - temat zbiorczy
    By Belfalast in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 20:23
  3. [ROZWIĄZANE] Patch 1.05 - temat zbiorczy
    By Seban in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 17:09
  4. Patche - temat zbiorczy
    By Umbrecht in forum Magistratum (Rome II - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 147
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •