Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Regulamin

  1. #1
    Stara Gwardia Awatar Ensis
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    3 322
    Tournaments Joined
    5
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    136
    Otrzymał 80 podziękowań w 54 postach

    Talking Regulamin

    Regulamin wersja 2.0 strony www.totalwar.org.pl
    Autor wersji 2 Ensis, na podstawie wersji 1 autorstwa Lofdiego, Bart-assa, Płotka i Fraqa.


    I. Postanowienia ogólne:
    1. Regulamin obowiązuje na całej stronie http://www.totalwar.org.pl, czyli na serwisie(strona głównej), forum i mini czacie.
    2. Każde skorzystanie ze strony oznacza akceptację niniejszych zasad.
    3. Właścicielem strony jest firma Gerpol Gerard Koput.
    4. Właścicielowi w moderacji strony pomagają administratorzy i moderatorzy. Aktualną listę tych osób można znaleźć tutaj.
    5. Administratorów i Moderatorów powołuje właściciel w konsultacji z innymi administratorami.
    6. Strona powstała w celu wymiany poglądów między osobami grającymi w serię gier Total War, odpowiednie jego sekcje służą również do rozmów na inne tematy.
    7. Strona jest stale moderowane przez Administratorów i Moderatorów, którzy (tak samo jak właściciel) nie ponoszą jednak odpowiedzialności prawnej za umieszczane na nim przez osoby trzecie treści oraz za obecność na stronie osób poniżej 13 roku życia.
    8. Każdy użytkownik, podający przy rejestracji swój adres e-mail, będzie otrzymywać na podany adres okresowe materiały promocyjne i informacyjne serwisu, zgodnie z ustawą DZ.U. nr 144 poz. 1204 (samodzielne podanie i potwierdzenie swojego adresu e-mail). Z powyższej usługi każdy użytkownik może w dowolnej chwili zrezygnować, zawiadamiając o tym Administratora.
    9. Na stronie obowiązuje polityka prywatności i pliki cookies, zasady dostępne tutaj.
    10. Dana osoba może posiadać tylko jedno konto na stronie.
    10a. Jeśli użytkownik zapomniał hasła na swoje konto i założył drugie, to ma obowiązek zgłosić ten fakt administracji/moderatorom globalnym. To jedyny sposób by ustrzec się bana stałego za posiadanie dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.

    II. Użytkownicy powinni:
    1. Trzymać się tematu dyskusji.
    2. Zachowywać się w sposób kulturalny.
    2a. Starać się nie nadużywać określeń obraźliwych, przeinaczania nazwisk bądź nazw własnych.
    3. Użytkownik, mający interes do innego użytkownika o charakterze prywatnym, powinien wysłać mu prywatną wiadomość (PW). Nie jest zalecane omawianie prywatnych, nie związanych z innymi użytkownikami, spraw na forum publicznym.
    4. Starać się wypowiadać poprawnie językowo i gramatycznie.
    5. Zwracając się do konkretnej osoby starać się używać zaimków pisanych z wielkiej litery, na przykałd "Ty", "Ci", "Tobie"... a nie "ty" itp.
    6. O użytkownikach sprawiających problemy, jak też o postach i tematach naruszających regulamin, informować moderatorów.
    7. Stosować się do uwag moderacji.
    8. Przed zadaniem pytania spróbować samemu znaleźć odpowiedź poprzez użycie opcji "Szukaj".

    III. Zakładanie tematów:
    1. Przed założeniem nowego tematu należy upewnić się, czy podobny temat nie został już utworzony. Tematy powtarzające się będą zamykane i kasowane.
    2. Tematy należy formułować w sposób jasny i wskazujący na poruszane w nich treści.
    3. Tematy bez jasno określonego tematu, np. "pomocy", będą kasowane.
    4. Tematy należy zakładać w odpowiednich działach. Umieszczone w nieodpowiednim dziale będą przenoszone.

    IV. Zabrania się:
    1. Propagowania piractwa w jakiejkolwiek jego formie. Obejmuje to umieszczanie na stronie linków do cracków czy numerów seryjnych do gier oraz zamieszczanie informacji o wszelkich sposobach na ominięcie zabezpieczeń płyt przed ich kopiowaniem lub linków do takich informacji. Dotyczy to także linków do stron, które mogą posłużyć do wejścia w posiadanie nielegalnych kopii oprogramowania. Za propagowanie piractwa będą również uważane wszelkie prośby o podanie w/w linków, numerów seryjnych czy informacji.
    2. Propagowania treści:
    a) Rasistowskich, komunistycznych, faszystowskich, nazistowskich i innych zbrodniczych.
    b) Ogólnie uznanych za niewłaściwe, czyli na przykład wulgarnych, pornograficznych, drastycznych, neonazistowskich, anarchistycznych lub zakazanych prawem.
    3. Obrażania i grożenia innym użytkownikom.
    4. Używania słów obraźliwych, wulgarnych i gorszących.
    4a. Podstawianie znaków pod litery wyrazu brzydkiego, dalej jest traktowane jak używanie przekleństw.
    5. Prowokowania do kłótni, trollowania.
    6. Tak zwanego floodowania, czyli umieszczania wielu postów i tematów w małym odstępie czasu.
    7. Wykorzystywanie strony w celach reklamowych bez zgody właściciela. Osoby chcące zamieszczać odnośniki do swoich filmików na portalach pokroju youtube, muszą w opisie filmiku zamieścić odnośnik do portalu www.totalwar.org.pl
    8. Znieważania uczuć religijnych
    9. Umieszczania w wypowiedziach obrazków o wielkości, która powoduje rozszerzenie strony Forum. Zaleca się umieszczanie linków do takich obrazków w postaci miniaturek.
    10. Publicznie komentować decyzji osób funkcyjnych, takie sprawy prosimy załatwiać poprzez PW.
    11. Nieprzestrzegania prawa oraz namawiania do jego łamania.
    12. Edycji lub usuwania z postów uwag moderacji.
    13. Raportowania postów jako formę walki z innymi użytkownikami.
    14. Tworzenia postów:
    a) Nie wnoszące nic do dyskusji, pokroju: „jak fajnie!”, „lol!”, „ja też noszę skórzaną bieliznę”.
    b) Nie na temat (Off-topic) , łańcuszków i zawierających spam.
    c) Pisanych samymi wielkimi literami, nieodpowiednią czcionką lub w inny podobnie nieuzasadniony sposób.
    d) Wyłącznie z kolorowym tekstem dla długich wypowiedzi bądź całych zdań, bez wyraźnej przyczyny.
    e) Slangiem lub w sposób niezrozumiały.
    f) Będących tylko odnośnikiem bądź obrazkiem, bez dodawania chociaż jednego zdania opisu zawartości.

    V. Awatary i podpisy:
    1. Dozwolone są po napisaniu 10 postów.
    2. Dozwolony jest awatar nie większy niż 160 x 120 pikseli i nieprzekraczający 25 KB.
    3. Dozwolone są podpisy:
    a) W formie tekstowej - maksymalnie 8 linijek, 400 znaków.
    b) W formie obrazkowej - maksymalnie 1024 x 180 pikseli, 150 KB + maksymalnie 3 linijki tekstu, 400 znaków.
    4. Zakazane są awatary i podpisy w formacie GIF (za wyjątkami wynikającymi z Zasad Specjalnych).

    VI. Użytkownik łamiący regulamin:
    1. W drobnym stopniu otrzymuje upomnienie, wartości 0 punktów.
    2. Otrzymuje ostrzeżenie według zestawienia:

    W sytuacjach nieuwzględnionych w zestawieniu lub w wyjątkowych moderator ma prawo stworzyć własne ostrzeżenie.
    3. Po zebraniu 8 punktów traci możliwość korzystania z forum poprzez blokadę konta na 2 miesiące i otrzymuje również na ten okres rangę "BANITA".
    a) Za ponowne przewinienie z paragrafu "chwalenie się nielegalnym oprogramowaniem" otrzymuje od razu ban stały, wraz z rangą "WYGNANIEC".
    4. W skrajnych przypadkach może zostać ukarany natychmiastową kasacją konta lub banem stałym, wraz z otrzymaniem rangi "WYGNANIEC".
    5. Może otrzymać tak zwaną wycieczką do karceru(w celu ochłonięcia z emocji), czyli czasową blokadę konta, trwającą od 24 godzin do miesiąca. Po tym czasie konto jest odblokowywane.

    VII. Zasady specjalne:
    1. Administracja, moderacja, szachiści, redakcja, Stara Gwardia i osoby wyróżnione w konkursach, turniejach, oraz przez właściciela są zwolnieni z przestrzegania punktu V na rzecz zasad zawartych w punkcie VII, zależnie od stopnia im przysługującego.
    2. Uprawni do stopnia I są administratorzy, moderatorzy globalni, redaktor naczelny na okres bezterminowy i osoby wyróżnione w specjalnych konkursach, turniejach, oraz przez właściciela na okres z góry ustalony.
    3. Uprawnieni do stopnia II są moderatorzy lokalni, szachiści, redaktorzy, Stara Gwardia na okres bezterminowy i osoby wyróżnione w specjalnych konkursach, turniejach, oraz przez właściciela na okres z góry ustalony.
    4. Zasady dla I stopnia:
    B. Dozwolony jest awatar nie większy niż 120 x 160 pikseli i nieprzekraczający 100 KB.
    A. Dozwolone są podpisy:
    a) W formie tekstowej - maksymalnie 8 linijek, 600 znaków.
    b) W formie obrazkowej statycznej - maksymalnie 1024 x 180 pikseli, 300 KB + maksymalnie 3 linijki tekstu, 400 znaków.
    c) W formie obrazkowej GIF - maksymalnie 600 x 180 pikseli, 1000 KB + maksymalnie 3 linijki tekstu, 400 znaków.
    5. Zasady dla II stopnia:
    B. Dozwolony jest awatar nie większy niż 120 x 160 pikseli i nieprzekraczający 50 KB.
    A. Dozwolone są podpisy:
    a) W formie tekstowej - maksymalnie 8 linijek, 500 znaków.
    b) W formie obrazkowej statycznej - maksymalnie 1024 x 180 pikseli, 200 KB + maksymalnie 3 linijki tekstu, 400 znaków.
    c) W formie obrazkowej GIF - maksymalnie 600 z 180 pikseli, 500 KB + maksymalnie 3 linijki tekstu, 400 znaków.

    VIII. Postanowienia końcowe:
    1. Moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.
    2. Właściciel lub osoba przez niego upoważniona może w każdej chwili zmienić treść dowolnego punktu regulaminu, usunąć lub dodać nowy. Dokonywane zmiany na bieżąco obowiązują wszystkich użytkowników.
    3. We wszystkich sprawach spornych nie objętych tym regulaminem decydujący głos mają właściciel, administratorzy i zastępujący ich moderatorzy.
    4. O zmianach w regulaminie informujemy na bieżąco w odpowiedniej sekcji.
    5. Każdy użytkownik ma prawo w przeznaczonej do tego sekcji wyrazić swoją opinię na temat niniejszego regulaminu, pracy Administratorów oraz Moderatorów. Może przy tym zaproponować nowy punkt, zmianę obecnie istniejących lub całkowite usunięcie dowolnego z nich.
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 02-04-2017 o 15:21

  2. #2
    Stara Gwardia Awatar Ensis
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    3 322
    Tournaments Joined
    5
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    136
    Otrzymał 80 podziękowań w 54 postach

    Re: REGULAMIN

    Beta 3.
    Usunięto V.4 i cały VII, więc VIII staje się VII.

  3. #3
    Stara Gwardia Awatar Ensis
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    3 322
    Tournaments Joined
    5
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    136
    Otrzymał 80 podziękowań w 54 postach

    Re: REGULAMIN

    Beta 4.
    Powraca punkt V.4 i cały VII, więc VII staje się znowu VIII.

  4. #4
    Stara Gwardia Awatar Ensis
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    3 322
    Tournaments Joined
    5
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    136
    Otrzymał 80 podziękowań w 54 postach
    Beta 5.
    Punkt:
    VI. Użytkownik łamiący regulamin:
    1. W drobnym stopniu otrzymuje upomnienie, widoczne jedynie dla moderacji.
    2. Otrzymuje ostrzeżenie na dwa miesiące wraz z karą w formie rangi "JEDNO OSTRZEŻENIE" na okres jednego miesiąca.
    a) Drugie ostrzeżenie skutkować będzie rangą "DWA OSTRZEŻENIA" na dwa miesiące.
    3. W przypadku braku reakcji i dalszych wykroczeń może otrzymać tak zwaną wycieczką do karceru, czyli czasową blokadę konta, oraz numeru IP, trwającą od tygodnia do miesiąca. Po tym czasie konto oraz IP są odblokowywane.
    4. Jeżeli posiada rangę specjalną i został "nagrodzony" rangą "DWA OSTRZEŻENIA" lub "BANITA" traci swoją rangę specjalną i po minięciu okresu kary otrzymuje standardową rangę dla zwykłych użytkowników.
    5. Po otrzymaniu trzeciego ostrzeżenia traci możliwość korzystania z forum poprzez blokadę konta na okres od jednego do trzech miesięcy i otrzymuje również na ten okres rangę "BANITA".
    a) W skrajnych przypadkach możliwe jest usunięcie konta lub ban stały, wraz z otrzymaniem rangi "WYGNANIEC".
    6. W przypadku złamania punktu IV. 1, IV. 2. a, obrażania, grożenia moderacji lub w innych skrajnych przypadkach użytkownik otrzymuje od razu "DWA OSTRZEŻENIA", a przy kolejnym tego typu wykroczeniu od razu ban stały "WYGNANIEC".
    zostaje zmieniony na:
    VI. Użytkownik łamiący regulamin:
    1. W drobnym stopniu otrzymuje upomnienie, wartości 0 punktów.
    2. Otrzymuje ostrzeżenie według zestawienia:

    W sytuacjach nieuwzględnionych w zestawieniu lub w wyjątkowych moderator ma prawo stworzyć własne ostrzeżenie.
    3. Po zebraniu 8 punktów traci możliwość korzystania z forum poprzez blokadę konta na 2 miesiące i otrzymuje również na ten okres rangę "BANITA".
    a) Za ponowne przewinienie z paragrafu "chwalenie się nielegalnym oprogramowaniem" otrzymuje od razu ban stały, wraz z rangą "WYGNANIEC".
    4. W skrajnych przypadkach może zostać ukarany natychmiastową kasacją konta lub banem stałym, wraz z otrzymaniem rangi "WYGNANIEC".
    5. Może otrzymać tak zwaną wycieczką do karceru(w celu ochłonięcia z emocji), czyli czasową blokadę konta, trwającą od 24 godzin do miesiąca. Po tym czasie konto jest odblokowywane.

  5. #5
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 886
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    180
    Otrzymał 418 podziękowań w 257 postach
    Od tej chwili w życie wchodzą następujące zmiany:

    Dodano:
    II.
    2a. Starać się nie nadużywać określeń obraźliwych, przeinaczania nazwisk bądź nazw własnych w celach satyrycznych.
    Dodano:
    IV.
    4a. Podstawianie znaków pod litery wyrazu brzydkiego jest traktowane jak używanie przekleństw.
    Dodano:
    IV.
    13. Raportowania postów jako formę walki z innymi użytkownikami.
    Zmieniono z:
    IV
    7. Wykorzystywania strony w celach reklamowych bez zgody właściciela.
    na:
    IV.
    7. Wykorzystywanie strony w celach reklamowych bez zgody właściciela. Osoby chcące zamieszczać odnośniki do swoich filmików na portalach pokroju youtube, muszą w opisie filmiku zamieścić odnośnik do portalu www.totalwar.org.pl
    Punkt 13 starego regulaminu staje się punktem 14, uzupełniony o podpunkt f, w następującym kształcie:
    IV
    14. Tworzenia postów:
    a) Nie wnoszące nic do dyskusji, pokroju: „jak fajnie!”, „lol!”, „ja też noszę skórzaną bieliznę”.
    b) Nie na temat (Off-topic) , łańcuszków i zawierających spam.
    c) Pisanych samymi wielkimi literami, nieodpowiednią czcionką lub w inny podobnie nieuzasadniony sposób.
    d) Wyłącznie z kolorowym tekstem dla długich wypowiedzi bądź całych zdań, bez wyraźnej przyczyny.
    e) Slangiem lub w sposób niezrozumiały.
    f) Będących tylko odnośnikiem bądź obrazkiem, bez dodawania chociaż jednego zdania opisu zawartości.
    Dodano:
    VIII.
    6. Administratorzy nie będą usuwać kont.



  6. #6
    Przyczajony Tygrys / Stara Gwardia Awatar Asuryan
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    8 213
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    921
    Otrzymał 474 podziękowań w 343 postach
    Od tej chwili w życie wchodzą następujące zmiany:

    Dodano:

    I.
    10a. Jeśli użytkownik zapomniał hasła na swoje konto i założył drugie, to ma obowiązek zgłosić ten fakt administracji/moderatorom globalnym. To jedyny sposób by ustrzec się bana stałego za posiadanie dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.
    Sometimes known as the Phoenix King, Asuryan was the king and the most powerful deity of the pantheon of Eldar gods. He was believed to be the psychic might of the whole universe.

  7. #7
    Przyczajony Tygrys / Stara Gwardia Awatar Asuryan
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    8 213
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    921
    Otrzymał 474 podziękowań w 343 postach
    Usunięto VIII 6.
    Sometimes known as the Phoenix King, Asuryan was the king and the most powerful deity of the pantheon of Eldar gods. He was believed to be the psychic might of the whole universe.

Podobne wątki

  1. Regulamin
    By Belizariusz in forum Krwawe Igrzyska (turniej na Rome 2)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-12-2011, 16:10
  2. Regulamin
    By Belizariusz in forum Krwawe Igrzyska (turniej na Rome 2)
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-09-2011, 17:10
  3. Regulamin
    By Belizariusz in forum Krwawe Igrzyska (turniej na Rome 2)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 21:39
  4. Regulamin
    By Belizariusz in forum Krwawe Igrzyska (turniej na Rome 2)
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-09-2011, 22:17
  5. Regulamin
    By Belizariusz in forum Krwawe Igrzyska (turniej na Rome 2)
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-07-2011, 18:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •