Strona 36 z 61 PierwszyPierwszy ... 26343536373846 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 608

Wątek: Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!

  1. #351
    Podstoli Awatar GRUHA
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    394
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    15
    Otrzymał 6 podziękowań w 6 postach
    Cytat Zamieszczone przez kaizdud Zobacz posta
    Dzięki chłopaki za info. Wstępnie tak właśnie myślałem, aby nazwy folderów zmieniać.
    Czyli teraz jak nie mam kopii czystego TATW 3.2 to po prostu zmieniam sobie nazwę tego co mam na MOS1.7 i potem wgrywam czyste TATW 3.2 i na to instaluje sobie DaC1.0.
    Pokombinuje z tymi skrótami co Gruha napisałeś i jak się uda to potwierdzę.


    Póki co udało mi się sposobem Aravena. Zmieniłem sobie nazwy katalogu z MOSEM na dopisek MOS_1_7 i DaC mam w folderze normalnym obok TATW_3_2.
    Zrobiłem sobie dwie ikonki, dałem jakieś inne wyglądy i ponazywałem, żeby móc grać na zmianę.

    Pierwsze co robisz to zamieniasz nazwe Third_Age_3 na Third_Age_3_DC .
    Pozniej PPM na Third Age.bat tj plik wsadowy i edytuj, zamieniasz
    cd ..\..
    start kingdoms.exe @mods\Third_Age\TATW.cfg

    na

    cd ..\..
    start kingdoms.exe @mods\Third_Age_3_DC\TATW.cfg

    wchodziasz w TATW.cfg i tam takze zamieniasz jak wyzej Third_Age_3 na Third_Age_3_DC

    i to juSZ
    teraz mozesz miec DC w osobnym folderze. ja osobiscie trzymam podstawaowa wersje third age takze w osobnym tj Third_Age_3_ORG
    a w Third_Age_3 jakąś modyfikacje ktorej nie da sie zmienic nazwe folderu.
    - Jesteś.. - Tak szaleńcem -Więc.. -Nie, nie zabije cie, tylko bede się tobą bawił jak dziecko zabawką odrywając każdą cześć i czerpał z tego wielką przyjemność

    Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius
    Arnaud Amaury

  2. #352
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Chciałbym się pochwalić, że jestem jednym z beta-testerów tej modyfikacji. Mój wkład nie był może zbyt duży, ale zasugerowałem kilka zmian.
    - Straż Przyboczna Khandu to konni łucznicy
    - Łucznicy hobbitów mają zamiast łuków kije i kamienie
    - Kilka zmian odnośnie ekranu warunków zwycięstwa
    - no i klika wyłapanych bugów

    Podzieli się ktoś może wrażeniami z gry?

    Do prac nad Divide & Conquer po dłuższej nieobecności właczył się Baron Samedi! Na pewno kojarzycie go z kompilacji submodów, która kiedyś konkurowała z MOS-em. W najbliższej przyszłości ma być poprawiona dyplomacja. Jest szansa na to, że pojawią się 2 niesamowite skrypty: Zjednoczone Królestwo i Błękitni Czarodzieje!

  3. #353
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Krystian ostatnio myślałem nad skryptem odnoszącym się do filmu Władca pierścieni w którym mieliśmy możliwość wezwania pomocy. Jak myślisz byłoby ciekawe gdyby Gondor mógł wzywać jakąś armie Rohanu na pomoc ?
    Mam również pytanie dotyczące Rhun-u. Jak grałem w v0.52 to miałem bardzo duży problem z tym że Dale mogło rekrutować statki a ja grając Rhun nie mogłem. Jest to naprawione ?

    Ostatnio jak zauwazyłem to gondor i inne frakcje ludzi mogą budować forty w miastach i rekrutować dane tam jednostki, nie wiem czy jest to realne ale dla mnie lepiej by to wyglądało gdyby te jednostki można byłoby budować w fortach które są rozmieszczone na mapie

  4. #354
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Dobry pomysł z tym skryptem, na pewno był w niektórych wersjach Third Age. Co do Rhunu to odpal kampanie i sprawdz, wydaje mi sie ze mają, bo była o tym mowa.

    Te jednostki mają swoje swoje specjalne budynki - koszary. Powiększaję liczbę dostępnych jednostek, no i to zawsze budynek więcej, a wspominałeś, że chciałeś mieć więcej budynków w modzie
    Zawsze możesz je poobsadzać w fortach, do tego właśnie moim zdaniem mają służyć.

  5. #355
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    No Krystian niestety nie mogę aktualnie sprawdzić samemu, problemy z kartą graficzną i dopiero za moda wezmę się w sierpniu ale wole już podsuwać swoje pomysły, uwagi ponieważ może coś umknęło wam lub się spodoba

    Mam też takie pytanie, jest jakaś myśl by robić coś z szatą graficzną miast itp ? Dodać nowe wyglądy itp by te miasta się różniły ?
    Myśleliście nad ew zwiększeniem mapy o jakieś regiony ? Będziemy mogli się tego spodziewać czy mapa zostanie już jaka jest ?
    Nadal elitarne jednostki posiadają ok 50 tur cooldown-u ?
    Wiadomo coś w jakim kierunku będzie gra się rozwijała ? Oprócz tych skryptów o których wspominałeś.

    Wiesz ja jestem już takim maniakiem DaC i ciesze się że masz taki bliski kontakt z twórcami I wiesz że dla mnie czym więcej budynków tym lepiej bo gra nie staje się tylko monotonnością by rekrutować i walczyć pod koniec kampanii

  6. #356
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Więc tak:

    -z miastami jest dość ciężko, raczej doświadczeni modderzy biorą się za to. Nie ma zbyt dużo osób, które się za to biorą. Prawdopodobnie naprawione zostaną niektóre miasta, np. Carn Dum, Zagh Kala
    -Jest maksymalna ilość rejonów lub jest dosyć bliska limitu. Usunięto Iach Sarn i dodano drugą Morię.
    -Mapa jest już bardzo dopracowana, nie widzę, co można byłoby tu zmienić.
    -Elita to elita, w jakiś sposób musi to być podkreślone. Co ciekawe, są elity, które możesz rekrutować dość szybko, np. Kowale z Eregionu. No ale zanim będziesz mógł ich werbować...
    - Skrypty i poprawa błędów, to główny cel.

  7. #357
    Wojski
    Dołączył
    Jul 2015
    Postów
    86
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    No ale wiesz troche to dziwne że większość elit po 50 tur cd ma można by to troche pozmniejszać by to bardziej realne wyglądąło
    Liczę że skrytpy będą cud miód malina i nie będzie zbyt wielu błędów i będzie o wiele wiecej jednostek (tak samo jak budynków )
    I liczę że jeszcze długi czas będziecie pracować i udoskonalać tą modyfikacje ;3

  8. #358
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Baron Samedi robił świetne skrypty, super, że będzie w ekipie. Ja obecnie nic nie gram, brak czasu.

  9. #359
    Ostatni Smok Awatar Rhaegrim
    Dołączył
    Jun 2012
    Lokalizacja
    Strych pośrodku niczego.
    Postów
    1 653
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    63
    Otrzymał 47 podziękowań w 35 postach
    Dobra zauważyłem mały problem. Gdy gram goblinami w końcu przybywa ekspedycja Balina i atakuje Morię, jednak jej nie zajmują tylko plądrują, a w następnej turze kończy się to ich porażką i zmianą w rebeliantów.
    Każdy tak ma? Czy tylko mi się to zdarzyło i przez to chyba zacznę od nowa
    "Madness you say! Do you fear me? Are you afraid of what I might do, of what I might say? What a fascinating reaction''

  10. #360
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Grałem w wersję testową 1.0 i tam od 1 tury Moria była krasnoludów. Ekspedycja była w 0.52. W obecnej publicznej wersji odpaliłem Dunedainów i też wschodnia Moria była krasnoludów pod dowództwem Balina od 1 tury. W 1.0 są dwie Morie. 1 goblinów druga krasnoludów.

Strona 36 z 61 PierwszyPierwszy ... 26343536373846 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Submod Divide and Conquer wersja pod TA. 3.2
    By Arovist in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 13:54
  2. Lands to Conquer Gold
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 17:48
  3. DAC map dla Third Age 3.2 v2.0 beta wydana
    By lukaszcbc in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 15:11
  4. Radious No Dust Mod !!!! - Pierwsza Modyfikacja Wydana!
    By Salvo in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •