Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : EBII 2.3 Dyskusja ogólna



Strony : 1 [2]

Idill`a (MZ)
19-03-2020, 18:10
24 tura. W wersji podstawowej moda, w tej turze komputer ma 0 postępy. Na nowym AI państewka rosną jak na drożdżach.

http://forum.totalwar.org.pl/attachment.php?attachmentid=3268&d=1584637804

Idill`a (MZ)
19-03-2020, 21:31
Idilla Submod

- lepsze AI na mapie kampanii(zmodyfikowane przeze mnie AI Pitera) i na polu bitwy
- lepsza dyplomacja
- wyższe morale jednostek(teraz jest dokładnie takie jakie powinno być - odziały ulegają złamaniu z uzasadnionych powodów)
- większe zasięgi jednostek miotających(piechoty z oszczepami, pilum etc.)
- mniejsze garnizony rebeliantów/szybsza ekspansja SI
- submod zawiera pełny backup zmienianych plików

Download:
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?17834-Submod-radykalnie-poprawiaj%C4%85cy-rozgrywk%C4%99

Idill`a (MZ)
19-03-2020, 22:59
Inwazja Germanów w 34 turze. Tego nie zobaczysz na podstawowej wersji :) (osada została zajęta)
http://forum.totalwar.org.pl/attachment.php?attachmentid=3269&stc=1

Mapa świata:
http://forum.totalwar.org.pl/attachment.php?attachmentid=3270&d=1584655286

Idill`a (MZ)
19-03-2020, 23:19
39 tura, inwazja Galów

http://forum.totalwar.org.pl/attachment.php?attachmentid=3271&d=1584656347

nazgool
20-03-2020, 09:29
Dobra robota. Wstyd przyznać, ale jako współtwórca tego moda, nigdy nie miałem czasu do niego przysiąść i sobie trochę dłużej pograć. Zawsze sobie wmawiałem, że jak przygotuję wszystkie jednostki dla Rzym, to wtedy odpalę sobie kampanię. No i nie przygotowałem jeszcze ;)
Fajnie, że modyfikacja żyje.

Idill`a (MZ)
20-03-2020, 18:01
To co udało wam się zrobić tworząc tę modyfikację jest imponujące, i wielkie dzięki tobie oraz reszcie zespołu za zrobienie tego wspaniałego moda. Wasza praca zasługuje na uwagę, moje poprawki choć zmieniają zasadnicze kwestie są niczym w stosunku do tego co wy zrobiliście.





Wersja 1.3 mojego submoda


Download:
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?17834-Submod-radykalnie-poprawiaj%C4%85cy-rozgrywk%C4%99

królu
08-10-2020, 10:14
Wie ktoś jak zmodyfikować formację armii przed bitwą? te obecne średnio mi przypadły do gustu. chodzi mi o to ze armie są przesunięte względem siebie.
Dziwne jest również zachowanie AI, zaraz po starcie bitwy przemieszcza armie na lepszą pozycję zamiast rozstawić je tam od razu

królu
08-10-2020, 22:28
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia. Skoro jedną z największych bolączek wszystkich gier i modów z serii TW są samobójcze szarże generałów wrogich armii na nasze oddziały czy nie można sprawić aby generał AI był jednostką niemobilną podczas bitwy? Stał by sobie spokojnie gdzieś na tyłach i nie narażał armii na panikę ginąc zaraz na początku bitwy.

anachoreta
10-10-2020, 07:43
W niektórych modach ogranicza się wielkość i możliwości bojowe orszaku generała, np Napoleonic dla Napoleon TW wtedy to nie szarżuje , ale wynika z tego inny problem, taka ekipa jest łatwym celem do zniszczenia przez ludzkiego gracza , z czego wielu permanentnie korzysta . Problem jest o wiele głębszy , w grach z tej serii nie stworzono dobrego systemu wydawania rozkazów przekierowanych przez wodza i nie stworzono dla tego odpowiedniej tabeli. Tu wódz jest tylko jednym z wojowników niejako osamotniony w tej mierze ponieważ nie ma dowódców niższych szczebli którzy są tylko modelami 3D. Wiec nie ma komu przekazywać rozkazów, jest to oczywiście ahistoryczny absurd ale tak zostały skonstruowane silniki tych gier.Nikt tutaj nic nie zrobi. W nowszych tytułach postarano się tylko stworzyć więcej specyficznych cech i więcej RPG dla wodzowskich postaci.

królu
10-10-2020, 08:27
rozumiem argument o łatwym celu dla gracza ale wtedy gracze mieli by chociaż wybór, jeżeli ktoś chciałby łatwej gry załatwia generała i ma spokój a jeśli szuka wyzwania zostawia go na koniec.
Teraz mamy sytuację w której szykujemy się na fajną bitwę ale już na początku generał szarżuje na nasze oddziały i po chwili następuje załamanie całej linii wroga, choć do tej pory miał przewagę w polu.
Drugą możliwością mogłoby być usuniecie jakichkolwiek negatywnych skutków w przypadku śmierci wrogiego generała.

buger13
10-04-2021, 15:03
Witam, dla zainteresowanych wydano aktualizację Europa Barbarorum II 2.35A
Więcej informacji w linku poniżej:
https://www.twcenter.net/forums/showthread.php?810596-Announcement-Europa-Barbarorum-II-2-35A-released!
Linki do pobrania:
https://gofile.io/d/xPawlW
lub
https://drive.google.com/file/d/1-lKCh3yDfkBkgPpZYvQ4FI3V-mJwspDi/view?usp=sharing
Pozdrawiam

chochlik20
11-04-2021, 22:01
Dawno nie grałem w EB2, wgrałem nową aktualizację i czy jednostki były tak tanie w utrzymaniu? :hmm:

Napoleon7
25-07-2021, 21:12
Mam problem. Mam grę z CD. Na wersję Goleden Edition wgrałem mod EB2.35. Instalacja przeszła jak należy. Po włączeniu jednak wywaliło mnie na pulpit. Nie przejąłem się tym, bo podobno tak za pierwszym razem może się zdarzyć, ale za drugim razem zdarzyło się podobnie. Itd. Przy czym po kliknięciu na plik inicjujący grę pojawia mi się czarny ekran (co samo w sobie jest normalne) a na nim informacja, że brak pliku export_buildings.txt.strings.bin w folderze date/text. I rzeczywiście, po sprawdzeniu, rzeczonego pliku tam nie było. Zainstalowanie go tam nie było problemem (z wypakowanego do osobnego folderu modu), ale przy ponownym uruchomieniu znów wywaliło mnie na pulpit i znów pojawiła się informacja o barku tegoż pliku. Za kolejnym razem - znowu. Generalnie coś (?!) systematycznie likwiduje mi ten plik przy próbie uruchomienia gry. Przeinstalowałem moda już chyba z pięć razy i każdym dzieje się to samo. Dwa albo trzy razy udało mi się nawet grę uruchomić. Ale po wyłączeniu i włączeniu ponownym wszystko prędzej czy później się powtarza.
Nie mam pojęcia co robić. Ktoś wie co by to mogło być?

Chyba nie ma z tym nic do czynienia Steam? Miałem go zamontowanego, ale wyinstalowałem po tym gdy M2TW na steamie nie miało plików inicjujących grę do modów. Co prawda znalazłem patch Gigantusa który to naprawiał, ale z kolei pliki startowe nie działały gdy byłem niezalogowany w Steamie. Generalnie steam to dno w moim głębokim przekonaniu, więc go ostatecznie wyinstalowałem. Ale może to jest przyczyna tego, że systematycznie psuje mi się mod EB2.35? Tak sobie spekuluję, bo już sam nie wiem. Wcześniej nie mogłem zainstalować M2TW z płyty - komputer blokował mi instalację bez wyjaśnienia. Na szczęście miałem nagraną grę na przenośnym dysku, więc stąd ją zainstalowałem. Ale moda zainstalować już nie jestem w stanie. A raczej jestem, ale tak zainstalowany mod nie działa.

Czy ktoś miał podobne problemy? Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
Dodam, że M2TW zainstalowałem sobie z przenośnego dysku razem z kilkoma innymi modami (PDER, Last Kingdom, XL i parę innych) i wszystkie chodzą.

Piter
26-07-2021, 08:57
Antywirus?

Napoleon7
27-07-2021, 18:54
G Date. Inne gry puszcza. M2TW - nie. Poza tym z montażem jakoś sobie poradziłem (przegrałem z przenośnego dysku). Więc tu akurat problemu nie mam.
Problem w tym, że mi ten plik likwiduje ( export_buildings.txt.strings.bin w folderze date/text ). Za każdym razem. Wklejam - też likwiduje. Co to może być?
Dodam, że na przenośnym dysku mam wersję 1.2 i mogę w nią grać. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?

wino
29-07-2021, 09:09
Mi w innym modzie steam podmieniał pliki z katalogu text. Wkurzało mnie to, bo pracowałem nad spolszczeniem tysiące godzin i nie interesowała mnie wersja inna niż moja. Więc zainstalowałem wersję zwykłą, z płyty DVD. No ale żeby usuwał to nie wiem, aż tak chyba nie miałem.

Eutyches
25-12-2023, 14:33
Przed chwilą wyszła kolejna wersja, tylko grać ;)
EBII v2 4 file - Europa Barbarorum 2 mod for Medieval II: Total War: Kingdoms - ModDB (https://www.moddb.com/mods/europa-barbarorum-2/downloads/ebii-v2-4)