PDA

Zobacz pełną wersję : Kupowanie przez Steam - płatność



jarosz99
26-09-2014, 17:12
Chciałbym skorzystać z najnowszej promocji na serię total war, ale nie wiem jak dokonać płatności.
Czy można po prostu zapłacić za pomocą przelewu bankowego? Tata ma konto w banku i kartę, którą wypłaca pieniądze z bankomatu.
O co chodzi z PayPal?
W tych sprawach jestem kompletnie zielony.:o

Thomm
26-09-2014, 17:40
Proponuję nie kupować przez steam, tylko kupić na polskich portalach klucze aktywujące produkt na steam. Wychodzi taniej, bo jak przeliczysz cenę na steam i cenę ofert w Polsce, to przy różnicach kursowych możesz sporo przepłacić. Na portalach takich jak na przykład keye.pl (nie wiem czy to już reklama w razie czego ciach) możesz kupić klucz do aktywacji na steam. Jest to o tyle wygodne, że nie musisz mieć konta paypal tylko wystarczy zwykłe konto w w twoim banku (lub taty). Jeżeli ma opcje przelewów online, to możesz tak wygodnie zapłacić i dostać klucz na maila, podanego w trakcje transakcji (kilka minut). Następnie na steam w lewym dolnym rogu masz opcję dodaj grę i chyba po drugim kliknięciu dalej masz opcję wpisz klucz produktu. Czyli ten który dostałeś na maila - potem już tylko ściągasz grę i zaczynasz zabawę.

P.S. Tak kupiłem shoguna2 - na steam wychodziło około 80 złotych - na polskich portalach coś pod 40 zł

Harry-Potter-TW
26-09-2014, 17:41