PDA

Zobacz pełną wersję : Bellum Crucis 7 MIITW zgłaszanie błędów i problemów



Strony : 1 [2]

sadam86
09-10-2015, 15:59
Miejsce gdzie znajduje się plik z którego odpalasz grę u mnie np. d:/sega/mediaval2/mods/BellumCrucis7

Żagiel
09-10-2015, 16:03
U mnie tak samo. D:\Medieval II - Total War\mods\BellumCrucis7

sadam86
09-10-2015, 16:09
Ścieżka jest dobra, bugfixa masz zainstalowanego? To okienko pojawia się normalnie przy starcie gry po kilku sekundach gra powinna odpalić.

Edit: w folderze logs masz jakiś plik, wklej tekst z niego

Żagiel
09-10-2015, 16:46
Bugfixa zrobiłem (należało skopiować pliki). No właśnie gra nie odpala, tylko to okienko się pokazuję, a po chwili znika i dalej już nic ;/
A w folderze logs mam 1 plik: system.log (dokument tekstowy)

sadam86
09-10-2015, 16:48
O ten dokument chodzi, jeśli jest duży to dokonaj tej zmiany

W pliku BellumCrucis7.cfg w katalogu głównym moda, jest linijka:

[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * system (albo coś innego)

zmieńcie na:

[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * error

i ponownie spróbuj odpalić grę, a potem skopiuj tekst z tego pliku i wklej w posta, może wygeneruje o jaki błąd chodzi

Żagiel
09-10-2015, 16:51
Aaa o to chodzi.. Tak zrobiłem to, ale nie miałem tam napisane system tylko coś innego, już nie pamiętam co.
Tekst z pliku:
[features]
mod = mods\BellumCrucis7
editor = 1

[io]
file_first = true

[video]
show_banners = 1
no_background_fmv = 1
movies = 1
windowed = 0
# widescreen = 0
# grass_distance = 9000

[misc]
show_hud_date = true
# bypass_sprite_script = 1

[game]
auto_save = 0
advisor_verbosity = 0
# ai_factions = skip
# campaign_map_game_speed = 99
# campaign_map_speed_up = 1
# label_characters = 0
# label_settlements = 1
# micromanage_all_settlements = 1
no_campaign_battle_time_limit = 0
unlimited_men_on_battlefield = 1
# unit_size = huge
disable_arrow_markers = 0
disable_events = 0
english = 0
# allusers = 1

[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * error

[multiplayer]
playable = true

[hotseat]
scroll = true
turns = true
disable_console = true
admin_password = bellumcrucis
update_ai_camera = true
disable_papal_elections = true
autoresolve_battles = false
validate_diplomacy = true
save_prefs = true
autosave = true
save_config = true
close_after_save = false
gamename = hotseat_gamename
validate_data = true
allow_validation_failures = false

[audio]
speech_enable = 1
speech_vol = 99
sub_faction_accents = 1

[util]
no_animdb = 1

sadam86
09-10-2015, 16:54
Dobra to powinno tylko generować błędy w logs, więc daj treść pliku system.log w poście.

Żagiel
09-10-2015, 17:05
Tego jest dość sporo i ma problem z załadowaniem się to wysyłam link, gdzie wrzuciłem ten plik:
http://przeklej.org/file/bC7PiF/system.log.txt

sadam86
09-10-2015, 17:43
Uuu strasznie duży ten log, spróbuj reinstalacji moda, bo jeśli instalacja przebiegłby prawidłowo to log z samymi błedami powinien mieć kilkaset kb, a nie prawie 14 mb.

Żagiel
09-10-2015, 17:47
A nie mógłbyś wysłać mi swojego log-a?? Bo już chyba z 4 razy odinstalowywałem całą grę i samego moda i wszystko, a dalej to samo ;/ Chyba z 2 dni się już z tym meczę

sadam86
09-10-2015, 17:52
System.log Ci nie pomoże bo to plik w którym raportowane są błędy które uniemożliwiają grze odpalenie lub powodują CTD, a skoro u Ciebie wypisało tekstu na ponad 13 mb to masz tych błędów od groma i jeszcze więcej. Są dwie opcje albo źle instalujesz albo któreś archiwum pobrało Ci się z błędem i instaluje niekompletny mod

Żagiel
09-10-2015, 17:58
Ooo ciup... No to pograne ;/ Może mod 6.3 zadziała. Dzięki za fatygę

Piter
09-10-2015, 18:42
Ooo ciup... No to pograne ;/ Może mod 6.3 zadziała. Dzięki za fatygę

Może masz coś nie tak z czystym medkiem, nie zainstalowałeś wszystkiego, może pominąłeś jakiś pathc, bugfixer?

wino
10-10-2015, 07:43
U mnie tak samo. D:\Medieval II - Total War\mods\BellumCrucis7
13 MB ma log w czystym BC7, u Ciebie się gra nie odpaliła nawet więc to nie Twoje błędy są w logu.

Podaj jeszcze raz PEŁNĄ, POPRAWNĄ ścieżkę, wraz z plikiem exe, na bank masz w złym katalogu wgranego BC7. U mnie to jest np.
"D:\gry\Medieval II Total War\mods\BellumCrucis7\Bellum Crucis 7.exe".

Żagiel
10-10-2015, 15:25
Wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją i nie napotkałem żadnych problemów, tylko gra nie odpala ;/ Wszystko ładnie, ale gra nie chodzi :P hehe. bugfixer wgrany. Ścieżka też poprawna, plik exe jest w tym folderze BellumCrucis7. "D:\Medieval II - Total War\mods\BellumCrucis7\Bellum Crucis 7.exe"

wino
10-10-2015, 20:08
Masz wersję ze STEAM? Jak tak to musisz zrobić to co muszą robić posiadacze tej wersji. Nie mam jednak linka, może ktoś inny zarzuci.

Żagiel
11-10-2015, 10:35
Nie mam steam-a.

Piter
11-10-2015, 16:40
Nie mam steam-a.

Masz dodatek królestwa?

DafosPL
15-10-2015, 08:53
Witam,

Mam pewien problem z liczebnością jednostek (takie przynajmniej odniosłem wrażenie). Instalując moda na "pudełkową wersję gry" liczebność (przykładowo) jazdy mazowieckiej wynosiła 77. Później zakupiłem wersję Steam, zainstalowałem na nią Bellum Crucis (tak, wraz z megasubmodem) i liczebność jazdy mazowieckiej wynosiła bodaj 33-46. Mógłby mi ktoś wyjaśnić o co chodzi?

Pozdrawiam.

EDIT: Już nieważne, zorientowałem się, że jestem po prostu idiotą, który nie potrafi ustawić wielkości oddziałów w opcjach gry :)

Łokero
11-11-2015, 18:54
Cześć, mam pytanie. Ostatnio musiałem usunąć bellum, a gdy zainstalowałem ponownie okazało się, że wszyscy nowi generałowie mają portrety jak w zwykłym medku. Coś pominąłem przy instalacji, nie wgrałem jakiegoś bugfixera ?

sadam86
11-11-2015, 19:05
Jeśli wgrałeś poprawnie to powinni mieć nowe portrety, fix z tego co kojarzę poprawiał zupełnie inne rzeczy.

Łokero
11-11-2015, 19:10
Po prostu instaluję bellum z pliku exe i wszystko samo leci. Nawet nie mam co wgrywać.

sadam86
11-11-2015, 19:14
To może instalacja jakoś się sknociła error w trakcie czy coś, bo fix z graficznych rzeczy ma tylko jakieś dwie tekstury dla Turcji, żadnych portretów nie dodaje.

Łokero
11-11-2015, 19:17
Okej, w takim razie zerknę na to wszystko jeszcze raz. Dzięki

sadam86
11-11-2015, 19:19
Zobacz czy masz w folderze data moda folder UI, tam powinien być custom_portraits właśnie z nowymi portretami dla władców itd.

Łokero
11-11-2015, 19:22
Tak, mam.

sadam86
11-11-2015, 19:23
No to powinny być takowe portrety w grze, hmm dziwne.

Łokero
11-11-2015, 19:24
Początkowi generałowie mają, ale po np. 40 turach gdzie rodzi się następne pokolenie, wyglądają tak jak w zwykłym medku.

sadam86
11-11-2015, 19:33
Część rzeczywiście jest podobna do tych z Medka, zależy jaka frakcja, niektóre niezbyt odbiegają od podstawki. Może miałeś wgranego submoda na portrety (opcja megasubmoda) on też zmieniał co nieco, ale głównie dla frakcji "arabskich".

Łokero
11-11-2015, 19:39
Ja pierdziele, ale wtopa. Tyle razy instalowałem i kasowałem bellum ('bo starczy tego grania'), że właśnie obczaiłem iż nie mam zainstalowanego megasubmoda. Pojebało mi się od tego siedzenia we Włoszech. Sory :D

Piotrek31
26-12-2015, 19:46
U mnie z Kolei jest problem z uruchomieniem gry.Gdy włączam Bellum Crucis 7.exe wyskakuje okienko z Advanced BAT to EXE Conventer. Czy zna ktoś na to jakiś patent?

sadam86
26-12-2015, 20:28
Powinno wyskakiwać, po około 30 sek mod odpali, jeśli nie coś źle zrobiłeś.

Piotrek31
26-12-2015, 20:46
Wersja 7.0 nie wymaga 6.3?

Lwie Serce
26-12-2015, 20:48
Jest oddzielna, mimo to polecam 6.3.

Piotrek31
26-12-2015, 20:50
Z tego co widzę wersja 7.0 ma dużo bugów. 6.3 Też ma ale o wiele mniej.Już wolę zagrać w 6.3 .

Mermel
31-12-2015, 14:31
Witam, mam dość nietypowy problem. W moda gram po raz pierwszy, zainstalowałem wersję 7.0 z bugfixerem i spolszczeniem z linków podanych na forum.
Jednak po jakimś czasie nieustannie, w czasie bitwy wyskakuje mi okno z informacją w stylu "Starczy tego grania, psa wyprowadź i śmieci wywal". W innych modach nie ma tego problemu, więc ktoś pozwolił sobie na jakiś żarcik w spolszczeniu, początkowo mnie śmieszył, ale teraz nie mogę sobie pograć, bo co rusz mnie wyrzuca na pulpit. Czy ktoś wie o co tu chodzi i jak się tego pozbyć?

sadam86
31-12-2015, 15:05
Fakt to żarcik, ale nie ma on wpływu na grę, po prostu zastąpiono stary nudny "medieval napotkał..." właśnie takimi humorystycznymi tekstami, więc po prostu spotykasz stary, znamy wszystkim graczom błąd, ino tekst komunikatu masz inny. Podaj treść pliku z folderu logs.

Mermel
01-01-2016, 23:38
Przynajmniej teraz wiem,że to błąd, a nie zabezpieczenie przed graniem bez przerwy :) Podaje linka do pliku, bo niemały jest:
http://przeklej.org/file/KYudS6/system.log.txt

sadam86
02-01-2016, 11:47
W pliku BellumCrucis7.cfg w katalogu głównym moda, jest linijka:

[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * system (albo coś innego)

zmieńcie na:

[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * error

dokonaj tej zmiany, wtedy plik będzie mniejszy i z samymi błędami tylko, bo przez ten podlinkowany to ciężko się przekopać

Paweł-K
02-01-2016, 15:17
Cześć. Ze strony http://przeklej.org usunięto wiele plików do BC i submodów jak np EDU Kama, Longer Assimilation. Skąd mogę je teraz ściągnąć ?

sadam86
02-01-2016, 15:21
Musisz liczyć na to, że ktoś ma je jeszcze na dysku i wstawi, innej opcji nie widzę.

Mermel
02-01-2016, 15:28
Po zmianie:
[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * error
Troszkę się zmieniło, tamten log przepadł (plik tekstowy się wyczyścił) ale co dziwne błąd, który występował wcześniej jakby zniknął- zdarzał się zawsze podczas bitwy z Cesarstwem, zima, szarża jazdy na piechotę. Teraz to nie występuje. Ale żeby nie było za przyjemnie to dla odmiany wywala mnie czasem na mapie kampanii, tylko wtedy, kiedy otwieram listę rekrutacji jednostek w Krakowie (jakoś księżniczki z rodu przestały być dostępne jako agenci, więc przy próbie ich rekrutowania mam błąd):
14:06:51.185 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
14:06:51.185 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Feb 25 2008 version development ===
14:06:51.185 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
14:06:51.185 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
14:06:51.185 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
14:06:51.195 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
14:06:51.195 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
14:06:51.195 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
15:21:54.020 [system.rpt] [error] Starczy tego grania. Zrob cos w koncu, psa wyprowadz, smieci wywal albo co

sadam86
02-01-2016, 15:32
Księżniczki czasem znikają na pewien czas z rekrutacji, a log niestety nie mówi o co chodzi:( Jeśli nie będzie wywalać zbyt często to nie ma co się martwić, każdy mod czasem wywali. Pozostaje nadmiernie nie klikać na Kraków to może nie będzie wywalać.

Mermel
02-01-2016, 17:16
Racja, jak wywali raz na trzy godziny albo wcale, to i tak stabilny mod jak dla mnie. Wielkie dzięki za poświęcony czas :)

Paweł-K
02-01-2016, 17:40
Cześć Sadamie. Do tego jeszcze nie działają linki z dodatkami do submoda romanoi.v3.1 ​ Exara. Nie miałbyś ich ?

SolniczkaPieprzniczka
06-02-2016, 21:07
Witajcie szanowni total-warowcy, jak to przywykłem zwać ludzi taktyki i strategii. Otóż przy uruchomieniu owego moda z wgranym bugfixerem, spolszczeniem i zmienieniem napisu "trace" na "error" w pliku bellumcrucis7.cfg gra się nie uruchamia. Pojawia się wielki napis Bat.exe i...tyle. Proszę dobrzy ludzie, pomóżcie.

Lwie Serce
06-02-2016, 21:12
Wygląda, jakbyś po prostu źle zainstalował moda, tzn nie do tego folderu co trzeba. Ścieżka powinna wyglądać mniej więcej tak - partycja systemowa/Sega/Medieval2/mods/BellumCrucis.

SolniczkaPieprzniczka
07-02-2016, 11:22
Dalej mi wyskakuje to całe bat.exe. Jest tylko ten komunikat i dalej nic. Przeinstalowałem od nowa, dodalem tylko bugfixer i nic z tego. Co to ma być?

Piter
07-02-2016, 11:27
Dalej mi wyskakuje to całe bat.exe. Jest tylko ten komunikat i dalej nic. Przeinstalowałem od nowa, dodalem tylko bugfixer i nic z tego. Co to ma być?

Masz medieval2 + dodatek królestwa? Podaj ścieżkę do której instalujesz moda oraz ścieżkę do miejsca zainstalowania gry.

SolniczkaPieprzniczka
07-02-2016, 11:29
Instaluje po prostu do katalogu mods, mody umiem instalować więc nie wiem w czym problem. Medievala+ kingdoms mam, pudełkowego gold edition. Każdy mod działa, nie ważne czy europa barbarorum II czy COW, tylko bellum 7.0 :( Pobieram 6.3, być może mi zadziała.

Piter
07-02-2016, 13:12
Instaluje po prostu do katalogu mods, mody umiem instalować więc nie wiem w czym problem. Medievala+ kingdoms mam, pudełkowego gold edition. Każdy mod działa, nie ważne czy europa barbarorum II czy COW, tylko bellum 7.0 :( Pobieram 6.3, być może mi zadziała.
To nie zawsze do mods trzeba wypakowywać, mogą być tak foldery zrobione, że do folderu mods wypakujesz i będziesz miał ścieżkę, medieval2/mods/mods/Bellum , bo w instalatorze już folder mods był.

Keramex
07-02-2016, 13:35
Hej mam problem z plikiem cfg.

Jest linijka:
[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * trace

chcę zamienić trace na error niestety gdy próbuję zapisać wyskakuje błęd "odmowa dostępu" co mam zrobić?

Piter
07-02-2016, 13:38
Hej mam problem z plikiem cfg.

Jest linijka:
[log]
to = mods/BellumCrucis7/logs/system.log.txt
level = * trace

chcę zamienić trace na error niestety gdy próbuję zapisać wyskakuje błęd "odmowa dostępu" co mam zrobić?

Musisz dać właściwości pliki i wyłączyć opcję tylko do odczytu.

Ps: Ja tego nie zmieniałem, a mi bellum działa :/

sadam86
07-02-2016, 13:42
Piter bo do działania Bellum nie trzeba tego zmieniać xD Po prostu po tej zmianie w logu wyskakują tylko krytyczne błędy a nie wszystkie, co powoduje że log ma kilkaset liniejek, a nie setki tysięcy ;D

Keramex
07-02-2016, 14:11
w moim przypadku było odznaczone. Dalej nie wchodzi...

SolniczkaPieprzniczka
07-02-2016, 17:23
Witajcie ponownie, znalazłem taki oto tekst, po angielsku i rozumiem jako tako, jednak problem jest dla mnie złożony z racji nieposiadania umiejętności grzebania w tych całych zmianach skrótów czy co to tam. Proszę, wytłumaczcie mi po kolei co mam zrobić. A brzmi to tak: Hello,

Have installed but cannot start it. When I use the icon,it says something like : "update bat to exe converter to pro" then exit.
I have the steam version of MTWII.
What can I do to run this mod ?

Thanks

I have started manually the exe. I had the message that kingdoms.exe was not in the path.
In the steam installation, there is no kingdoms.exe. So I copied medieval.exe to kingdoms.exe and now I can play the mod.
I do not know if it is the good workaround but at least it works.

sadam86
07-02-2016, 17:50
Ale to odnosi się do Steama, to w końcu jaką masz wersję pudełkową czy Steam?

SolniczkaPieprzniczka
07-02-2016, 18:14
Pudelkową, ale myślałem, że być może uda się coś z tym zrobić. No cóż, instaluje stainless steel :(

Piter
07-02-2016, 18:59
Pudelkową, ale myślałem, że być może uda się coś z tym zrobić. No cóż, instaluje stainless steel :(
Po prostu musisz ze zrozumieniem jeszcze raz przeczytać instrukcję instalacji, może coś źle ściągnąłeś, nie wszystko, nie wiem, innej opcji nie ma.

SolniczkaPieprzniczka
07-02-2016, 20:16
A piernicze w sumie już belluma, ani 7.0 czy 6,3 nie działają. Reinstalowalem to wszystko dziś kilka razy, łącznie z samą grą. Jestem pewny, że wszystko instaluje dobrze. Po kliknięciu w skrót wyskakuje duży komunikat bat.exe ( jeszcze po bokach coś tam update), a na końcu na 1 s jakieś literki (niestety nie da rady odczytać czegoś z v=pr. światla). Ale spokojnie, nie opuszcze medievala i biore się za orient und okzident i planetwar total war :D Czołem towarzysze pola bitwy.

sadam86
07-02-2016, 20:27
Bo wyskoczyć powinien, po 3-5 czasem 10 sekundach mod powinien odpalić, a UAC masz wyłączone?

SolniczkaPieprzniczka
08-02-2016, 02:37
tak, UAC na pewno wyłączone, u mnie standardowy zabieg. Myślę, że to niedziałanie może mieć związek z moim lapkiem, kiedyś jak grałem sobie w 6.3 na kompie to nie było problemów. Lapek dość leciwy, ale w europa barbarorum II sobie pogram spokojnie.

raskol
08-02-2016, 09:53
Witam Serdecznie.

Zainstalowałem zgodnie z instrukcjami BC7, wraz z polskich megasubmodem, wszystko jak należy, ale gra się nie uruchamia. By lepiej rozpoznać problem zainstalowałem ponownie BC7, bez megasubmoda i problem jest identyczny, więc nie jest zwiazany z submodem. Opis problemu:

Po poprawnym zainstalowaniu moda, uruchomieniu Bellum Crucis 7.exe, wyświetla okno "Bat to Exe", po wyświetleniu animacji w oknie "Bat to exe conventer", okno znika... i nic się nie dzieje, gra się nie włącza nie ma żadnej akcji, nawet po dłuższym czekaniu, aplikacja nie podejmuje akcji.

Podejrzenia co do problemu:
Nie wiem, czy nie jest problemem moja wersja gry (z kolekcji klasyki), wersja dokładna gry to nie 1,5 jak w opisie instalacji moda, tylko -dokładnie- 1.5.2.0

Jeśli to byłoby przeszkodą, jest to poważny problem, gdyż gra w oryginale jest już spatchowana do tej wersji. Zawsze męczyłem się na modach do samego medievala bez królestw, również zakupionego w oryginale, cieszyłem się jak dziecko po wczorajszym zakupie ulubionej części serii total war- w pełnej klasie- czyli razem z królestwami. Jestem bardzo rozczarowany porażką w ogarnięciu Bellum Crucis wraz z obiecująco wyglądającym polskim submodem. Proszę bardzo o pomoc wszystkich innych wielbicieli serii, w ramach możliwości bardzo proszę również o kontakt gg, by przy korespondnecji bierzącej spróbować coś zrobić.

Z góry dzięki za każdą pomoc i zainteresowanie

Raskolnikovv
gg 4129160

PS
wersja gry, połączona ze steamem

SolniczkaPieprzniczka
08-02-2016, 11:23
Raskol z nieba mi spadasz, bo masz identyczny problem co ja. Każdy mod mi działa, nieważne czy COW czy stainless steel, jednak w przypadku BC wyskakują te bat exe w animacji. Ja sam próbowałem już tyle razy reinstall wszystkiego, że zeszło mi na tym z 5h. Jakoś razem ogarniemy ten problem.

Piter
08-02-2016, 11:51
Macie plik kingdoms.exe w folderze gry?

Spróbujcie może wgrać cracka do kingdoms 1.5 (jeśli macie oryginalne wersje, to możecie legalnie robić takie rzeczy)

SolniczkaPieprzniczka
08-02-2016, 14:03
Dobra, mi już modziwo dziala :D Wystarczyło pobrać tego cracka i dziala. Dzięki za pomoc.

bst
01-03-2016, 21:31
bardzo prosze o instrukcje jak naprawic buga zwiazanego z nie uzywaniem(wogole nie produkowaniem) księży w bellum crucis 7 :) w 70 turze seminarium kardynalskie jest puste i niema papieża :(

wino
02-03-2016, 07:34
Też bym chciał znać rozwiązanie :)

Radeczek1993
02-03-2016, 22:47
Witam, mam problem z finansami w Bellum, otóż nie wiem z jakiego powodu nalicza mi -9000 jako wpływy z tytułu Dyplomacja/Trybuty, zamieszczam zdjęcie z telefonu (prtscr mi nie działa):

1409

Żadnych trybutów nie płace, więc nie wiem skąd mogłoby to się brać, a bardzo ogranicza to rozgrywkę. Co ciekawe, ta kwota jest odejmowana od mojego konta dwukrotnie w każdej turze, pierwszy raz od razu po kliknięciu przycisku następnej tury, jak tylko kończą się moje działania i zaczynają działania innych frakcji, oraz drugi raz tuż po rozpoczęciu nowej tury, na moment, może przez sekundę widzę kwotę którą powinienem mieć w ogólnym rozrachunku, jednak po chwili zostaje ona pomniejszona o 9000, czyli w każdej turze tracę 18 000 z tego powodu.
Może ma ktoś pomysł o co chodzi?
Pozdrawiam.

sadam86
03-03-2016, 16:05
Jeśli prowadzisz oblężenie - 2000 za każde, za armię na terenie wroga - 600, jeżeli nie oblegasz lub nie masz armii na terenie wroga to nie wiem.

Radeczek1993
03-03-2016, 21:06
No właśnie nie prowadzę oblężenia, ani nie mam armii poza terytorium, a prowincji też nie mam aż tyle, żeby tyle mi naliczało, wiem, że jak oddam prowincję np. szwabia, czyli będę miał jedną mniej to ta kwota zmniejszy się o kilka setek, ale to logiczne bo wynika z ilości prowincji i "kary" za to, ale skąd aż 9000? Zacząłem nową kampanie Francją, zająłem wszystkie terytoria od Anglików na kontynencie i jedno na wyspach i problemu nie ma, tylko dlaczego występuje w Polsce?

P.S. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zorganizować mariaż z obcą księżniczką? Księżniczka chodzi po mapie i co mam z nią dalej zrobić? Chciałbym przejąć w ten sposób jakąś frakcję, żeniąc się, a potem wybijając zabójcami wszystkich możnych ;)

wino
03-03-2016, 21:53
Na pewno BC 7 z bugfixerem? Jeśli tak i masz 18 prowincji to jest wszystko ok, kara za prowincje.

Ten skrypt działa tak, że na koniec tury zabiera kasę za ilość prowincji, a na początku tury (przyjrzyj się dokłądnie) najpierw dodaje 9 tyś, po sekundzie zabiera 9 tyś - ma to na celu pokazanie graczowi ile traci na prowincjach. Natomiast nie jestem pewny czy to jest pokazywane w oknie z kosztami, więc jeśli to nie to to nie wiem.

Radeczek1993
03-03-2016, 22:17
Tak, BC7 i bugfixer. Sprawdziłem nową kampanie żeby sobie podejrzeć opłatę za ilość prowincji w skarbcu i tam jest, że 18 prowincji to 1000 bizantów a nie 9000, poza tym teraz gram Francją i nic takiego nie ma miejsca, też mam 18 prowincji, tzn pewnie jest jakoś ten 1000 odbierany, ale nie jest uwidocznione, więc nie wiem co to było w kampanii Polskiej. Skończę Francję i zobaczę znowu Polskę, czy dalej to występuje. Na tą chwilę chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić mariaż z obcą księżniczką, 2 ruchy zabójcami dzielą mnie od tego aby całe wyspy brytyjskie zrobiły się szare, a może zamiast tego dałoby się od razu przejąć gdybym miał ich księżniczkę ;)

wino
03-03-2016, 22:22
A dlaczego robisz zamieszanie na forum i piszesz w złym wątku? Masz megasubmoda a piszesz w wątku o czystym Bellum.

Radeczek1993
03-03-2016, 22:31
A to przepraszam, nie wiedziałem, że megasubmod zmienia także koszt wynikający z ilości prowincji, myślałem, że to w całości wynika z samego Bellum.

olek77
03-03-2016, 22:42
P.S. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zorganizować mariaż z obcą księżniczką? Księżniczka chodzi po mapie i co mam z nią dalej zrobić? Chciałbym przejąć w ten sposób jakąś frakcję, żeniąc się, a potem wybijając zabójcami wszystkich możnych ;)

Twój król lub jego następca musi być stanu wolnego. Wtedy podchodzisz do takiej księżniczki swoim dyplomatą i w negocjacjach będzie dostępna opcja "ożenić księżniczkę z władcą/następcą tronu". Frakcja tej księżniczki nie może być w stanie wojny z tobą.

Ewentualnie jeśli twój król i następcą mają już żony,możesz swoją księżniczką negocjować z inną frakcją ślub twojej księżniczki z innym królem lub jego następcą. Tak tez można przejąć inne państwo.

Radeczek1993
03-03-2016, 23:28
Niestety ta druga opcja nie działa w ten sposób, przywódca Anglików jest ożeniony z moją księżniczką jednak gdy ginie to frakcja robi się szara. A czy jest jakaś możliwość podejrzenia drzewa genealogicznego obcej frakcji, tak by zobaczyć czy jakaś księżniczka jest dostępna lub jest "w drodze"? Bo z tego co widzę poprzednia gdzieś zniknęła.

olek77
04-03-2016, 11:16
Niestety nie ma opcji sprawdzenia tego.

wino
05-03-2016, 23:30
Szukałem po necie info na temat nie rekrutowania przez AI księży. I nic nie wskórałem. Problem dotyczy czystego BC 6.3, czystego BC 7, jak i megasubmodów. Mam jednak jeden trop. Porównałem pliki descr_campaign_db.xml z czystego Medievala z tymi z Bellum. W Bellum Włosi dodali to:

<ai>
<!-- PRIEST CONTROLLER -->
<priest_religion_min float="0.8"/> <!-- if religion < religion_min then region needs a priest -->
<priest_religion_max float="0.95"/> <!-- if religion >= religion_max then a priest can be taken from this region for other missions -->
<priest_heresey_min float="0.01"/> <!-- if heresey >= heresey_min then region needs a priest -->
<priest_heresey_max float="0.05"/> <!-- if heresey >= heresey_max then region needs a priest with highest priority -->
<priest_religion_export float="0.10"/> <!-- if my religion in foreign region < religion_export then then we will export our religion in this region -->
<priest_max_prod_turns float="20.0"/> <!-- max distance from a production center to a target region in turns -->
<att_str_modifier float="0.8"/> <!-- modifies the effective attackers strength when determining the priority of making attack decision (i.e. att_def_strength_ratio = ((att_str*att_str_modifier)/def_str) -->
<siege_att_str_modifier float="0.30"/> <!-- modifies the effective sieging attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
<crusade_att_str_modifier float="1.0"/> <!-- modifies the effective crusading sieging attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
<sally_att_str_modifier float="0.7"/> <!-- modifies the effective sallying attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
<ambush_att_str_modifier float="1.0"/> <!-- modifies the effective ambushing attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
<str_limit_weak float="0.5"/> <!-- min ideal strength ratio modifier for determining when an army is far too weak for an attack ( att_def_strength_ratio < (ideal_str_ratio*str_limit_weak) ) -->
<str_limit_strong float="99.0"/> <!-- max ideal strength ratio modifier for determining when an army is far too strong for a fair attack ( att_def_strength_ratio > (ideal_str_ratio*str_limit_strong) ) -->
<merchant_min_survival_acquire int="55"/> <!-- the minimum survival chance for a merchant to consider attempting an acquisition -->
</ai>

czyli sekcja między <ai> a </ai> dotyczy zachowania AI. To co pogrubiłem i dałem na czerwono dotyczy księży. Podejrzewam, że za całe zamieszanie odpowiadać może ten wpis: <priest_religion_min float="0.8"/>. Być może powoduje on, że AI przestaje rekrutować księży, kiedy w prowincjach ma 80% lub więcej religijności?

Jest chętny podjąć się sprawdzenia, czy wywalenie tej całej czerwonej i pogrubionej części z pliku pomoże na tego buga? Ja mam wolnego kompa :/ Trzeba by usunąć te wpisy i potem usunąć pliki map.rwm z katalogów Belluma \data\world\maps\campaign\custom\Ufficiale\, data\world\maps\campaign\imperial_campaign\ i \data\world\maps\base\. Wywalenie tylko <priest_religion_min float="0.8"/> być może nic nie da, bo nie wiem czy komp nie musi mieć czasem obu linijek min i max i jak będzie brakować jednej to być może zwariuje. Lepiej nie ryzykować i wywalić całość co jest na czerwono - w czystym Medievalu tego nie ma i księża działają.

bst
11-03-2016, 23:31
Ok juz biore sie za sprawdzanie. Ciesze się że ktoś podjął się zlokalizowania problemu bo mnie to bardzo irytowalo podczas rozgrywki.

edit. Tylko jest jeden problem, nie posiadam takich wpisów w tym pliku.
edit2. Dobra nie ważne , szukalem w pliku descr_campaign_ai_db - mała pomyłka
edit3. 65 tura jest tylko papież , zero kardynałów :D

wino
12-03-2016, 14:48
Ale po usunięciu tych wpisów z pliku pousuwałeś wszystkie pliki map.rwm z katalogu world?

bst
14-03-2016, 02:09
tak , usunalem plik map.rwm z data\world\maps\campaign\custom\Ufficiale

wino
14-03-2016, 07:29
To niedobrze :( Czyli problem dalej nie rozwiązany.

Siguardo
14-03-2016, 15:22
No niedobrze, problem z kapłanami oraz flotą jest tak irytujący, że aż na razie sobie podarowałem BC.

bst
29-03-2016, 09:47
Również sobie dałem spokój, ostatnio pogrywam w Europa Universalis IV, polecam

Piter
29-03-2016, 10:54
Również sobie dałem spokój, ostatnio pogrywam w Europa Universalis IV, polecam

Też gram w Europkę ale księża są naprawdę mało istotni, to dwie różne typy gier : )

wino
06-04-2016, 06:52
tak , usunalem plik map.rwm z data\world\maps\campaign\custom\Ufficiale
jesteś pewny, że wszystko zrobiłeś poprawnie? Bo znalazłem info na TWC o tym, że to właśnie to powinno rozwiązać problem: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?214479-Priests-not-being-recruited&p=4259493&viewfull=1#post4259493 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?214479-Priests-not-being-recruited&p=4259493&viewfull=1#post4259493)

także jeśli usunąłeś te linijki i pliki map.rwm przed odpaleniem kampanii (bo zakładam, że rozpocząłeś nową a nie kontynuowałeś starą?), to pozostaje sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Nie usuwać, tylko zwiększyć te wartości.

Inni twierdzą, że to może mieć związek z recruit priority jednostek. W tym modzie wojska mają ten parametr bardzo wysoki, więc jeśli ten powyższy sposób nie pomoże to będzie trzeba sprawdzić, czy zmniejszenie recruit priority dla wojsk pomoże.

draxidox
20-05-2016, 18:42
Ja mam taki problem, że grając w kampanie w dość cyklicznych momentach na mapie nagle pokazuje się consola, jakaś tabela skrótów klawiszowych i ładowanie. Po tym ładowaniu włącza się ostatni save a wszystko co się dokonało bez saveya jest usuwane, ale jest to męczące bo trzeba ciągle savewować i ciągle jest ładowanie.



19:24:04.357 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
19:24:04.357 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Feb 25 2008 version development ===
19:24:04.357 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
19:24:04.357 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
19:24:04.372 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
19:24:04.372 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
19:24:04.372 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
19:24:04.372 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11267, column 9
Could'n find level name description string for trait(Royal_Blood_novgorod) level(Royal_Blood_novgorod).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11268, column 21
Could'n find description string for trait(Royal_Blood_novgorod) level(Royal_Blood_novgorod_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11269, column 28
Could'n find effect description string for trait(Royal_Blood_novgorod) level(Royal_Blood_novgorod_effects_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11278, column 9
Could'n find level name description string for trait(Royal_Relation_novgorod) level(Royal_Relation_novgorod).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11279, column 21
Could'n find description string for trait(Royal_Relation_novgorod) level(Royal_Relation_novgorod_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11280, column 28
Could'n find effect description string for trait(Royal_Relation_novgorod) level(Royal_Relation_novgorod_effects_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11287, column 9
Could'n find level name description string for trait(Princess_Royal_Blood_novgorod) level(Princess_Royal_Blood_novgorod).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11288, column 21
Could'n find description string for trait(Princess_Royal_Blood_novgorod) level(Princess_Royal_Blood_novgorod_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11289, column 28
Could'n find effect description string for trait(Princess_Royal_Blood_novgorod) level(Princess_Royal_Blood_novgorod_effects_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11906, column 11
Could'n find level name description string for trait(Wifeisnovgorod) level(WifeIsnovgorod).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11907, column 21
Could'n find description string for trait(Wifeisnovgorod) level(WifeIsnovgorod_desc).
19:24:11.314 [script.err] [error] Script Error in mods\BellumCrucis7/data/export_descr_character_traits.txt, at line 11908, column 28
Could'n find effect description string for trait(Wifeisnovgorod) level(WifeIsnovgorod_effects_desc).


W chwili obecnej nie da się grać bo ciągle pokazuje się ta consola z skrótami klawiszowymi i cofa save :/.

draxidox
22-05-2016, 21:55
Takie coś mi się ciągle pokazuje, co kilka tur cofa mi do save'a. Dodam, że to ładowanie jest dwukrotne.
http://i.imgur.com/a0yRpfn.jpg
http://i.imgur.com/hlwLv4S.jpg

wino
24-05-2016, 12:55
Dziwne, coś masz uwalone w modzie albo ze sprzętem. Dogrywałeś jakieś mody, spolszczenie, albo cokolwiek innego? Może grę źle zainstalowałeś albo jakiś wirus? Normalnie konsola pojawia się po wciśnięciu tyldy, więc może klawiatura Ci padła? Bo nie ma innej możliwości by sama konsola się pojawiała i działy się jakieś dziwne rzeczy.

draxidox
02-06-2016, 14:48
A czy może fakt, że zmieniam nazwę pliku medieval2.exe na kingdoms.exe robi jakąś różnicę? Robię dlatego tak, że po odpaleniu bellum crucis ten szuka pliku kingdoms.exe i bez niego nie chce odpalić gry.

Araven
02-06-2016, 15:19
Bellum jak 95% nowszych modów wymaga dodatku Kingdoms 1.5, na Medku II jak poszło jakimś cudem to ctd pewne, co masz u siebie.

draxidox
02-06-2016, 15:42
Ale ja mam dodatek Kingdoms tylko, że nie miałem kingdoms.exe tylko do każdego z dodatku osobne exe, nie wiem czy rozumiesz.

Araven
02-06-2016, 15:45
A Ty masz legalne to Kingdoms? Bo kampanie są 4 ale plik kingdoms.exe tylko jeden. I jaką kampanię czy moda się nie wybiera to plik kingdoms.exe jest zawsze jeden.

Jak mod go szuka to zwykle oznacza błędną instalację albo pirata.

wino
16-08-2016, 17:19
Czytając poradniki do traitsów i ancillariesów dowiedziałem się, żeby unikać połączeń non wraz z >=. Lepiej zastępować je zwyczajnie coś tam < . I właśnie jednym z 3 ostatnich błędów jakie chyba pojawiają się w logu BC jest błąd gdzie zastosowano właśnie ten nie do końca poprawnie działający warunek. Dlatego jak ktoś będzie odpalał nową kampanię to prośba czy mógłby sprawdzić, czy to pomoże (bez obawy, w najgorszym wypadku nadal ta cecha nie zadziała, tak jak obecnie, gra się nie powinna wysypać).

Wystarczy podmienić w pliku export_descr_ancillaries.txt (jest on w katalogu data w Bellum) w 2 linijkach, nr 32333 i 32342 (o ile nie grzebaliście w tym pliku i jest to plik z megasubmoda ostatniego). Te przy kingmaker1 i kingmaker2.

and not FatherTrait Factionleader >= 1


na

and FatherTrait Factionleader < 1

jest to cecha jaką zyskuje władca po objęciu tronu, a nigdy nie zadziałała w BC. Jest to 20% szansa na zdobycie pozytywnej (Prawa ręka władcy, +1 Władza) lub 40% negatywnej (Nieudolny doradca, -2 Władza) cechy.

Oprócz tego błędu jest jeszcze coś takiego:

Trigger processing error in <devastation_cav_living_on_land>
PercentageUnitCategory needs a living character with an army.
when testing <PercentageUnitCategory> condition

ale to już na twc widziałem że ktoś pisał, że to błąd Medievala i nie da się z tym nic zrobić, z resztą jest to bardziej info, niż błąd i

Script execution error for <inc_counter>, at line 13072, in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt:
Counter esilio doesn't exist

a to już babol który trzeba naprawić, ale ja mam za słabego skila. Wiem tylko, że najpierw trzeba zadeklarować counter, bo się do niego potem odwoływać, a tu tego właśnie nie ma.

Pojawiły mi się też błędy podczas prac nad bulgar revolt, ale straciłem zapał, bo jak chciałem to zrobić dość ciekawie i w miarę historycznie, to się okazało, że w BC 7 już dodali braci Asen (od nich zaczął się bunt) i cały misterny plan...

Piotrek31
24-08-2016, 16:35
Witam, mam problem z włączeniem BC 7 na Windowsie 10. Reinstalowałem grę, dodatek i sterowniki karty graficznej, zmieniałem poziom UAC i nadal nic, wie ktoś jak pomóc :(?

buger13
24-08-2016, 18:33
Witam, mam problem z włączeniem BC 7 na Windowsie 10. Reinstalowałem grę, dodatek i sterowniki karty graficznej, zmieniałem poziom UAC i nadal nic, wie ktoś jak pomóc :(?

Pytanie czy masz wersję pod Steam??
Jeśli tak zastosuj poniższy sposób instalacji.
U mnie działa też ma Win10.

Gdyby ktoś miał problem, o to sposób instalacja modów pod steam na przykładzie BellunCrucis7 .
1. Grę koniecznie instalujemy na innym dysku niż systemowy C:.
U mnie to:
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War
2. Przed wrzuceniem modów koniecznie przynajmniej raz odpalamy samą grę.
3. Wgrywamy mod koniecznie w ...\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods
Przykładowa ścieżka.
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods
----Teraz instalujemy submody np. Megasubmod 2.0 (Nie wymagane)----
4. Kopiujemy plik medieval2.exe na pulpit i zmieniamy jego nazwę na kingdoms.exe.
5. Następnie z pulpitu kopiujemy plik kingdoms.exe do folderu z plik medieval2.exe.
6. Grę odpalamy z pliku bat znajdującego się w folderze z modem np. BellumCrucis7.bat(bądź z utworzonego skrótu na pulpicie).
I cieszymy się grą.

Piotrek31
27-08-2016, 17:47
Wielkie DZIĘKI, gra się włączyła. :)

Viking
18-09-2016, 21:42
Witam, mam problem z bugiem przy zmianie tury, wywala mnie do pulpitu. Jest to już 424 tura i tym bardziej chciałbym to naprawić. Mam czystą wersję Bellum Crucis 7.0. Próbowałem jak na razie użyć toggle_fow, i cofałem się do zapisów sprzed 10 tur i próbowałem to przeklikać. Bardzo proszę o pomoc.

Araven
19-09-2016, 12:08
Najpierw Spróbuj zmienić text na oryginalny. Usuń map.rwm odpal zapis rusz jakiegoś agenta, zapisz i zakończ turę, kombinuj tez z togle-Fow i cofaniem się do tyłu. Automatyczne zapisy czasem powodują bugi.

Viking
19-09-2016, 15:10
A jak się usuwa map.rwm i gdzie tego szukać ? I gdzie się wrzucało tekst, bo tego już nie pamiętam, a wiem że gdzieś włoski text do bellum mam więc nie będzie z tym problemu. Z tego co teraz patrzyłem to automatyczny zapis ostatni mam sprzed roku , ale nie wiem może tak czy siak on jakoś działa, wiem że w innych modach działa (call of warhammer). Nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale mam wyłączone ruchy przeciwnika.

wino
19-09-2016, 16:22
Ten plik jest w katalogu ...\Medieval II Total War\mods\BellumCrucis7\data\world\maps\campaign\cu stom\Ufficiale\ i może być drugi, ale nie musi w ...\Medieval II Total War\mods\BellumCrucis7\data\world\maps\base\. Usuń oba. Po ich usunięciu gra się będzie uruchamiać dłużej.

Z kolei tekst jest w ...\Medieval II Total War\mods\BellumCrucis7\data\text\. Usuń wszystkie pliki jakie tam są i wrzuć tam text włoski.

Wrzuć tu zawartość pliku log, który powinien być w ...\Medieval II Total War\mods\BellumCrucis7\logs\. Jeśli jest długi to wrzuć go gdzieś na jakiś serwer i daj linka.

Viking
05-10-2016, 18:56
Witam. Usunąłem map.rwm z obu plików, wrzuciłem włoski text. Jak włączam grę dalej jest po polsku a jak próbuję włączyć któryś z zapisów to ładuje się dłuższą chwilę, pojawia się czarny ekran i gra się wyłącza. Macie jakiś pomysł? ;d

wino
05-10-2016, 20:02
Po wrzuceniu włoskiego tekstu musisz usunąć wszystkie pliki bin z katalogu text.

Viking
06-10-2016, 23:06
Usunąłem niestety dalej się wyłącza, dalej mam menu po polsku i wywala grę podczas ładowania bez żadnych komunikatów. Hmm a czy powrót do oryginalnego języka jest tu naprawdę konieczny ?

wino
14-11-2016, 07:37
Towarzysze broni, nadeszła wiekopomna chwila dla wszystkich w Belluma pocinających. Niejaki vsivak, rycerz z południa, prawdopodobnie Królestwa Czech i Moraw ogłosił, iż nakazał księżom bardziej ochoczo do swej pracy się garnąć. Dzięki jego wytężonej pracy na rzecz całego europejskiego rycerstwa, błąd z brakiem rekrutacji księży przez AI został rozwiązany. TADAAAAAAAM!

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?666690-BELLUM-CRUCIS-7-0-IS-OUT!!!!!!!-(but-it-s-still-in-italian-language-who-can-translate-it-)&p=15171301&viewfull=1#post15171301

Araven
14-11-2016, 07:56
Zdolny człek, chwała mu. On i przy submodzie do najnowszego Broken Crescent 2.4.2 pomaga, w eliminacji nielicznych bugów. A rozgryzłeś na bazie jego zmian w czym był problem z rekrutacją kapłanów?

wino
14-11-2016, 16:21
W pliki nie patrzyłem, pocinam ostro w innego moda, ale z tego co pisał, to był problem w EDU i EDB. W EDB obniżył replenish rates, z kolei w EDU pousuwał recruit_priority_offset. Zmienił też linię <!-- PRIEST CONTROLLER --> w jednym z plików xml. Tylko że pojawia się problem, bo jego pliki będą działać z czystym BC 7 (i chyba też submodem Enchanced Submod czy jakoś tak), natomiast nasz megasubmod ma poprzerabiane i EDU i EDB, więc trzeba by ręcznie przeklepywać jego zmiany.

Paweł-K
29-11-2016, 07:08
A nie można zmienić sobie dziedzica frakcji w BC 7 ? Nie ma submoda na to jak do BC 6.3 ??

wino
29-11-2016, 18:37
Jak nie jak tak :)

Paweł-K
29-11-2016, 22:43
Jak nie jak tak :)

A gdzie ten submodzik ? ;)

wino
30-11-2016, 07:34
Nie ma submoda, możliwość wyboru dziedzica jest w samym BC 7.

Paweł-K
30-11-2016, 12:11
Nie wiem jak. :( Próbowałem tak jak w BC 6.3 przenieść portret z "cechą" :D ale chyba nie działało. Sprawdzę jeszcze raz dokładniej.

olek77
30-11-2016, 22:50
w BC 7 działa,ale z opóźnieniem. JAk przekażesz cechę "dziedzic frakcji" to stanie się o nim jako trzeci w kolejności.

VanitasVanitatum
02-02-2017, 11:06
Cześć,

przepatrzyłem temat instalowania modów pod steam i inne, ale ostatecznie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Po zainstalowaniu BC 7 z bugfixerem bez spolszczenia i żadnego submoda chciałem uruchomić moda, ale wyskakuje mi okienko bat, że muszę ściągnąć advanced bat converter. Próbowałem metody ze zmianą nazewnictwa foldeeru (americas --> americas org etc.) ale to nic nie daje, ponieważ gdy wybieram uruchomienie americi steam ładuje mi podstawkę. Jak wracam do normalnych nazw to wszystko jest ok. Spójność plików również w porządku. Mam tylko jeden dysk, wobec czego zarówno medek, jak i BC7 są zainstalowane na C, ale w folderze innym niż rpogram files.

Czy ktoś zna rozwiązanie problemu odpalenia moda?

Z góry dzięki,

Vanitas

ps. Ten sam temat ze Zbrojowni proszę admina o usunięcie, nominalnie chciałem założyć temat tutaj.

NiemiłosiernySamarytanin
02-02-2017, 18:19
Nie wiem w sumie po co nowy temat skoro takowy o błędach BC 7.0 już jest, ale niech stracę i odpiszę.

Po pierwsze to, że gra i mod są na C to już strzał w stopę, po drugie takowe okienko wyskakuje każdemu, jeśli u Ciebie nic nie dzieje się po max 30 sek to albo na maksa źle zainstalowałeś moda lub tylko lekko walnąłeś się w ścieżce. Takowy problem był wałkowany co najmniej kilka razy we właściwym wątku.

Harry-Potter-TW
26-11-2017, 14:38
Jak 1 raz startuje kampanie to jest bląd karty graficznej czy sterownika i wywala do pulpitu. Dopiero za 2 razem działa. Sprawdziłem dla Anglii i Francji. W logach nic nie ma. Mam megasubmoda 2. Czy to normalne?.

wino
26-11-2017, 16:07
Nie.

Harry-Potter-TW
26-11-2017, 17:33
Teraz dokładniej przeczytałem i to niby małe zasoby komputera, za słaby sprzęt. Ale ja mam gtx 1050 ti. Dziwne. Dzieje się to tylko 1 raz po instalacji. Nawet obniżyłem lekko detale i to samo po instalacji.

wino
26-11-2017, 20:27
Masz coś ze sprzętem nie tak. Może sterowniki nie poinstalowane lub złe. Bo mi ten mod chodził na kompie kupionym w 2003 roku. W lipcu zmieniłem na nowy i też mam GTX 1050ti i wszystko gra.

Harry-Potter-TW
26-11-2017, 21:27
Stery nowe, crashy w innych grach raczej brak :/. Może przez windows 10:/. Jak instalowałem BC 7 to zrobił się taki log 14.5 MB ( Mam go w kopii zapasowej) Jak uruchomiłem moda po zainstalowaniu megasubmoda 2 to znikł i jest raczej czysty log, ale ten błąd z zasobami występował niestety po 1 uruchomieniu. No nic mam nadzieję, że po tym błędzie dalsza rozgrywka będzie możliwa... i się nie wykrzaczy w 100 turze. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje:/Heh muszę zacząć od nowa na normalnych jednostkach bo na maksymalnych cieło jak Holender 5% wykorzystania karty przy poruszaniu kamerą w miescie i tłoku.

A podczas instalki BC7 instalator weryfikuje poprawnosc plikow? Tak tylko pytam, bo mam słabego neta i wolno ściąga moja radiowka, wczoraj sciagałem te pliki do 24godz i sie nameczylem i chyba bym sie zalamal jakby byly niepoprawne xD.

wino
27-11-2017, 13:24
Instalator nie weryfikuje poprawności plików.

Harry-Potter-TW
27-11-2017, 14:24
Spróbuje jeszcze raz ściągnąć i porównać. Doszły crashe przy wczytywaniu bitwy w miastach czasem. Jak jest crash to w systemie nie ma nic, żadnego błędu, tyle że w logu moda jest 1 linijka o systemie czy coś.
:/

Harry-Potter-TW
29-11-2017, 17:51
13:03:19.188 [data.invalid] [error] BATTLE_MAP_AREAS unhandled situation : See Charlie
Co to za błąd przy wczytywaniu osady?. Zrobiłem parę rzeczy np przeinstalowałem stery nv ale raz ten błąd wyskoczyl.

wino
29-11-2017, 21:37
Masz pewnie źle zainstalowaną grę lub moda.

Eutyches
23-08-2020, 21:20
Jaka wersja Medievala2? Pudełkowa, czy steamowa?
Czy korzystałeś z pacza, co pozwala bez problemów zainstalować mody jak masz wersję steamowską?
Grę masz gdzie zainstalowaną?
Jaki system windowsa?

Kołodziejczyk
29-08-2020, 22:43
Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mianowicie mod w trakcie bitwy "tnie się" praktycznie uniemożliwiając grę, zmieniałem ustawienia graficzne, skalę oddziałów, niestety bez znacznego rezultatu.
Co dziwne podstawowy medek śmiga aż miło bez zacięć nawet na wysokich ustawieniach graficznych. Sterowniki karty graficznej nowe. Medek+królestwa z płyty.

Sprzęt:
Intel Core i5-4210H 2.90 GHz.
Ram 8gb
Karta: Nvidia GeForce GTX 960M.
Windows 10 64bit.

Piter
30-08-2020, 09:12
Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mianowicie mod w trakcie bitwy "tnie się" praktycznie uniemożliwiając grę, zmieniałem ustawienia graficzne, skalę oddziałów, niestety bez znacznego rezultatu.
Co dziwne podstawowy medek śmiga aż miło bez zacięć nawet na wysokich ustawieniach graficznych. Sterowniki karty graficznej nowe. Medek+królestwa z płyty.

Sprzęt:
Intel Core i5-4210H 2.90 GHz.
Ram 8gb
Karta: Nvidia GeForce GTX 960M.
Windows 10 64bit.

Zainstali patch 4gb, sprawdź czy przy każdym uruchomieniu gry ustawienia grafiki nie zmieniają się na inne.

Kołodziejczyk
30-08-2020, 09:44
Ustawienia grafiki nie zmieniają się. Nie rozumiem o jaki patch 4gb chodzi???

Piter
30-08-2020, 09:49
Ustawienia grafiki nie zmieniają się. Nie rozumiem o jaki patch 4gb chodzi???

https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=66507

Kołodziejczyk
30-08-2020, 10:52
Niestety bez zmian. Spróbuję reinstalacji gry i moda.

Masakra, po reinstalacji mod się nie uruchamia, wyskakuje czarne okno "bat exe" które po chwili znika, nie mam już sił.

Araven
30-08-2020, 19:08
Sprawdź czy wszystko prawidłowo zainstalowałeś i użyj tego patcha 4 GB nim się przerabia plik kingdoms.exe by używał większej ilości pamięci co pomaga na działanie wielu modów, które wymagania mają znacznie wyższe niż podstawowy Medek.

Asghan
06-01-2021, 19:18
Witam. Mam problem z tą modyfikacją i poszukuję pomocy. Gram sobie Norwegią i przy 76 turze gdy następuje kolej Anglii w turze gra się całkowicie zacina, nic nie można zrobić i po wyjściu do pulpitu pojawia się komunikat: R6025 - pure virtual function call. Może ktoś spotkał się czymś takim i wie czy jest możliwość rozwiązania tego problemu. Z góry dzięki za pomoc ;)
3549

Volfar
23-02-2021, 02:33
Witam i pozdrawiam. Pierwszy raz tutaj :)
Otóż postanowiłem odświeżyc sobie gre sprzed lat i chciałem zainstalować tego moda BC 7.0. Zrobiłem wszystko według instrukcji tutaj podanej i przy włączaniu wyświetla mi się okno jak w Dosie z napisem "BaT to exe" a na końcu komunikat "upgrade to pro to remove this screnn" po czym okno się wyłącza. O co tutaj chodzi? działa ten mod?

Filip2793
25-03-2021, 20:56
Pół godziny próbuję wyszukać ten temat, ale lipa dlatego zapytam tutaj może ktoś się orientuje.

Moi imamowie mimo odpowiedniej ilości gwiazdek wiary oraz odczekaniu danych tur ( nie pamietam w różnych wersjach było to od 10 do 30 tur od startu chyba) dalej nie mogą zwoływać dżihadu.

Gra frakcją muzułmańską bez tej opcji to jak gra bez konnicy czyli bez sensu.

Gdzieś wyczytałem, że celowo moderzy wyłączyli dżihad bo był zbyt OP - dlatego moje pytanie:

czy ktoś wie gdzie dokładnie w jakim pliku się to włącza z powrotem?

Idill`a (MZ)
25-03-2021, 21:43
Krucjaty i dżihady totalnie niszczą grę.
W pliku: "descr_campaign_db"
Linia: "required_jihad_piety in"

Filip2793
26-03-2021, 21:26
Nie ma słów aby określić jak spoko pomoc zrobiłeś.

Serdeczne dzięki szczególnie za brak tekstów typu wpisz w google czy coś.

Wychowałem się na tej gierce mam nowsze części total war ale wracam własnie do tych modów głównie przez możliwość zabawy i kodzie na podląd mapy, bo dzięki niemu mam fun w sterowaniu losami innych nacji - a tu właśnie dużą role graja krucjaty i dżihady.

WunderWurst
01-05-2021, 13:16
Witam, mam problem z instalacją BC 7.0, ściągnąłem wszystkie 12 plików, zainstalowałem 7zipa, ale gdy chcę wypakować zip nr 1 to wywala błąd nieoczekiwany koniec danych... co z tym zrobić?

wino
01-05-2021, 13:24
Wszystkie 12 plików masz w tym samym katalogu? Na dysku jest wystarczająca ilość wolnego miejsca?

WunderWurst
01-05-2021, 16:56
Tak, 400gb wolnego, pliki w tym samym folderze

wino
01-05-2021, 17:30
Może coś się źle ściągnęło. Nie mam pomysłów więcej.

WunderWurst
01-05-2021, 18:19
Ściągałem dwukrotnie :(

Viking
15-07-2021, 09:12
Hej, nie wiem czy to odpowiedni dział. Zauważyłem dwa błędy podczas rozgrywki - jeden dość poważny - nie rodzą mi się praktycznie już żadni generałowie, to może być związane oczywiście z tym że jest ich dość sporo i większość jest w bardzo młodym wieku, praktycznie większość jest pożeniona, czekam tak z 15 tur, aż może jakaś mechanika zadziała ale nic. Druga sprawa, to kwestia sukcesji i koronacji. Od 7 tur obok Kolonii oczekuje na koronacje na króla Niemiec, następca tronu, próbowałem już wszystkiego, skrypt nie działa. 3 sprawa - Wcześniej nadałem następstwo tronu innej postaci niż ta wyznaczona, pierwsza nadal posiada cechę - następca tronu- nic nie można z tym zrobić. Nie wiem czy coś źle robię, gram na polskim megasubmodzie. Wcześniej jak lata temu grałem bez tego submoda no to nie zdażały się takie błędy.

Araven
25-07-2021, 09:21
Szkol księżniczki i hajtaj je z generałami z rodów dynastycznych. Samych generałów wysyłaj na szkolenia w klasztorach, gdzie po kilku turach skoczy im wiele cech w tym zdrowie. Nie adoptuj generałów spoza dynastii.

Viking
02-08-2021, 08:30
Dzięki za pomoc, po jakiś parunastu turach zaczęli się rodzić następni potomkowie. Mam natomiast jeden problem, z koronacją na króla Niemiec (mam wrażenie że z tym skryptem zawsze coś było nie tak). Mam drugiego władcę (nie wiem czy to ma znaczenie), wysłałem go do Regensburga, ma 6 wolnych slotów na uzyskanie korony, czekam dwie tury, jest tam jakiś kardynał również (choć to chyba nie jest potrzebne) i nic, nigdy nie pojawia się koronacja. Wysłałem go niedaleko Kolonii, to samo, również gra nie odpala skryptu. Próbowałem z różnymi sejvami, również nic. Czy to jest po prostu bug, czy robię coś źle?

Jezioranymaster
02-08-2021, 18:48
Witam mam problem tego typu że zazwyczaj po 160 turze wywala mnie z bitew w modzie bellum i SS 6.4. Gre mam orginalną z dodatkiem kingdoms
na steam.Próbowałem usuwać plik map z folderu jednak nic to nie dało. Robiłem również reinstal. Moda mam z bugfixa,potem wgrałem polski supermod 2. Pozdrawiam i proszę o pomoc

Viking
17-09-2021, 11:50
Hej, ktoś coś wie o co chodzi z inwazją Mongołów? U mnie to jest niecała pojedyncza armia błądząca po jakiś lasach Bułgarii Nadwołżańskiej i tyle xd gram na 7.0 i modzie Pitera. A tak na marginesie, rozumiem że kwestia braku możliwości koronacji w Regensburgu to bug którego nie da się naprawić? :/