Zobacz pełną wersję : The Reunited Kingdom - MOS 1.62
Mitusonator
02-12-2014, 21:22
Jest to submod pod MOS 1.62 umożliwiający nam zmianę Gondoru lub Arnoru w jedno Zjadnoczone Królestwo. Z tego co zdążyłem zauważyć dodaje także plik exe pozwalający na zmiany nazwy Eriador w panelu dyplomacji na Arnor (+ chyba coś jeszcze ale nie testowałem) oraz pare nowych skryptów.
LINK:
Jest nowa wersja 1.4 z 20.01.2015 patrz zakładka Download w linku niżej
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?615949-25-OCT-14-The-Reunited-Kingdom-submod-for-MOS-1-62-v1-3-RELEASED!
Tu jest jeszcze submod z nową grafiką dla świty są trzy wersje różniące się wielkością obrazków.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?617348-Enhanced-Ancillary-UIs-for-MOS-1-62-RK-Edition
Brzmi ciekawie, kwestia na ile zaingeruje w spolszczenie. Rozmiar też bardzo duży. Daj znać jak pograsz. Ew. jak możesz wstaw katalog text, ale tylko z tego submoda.
Mitusonator
03-12-2014, 14:37
Chyba niestety podmienia cały folder text bo dodaje też nowe misje, świtę (http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=309009&d=1402942443) i troche zmienione opisy regionów, ledwo co miałem czas włączyć grę tak więc wszystko obadam.
A katalogu text nie wstawię bo ten submod ma installera.
Obadaj jak da radę, najwyżej będę go miał osobno.
Na ile się rózni od podstawowego MOS w praktyce mnie interersuje.
Mitusonator
04-12-2014, 15:25
Jak narazie to zauważyłem nowe modele dla niektórych miast na mapie kampanii i jakieś zadanie z odbiciem Umabaru (http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=310135&d=1405126700), jeśli ciekawi cię jak wygląda Zjednoczony Gondor i Arnor to można wybrać na początku kampanii skrypt podobny do tego z podstawowego MOSa o Arnorze. Właściwie nie zauważyłem żadnych zmian na minus. (Ale to dopiero 10 tura :P)
Wyczytałem też w zmianach że jest skrypt “Heirs of Rhovanion” dla Dale.
Ok. Mnie interesuje, czy są nowe osady na mapie w stosunku do mapki z MOS i jakieś nowe jednostki dla wszelkich nacji. Coś tam poczytam o submodzie, ale nie ma jak obserwacja w grze. Jak będzie stabilny i fajny pewnie go wrzucę sobie.
Mitusonator
04-12-2014, 22:39
Nie pamiętam już mapki z podstawowego MOSa ale tu jest ta z RK
http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=316555&d=1414999718
I jak tam się gra, pograłeś coś? Kusi mnie ten submod.
August II Rex
21-12-2014, 18:57
Trochę pograłem w tego moda bardzo przyjemny dodatek do ogranego już, przeze mnie MOSa. Dodaje najnowsze Custom Settelments (osady typu Barad Dur, Hale Thraina, Hale Thranduila) wykonane, przez Leo z TWC. Te same co w jego Alternativ Patch 4.7 i Divide and Conquer. Oprócz tego nowe skryptu. Teraz grając Gondorem, lub Eriadorem możemy odtworzyć Zjednoczone Królestwo po spełnieniu wymagań, innych dla Gondoru i Eriadoru. Po uruchomieniu kampanii możemy wybrać czy chcemy, aby była możliwość w naszej rozgrywce odtworzenia zjednoczonego królestwa, dział to też na Ai jeśli gramy kimś innym. Możemy też wybrać Zjednoczone Królestwo na starcie na takiej samej zasadzie jak wcześniej Arnor. Odpalając plik w folderze głównym moda. Znajduje się tam również instrukcja jak te wszystkie pliki działają. Są też nowe misje fabularyzowane dla Gondoru/Zjednoczonego Królestwa jak np.: zajęcie Umbaru. I chyba nowy skrypt dla Orków z Gundabad o odtworzeniu potęgi Angmaru. Ogólnie pograłem 100 tur Leśnymi Elfami. Mod stabilny zero CTD. Polecam dla urozmaicenia rozgrywki nie tylko fanom Gondoru. Niestety nie mam aż tyle czasu ile bym chciał dla odtworzenie Zjednoczonego Królestwa więc nie mogę powiedzieć jak to wygląda w praktyce.
Dzięki za info.
Jednostki są z Mos-a czy są jakieś nowe, jak spam armii duży?
Co do MOS-a to próbowałeś mojego submoda?
August II Rex
21-12-2014, 21:30
Jednostki te same tylko w Gondorze doszły nowe textury dla podstawowych milicji i ich ulepszeń.
Ekonomia i rekrutacja jak w zwykłym mosie. Niekończonce się fale orków idące na Dol Goldur, który stał się moją główną twierdzą obronną i rekrutacyjną. Wszystkie skrypty dla zła włączyłem. Gondorowi szło dość dobrze do czasu pierwszej inwazji na Minas Tirith, którego nie utrzymali by bez mojej pomocy. I inwazje Haradu na południu, dały się im we znaki. Ograniczyłem się do zajęcia Mrocznej Puszczy, a następnie pomocy sojusznikom - Gondorowi i Dale. Dopiero po uspokojeniu sytuacji ok 98 tury zająłem Czarną Bramę i narazie dałem sobie spokój.
Odnośnie twojego submoda szlachetny Aravenie w najnowszą wersję jeszcze nie grałem :-( pamiętam jednak, że jeszcze na MOS 1.41 była i w tą się zagrywałem namiętnie.
Dziś dałem 9 wersję mojego submoda do Mos 1.6.2 raczej finalną. Pobieram Reunited Kingdom, raczej zmienie ai na to Pitera do MOS, co w moim submodzie jest, chyba, że w RK jest nowe ai. Zobaczę. Zagram ze skryptu od razu Zjednoczonym Królestwem.
August II Rex
21-12-2014, 21:42
Ai to samo co w zwykłym MOSie. Będę musiał zgrać Gondorem i spróbować odtworzyć Zjednoczone Królestwo. Jak coś mi się uda dokonać to zdam tutaj raport. Akurat przerwa świąteczna to dobry czas na testy. W archiwum od Reunited Kingdom są jeszcze dwa instalatory. Pozwalają one na wybór koloru pancerzy Wysokich Elfów, złote albo srebrne. Ciekawy smaczek osobiście preferuję jednak srebrne.
Gram zjednoczonym Królestwem jako Gondor.
Część spolszczenia z MOS działa, gram tez na ai Pitera do MOS, lepsze od oryginału.
Ktoś chce ten pakiet, nowe ai i częściowe spolszczenie.
Gra bardzo ciekawa, Taki Gondor i Arnor w jednym z wrogami wszędzie.
Jak rozumiem grając Gondorem zjednoczonym z Arnorem należy odrzucić ofertę Aragorna ?, co tez uczyniłem.
August II Rex
23-12-2014, 14:17
Ja na razie nie skorzystam, ale morze inni chcieli by lepsze Ai.
Odnośnie Aragorna trzeba odrzucić jego ofertę. Z forum TWC
"If playing a Reunited Kingdom campaign as Gondor, and Aragorn asks you the player to accept his offer of assistance, DECLINE HIS OFFER. Accepting his offer will negatively impact the game. Can't remember what exactly happens but it is important to decline the offer".
Ok dzięki i tak na razie nie ma mnie w domu to nic nie wstawię chwilowo w Święta.
Mitusonator
23-12-2014, 22:53
Widzę że rozpracowaliście już co i jak bo ja nie miałem ostatnio ani czasu ani ochoty grać w Third Age.
Trisomia
05-01-2015, 18:47
Araven, mógłbys dodać spolszczenie
I czy po wrzuceniu spolszczenia bede musiał zaczynać kampanie od początku?
Z góry dziękuje
Spolszczenie jest tylko częściowe, wrzuć do datat i nadpisz, ale wcześniej zrób kopię oryginalnego text. Nowa kampania nie jest konieczna.
Link http://87826.file4u.pl/download/5526848/text_www.file4u.pl.rar
Mitusonator
08-01-2015, 22:37
Dodałem na pierwszą stronę jeszcze submoda z nowymi obrazkami dla świty
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?617348-Enhanced-Ancillary-UIs-for-MOS-1-62-RK-Edition
Sprawdzałeś te duże obrazki dla świty?
Ciekawe kiedy będzie nowa wersja.
Mitusonator
09-01-2015, 16:43
Te duże zajmują większość miejsca na świtę (tzn kiedy otworze kartę dowódcy to widze tylko jedną świte w całej okazałości)
Wydaje mi się że najlepsze jest medium (najmniejszych nie próbowałem).
Ok dzięki, wypróbuję za jakiś czas.
Mitusonator
10-01-2015, 14:03
Wpadło mi jeszcze do głowy takie porównanie że te atrybuty wyglądem przypominają te z Call of Warhammer.
Jest wersja 1.4 w/w submoda do MOS z 20.01.2015 link w poście nr 1.
20 JAN 15 (v1.4)
- Changed the text for several Gondor Fiefdoms.
- New textures for Black Guard of Barad Dur.
- Missing Historic Event images added.
- Black Guard edu entry fixed.
- Missing Tower of Amon Sul images added.
- Added missing Osgiliath Pikemen unit cards.
- Fixed the error in the edb which prevented Winged Swordsmen not being recruitable in Osgiliath.
- Lowered religion requirements for Umbar units to 70%.
- Added several Dwarven units and several reskins courtesy of: Koultoras, Mhaedros, Araval and to JOX25 for the models and textures
- An Andrast and Eastern Border fiefdom added for Gondor. (Should be the last ones for Gondor).
- Aragorn's personal banner added to his bodyguard.
- Updated many region descriptions with some of the new units available.
- The Isle of Tol Fuin is no longer a province, it has been replaced by another province in the eastern part of Mirkwood. Reason for this change is that the ai has never once has taken Isle of Tol Fuin.
- Changed the name of Orcish Guilds to Dens, ex. Thieves' Den.
- Added 6 new region descriptions to the 'Middle Earth Atlas'.
- Unique building 'Caverns of Gundabad' added.
- The Guardian of Amon Sul is now a fief for Arnor/Eriador/RK.
- Many info building descriptions updated.
- Several errors in the export_descr_ancillaries file corrected.
- Fixed hidden resource error which prevented Ent Houses from being buildable.
- Added the Grand Caravansary in Gobel Ancalimon.
- Added Great Souq in Ammu Khand.
- Angmar Rising script fixed (Hopefully).
- 'Heirs of Rhovanion' script fixed, courtesy of proximusj.
- Gondor's Former Glory! script by Mank, has been updated by Kilic Ali to where if Gondor (or RK) is allied with Rohan, then they do not need to take any Rohan owned settlements.
- Fixed settlement renaming bug when player couldn't use troops within renamed settlement after capturing it.
Mitusonator
31-01-2015, 09:57
Dzięki za informacje ale paradoksalnie jestem zawiedziony bo nie wiem czy kończyć kampanie czy grać na nowej wersji :P
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©