PDA

Zobacz pełną wersję : PBF EMIRAT AL HAIK (realia Wiedźmina)



Strony : 1 2 3 4 [5]

Araven
27-04-2015, 19:45
Techniczny

To jakiś zarys ataku na posiadłość i jutro dam wynik walki.

Kto walczy ze strażą, kto wchodzi do środka, kto walczy z Menkarą i ew. jego akolitami, kto z demonem.

Na dziś tez raczej znikam.

sadam86
27-04-2015, 19:50
Techniczny
Straż niech walką zwiążą oszczepnicy, maga(i akolitów) niech leje Ageera, hanza tłucze demona i łapie lorda.

Il Duce
27-04-2015, 19:54
Techniczny
Nie no niech chociaż jeden z magów Ageerze pomoże.

Kot
27-04-2015, 20:00
Techniczny:

Niech oszczepnicy leją strażników pałacu, maga z ew. akolitami leje ja z Ageerą i jego dwoma uczniami a niech reszta hanzy zajmie się demonem po aktywowaniu run przez Haakona. Haakon w razie pilnej potrzeby może zacząć wspierać hanzę. Gdy będzie miał możliwość będzie strzelać kulistymi piorunami (moc zależnie od pomieszczenia, kto gdzie jest itd.) we wrogów i w maga (i jego uczniów) gdy go ujrzy. Jeśli nie będzie możliwości strzelania piorunami to będzie strzelać grotami.

Asuryan
27-04-2015, 23:37
Techniczny:

Mag może aktywować runy wcześniej i odzyskać moc - aktywacja działa przez godzinę.
Druid wspomoże oszczepników piorunami, po każdym odzyskując jednak pełnię swej mocy. Samego demona najpierw piorunem, a później spróbuje podnieść nieco w górę telekinezą, by reszta hanzy mogła go tłuc bezkarnie. Zostawi moc na jedna przemianę - lorda w żółwia.

Araven
28-04-2015, 07:51
Gamboru wybrał 30 ludzi, weteranów uzbrojonych jak najemnicy by nie przypominać wojsk królewskich. Ruszyliście po zapadnięciu zmroku, są z wami Ageera i jego dwaj akolici. W pałacu ew. jego podziemiach użyjecie kryształów świetlnych jakie zrobił Mag.

Haakon aktywował runy na broni blisko posiadłości Lorda.

Druid i oszczepnicy uderzyli na straż przed pałacem, około 20 ciężkozbrojnych strażników, wybiegających także z pałacu. Reszta Hanzy z Ageerą i jego dwoma akolitami.

Potężny piorun Druida na początku starcia dał wam szansę wejścia do posiadłości, potem oszczepnicy związali walką straż i Druid po zmianie postaci szybko dotarł do reszty hanzy.

Hanza pokonała kilku strażników w środku pałacu i ruszyła ku podziemiom, bo Wasi kapłani i magowie tam wyczuwali źródło zła i wrażej mocy.

W podziemiach walczycie z kilkoma strażnikami, Meru i jego 3 akolitami (doświadczeni i silni magowie). Ageera walczy z Meru, Haakon z najstarszym i najsilniejszym akolitą a dwaj uczniowi Ageery z pozostałymi uczniami Menkary.

Lorda nie widać. Meru wypuścił demona.

Unoszący się na środku pokoju szary, skłębiony opar powoli przybierał formę i kształt. Pasma mgły częściowo już ułożyły się w zwalisty, monstrualny kształt o masywnych, włochatych ramionach i topornych, zwierzęcych członkach.
Ujrzeliście nieforemny łeb stwora, szczeciniasty, świński pysk i wygięte kły. Potwór zmaterializował się z powietrza, wezwany przez jakieś diabelskie zaklęcie.

Przez wasze umysły przemknęły urywki zasłyszanych legend , szeptane opowieści o straszliwych, krwiożerczych stworach krążących w mroku i mordujących z nieludzką wściekłością. Walczycie właśnie z jednym z nich.

Druid podniósł demona telekinezą na chwilę, nieco go zraniliście wtedy, ale stwór szybko złamał zaklęcie, Druid zorientował się, że szanse przełamania magicznej odporności demona są niewielkie, ale próbował atakując czy to czarami bojowymi, czy telekinezą. Co przynosiło jednak pewne efekty stopniowo osłabiając bestię na równi z ciosami wojowników z Hanzy.

Haakon toczył epicki pojedynek z wrażym magiem nieco silniejszym niż sam Haakon. Kaedweńczyk uderzał głównie Grotami mocy, wraży Mag jakimś zaklęciem atakującym umysł rodzajem ciosu psychicznego.

Techniczny

Rozliczenie walki w spoilerze.



Zerrikańska wojowniczka
PEŁNE VIRA
Czujność 4, Sprawność 3 (3)
Atak szabla 11 / Atak Łuk 10
OMU 3 / OMF 5
OBRONA BLISKA SZABLA 12 / OBRONA DALEKA 8 także z łukiem.
Pancerz 3
Presja fizyczna 1[ x ] 2[ x ] 3[ x ] 4[ x ] 5[ x ] 6[ x ] 7[ x ]
Siła Woli 3
Presja psychiczna 1[ ] 2[ ] 3[ ] 4[ ] 5[ ]

Rany: Lekkie [ x ] [ x ] Średnia [ x ] Poważna [ ] 4 PL

Skuteczność w walce ze strażnikami 12 minus 7 ich Obrona daje 5 x5 starć czyli 25, z dorzutem losowy mamy +30 % więc 33 skuteczności, 3 powalonych i 1 lekko zraniony. Rany jak wyżej. 3 celne ciosy w demona. Rany są i z walki ze strażnikami i demonem.

Mameluk Hasan Al-Siliwani
PEŁNE HASAN


Atak miecz wschodni 13 / Atak Łuk 10
OMU 3 / OMF 6
OBRONA BLISKA MIECZ 12 / OBRONA DALEKA 9 także z łukiem.
Pancerz 5
Presja fizyczna 1[ x ] 2[ x ] 3[ x ] 4[ x ] 5[ x ] 6[ x ] 7[ x ]
Siła Woli 3
Presja psychiczna 1[ ] 2[ ] 3[ ] 4[ ] 5[ ]

Rany: Lekkie [ x ] [ x] Średnia [ x ] Poważna [ x ] 4 PL

Skuteczność w walce ze strażnikami 12 minus 7 ich Obrona daje 5 x5 starć czyli 25, z dorzutem losowy mamy +20 % więc 36 skuteczności, 3 powalonych i 1 ciężko zraniony. Rany jak wyżej. 4 celne ciosy w demona. Rany są i z walki ze strażnikami i demonem.

Druid Angus Mac Morn "Niedźwiedź" ze Skellige
PEŁNE ANGUS

Czujność 3, Sprawność 3 (3)
Atak MAGIA 10 + lub 12 jako niedźwiedź
OMU 5 / OMF 5* lub 6 jako niedźwiedź
OBRONA BLISKA Magia 12* 14 jako niedźwiedź/ OBRONA DALEKA 12*.

Pancerz 0 lub 2 jako niedźwiedź
Presja fizyczna 1[ x ] 2[ x ] 3[ x ] 4[ x ] 5[ x ] 6[ x ]
Siła Woli 5
Presja psychiczna 1[ ] 2[ ] 3[ ] 4[ ] 5[ ] 6[ ] 7[ ] 8[ ]

Rany: Lekkie [ x] [ x ] [ x ] Średnia [ x ] Poważna [ ] 4 PL

Skuteczność 7 powalonych magią, w tym 4 na początku przed pałacem. Walczyłeś z tyłu, ale demon też znał kilka czarów i oberwałeś kilkoma, w tym raniącą falą dźwiękową, parę ciosów dostałeś od straży w lochach. Dwukrotnie zdołałeś użyć telekinezy i 2 razy czaru bojowego na demonie.

Krasnolud KIELON WYHYLON z Mahakamu
PEŁNE KIELON

Czujność 4, Sprawność 3 (3)
Atak młot 13 / Atak kusza 11
OMU 2 / OMF 5
OBRONA BLISKA MŁOT 11 / OBRONA DALEKA 10 także z kuszą.
Pancerz 6
Presja fizyczna 1[ x ] 2[ x ] 3[ x ] 4[ x ] 5[ x ] 6[ x ] 7[ x ] 8[ x ] 9[ x ]
Siła Woli 2
Presja psychiczna 1[ ] 2[ ] 3[ ] 4[ ]

Rany: Lekkie [ x ] [ x ] [ ] Średnia [ x ] Poważna [ ] 4 PL

Skuteczność w walce ze strażnikami 13 minus 7 ich Obrona daje 6 x5 starć czyli 30, z dorzutem losowy mamy +20 % więc 36 skuteczności, 3 powalonych i 1 cięzko zraniony. Rany jak wyżej. 3 celne ciosy w demona. Rany są i z walki ze strażnikami i demonem.

VERONIKA, kapitan tarczowników z Cintry
PEŁNE VERONIKA
Czujność 3, Sprawność 3 (3)
Atak buława 12
OMU 2 / OMF 6
OBRONA BLISKA BUŁAWA 15 / OBRONA DALEKA 11.
Pancerz 7 z tarczą
Presja fizyczna 1[ x ] 2[ x ] 3[ x ] 4[ x ] 5[ x ] 6[ x] 7[ x ] 8[ x ]
Siła Woli 2
Presja psychiczna 1[ ] 2[ ] 3[ ] 4[ ]

Rany: Lekkie [ x ] [ ] [ ] Średnia [ ] Poważna [ ] 4 PL

Skuteczność w walce ze strażnikami 12 minus 7 ich Obrona daje 5 x5 starć czyli 25, z dorzutem losowy mamy +20 % więc 30 skuteczności, 3 powalonych. Rany jak wyżej. 4 celne ciosy w demona. Rany są i z walki ze strażnikami i demonem. Walcząca w bojowym transie Cintryjka mistrzyni tarczowników, odniosła tylko 1 ranę lekką, co za cud należy niemalże uznać.

HAAKON MAG Z KAEDWEN
PEŁNE HAAKON

Czujność 4, Sprawność 2 (2)
Atak MAGIA 10 +
OMU 5 / OMF 5*
OBRONA BLISKA Magia 12* / OBRONA DALEKA 12*.
Pancerz 0
Presja fizyczna 1[ ] 2[ ] 3[ ] 4[ ]
Siła Woli 5
Presja psychiczna 1[ x ] 2[ x ] 3[ x ] 4[ x ] 5[ x ] 6[ x ] 7[ x ] 8[ x ]

Rany: Lekkie [ x ] [ ] Średnia [ ] Poważna [ x ] 4 PL
Czar Ochrona niweluje 6 obrażeń w walce

Aktywowałeś runy na broni Hanzy załatwiłeś 2 strażników i 1 Maga z ekipy Meru. On atakował ciosami psionicznymi niemalże pozbawił Cię przytomności, ale go załatwiłeś. Czar Ochrony uwzględniony. Rany jak wyżej, twoje są natury psychicznej.

Araven
28-04-2015, 10:36
Techniczny
Lorda pojmaliście został zmieniony w żółwia przez Angusa.

Tananda utrzymała władzę. Polowania odsunęły widmo głodu. Gamboru został nowym dowódcą czarnych oszczepników. Ageera dogadał się z królową. i kapłanami Seta.

Kush wesprze sprawę walki o tron Emiratu Al-Haik.

Miałem jeszcze ciągnąć wątki pustynne, ale widzę nie bardzo to Wam pasuje to kończę ten PBF w tym momencie. Tron Al Haik zostanie raczej odzyskany po około 2 miesiącach ciężkich walk i kilku bitwach.

Na Dumie Novigradu możecie wrócić do tego zacnego miasta i na Północ.

PD przyznam za jakiś czas. Może jutro jak się zastanowię i rozbiję je na przeżycie przygody i za odgrywanie jak Asur zrobił, to dobre wyjście.

PD raczej pakujcie w inne sprawy niż tylko walka. W kolejnym PBF będziecie deklarować jakiej umiejętności używacie i podawać jej wartość.

Np. w rozmowie opis fabularny argumentów i w nawiasie podacie mi (Urok 3, Empatia 2), jako pomoc dla mnie. W ten sposób i inne Umiejętności będą bardziej widoczne. Za fabularne odgrywanie scen będą kary lub bonusy.

Dzięki za grę. Obecny system walki po dopracowaniu lekkim będę stosował dalej, lepiej symuluje wynik walk niż narracyjny, jest bardziej zbliżony do pełnego i obecnie dość szybki.

Walnijcie finałowe opisy walk i co tam uważacie.

Pytanie czy Vira i Hasan płyną na Północ, obcą dla nich.

Chyba, że chcecie fabularnie wyzwalać Emirat i zostać jeszcze nieco w pustynnych klimatach? To możemy grać dalej. Ale po rezygnacji Pampy sam już nie wiem, czy nie macie dość mojej wizji Nowego Świata w uniwersum Wiedźmina. Czekam na wypowiedzi grających obecnie.

sadam86
28-04-2015, 11:21
Kielon

W końcu skończył się czas gierek i podchodów, na horyzoncie pojawił się wróg, któremu można było w końcu poprzestawiać parę kości czy co tam miał. Przy wsparciu oszczepników hanza wtargnęła na teren pałacu lorda-zdrajcy i przystąpiła do realizacji planu. Jeszcze w ogrodach rezydencji polała się pierwsza krew, na szczęście to głównie padali wrodzy ochroniarze Lorda. Hanza niezrażona oporem parła dalej, ku celowi i wykonaniu zadania. Oszczepnicy dawno zostali z tyłu, wymieniając ciosy z ochroną zdrajcy. Pałac był już coraz bliżej, lecz niczym ostatni bastion paru wrogów postanowiło blokować swą obecnością drzwi wiodące w głąb rezydencji, pierwszy zginął od bełtu posłanego przez krasnoluda, krew i mózg następnego obryzgały marmurowe schodki po celnym ciosie młota, następny skończył skamląc z przetrąconym biodrem. Po sforsowaniu drzwi na Kielona rzucił się jeszcze jeden, krasnolud zrobił unik, odepchnął wroga barkiem, a potem zdzielił obuchem w bok, trafiony tylko zajęczał i osunął się na piękny dywan pokrywając go różnymi wydzielinami. Każdy znał Swe zadania, walki pomału rozgorzały w całym domu. Vira, Veronika, Hasan, Angus i Kielon dzierżąc świecące kryształy kierowali się ku podziemiom i ciemnej emanacji demona, aby położyć kres jego plugawej egzystencji. Dzielni wojownicy stanęli do nierównej walki z bytem wywodzącym się z najciemniejszych otchłani zła. Powietrze przesycała magia, złe moce szalały chcąc zniszczyć bohaterów, ale nie z Nimi takie numery. Nie zważając na ryzyko wszyscy dzielnie stanęli do walki wymieniając razy, ciosy i przekleństwa z demonem, magiczna broń znaczył cielsko bestii krwawymi pręgami, pazury bestii orały zbroje, a czarne myśli starały się wedrzeć do umysłu i odebrać odwagę. Podczas gdy druid toczył walkę magią i na jakiś czas unieruchomił demona, Kielon zamalował poczwarę młotem w pysk, niestety ta odwdzięczyła się ciosem łapą, trafiony krasnolud poleciał na ścianę boleśnie tłukąc Sobie krzyże, pozbierał się szybko i z nowym zapałem ruszył kontynuować walkę widząc, że bestia krwawi z coraz liczniejszych ran, doskoczył do stwora i wymierzył mu dwa kolejne ciosy, reszta też nie próżnowała, tłukąc i tnąc zajadle, po boju zdawało by się trwającym wieczność demon padł.

Techniczny
Ja tam do dalszego pobytu na południu nie mam zastrzeżeń, to już finał czy lepiej wydać 2 PL na średnią?
Jakaś kasa z tego będzie?

Od MG
To czy to finał zależy od Was i tego czy kończymy czy gramy dalej.
Kasa będzie, powiedzmy po 1 tysiąc koron novigradzkich każdy ma w klejnotach. Poza Mehirem, on 300.
Opis super.

Kot
28-04-2015, 11:58
Haakon:

Haakon stanął przed pałacem wroga. Gdy wszyscy ruszyli na jego dom mag ruszył za nimi wraz z Ageerą i jego uczniami. Po rozbiciu pierwszej linii oporu przez druida i resztę skręcił z kapłanami na lewo poszukując wejścia do podziemia. Niedługo po tym znaleźli je, ale z dwoma ochroniarzami. Mag cisnął dwa potężne groty jednego i drugiego ochroniarza, rozgrywając jednemu szyję, drugi zaś przebił mu jego pancerz, po czym grot wbił się w jego klatkę piersiową rozgrywając serce. Polała się piękna kałuża krwii. Zadowolony Haakon ruszył w podziemie, dzierżąc w rękach swój świecący kryształ. Gdy doszli do podziemii, do głównej sali czy czymkolwiek to było napotkali 4 postacie - naszego maga i jego uczniów. Ageera rzucił się na Meru, a jego uczniowie na dwóch wrogich akolitów. Mi został jeden, jak się okazało najsilniejszy z jego uczniów. Meru przyzwał ówcześnie swojego demona. Wyglądał okrutnie. Jak jeden z szalonych eksperymentów jakiegoś maga. W powietrzu było można wyczuć magię oraz aurę strachu, którą otaczał się demon. Strach przeszywający zmysły, lecz Haakon nie uległ wpływowi demona. Zaczęła się walka. W powietrzu latały groty oraz niekiedy pioruny kuliste. Wrogi mag rzucał natomiast psioniczne zaklęcia. Po pewnym czasie Haakon prawie stracił przytomność od zaklęć maga, lecz z nim nie było lepiej - stał na granicy śmierci. Mag wykorzystał okazję i strzelił w maga piorunem kulistym. Akolita padł spopielony przed Haakonem. Uśmiechnął się wrednie i siadł pod ścianą z wielkim osłabieniem. Patrzył mętnym wzrokiem na koniec walki. Po całym tym wydarzeniu spytał się kapłana o nauczenie go chociaż skrawka tego co umie jeśli chodzi o tajniki magii, głównie zależało mu na zaklęciach. Po odpowiedzi ma zamiar chwile odpocząć, a potem na koszt królowej napić się dobrego wina. Zgodnie z obietnicą dalej będzie podróżować z hanzą i im towarzyszyć, co przyniesie mu los to czas pokaże. Jego cele się nie zmieniły, nadal chce zostać potężnym magiem i poznać wszelką wiedzę i mieć wszelką władzę nad nią. A być może i pójść jeszcze dalej... I nawet zostać bogiem. Gdy jeszcze leży pod ścianą zastanawia się, czy ktoś mu pomoże dojść do pałacu bo samemu to będzie z tym dosyć ciężko dla niego...

Techniczny:
To jak z tą nauką zaklęcia czy czegoś podobnego u kapłana? Ja mogę i na pustyni tez działać w celu odbicia Emiratu.

Od MG
Jakiego zaklęcia i u jakiego kapłana chcesz się uczyć?

Lwie Serce
28-04-2015, 13:48
Vira

Mimo wcześniejszego płaczu, załamania i wielkiego smutku, krzyki towarzyszy i bieg hanzy do pałacu sprawił, że Zerrikance serce szybciej zabiło i wpadła w bojowy nastrój, zaciskając zęby i ostatni raz spoglądając z wielką życzliwością na Hasana i później z miłością, a zarazem złością i niepewnością na Angusa. Gdy waleczna hanza wtargnęła na teren posiadłości lorda, Vira rzuciła się z nieustępliwością na strażników, smuga jej czarnych włosów i błysk jej szabli były widokiem pięknym a zarazem przerażającym. Rozpętała się walka, gdzie wszyscy rąbali ostrzami, dźgali grotami i biegali szukając kolejnych przeciwników. Nikomu nie w myśl było ustąpić ani opuścić oręża, każdy walczył o swoje cele, różne, od ideałów po zwyczajny interes. Po chwili drużyna splamiona była krwią swych wrogów, kroczyła poprzez trupy strażników. Wojowniczka tnąc szablą, wedle zerrikańskiej sztuki fechtunku, walczyła z wielką gracją, unikając większość ciosów i często atakując z wyskoku. Jeden ze strażników ciął ją mieczem w czoło, rana niegroźna ale szczypiąca, a spod włosów Viry krew spłynęła jej na twarz, ale chwilę później leżał już martwy, kobieta nawet reagować nie musiała bowiem reszta napierającej hanzy pozbawiła napastnika żywota. Wreszcie, prawdziwa walka sie dopiero zaczęła, gdy potężny demon stanął do walki z drużyną. Wiele długich chwil minęło, jeszcze zaś dłuższe te chwile wydały się hanzie, gdy zdyszani i poranieni stawili czoła bestii. Jednak odwaga przeciwstawiła się sile nie z tego świata i stwór padł, zaś hanza zatryumfowała. Vira zaczęła spoglądać po towarzyszach, ocierając sobie peleryną krew z czoła, a ujrzawszy ciężko rannego mameluka pobiegła nieść pomoc przyjacielowi, jak on jej, gdy w płaczu była pogrązona.

Techniczny

Ja bym wolał mimo wszystko dokończyć wątek pustynny, co zaczęliśmy to i dokończmy, potem można płynąć na północ. Szkoda, że Pampie się nie podoba ten klimat, ja tam lubię orientalne i takie arabskie trochę. Więc ja jestem za graniem dalej. Opis dam w tym poście. Później Vira oczywiście popłynie na północ, a Hasana jak nie będzie chciał będzie namawiać do wyruszenia z hanzą.

Kot
28-04-2015, 14:11
Techniczny :
Aagery. Nie wiem jakiego, zależy co tam ma a asortymencie. Coś leczniczego jak ma czy jakaś przemiana w zwierzaka, ew. coś bojowego jak ma coś ciekawego

Asuryan
28-04-2015, 17:23
Angus:

Biegnąc wraz z innymi, na pałacowym dziedzińcu zobaczył czekające na nich dwie dziesiątki ciężkozbrojnych strażników. Natychmiast uderzył w nich potężnym piorunem, zabijając czterech na miejscu. Na resztę rzuciła się hanza wraz z oszczepnikami Gamboru. Druid poświęcił kilka chwil na odzyskanie cennej mocy. Niech to wszelkie demony! warknął gdy zdał sobie sprawę, że reszta towarzyszy znacznie się przez ten czas od niego oddaliła. Jedynym wyjściem okazała przemiana w jakiejś szybkie zwierze i utrata części z odzyskanej mocy. Wybrał czarną panterę. Szybko dopędził drużynę, nawet ją przegonił pędząc do podziemi. Koci wzrok pozwalał mu doskonale widzieć w ciemności podziemi rozjaśnionej nielicznymi pochodniami. Dzięki temu szybko zauważył następnych strażników. Odmienił swą postać i znów rzucił potężny czar, celując w środek wrogów i mając nadzieję że nie zawali przejścia. Matka Natura chyba wysłuchała jego bezgłośnej modlitwy, bo zabił kilku z nich nie zwalając sobie stropu na głowę. Niestety sam znalazł się w opałach, zanim reszta hanzy go dogoniła oberwał dwa razy od wrogów. Na szczęście niegroźnie. Musiał przyznać, że tego dnia miał więcej szczęścia niż rozumu. Postanowił być ostrożniejszy. Nie wtrącał się dalej w tą walkę, znów skoncentrował się na odzyskaniu choć części mocy. Przeczuwał że to dopiero rozgrzewka przed prawdziwą walką. I jak się okazało miał rację, gdy zmaterializował się demon. Natychmiast rzucił czar by go unieruchomić w powietrzu, ale miał wrażenie jakby trzymał w rękach sto śliskich węgorzy. Potwór jakimś cudem wymknął się z jego zaklęcia i przeraźliwie wrzasnął. Angus miał wrażenie jakby popękały mu bębenki w uszach, uderzył w odpowiedzi potężnym piorunem, najpierw jednym, później następnym. Trzeciego bał się zaryzykować, reszta hanzy znalazła się za blisko istoty z sennego koszmaru. Znów użył telekinezy, tym razem jednak nauczony doświadczeniem, nie po to by go podnieść, lecz by odepchnąć pod ścianę i przy niej przytrzymać. Bestia jednak była dość odporna na zaklęcia, udało się mu ją tylko spowolnić. Ale dzięki temu reszta hanzy go ubiła, bez straty ani jednej osoby ze swego grona, choć Hasan ledwo trzymał się na nogach. Kątem oka, zauważył lorda z wizji, który próbował uciec w głąb podziemi. Druid warknął i przemienił go w żółwia. Nie tak szybko zdrajco. Widząc iż Jego narzeczona opatruje najciężej rannego, druid podbiegł do przemienionego i schwytał, zanim ten zdążył uciec. Nie było to trudne, żółw był powolny, a druid całkiem trzeźwy. Następnie skoncentrował się na odzyskaniu mocy, uleczył Hasana i Virę z najcięższych ran. Możesz już zdjąć te bandaże Mameluku, pojmałem zdrajcę, pora odebrać nagrodę - potrząsnął trzymanym w lewym ręku żółwiem.

Techniczny:

2 PL w obronę, czyli druid odniósł same lekkie rany.
1 ciężka i 1 średnia wyleczona u Hasana, 1 średnia u Viry.

Dokończył bym wątek południa. Ale to już w następnej przygodzie raczej. Druid bez Viry nie wraca na północ.

Araven
28-04-2015, 17:40
Czyli co w końcu?
Teraz pauza na Warhammera. A kontynuacja wątków Al Haik za jakiś czas po przygodzie Asuryana, czy jak?

Asuryan
28-04-2015, 17:41
Tak, teraz pauza na Warha, a później rewolta w Al-Haik.

sadam86
28-04-2015, 17:42
Techniczny
Teraz exp, awanse i ciąg dalszy w Emiracie po Warhu. Czyli jakoś w czerwcu pewnie.

Lwie Serce
28-04-2015, 17:42
Techniczny

Chyba tak jak piszesz... Teraz tylko zaległe opisy walk i jakieś końcowe pogaduszki i Młotek.

Araven
28-04-2015, 17:55
Ok.
Pomyślę nad awansem i jakimś czarem kapłana dla Haakona.
Jutro zapodam PD.

Frøya
28-04-2015, 18:47
Techniczny
Możemy spokojnie dokończyć tę pustynną rewoltę.
Łał jedna lekka rana. Niezły "tank" ze mnie :D Opis wstawię później.

Il Duce
28-04-2015, 18:47
Opis

Techniczny
Jestem za kontynuowaniem przygody na południu, jednak jeśli będzie ona na północy to Hasan z całą pewnością zostanie w Al-Haik służyć radą i mieczem prawowitemu emirowi.

Lwie Serce
28-04-2015, 18:48
Techniczny

Nawet Vira nie przekona Hasana do wyruszenia na północ? :D

Il Duce
28-04-2015, 18:49
Techniczny
Nawet jak zastosuje najbardziej kusicielskie taktyki to i tak zostanie :D, jak już mówiłem akurat ta postać ceni honor i obowiązek ponad wszystko inne ;)

Lwie Serce
28-04-2015, 18:51
Techniczny

Nie chodzi o kusicielstwo, tylko o przyjaźń i pomoc. :D Nie no szkoda żebyś odszedł, postać też fajną masz.

Il Duce
28-04-2015, 18:53
Techniczny
Chyba że tak, ale Hasan całe życie spędził na walce o to by prawowita dynastia odzyskała tron, nie może porzucić pana w godzinie najwyższej próby ;). A gry w wieśka nie porzucam, pewnie po prostu jakąś nową postać zrobię :)

Frøya
28-04-2015, 18:57
Techniczny
Nikt jeszcze nie powiedział, że uda się odzyskać tron :D jeszcze się okaże, że wszyscy będziemy musieli zwiewać na północ.

Asuryan
28-04-2015, 19:07
Techniczny:

Ale druid będzie namawiał Virę by została i pomogła Hasanowi. Najwyżej we troje pomogą odzyskać prawowity tron, gdyby reszta na północ się udała.

Lwie Serce
28-04-2015, 19:09
Techniczny

Ale teraz przecież cała hanza będzie walczyć o tron, później dopiero na północ wyruszamy, a Hasan nie bedzie chciał. Mimo wszystko Vira tak łatwo nie odpuści :)

Asuryan
28-04-2015, 19:38
Techniczny:

Dlaczego Hasan po odzyskaniu tronu ma nie chcieć?

Lwie Serce
28-04-2015, 19:40
Techniczny
Bo jak Yourself napisał, Hasan bedzie chciał służyć Emirowi.

Araven
28-04-2015, 21:14
Techniczny
Gra o tron w Al-Haik nie musi być zwycięska, wiele zależy od waszych decyzji. Jak będzie kontynuacja, to wszystko się może zdarzyć. Myśląc, że kończymy narracyjnie uznałem, że się udało. Ale wcale nie musi.

Od MG do Froyi
Obecny system walk jakiego używam, jest bardziej losowy niż narracyjny, i miałaś dużo farta w testach, ale masz najlepszą Obronę i dużo presji fizycznej, co czyni Cię tankiem rzeczywiście i buzdyganem też wymiatasz.

Araven
29-04-2015, 12:52
PD za przygodę.

Kielon
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 5

Angus
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 4

Vira
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 5

Haakon
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 4

Veronika
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 2

Mehir
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 1

Hasan
Przeżycie 3 - Odgrywanie i aktywność 4

PD oczywiście sumujemy

Lwie Serce
29-04-2015, 13:04
Techniczny

Prosiłeś by nie tłuc wszystkich PD w umiejętności walki, ale że zaczynałem później i chciałbym dorównywać innym postaciom (poza tym teraz pewnie masa walki będzie) to dałbym Virze dwie sztuczki, ekspert i mistrz w walce szablą od razu, tylko pytanie czy obie są za 3 PD czy już za mistrza trzeba dać więcej? Inne umiejętności ew. po walce o tron podszkolę.

sadam86
29-04-2015, 13:06
Techniczny
Kontakty (karczmy) na 1 poziom
Oszustwo na 1 poziom
Siła woli na 3 poziom

i sztuczka
Nieugięty

Frøya
29-04-2015, 13:22
Techniczny
Bleh, za aktywność nigdy więcej nie dostanę :P
Krzepa na 6, a jeden PD na zapas.

Kot
29-04-2015, 13:55
Techniczny:

Mag nie dostanie zaklęcia? :p Co awansuje wkrótce tu napiszę

Od MG
Dostaniesz Cios psioniczny. Bazowe rany zero Twoja Magia kontra Sił Woli celu, zadaje obrażenia psychiczne na tor psychiczny, zwykle wrogowie mają go słaby. Eliminacja to utrata przytomności u celu.

Asuryan
29-04-2015, 14:22
Techniczny:

Sztuczka Ekspert w magii (3 pkt) i Urok z 3 na 4 - zostaje 0.

Il Duce
29-04-2015, 14:58
Techniczny
Racja, w ostatniej walce mocno oberwałem, Aravenie dopuścisz sztuczkę w stylu "wschodnia szkoła walki mieczem"? Coś na wzór tych z DP, dawałaby dodatkowe plus 1 ataku i obrony w walce mieczem, wymogi takie same jak w DP, i wtedy bym do tego wziął eksperta w walce.

Od MG

Dobry pomysł, wymaga walki ofensywnej i defensywnej mieczem i wtedy można wziąć Wschodnią szkołę walki mieczem, da dodatkowe +1 Ataku i Obrony ale to koszt 6 PD za takie coś nie 3 PD.

Do MG
I tak poproszę w takim razie :)

Araven
29-04-2015, 15:37
Co miałby robić Ekspert Magii? Znaczy ew. Mistrz Magii (II poziom Adepta Magii ew. tak to chyba nazwałem).

Lwie Serce lepiej dopakuj jakoś Obronę lub Krzepę, 2 dodatkowe obrażenia niewiele zmienią, ale jak tam chcesz ale Atak masz i tak wysoki.

I sprawdźcie czy nie macie Sztuczek jakie chcecie, bo już tak było kilka razy, że macie coś i chcecie ponownie to samo.

Lwie Serce
29-04-2015, 15:45
No ok, ale za bardzo nie widzę jakiejś ciekawej sztuczki polepszającej obronę Virze, tarczy nie używa, tam coś jest napisane że można swoje tworzyć to może coś w stylu Ekspert w walce obronnej dodający + 2 lub + 1 do obrony, ile tam uznasz za odpowiednie? Normalnie ekspert w walce daje + 1 do obrony i 1 do ataku więc chyba przeszłoby takie coś (w sensie zrównoważenia sztuczki, by za dobra nie była)? Wtedy bym wziął eksperta walki normalnie i eksperta w obronie.

A jak tak nie da rady to krzepa na 5 i ekspert w walce szablą.

Asuryan
29-04-2015, 17:09
Co miałby robić Ekspert Magii? Znaczy ew. Mistrz Magii (II poziom Adepta Magii ew. tak to chyba nazwałem).
Tak, chodziło mi o II stopień adepta, myślałem że Mistrz to już III stopień.

Kot
29-04-2015, 21:51
Techniczny:

Sztuczka: II poziom Adepta Magii (3 pkt) i Alchemia (poziom 2, 3 pkt) na poziom trzeci. 1 pd w zapasie

Il Duce
07-05-2015, 22:21
Techniczny
W końcu znalazłem w miarę odpowiedni wizerunek Hasana:

896

Asuryan
07-05-2015, 22:45
O, będzie się można śmiać z obrusu na głowie :F

Araven
08-05-2015, 08:00
Obrazek Hasana mocny.
Kontynuacja będzie, ale po Earthdawnie.

Araven
27-06-2015, 12:51
Techniczny

Kto gra w kontynuację Al Haik?

Raczej jutro zacznę pomału, dojdzie Rhaegrim rycerzem i Weronikaneska oryginalną postacią.

sadam86
27-06-2015, 12:52
Techniczny

Ja gram, Froya też, tylko że Ona od poniedziałku jak coś.

Lwie Serce
27-06-2015, 12:53
Pewnie że gram.

Asuryan
27-06-2015, 12:53
Oczywiście że gram :)

Kot
27-06-2015, 12:55
Gram. :D

Il Duce
27-06-2015, 13:14
Oczywiście że gram :). Ta część zapowiada się szczególnie ciekawie również ze względu na zawiłe relacje w drużynie :D

PerWerka
27-06-2015, 20:11
1025 Dzięki Asurowi tak wygląda moja "technicznie jeszcze: Wampka vel Perwerka"


Czy jest możlwe by mój BG miał na starcie amnezję. Ma to na celu ułatwienie mi wprowadzenia się w dialogi z innymi BG.
Taka furtka gdy nie będę wiedziała o co biega w danej chwili. Lekturę nadrabiam ale to parę kilo postów.

Asuryan
27-06-2015, 23:03
Zmiana relacji z:

Angus:
-Kielona ceni i szanuje, po przysiędze traktuje jak brata
-Virę kocha.
-Isterin ani go ziębi ani parzy - całkowita neutralność.
-Mehira nie lubi za pochodzenie oraz za próbę powalenia tarczą. Nieufny wobec Niego.
-Veroniki bardzo nie lubi, im mniej Ją widzi i słyszy, tym lepiej się czuje
-Hasana nie lubi za chęć poświęcenia drzew, ale jednocześnie szanuje za zaangażowanie w sprawę.

na:

Angus:
-Kielona ceni i szanuje, po przysiędze traktuje jak brata
-Virę kocha z całego serca.
-Mehira nie lubi za pochodzenie. Nieufny wobec Niego. Choć zaczepiać nie będzie z powodu brata.
-Veronika jest mu obojętna. Po tym jak ukazała, że potrafi odczuwać ludzkie uczucia płacząc, nienawiść do dumnej Cintryjki mu przeszła. Zdał sobie w końcu sprawę, że jej postawa to tak naprawdę pancerz za którym kryje swe prawdziwe uczucia. Musiała sporo w swoim życiu wycierpieć, bo naprawdę trudno dostrzec w nim jakieś szczeliny. Nie pozwala jednak, by odkryła że udało się mu za ten pancerz zajrzeć.
-Hasana nie lubi za zbyt ochocze pocieszanie Viry, ale jednocześnie szanuje za zaangażowanie w sprawę. Bacznie go obserwuje, szczególnie jego zachowanie wobec Ukochanej.
-Haakonowi nie ufa. Mag wydaje się mu bardzo śliski, gotów zrobić bardzo wiele tylko po to, by uratować swe życie. Ma podejrzenie, że nosi na sobie ze sto masek skrywających jego prawdziwe oblicze.

Kot
27-06-2015, 23:32
Haakonem chyba też by wypadało coś napisać co do relacji. :P

Haakon:


Kielona tylko trochę polubił. Wydaje się być dla Haakona całkiem w porządku, nic poza tym.
Do Viry ma mieszane uczucia. Z jednej strony wydaje mu się, że jest typowym, stereotypowym najemnikiem w połączeniu z byciem "honorowym". Sępienie alkoholu od pojmanego maga również mu się nie spodobało. I tak jakimś cudem spełnił tą część umowy. Z drugiej strony widzi w niej jakieś dobre cechy. W skrócie za mało się z nią zadaje i ją poznał aby dokonać ostatecznego osądu.
Mehira nie cierpi i jest wobec niego bardzo nieufny. Mag uważa go zaćpaną, arogancką łajzę z Nilfgardu. Wie, że chciałby zabić maga bądź pozbył by się go przy pierwszej lepszej okazji gdyby mu podpadł w najmniejszej rzeczy, a nikt nie stał by mu na drodze. Haakon pozbył by się go najchętniej po prostu bo uważa go za zagrożenie dla swojego życia.
Veroniki kompletnie nie zna. Wydaje mu się jedynie nieco ekstrawagancka ze względu na jej zachowanie.
Hasana lubi. Jako jedyny poza Angusem nie okazał się chamski podczas ostatnich kilkunastu dni dla maga i jak na razie wydaje mu się, że jest najbardziej poważny i ogarnięty z całej hanzy.
Angusa nie lubi ze względu na jego przesadzoną miłość do natury. Podpadł mu również mocno zżarciem kuśki i innych rzeczy przeciwnika, co jednocześnie odbiło się na zaufaniu do druida.

sadam86
28-06-2015, 10:26
Trochę zmienione relacje z hanzą

-Angusa ceni i szanuje, po przysiędze traktuje jak brata, no i zawsze lubi się z Nim napić
-Vira docenia silną kobietę, zawsze ma trochę radochy jak widzi wzajemne przekomarzania się zerikanki i druida
-Mehir po przysiędze jak brat, choć Kielon teraz żałuje trochę rytuału, bo czarny okazał się mazgajem i porzucił hanzę
-Veronika podpadła po obrażaniu krasnoludów, ale to już przeszłość ich relacje znów są pozytywne, no i te niezapomnienie widoki na basenie zawsze się będą Kielonowi miło kojarzyć
-Hasan widzi Świat inaczej niż Kielon, może czasem zgadzają się w pewnych sprawach, ale kroczą inną drogą do wyznaczonego celu, obojętność to wszystko na co może liczyć mameluk
-Haakon gdyby nie Jego skąpstwo i sztywniactwo byłby fajnym kompanem, może szlak odmieni Jego charakter na lepsze

Il Duce
28-06-2015, 10:26
Hasan

Zmiana relacji z:
1. Vira - jedyny członek Hanzy co do którego Hasan odczuwa lekką sympatię, ceni za umiejętności a i szanuje z racji w miarę zbliżonych kultur, również jedyna oprócz druida osoba która zdaniem Hasana ceni coś więcej niż pieniądze
2. Veronika- harda wojowniczka jemu akurat nic nie zawiniła, stosunek określiłbym jako neutralny, z jednej strony buta i chamstwo z drugiej wysokie umiejętności
3. Angus - nie lubi druida, ani za barbarzyństwo ani za przesadny jego zdaniem stosunek do natury, szanuje go jednak za posiadane moce, i choć takie słowa nigdy nie przecisnęłyby mu się przez gardło,cieszy się że ma tak sprawnego uzdrowiciela w drużynie
4. Kielon - z początku odbierał go jako sympatycznego i całkiem przyjaznego, wie jednak że krasnal nie darzy go zaufaniem, pozorna sympatia skrywa w najlepszym wypadku niechęć, nie ufa mu
5. Isterin - szaleniec i psychopata, nigdy nie wiadomo co mu akurat chodzi po głowie, nie ma za grosz honoru ani empatii, jedyne co mu sprawia radość to zadawanie cierpienia, nie ufa mu a do tego gardzi nim
6. Mehir - wie że Nilfgardczyk najchętniej widziałby go martwego,spodziewa się z jego strony wszystkiego co najgorsze, nie cierpi go ani nie ufa mu za grosz, obnosi się z honorem ale zdaniem Hasana nie zawahałby się przed wbiciem noża w plecy

Na:
1. Vira - sympatia przerodziła się w przyjaźń,ma jednak złe przeczucie że okazana jej czułość mogła wywołać nie zamierzony efekt,jednak dla niego sprawa jest jasna,Vira jest z Angusem i dopóki któreś z nich jednoznacznie tego nie zakończy to na nic więcej między nimi nie pozwoli
2. Veronika- bez zmian
3. Angus - bez zmian
4. Kielon - zaraz po Virze najbardziej skomplikowane relacje, z jednej strony na wiele spraw mają podobny pogląd,z drugiej - no właśnie,metody inne a i cięty język Kielona nie pomaga w osiągnięciu sympatii między nimi,obojętność z szansą na przyjaźń bądź nienawiść
5. Haakon - lubi maga,to człowiek inteligentny a przy tym całkiem sympatyczny,nigdy nie wszedł mu jeszcze w drogę
6. Mehir - cieszy się że opuścił Hanzę,ma nadzieję że więcej go nie zobaczy

Lwie Serce
28-06-2015, 10:34
Vira

Hasan - poprzedni szacunek i sympatia w końcu stały się przyjaźnią, a ostatni jej akt okazany przez mameluka sprawił, że Zerrikanka poczuła coś więcej...

Veronika - ostatnio bardziej ją polubiła, dostrzegła w niej więcej uczuć, a nie tylko kapryśną dziewuchę z wiecznym okresem.

Angus - dalej go bardzo kocha, ale zaczął ją przerażać, i to bardzo. Nie wie czego może się po nim spodziewać, do tego dochodzi jeszcze sprawa Hasana...

Kielon - sympatyczny krasnolud o ciekawych metodach rozwiązywania problemów, dobry kompan do bitki i picia.

Haakon - "pakuneczek" okazał się być porządnym człowiekiem, wszak postawił Zerrikance wódkę. Zabawę sprawia jej naciąganie maga na alkohol, musi spróbować kolejny raz!

Mehir - mieszane odczucia... Nie ma pojęcia co o nim sądzić.