PDA

Zobacz pełną wersję : Prezentacje i sugestie



KLAssurbanipal
21-07-2015, 08:06
Na dziś postanowiłem zaprezentować wschodnich ciężkich legionistów.

Pewnie zwrócicie uwagę na lorica segmentata.

http://i.imgur.com/gWE9ht8.jpg

Araven
21-07-2015, 17:46
Świetna robota.

Shay Ruan
21-07-2015, 17:54
Nie znam się na tych czasach ale czy juz wtedy nie zaprzestano używać lorica segmentata? :D

Volomir
21-07-2015, 18:03
KLA, rozumiem, że jesteś narcystyczny ale zakładanie nowego tematu żeby pokazać jedną jednostkę? WTF?!

Proszę bez personalnych wycieczek, na razie jest jedna, skąd pewność że nie będzie więcej. I temat to nie tylko "Prezentacje" ale i "Sugestie" więc nawet do jednej można coś dopowiedzieć.
Sadam86

Nezahualcoyotl
21-07-2015, 21:21
Good job KLA lecz wciąż czekam na moich Celtów z naciskiem na frakcję Piktów :mad:.

marko1805
21-07-2015, 21:43
Dla czujących niedosyt ;) reszta jednostek w wykonaniu KLA :
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=485444107&searchtext=

Shay Ruan
21-07-2015, 21:46
Zrobił takie ładne jednostki a sie nie pochwalił xD

Nezahualcoyotl
21-07-2015, 21:53
Będzie publikowana jedna jednostka każdego dnia ;).Wpadnie więcej thxów.

KLAssurbanipal
22-07-2015, 07:38
Nie znam się na tych czasach ale czy juz wtedy nie zaprzestano używać lorica segmentata? :D

Sugerowałem się opinią autora ksiażki "Roman Legionary 284-337".

''Their plate armour, the so-called lorica segementata,
may seem anachronistic, but a growing body of finds from late 3rd- and early 4th-century contexts
at Carlisle and León (base of VII Gemina; the legion may have supplied a vexillation to
Constantine’s army), suggest it was still in limited use (Bishop 2013).''