PDA

Zobacz pełną wersję : DLC/ Total War: ROME II - Blood & Gore /Nie da rady uruchomić .



sebir2000
29-11-2015, 11:06
Witam . Mam pewien problem z DLC . Dzisiaj patrzyłem sobie na sklepie steam , ponieważ jest promocja znalazłem za 62 centy fajny dodatek , nie miałem kasy jest niedziela pisze do kolegi żeby mi kupił i wysłał , wszystko było dobrze wysłał mi i wgl . A teraz nie da się uruchomić dodatku [nie umiem po prostu , jestem zielony] Gra działa ale dodatku nie ma tak jakbym go nie dostał , sorki za takie wytłumaczenie . Ale dziękuje za wszelką pomoc . [Jako Prezent]

Gajusz Mariusz
29-11-2015, 11:09
Wejdź w opcje. Tam masz możliwość blokady/deblokady tego DLC. Może musisz po prostu odblokować. Jak nie to zobacz w bibliotece STEAM czy masz ten DLC zaliczony jako zakupiony.

sebir2000
29-11-2015, 11:21
Opcje w grze tak ?

Gajusz Mariusz
29-11-2015, 11:24
Tak, tylko nie pamiętam czy w opcjach w MENU GŁÓWNYM czy w opcjach bitwy.

Edit: ok już mam: w ustawieniach grafiki ogólnej. Masz tam Opcje Zaawansowane. Szukaj Efekty Krwi. Po prawej stronie.

sebir2000
29-11-2015, 11:26
Tak jak mówiłem , w grze nie ma nic na temat tego dlc [Efekt Krwi. ] Nic takiego nie widać ..

Gajusz Mariusz
29-11-2015, 11:32
Jak w bibliotece na STEAM nie masz, to znaczy ze nie ma zainstalowanego. A instalacja kodu przebiegła bezproblemowo?

sebir2000
29-11-2015, 11:37
Tak . jak kolega kupił dostałem oferte [Prezentu] i klikłem przyjmij i koniec [Otrzymujesz prezent

od swojego znajomego nole
Total War: ROME II - Blood & Gore

Drogi/a


Masz u mnie dług,
twój wybawiciel, mich.pieg@interia.pl
Twój znajomy nole podarował ci w prezencie grę Total War: ROME II - Blood & Gore na Steam, dominującej cyfrowej platformie dystrybucji gier komputerowych. Steam pozwala na zakup gier komputerowych dostarczanych bezpośrednio na twój komputer wraz z automatycznymi aktualizacjami i dostępem do społeczności podczas gry. Aby dowiedzieć się więcej, wybierz się na wycieczkę po Steam.
Masz Steam?