PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z DaC



Patrykovsky
27-12-2015, 12:30
Witam wszystkich graczy,
Pisze do was bo już nie wiem jak rozwiązać pewien problem.
Gram w third age z sub modem DaC wersja 0.52 ( najnowsza ).
Problem rozchodzi się w tym że jak gram Dol Amroth i jestem na południu gondoru to miasta rebelianckie za Anduiną są zbugowane. Gdy staram sie rozpocząć bitwe o nie to mnie odrazu wyrzuca z gry. Dzieje sie to przy miastach rebelianckich i jednym miescie Dol Amroth. Kiedyś miałem podobnie z pewną osadą przy Bree ale po zainstalowaniu patch 0.52 naprawiło mi się to. Pytanie czy da sie naprawić pliki tak bym nie miał problemów z tymi miastami.

Drugie to już jest pytanie.
A mianowicie. Grając Rhun-em po pewnym momencie moja stolica ma strasznie duży dochód. ( ok 5000g na ture ) no i w pewnym momencie zauwazam statek Dale. Moje pytanie brzmi tak. Da sie jakoś rekrutować statki grając Rhun-em ? Czy jest to zagranie by tylko ograniczyc dochody ?

Mam nadzieje że ktoś mi szybko pomoże bo gra mi sie cudownie Dol Amroth ale te błędy odbierają całą frajdę :(

rychu567
30-12-2015, 17:39
siemanko ja mam mianowice problem jak usunac skrypt garnizonowy z DaC??????????

sadam86
30-12-2015, 17:44
Pytanie chodzi o to co usunąć czy po usunięciu nie odpala gra?

rychu567
30-12-2015, 18:21
samdam co usunac ;)

sadam86
30-12-2015, 18:28
Musisz w world wejść do campaing>imperial i znaleźć tam campain script, w nim trzeba wywalić Dynamic Garrison
;################################################# ################################################## ####################
;;;###### Dynamic Garrison Script: By Spice Master with help from Withwnar, adapted from original concept by TNZ #######
;################################################# ################################################## ####################

po

end_monitor

do Battle AI

rychu567
30-12-2015, 18:40
okej ale co mam usunac te wszsystkie kreski czy co :/ ??

sadam86
30-12-2015, 18:45
Cały fragment czyli kilkaset linijek poczynając od tych kresek do następnych sygnalizujących skrypt Battle AI.

łap, po wgraniu wywal map.rwm i nowa kampania konieczna
http://przeklej.org/file/KRSmf2/campaign.script.txt

rychu567
30-12-2015, 19:26
a to juz jest zroione i usuniete w tym pliku ?? ;)

sadam86
30-12-2015, 19:28
No tak, trzeba tylko przetestować czy odpali, bo mogła się gdzieś jakaś ekstra spacja zakraść czy coś

rychu567
30-12-2015, 19:50
dziala dzieki ;)

rychu567
30-12-2015, 21:15
Siemanko mam problem z DaC hotseat mianowice gdy przelaczam ture na 2 frakcje to caly czas sie kreci pierscien i nic :/ wie ktos moze jak to naprawic????

Patrykovsky
31-12-2015, 13:41
Panowie a ktos mi pomoże :D ? (pierwszy post)

rychu567
06-03-2016, 19:24
Siemanko wracam do DaC i potrzebuje pomocy co zrobic aby rekrutacja jednostek trwala mniej tur niz 30.... prosze :)

sadam86
06-03-2016, 19:40
Znajdź w data export_descr_builings, tam do budynków są przypisane jednostki

tu na przykładzie stajni
recruit_pool "Imladris Noretirno Cavalry" 1 0.06 1 0 requires factions { egypt, } and region_religion elven 50 and hidden_resource forest or hidden_resource grasland

liczba na czerwono oznacza że co turę powstaje 0.06 oddziału, nowy możesz z rekrutować gdy po x turach suma 0.06 osiągnie jeden.
Żeby jednostki były dostępne szybciej trzeba podnieść owe 0.06, im bliżej 1 tym szybciej będą dostępne nowe jednostki/ Gdy dasz jeden będą co turę.

rychu567
06-03-2016, 20:18
Zrobielm to co kazales i tylko mi gra teraz nie dziala :D?

sadam86
06-03-2016, 20:21
Po zmianie usuń map.rwm z world i konieczna nowa kampania

rychu567
06-03-2016, 20:37
Nie mam czegos takiego jak map.rwm??????????????????????????????

sadam86
06-03-2016, 20:41
Sprawdzałeś każdy folder w katalogu world? Powinien być w maps>base

yhnbm69
10-03-2016, 21:30
Patrykovsky
Mam ten sam problem i też nie wiem jak go naprawić. Wydaje mi się że może po prostu trzeba poczekać na DaC 1.0 (o ile autorzy moda zamierzają go zrobic...).
Dołączam się też do pytania rycha XD o problem z hotseatem, ja rozwiązałem problem kasując wszystkie skrypty z pliku "campaign script" (zostawiajac pusty plik tekstowy), no ale gra bez skryptów jest nieco nudniejsza, wolałbym mniej drastyczne rozwiązanie :P

sebazioom
18-03-2016, 01:13
Witam mam pewien problem z DaC 0.52 i chcialbym zasiegnac porady czy ktos moze mial podobny problem a mianowicie nie posiadam podczas rozgrywanych bitew konkretnych dzwieków np. marsz jednostek, dzwiek galopu koni, odglosy wystrzalu z łuków czy chociazby starcia bicie miecza o tarcze itp. tylko głównie odglosy jednostek i jak konie rżą itd. czy ktos mial podobny problem ? niby da sie grac ale przyzwyczajenie bierze góre i dziwnie ogladac jak ze strzal dostaja i kompletna cisza :P Z góry dzieki za odpowiedz

rychu567
19-03-2016, 21:44
Potrzebuje pomocy w usunieciu skryptu garnizonowego w DaC pomocy!!!!!!!!!!!!!

Rhaegrim
19-03-2016, 22:43
A dźwięki są w normalnym medku? Jak nie to instalowanie od nowa tylko to naprawi.

rychu567
20-03-2016, 19:39
Siemka mam problem mianowicie gram isengardem gram i nagle wywala gra i nic nie pisze.. wiecie moze o co chodzi?????? DaC

wojmir2
27-03-2016, 23:24
Witam, od dłuższego czasu mam wgrane D&C 0.52, napotkałem na dwa problemy:

1 - grając Rohanem - w trakcie ogłoszonej inwazji na Edoras jedna z armii wroga (akurat z Dol Guldur) atakuje moje miasteczko Onodrith i po bitwie, po liście strat następuje - CTD.

2 - grając Krasnoludami z Ereboru - po zajęciu Rhun, Khand i większości Mordoru zostaje mi tylko Minas Morgul i tak samo, po skończonym już oblężeniu po liście strat - CTD.

(W MOS-ie 1,6,2 był podobny kłopot w trakcie obrony Elfami z Lorien (bród na rzece koło Limlight) przed Isengardem (lub Mordorem), Elfy rozstrzeliwały wrogów a po wygranej bitwie - CTD)

Czy to znane problemy i do naprawienia obecnie czy odpuścić i czekać do wersji 1,0 ?

Uwaga do p2: udało się w końcu zająć krasnoludami Minas Morgul, pomogła zmiana armii oblegającej to miasto.

rychu567
04-12-2016, 19:34
witam mam problem mianowice gdy naciskam kampanie w DaC to wywala mi na pulpit??

KrystianBorys
04-12-2016, 20:17
Musiałeś źle zainstalować. Poczekaj do wersji 1.1, to sobie zainstalujesz od nowa :D
Takie problemy wynikają z błędnej instalacji, sporo na stronce było tematów pokrewnych, najlepiej od początku do końca przeprowadzić instalację

kamu852
10-12-2016, 01:27
Cześć, grałem ciągle na MOSie 1.7 i wszystko ładnie. Postanowiłem pograć w DaC 1.1. Więc zrobiłem:
-do folderu z modami wrzuciłem nowego TA instalująć:
#3.0 part 1/2
#3.0 part 2/2
#3.1 patch
#3.2 patch
-następnie wszystkie 3 party DaC'a po czym 1.1
-wgrałem spolszczenie
-pisali coś tam, że jakiś folder w stylu The Cleaner był i ten plik wrzuciłem gdzie kazali i odpaliłem.
-Odpalając z pliku bat w folderze z DaC ukazywał się ekran wczytujący DaC i wywalało.

Pytanie otóż takie, co źle zrobiłem? : D

Araven
10-12-2016, 05:34
A zmieniłeś nazwę z folderem z MOS np. na Third_Age_3MOS i dopiero zaczałeś instalację?, jak nie zmieniłeś to masz bigos raczej i MOS też nie odpali. Poza tym sprawdź bo nie wszystko sę tam do mods instaluje, ale pisze z pamieci sprawdź instalację TATW zwłaszcza i patchy i potem DaC

kamu852
10-12-2016, 05:47
Zmieniłem oczywiście przed instalacją by mi nie nadpisało. TATW wrzucasz do modów normalnie, DaC teoretiko też...

Araven
10-12-2016, 06:08
TATW 3.2 i patche sie instaluje do głównego Medka II nie do mods, http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?5324-Third-Age-3-2-bez-submod%C3%B3w-dyskusja-og%C3%B3lna-i-download
Patrz post nr 1 w podanym linku. Źle zainstalowałeś.

stachomacho
10-12-2016, 17:35
@kamu852
Dzisiaj instalowałem i mam to samo. Problemem najwyraźniej jest spolszczenie. Próbowałem je wgrywać na dwa sposoby, raz usuwając pliki .bin i raz tego nie robić, ale za jednym i drugim razem było to samo. Niestety nie wiem gdzie tkwi szkopuł więc dopóki ktoś mądrzejszy tego nie naprawi, to trzeba grać z wersją angielską. Jeżeli zachowałeś folder text przed spolszczaniem, to wystarczy że z powrotem podmienisz pliki i można śmigać.

kamu852
10-12-2016, 22:05
Spoleszczenie z tego co pamiętam to jest na 1.0 to pewnie dlatego ^^

SzymonDeath
18-07-2017, 23:16
Cześć, wywala mi grę w trakcie tury gry krasnoludy z gór błękitnych wykonują ruch, gram królestwem imladris i tocze wojnę z krasnoludami z gór błękitnych jest to 200 tura. Zależy mi żeby dalej kontynuować grę.
Oto owy błąd: medieval 2 total war encounitered an unspecified error and will now exit.
Wiem, że jest on dość popularny i wystarczy wsunąć plik map.rwm ale u mnie to nie pomaga:(
Gram ze spolszczenie i też próbowałem na oryginalnym języku.

KrystianBorys
19-07-2017, 00:28
Zakończ turę na odkrytej mapie. Ewentualnie uśmierć generała powodującego błąd lub usuń frakcję kodem

__________
16-11-2017, 21:36
Witam.
Piszę tutaj, gdyż mam problem z submodem DaC, jak sama nazwa tego tematu wskazuje. Podczas gdy chcę stworzyć nową kampanię, bądź chociaż zawalczyć we własną bitwę gra wywala do pulpitu. Pobrałem i zainstalowałem wszystkie części Moda i samego submoda poprawnie ze wszystkimi patchami bez spolszczeń (Third age bez DaC'a działa normalnie, chociaż podczas tworzenia własnej bitwy, także wywala, być może w tym problem?) Nie instalowałem MOS'a, ani innych submodów prócz DaC. Wie ktoś jak to naprawić? ;-;
Powód wywalenia: medieval 2 total war encounitered an unspecified error and will now exit.
Próbowałem ponownego instalowania submoda jak i samego moda, lecz to nie pomogło w żadnym stopniu, usuwałem także plik map.rmv czy jak to tam. :P

Gewar
01-06-2018, 18:19
Hej. Mój problem z DAC polega na tym, że gdy zaczynam grę hot seat, to gracz pierwszy może robić wszystko normalnie, natomiast gracz drugi ma zamiast normalnego kursora obracający się w nieskończoność pierścień i nic nie może robić, nawet odpuścić tury czy zapisać gry. Gdzie by nie najechał myszką, to wszędzie jest ten obracający się pierścień. Czy istnieje jakieś rozwiązania tego problemu? Bardzo proszę o odpowiedź.

KrystianBorys
01-06-2018, 18:51
Zapoznaj się z tym tematem
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?780056-Divide-And-Conquer-HotSeat-Guide!

Be6he6mo6th
12-01-2023, 21:04
trochę odkopuje temat. Ale w 68 turze gdy leśnymi elfami jeden z miast dol gulduru i próbuje zagrać bitwę w czasie rzeczywistym, to przy ekranie ładowania bitwy, po sekundzie od jego pojawienia się, wywala mnie z gry i komunikatem "medieval II napotkał błąd" i pozdro. Ktoś takie coś miał?
Dodam, że gdy odpalam bitwę automatyczną, to nie ma tego problemu, tylko że w bitwie automatycznej komp mi 90% bitew przesrywa które są do wygrania :/

W następnych bitwach dzieje się to samo :/ Już nawet bez oblężeń

okazuje się, że bez różnicy z kim walcze, zawsze mnie wywala z gry

Eutyches
15-01-2023, 11:14
trochę odkopuje temat. Ale w 68 turze gdy leśnymi elfami jeden z miast dol gulduru i próbuje zagrać bitwę w czasie rzeczywistym, to przy ekranie ładowania bitwy, po sekundzie od jego pojawienia się, wywala mnie z gry i komunikatem "medieval II napotkał błąd" i pozdro. Ktoś takie coś miał?
Dodam, że gdy odpalam bitwę automatyczną, to nie ma tego problemu, tylko że w bitwie automatycznej komp mi 90% bitew przesrywa które są do wygrania :/

W następnych bitwach dzieje się to samo :/ Już nawet bez oblężeń

okazuje się, że bez różnicy z kim walcze, zawsze mnie wywala z gry
Tutaj raczej nie znajdziesz pomocy, bo DaC to mod, co ma tyle błędów ile nowych nacji i submodów^^. Sugeruję ich discord, bo kiedyś jak tam zaglądałem, to błędów jest trochę^^...

Be6he6mo6th
17-03-2023, 18:55
Siema, Ja to tylko tutaj chciałbym się wypowiedzieć, że na mój problem pomogło:
Usunięcie do zera moda
Zainstalowanie go z innego źródła, niż podane jest tutaj na stronie totalwar.org.pl
NIE INSTALOWANIE SPOLSZCZENIA
NIE INSTALOWANIE SKRYPTU USUNIĘCIA GARNIZONÓW
Mam wrażenie, że najbardziej wpłyneło to, że przywróciłem moda BEZ skryptu usunięcie garnizonów.
Czasem mi się wyłączy, ale to bardzo, bardzo rzadko, może raz na kilkadziesiąt tur, to żaden problem jak regularnie sejwujesz.

anachoreta
18-03-2023, 06:39
Grając w różne modyfikacje zauważyłem że tłumaczenia na inne języki niż podstawa modu generują błędy. To samo dotyczy skryptowania, im więcej skryptów tym więcej bagów.