Zobacz pełną wersję : Pytania o modyfikowanie gry
Michal_H
17-01-2016, 18:10
Witam, to mój pierwszy post na tym forum.
Od czasu, gdy przy okazji DLC z Karolem Wielkim CA dodało frakcję Białych Hunów, wszystkie frakcje Wschodu (Wschodni Rzym, Sasanidzi, Tanuchidzi, Aksum, Himjaryci) zostają moim zdaniem całkowicie osaczane i rozgrywka kompletnie się psuje. Mam pytanie: gdzie i w którym miejscu należy poszperać w plikach i wywalić tą frakcję raz na zawsze? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Krwawy_Baron
23-01-2016, 23:56
Musiałbyś pewnie edytować plik startpos, znajdujący się tu: Steam\steamapps\common\Total War Attila\data\campaigns\main_attila. Ale jak dokładnie miałbyś to zrobić- tego nie wiem, nie znam się na modowaniu Attyli.
JanuszFanatyk
16-02-2016, 21:01
Chciałbym wiedzieć jak modyfikować modele jednostek oraz tekstury. Zmienił bym tarcze dla burgundów.
Zmodyfikowałem att_ger_germanic_nobles za pomocą assembley kit. jak teraz mam przenieść tą modyfikacje do gry aby sprawdzić czy działa?
Gdy w programie wykonuje zapis, tworzy się on bez końcówki .pack ale ma końcówkę VariantMeshDefinition.
Za pomocą PFM stworzyłem plik pack, ale teraz jest kolejny problem, manager modów steam widzi mojego moda jakby był robiony pod starszą wersje gry nie wiem dlaczego tak się dzieje.
Zrobiłem reskin jednostki att_ger_germanic_nobles czyli Szlacheccy germanie, w menadżerze modów zaznaczyłem opcję że mimo iż jest robiony pod starszą wersję to ma się załadować do gry. Po uruchomieniu gry i po wybraniu własnej bitwy, jednostka germanic nobles dalej wygląda jak z vanilla. Tak jakby moja modyfikacja w ogóle się nie załadowała. Wie ktoś jak tutaj pomóc?
Udało mi się jedną jednostkę zmodyfikować i sprawić aby działała, lecz problem patcha pozostał dalej, nie wiem czemu moje mody są robione na wcześniejszą wersję gry.
Pojawił się kolejny problem, mianowicie zmodyfikowałem 4 jednostki lecz po wrzuceniu moda do folderu Data i odpaleniu gry, zmodyfikowana jest tylko jeden oddział, pozostałe 3 są cały czas w vanilla.
Nigdy się nie spotkałem z czymś takim. Proszę o pomoc
JanuszFanatyk
20-02-2016, 15:10
Wie ktoś jak przenieść jednostkę z jednej frakcji do drugiej? Albo jak w assembly kit zrobię własną jednostkę to jak dodać ją do jakiejś frakcji?
JanuszFanatyk
09-03-2016, 16:37
Wie ktoś jak wstawić własne tekstury? chcę wstawić nowe malowidła na tarczach i nie wiem jak to zrobić, ktoś z doświadczonych podzieli się swą wiedzą?
Witam serdecznie chciałbym zrobić spolszczenie do Ancient Empires (http://forum.totalwar.org.pl/forumdisplay.php?635-Ancient-Empires) i znalazłem PackFileManager .Attyle ustawiłem na eng i skopiowałem plik local_en i próbowałem majstrować przy pliku dyplomacji
http://forum.totalwar.org.pl/attachment.php?attachmentid=2868&d=1551264376 (http://forum.totalwar.org.pl/attachment.php?attachmentid=2868&d=1551264376)a zaczełem (PackFileManager ) od file- new-add -from- pack-local en- text-db-diplomacy_strings.loc- zmieniłem parę słów zapisałem plik ważył około 700 kb wrzuciłem do folderu dada jako mod i dupa nie działa. Proszę o pomoc
Pytanko - mam swojego mini moda, chcę się nim podzielić z ludem, klikam w mod menagerze "Udostępnij" i kółko się kręci bez końca. Co robię źle?
KLAssurbanipal
21-05-2020, 23:51
W sumie nie wiem. Powiem Ci, że udostępniałem jeszcze w tym starym poprzednim menadżerze. Sam będę jutro udostępniał swojego po długim czasie i sprawdzę jak to wygląda.
Ok, już wiem, brakowało pliku z grafiką robiącą za symbol moda ;)
Cały czas od kilku lat usprawniam swojego moda. Do pełni szczęścia muszę jeszcze tylko ogarnąć temat garnizonów w pliku startpos.esf, czyli garnizony startowe. Próbuję robić to poprzez EditSF, niestety gra crashuje. Prawdopodobnie można to ogarnąć poprzez Assembly Kit, ale brakuje mi gotowego pliku csv lub xml o nazwie start_pos_settlement_garrisons.
Czy ktoś ten temat ogarnia lub może mnie skierować do osoby to ogarniającej?
Eutyches
29-03-2024, 10:30
Cały czas od kilku lat usprawniam swojego moda. Do pełni szczęścia muszę jeszcze tylko ogarnąć temat garnizonów w pliku startpos.esf, czyli garnizony startowe. Próbuję robić to poprzez EditSF, niestety gra crashuje. Prawdopodobnie można to ogarnąć poprzez Assembly Kit, ale brakuje mi gotowego pliku csv lub xml o nazwie start_pos_settlement_garrisons.
Czy ktoś ten temat ogarnia lub może mnie skierować do osoby to ogarniającej?
Jeśli masz discorda, to wbij się na discord serii modów https://discord.gg/ns4fmH5abA
Fajni ludzie, spokojnie ci podpowiedzą, cuda czynią z silnikiem gry.
Nadszedł dzień rozliczenia.
„A gdy otworzył pieczęć siódmą,
zapanowała w niebie cisza...”
Niech cieszą się ciepłem słońca;
gdyż są wierni, prawi i silni.
Słowa te są prawdą,
jak Bóg mi świadkiem.
Dokonało się.
Mod tworzony od kilku lat został ukończony.
Niech Bóg ma Was w swojej opiece,
albowiem Attyla nie ma litości...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©