Zobacz pełną wersję : Gwint (gra karciana)
Ja miałem dość różnorodnie dobieranych,ale to może być magia niższej rangi. Na KP i Wiewióry nie trafiłem dziś ani razu,najwięcej razy jak zwykle potwory a zaraz po nich Skellige.
Il Duce, nie masz co się sugerować moim wymysłem, pewnie optymalny Henselt wygląda inaczej w wykonaniu jakiegoś "prosa" z GwentDB. Pewnie mało kto używa Trolololo, Triss z motylkami też nie jest oczywista, bo tu by wypadało mieć jak największą liczbę jednostek. Ja na początku kombinowałem z machinami oblężniczymi i tym mistrzem co je buffuje, ale jednak BPP daje więcej. Polecam mimo wszystko zastanowić się nad Posiłkami do tej talii, karta dosyć tania.
Jak pisałem wyżej, Igni i rozdarcie niszczą BPP w przedbiegach i nie wróżę zbyt długiej kariery tej talii. Jednocześnie ww. karty ciągle są użyteczne na inne talie, więc będą często grane. Optymalnie, Igni w pierwszej rundzie, rozdarcie w drugiej ( chyba, że ktoś na chama będzie forsował pierwszą i używał medyków, ale wtedy skazuje się raczej na porażkę w całym meczu, bo złoty Henselt nie ma na czym budować siły bez ozłacania ), takie Scoia ma jeszcze Aglais jako zabezpieczenie na kolejne rundy ( Przy Eithne może wyciągnąć rozdarcie nawet dwa razy ).
Kombinuje coś pod Ge'elsa obecnie:
http://www.gwentdb.com/decks/15690-geels-0-8-72
Z talią na ozłacanie jest ten podstawowy problem,że zbyt dużo zależy od ręki,jak nie trafimy odpowiednich kart,to nic nie ugramy. Do tego za łatwo to skontrować,wystarczy geralt:igni albo rozdarcie i po zawodach niestety. A Triss akurat jest dużo lepsza po patchu,bo dodaje siłę na stałe a nie tylko do momentu kiedy znajduje się na stole. Niestety wydaje się że 7 ranga to max dla tej talii bo wyżej po prostu nie idzie dojść tym Henseltem,przynajmniej z moimi kartami.
A to,że mało kto używa trolololo to nic dziwnego,ta karta to idealny cel do uśmiercenia przez pożogę,podobnie zresztą jak nie ozłocone wieże.
Dijkstra po patchu stal sie bezużyteczny. Dziwna zmiana też z limitem ozlacania henselta, aczkolwiek wygrałem już 6 meczy pod rząd.
Ragnarok juz nie jest super karta pogody tylko zadaje dmg troche szkoda ze taka zmiana na gorsze moim zdaniem
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Nie ma nic dziwnego w zmianie Henselta, w świetle pozycjonowania jest ona wręcz logiczna. Ot, zwykły nerf BPP, bo tylko w tym przypadku łatwo zebrać ponad 7 jednostek w jednym rzędzie. Większy nerf dostała nobilitacja, ale ta zmiana również jest logiczna, bo przy takiej Margaricie na stole, po zagraniu Henselta pojawia się 7 adeptek, a stara wersja Nobilitacji dawała w takim wypadku 28 punktów.
Także BPP do piachu, w sumie wcześniej niż się spodziewałem, ale ta talia i tak nie była mocna, bo łatwo się ją kontrowało. A takimi potworami na Ge'elsie, które stworzyłem sobie dla zabawy, to spokojnie dawałem rade wygrywać 2:0, bo przebijałem przeciwnika czystą siłą, a zwykła Janeczka przy BPP wyglądała jeszcze lepiej, bo nie buffuje złotych jednostek, a przeciwnik miał takich większość na stole, więc miałem w tym wypadku prawie takiego podwójnego Ge'elsa.
Dijkstra rzeczywiście teraz gówniany. Ogólnie zmniejszono różnicę pomiędzy kartami złotymi, a brązowymi, więc zmiana Dijksrty tym bardziej wydaje się beznadziejna, bo tracimy złoty slot, żeby dociągnąć jedną z trzech pozostałych złotych kart... niby zwiększamy szansę na dociąg arcyważnej karty dla naszego komba, ale dla mnie to słabe, bo jak dociągniemy trzy złota, a Dijkstre w 3 rundzie, to niezła kupa. Tak czy siak, w następnym patchu mogą dojść takie karty, że obecne dziwnie zmiany nabiorą sensu, również w przypadku RNR.
Uff, niezła stagnacja nastąpiła z powodu tego Challengera. Na całe szczęście turniej skończył się w sobotę ( wygrał Lifecoach, znany ze sceny HS ), a CDPR zapowiedziało na dziś stream ( po angielsku, Polski będzie w czwartek ) omawiający najbliższe zmiany oraz nagrody za sezon rankingowy. O OB nic nie wspomniano, ale może jakieś info się pojawi. Ogólnie open beta powinna wyjść jakoś w czerwcu, a kto wie, może nawet pod koniec maja. Już nie mogę się doczekać zmian, nowych kart oraz resetu i otwierania tych wszystkich beczek na nowo ( na dziś mam juz wszystkie karty, więc zero emocji, co najwyżej dokupuje sobie karty premium gdy uzbieram odpowiednią ilość fragmentów ).
Ja już tylko wyczekuję tego resetu*,zrobiłem kilka bardzo złych inwestycji fragmentów i teraz bym cierpiał niesamowicie bo wbiłem tą 7 rangę a tam już jednak przypadkowych ludzi nie ma. Boję się jednak że meta zabije tą grę,za dużo ludzi gra tym samym,Redzi powinni coś z tym zrobić bo Gwint ma niesamowity potencjał ale co z tego skoro powtarzalność może go odebrać. Przydałaby się z jeszcze jedna frakcja i kontynuacja prac nad balansem bo w tej chwili podobno rządzą znów potwory na pożeranie i wiewiórki na kontrolę(cokolwiek to oznacza :P).
*I długo czekać nie będę bo otwarta beta startuje w przyszłym tygodniu!
Potwierdzam. Mnie znudziło już granie w gwinta. Cały czas potwory (które pokonuję 8/10 starć) z nekkerami albo z tym co zżera jednostki jaszczuroludziem. Na 20 gier może raz trafiłem inny deck.
No właśnie...Dlatego powinni coś pogrzebać w kartach,zawsze trudno jest o balans w grach tego typu i zawsze będzie jakaś meta,ale niech to będzie chociaż po jednym decku na frakcję(choć moim zdaniem powinien być grywalny każdy dowódca,czyli co najmniej po trzy decki na frakcję) a nie że wszyscy grają dwoma bo reszta przy nich odstaje :/
No ale u konkurencji wcale nie jest o wiele lepiej z tego co się orientuję ( sam nie gram, ufam zapalonym fanom CCG ), zresztą w klasycznych papierowych CCG jest podobna sytuacja, tyle, że wolniej wychodzą dodatki, no i nie grasz po kilkadziesiąt meczy dziennie.
Tak czy siak, stagnacja została spowodowana czekaniem na turniej, był to chyba najdłuższy okres bez zmian, więc nie dziwota, że meta się mocno zabetonowała i nastąpiło znudzenie.
Oglądnąłem na szybko stream i muszę przyznać, że jest moc. Teraz każda karta będzie miała wersję premium, a w grze zobaczymy nową walutę, dzięki której będzie można przekształcić zwykłą kartę w wersję premium. Od groma zmian w kartach. Zrezygnowano w umiejętności frakcyjnych ( bardzo dobra decyzja, bo tego by nigdy nie zbalansowali ), a dowódcy będą teraz grani jako jednostki na planszę. Dla nowicjuszy też spory bonus, bo chociażby jest seria wyzwań, dla każdego dówódcy ( a co za tym idzie, archetypu talii ), po wypełnieniu 3 misji ( gdzie przy okazji uczymy się założeń archetypu ) dostajemy kartę dowódcy na własność. Sporo informacji będzie teraz dostępnych w samej grze, m.in co dostaniemy w nagrodę za kolejne poziomy i rangi, czy też na koniec sezonu rankingowego. Obecnie dostaniemy bodajże po beczce za każdą rangę na koniec sezonu + jakieś skrawki ( nie mylić z nagrodami za udział w becie - czyli po 2 beczki za rangę ).
Powiem tak, to będzie od środy całkowicie nowa gra, której będziemy się uczyć od początku wraz z napływem nowych graczy. Już nie mogę doczekać się tego epickiego openingu ponad 200 beczek - zawsze lubiłem najbardziej otwierać boostery :D
Aha, dziś polski stream, gdzie pojawią się wszystkie informacje które podałem wyzej ( a także wiele innych, bo ciężko mi było spamiętać to wszystko ) - na twitchu CDPR.
Brzmi rewelacyjnie! Ja zrobiłem podstawowy błąd w pierwszym podejściu polegający na tym,że nie wybrałem swojej ulubionej frakcji,i po inwestowałem fragmenty w 4 różne(!) przez co żadna nie była topowa. Najbardziej podoba mi się rezygnacja z umiejętności frakcyjnych i granie dowódców na stół. No naprawdę narobiłeś mi apetytu i jestem bardzo dobrej myśli przed resetem :).
Poznawanie gry na nowo i otwarcie ponad 100 beczek będzie całkiem ciekawym doświadczeniem.
Wszyscy mowicie ze bedzie mieli po 100 beczek ja tylko 7 ale i tak bedzie na nowo poznawanie znowu gry bo sie szykuje calkjem epicka zmiana
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Nikczemnik
19-05-2017, 18:18
Nie wiem jak dokładnie to będzie wyglądać, ale mnie to bardziej zniechęca...
No to tak w telegraficznym skrócie ( na tyle, ile byłem w stanie zapamiętać z ostatnich dni ), oprócz tego co pisałem wyżej.
Praktycznie tylko dwie frakcje pozostają z grubsza z tymi samymi archetypami.
Skellige na odrzucanie, obrażenia na przeciwniku i na sobie. Potwory zostają z dzikim gonem, pożeraniem i pogodą ( choć tutaj nie wiem, jak to ma wyglądać ).
Pożeranie dostało nowego dowódcę, Ukrytego ( Ge'els wyleciał ), który będzie działał tak jak obecnie Kejran. Część jednostek zachowuje po części pasywkę ( w niektórych archetypach, np. jednostki Skellige będą dostawać po punkcie bazowym w kolejnych rundach, ale nie wiem czy wszystkie, a na pewno nie neutralne ) i taka Ekkima będzie miała jak krasnoludy adrenalinę i przejdzie do następnej rundy.
Dziki gon będzie działał inaczej, Nithral teraz będzie zmieniony, dochodzi nowa jednostka nawigatora gonu. O ile się nie mylę, będzie zachowana synergia z mrozem. I tutaj słowo o nowym działaniu pogody.
Koniec z prawidłami znanymi jeszcze z W3, pogoda nie będzie już więcej ściągać jednostek do 1 pkt. Każdą z pogód będzie można teraz rzucić na dowolny rząd ( czyli mróz np. na rząd oblężniczy ) - i taki mróz będzie chyba zadawał co turę po 1 pkt obrażeń każdej jednostce w rzędzie, mgła co turę 2 obrażenia najsilniejszym/najsilniejszej jednostce ( nie jestem tutaj pewien, w ogóle mogłem pomieszać te wartości dla poszczególnych efektów ), a deszcz 2 pkt najsłabszej/najsłabszym + całkowita zmiana srebrnych pogód ( też chyba jakieś obrażenia/buffy ). W tej chwili ciężko cokolwiek powiedzieć, czy są to dobre zmiany czy nie, bez znajomości wszystkich kart, zmian, ew. synergii między nimi jest to trudne.
Wiewiórki mają mieć 3 typy, jeden na granie kart specjalnych, drugi na mulligan ( czyli jak rozumiem, na wymianę kart, po to chyba jest Francesca ) oraz trzeci na pułapki ( + pewnie na krasnoludy ). Elfi Najemnik jest teraz szpiegiem, takim jak nilfgardzki emisariusz, wchodzi za 2 punkty u przeciwnika i zagrywa jedną z dwóch pokazanych kart specjalnych ( koniec z randomowym wyciąganiem pożogi ), a jeżeli zagramy pułapkę, to przejdzie na naszą stronę.
Nilfgard dostał bardzo ciekawe synergie w archetypie odkrywania kart, teraz 3 karty ( dowolne, czyli też z naszej ręki ) będzie odkrywał Morvran, a Calveit dostał starą umiejkę Vorhisa właśnie, podczas gdy Emhyr będzie miał całkiem nową ( nie wiem po co zamieniali umiejki dowódcom, skoro aż dwie stare zostały ). M.in będziemy mogli odkryć najsilniejszą kartę z ręki przeciwnika, a inną kartą zabrać jej siłę ( my dostaniemy buffa ), a tą kartę sprowadzić do 1 punktu. Będzie chyba można zagrać kartę z talii wroga, będzie też można zagrać kopie ostatniej brązowej jednostki wroga + wrzucić 2 karty ( bodajże po 5 punktów każda ) do wrogiej talii. Buffy za odkrywanie i obrażenia z Mangoneli pozostają po staremu.
KP nie pokazano, bo ciągle pracują nad tą frakcją, ale jej fani mogą się spodziewać największych zmian, frakcja ma być całkowicie przebudowana. Maja być archetypy na buff, a także na armor ( niebieskie pasy chyba będą mieć sporo synergii ). I tutaj słowo o nowej umiejętności jaką będzie armor.
Redzi chcąc przeciwdziałać nadmiernemu usuwaniu jednostek ze stołu. Do tej pory musieli w tym celu zwiększać siłę bazową. Natomiast idea jest od początku taka, że jednostki z dużą siłą, nie mają umiejętności pobocznych, a te z umiejętnościami, mają małą siłę, żeby nie były zbyt potężne ( bo po co w takim wypadku grać czyste 8 pkt, skoro lepiej zagrać to samo z karty dającej coś dodatkowego, nawet jeżeli to odpali raz na dziesięć przypadków ). I tutaj pojawia się armor, np. taki Olbrzymi Krabopająk ma oebecnie 5 siły + 2 armoru. Działa to na takiej zasadzie, że punktów na stole mamy tylko 5, ale żeby zbić Krabopająka, musimy strzelić za 7. No i właśnie KP będzie chyba mogło w to ingerować - pewnie zwiększać swoim jednostkom, może zmniejszać przeciwnym, dokładnie nie wiem.
To by było na tyle, tak z grubsza, bo i tak już walnąłem niezły elaborat. Pewnie coś się może jeszcze zmienić, bo prace ciągle trwają, ale pokazuje to ogólny zarys zmian. Ja osobiście jaram się niesamowicie z myślą o środzie :)
Kamil, ja będę miał tyle beczek, bo sporo kupiłem. Też nie jestem wcale przekonany, że wyjdzie ci tylko 7. Ile masz rang i poziomów? Kiedy zacząłeś grać ( bo na samym poczatku była jedna w nagrode po kilku dniach bety + każdy ma za tutorial i jedną na wejście ) dodatkowo po 2 za każde 5 poziomów oraz 2 za każdą rangę + po jednej za rangę, za udział w pierwszym sezonie rankingowym. Więc może ci się trafić więcej.
PS: Avallach będzie teraz neutralny ( dobierze po 2 karty dla obu stron ), a Nilfgard dostanie Bonharta ( więc potwierdza się przeciek z przed kilku tygodni, o którym tutaj dyskutowaliśmy ).
Acha, dla chętnych, tutaj jest spisane większość zmian po polsku:
http://gwint24.pl/gwint-zmiany-kartach-update-obt
PS2: Zapomniałem o jeszcze jednej, arcyważnej zmianie. Teraz w każdej rundzie będziemy mieć dodatkowy mulligan jednej karty. Czyli każdy dostaje starą umiejętność frakcyjną Nilfgardu.
Aha, i każda talia startowa będzie mieć 6 sreber i 4 złota, żeby już nikt nie musiał się męczyć tylko brązami, z 2-3 lepszymi kartami. Pewnie to będą jakieś średnie karty, ale zawsze coś ( można spalić na skrawki, jak kogoś nie interesuje dana frakcja ).
PS18779: A jak się komuś nudzi, to może sobie obejrzeć wszystkie karty w wersji premium i przy okazji są opisy każdej z nich ( po anglikańsku )
https://www.youtube.com/watch?v=mkNclf0kClw
Mam poziom 14, a range 2
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Mam poziom 14, a range 2
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Czyli jak dobrze licze to wychodzi mi 7 beczek za poziomy plus okolo 3 za range
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Chwała Ci Maracie za to,że streściłeś zmiany ;). Choć zapomniałeś o jednej arcyważnej rzeczy - złote karty można rzucać na dowolny rząd,wszystkie bez wyjątku. Dla mnie to super sprawa,bo dodaje im to dodatkowej elitarności i wprowadzi całą masę ciekawych zagrań.
Kamil po pierwsze miej litość i nie pisz posta pod postem w odstępie minuty. Po drugie źle liczysz,będziesz miał 6 beczek łącznie - 4 za poziomy i dwie za rangę. Dostaje się 2 beczki za każde 5 poziomów i dwie za każdą zdobytą rangę. Rangi pierwszej się nie liczy bo ma ją każdy kto wbił 10 poziom. Ja tych beczek będę miał niewiele więcej i o 100-200 mogę pomarzyć,chociaż zastanawiam się nad wsparciem Redów jakąś skromną sumką jeżeli te zmiany w praktyce będą wyglądały równie dobrze co na papierze.
A no dokladnie.. I sorki za pisanie 2 postow, ale nie ogarniam Taptalka jeszcze ;) i nie wiem gdzie na nim edytowac swoje posty
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Il Duce, tak po prawdzie to nie wiedziałem o tej zmianie, dlatego nic nie napisałem. Ogólnie chyba w piątek zeszło embargo dla testerów z PTR i pojawiły się wszystkie karty, a ja akurat w piątek miałem mało czasu i nie sprawdzałem co w trawie piszczy. Dzięki za info.
Ogólnie z tego co czytam, sporo brązowych jednostek dostało też mobilność, co niezbyt mi się podoba. Rozumiem złota ( na dzień dzisiejszy wszystkie są legendarne, a srebra epickie ) bo dodaje to im dodatkowej unikatowości, ale reszta jednostek powinna mieć swoje z góry wyznaczone rzędy ( oprócz tych wszystkich działających w konkretnych mechanikach ). No ale nic, pożyjemy, zobaczymy jak to się będzie sprawdzać.
Do obejrzenia dwa filmiki polecam. Na pierwszym działanie KP pod niebieskie pasy ( gameplay od 12 minuty, można też popatrzeć na cycki - może to kogoś skusi, erotomani:drunk: ), na drugim przegięte kombo z wielokrotnym odpalaniem Krowy Czempionki. Zwróćcie też uwagę jak bardzo OP wydaje się nowy RNR - jednocześnie fajna animacja ( choć czasem wydaje mi się, że za bardzo idzie to momentami w kolorowe efekciarstwo znane z HS ).
https://www.youtube.com/watch?v=WGs40k_3RYo
https://www.youtube.com/watch?v=rIqIEqxMdE8&t
Straszne są te filmiki,mam nadzieję,że pójdzie szybki fix w dniu premiery bo wygląda to po prostu źle. O ile podoba mi się kombo z niebieskimi pasami bo tutaj jednak trzeba mieć umiejętności i trochę szczęścia na ręce żeby to wszystko ładnie zagrać o tyle krowa czy ragnarok* są kompletnie bezmyślnymi kartami,gracz to rzuca i patrzy jak się samo gra. Zwłaszcza krowa wydaje się kompletnie przesadzona jak na srebrną kartę. Topornik z pancerzem 4 to też mało śmieszny żart.
*Chyba,że Ragnarok można zdjąć czystym niebem? Wtedy ta karta nie jest aż tak op jak wydawała się na początku. Jeżeli nie to jedna z pierwszych do poprawki.
A nie wiem, wydaje mi się, że tak, ale ręki sobie nie dam uciąć. Dowiemy się w środę :P
edit: cn dziala na jeden rząd, rowniez w przypadku RNR.
No to trzeba bedzie sie na nowo znowu uczyc gry :)
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Gwin stał się dla mnie niegrywalny. Po 30 otworzonej beczce, już nie moge ich otwierać, bo wyskakuje error. Dalej, nie mogę stworzyć nowej talii, bo zamraża grę... zamknięta beta była bardziej stabilna.
Tobie przynajmniej włącza się. Mi wywala błąd na ekranie powitalnym, że nie może załadować ekwipunku....
Ja jutro dokanczam sobie aktualizacje do Open Bety
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Muszę się uczyć grać MILFgaardem, bo ze wszystkich beczek 3/4 kart to własnie oni. xD Ale w sumie spoko, szpiedzy są mega dobrzy jak się ich rozsądnie używa. ;D
Czyli co? Wróciłem do samego początku, a w ramach wyrównania dostałem ekwiwalent w beczkach?
Pogoda jest strasznie dobra, ale to tylko dziala chyba tylko u Potworow
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie tak. Plus te beczki co kupiłem za rijal monej. :P Pogoda już nie jest taka OP, dobrze ją zrobili, wreszcie... kurcze, gram tak tym Nilfgaardem i to jest naprawdę dobra talia! Mam zamiar ją skompletować. Ze złotych zakupiłem Bonharta i Skallena.
A jak reszta talii
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Ej, tylko ja nie mogę zmienić języka na polski?
Ja sprawdze jak mi sie sciagnie;)
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Też nie mogę. Może trzeba z poziomu platformy Galaxy zmienić?
Trzeba zmienić w instalacji gry. Miałem to samo. :)
Dokładnie tak. Plus te beczki co kupiłem za rijal monej. :P Pogoda już nie jest taka OP, dobrze ją zrobili, wreszcie... kurcze, gram tak tym Nilfgaardem i to jest naprawdę dobra talia! Mam zamiar ją skompletować. Ze złotych zakupiłem Bonharta i Skallena.
Podrzucisz link? Sam gram czarnymi ale na razie nie tworzyłem żadnych kart i moja obecna talia to taki mix tych bazowych+to co wypadło z beczek,chociaż trzeba przyznać że skuteczny mix :).
A język się zmienia nie podczas instalacji,tylko tak jak napisał Samick z poziomu Goga. Trzeba kliknąć prawym na gwinta,wejść w ustawienia i tam zmienić język,jak to zrobicie to będziecie mogli w samej grze przestawić angielski na polski.
A proszę bardzo. Mam aż 30 kart, ale jest to potrzebne przy takiej ilości szpiegów, żebym mógł sobie dociągać karty. :P
https://zapodaj.net/00e399526a82d.png.html
Ogólnie, to nie wiem czy Regisa nie zamienić na Vattiera de Rideaux.
Ciekawa, dużo kart ale skoro się sprawdza to najwidoczniej tak ma być :). Ja bym wymienił Emhyra na Calveita i Regisa/Avallacha na Cahira,naprawdę fenomenalna synergia tych dwóch kart,ewentualnie skoro grasz tak mocno na szpiegów rozważ stworzenie Coehorna i wstawienie go za któregoś z wyżej wymienionych. To jest moja talia - http://www.gwentdb.com/decks/18852-mix/edit-guide . Tak jak mówiłem,na razie brakuje mi kart więc jest to taki mix złożony z tego co miałem,ale sprawdza się naprawdę nieźle. Już mam wstępny plan rozwoju ale na razie brakuje mi do niego jakieś 2000 fragmentów :P.
Czy w tej becie czy co to tam teraz jest postępy i karty graczy zostaną utracone gdy będzie oficjalna premiera gry czy zostaną?
Chyba bedzie tak samo jak w przypadku "premiery" open bety ;)
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Czy planujecie resetować postęp graczy w przyszłości?
W chwili obecnej nie ma takich planów, ale ze względu na to, że GWINT wciąż znajduje się w fazie betatestów, nie możemy takiego scenariusza jednoznacznie wykluczyć. Jeżeli kolejny reset postępów będzie konieczny, poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem.
https://www.playgwent.com/pl/faq
Avallacha zamieniłem na Vattiera, a regisa jeszcze zostawię. :P No mój deck na szpiegów i medyków sprawia, że dużo kart dociągam, a i te srebrne mi dobrze pasują, bo mogę z cmentarza do talii przenosić karty. :P Usunąłem też dwie pogody (bo mam dwie karty które działają jak czyste niebo) i teraz mam 28.
Jak dla mnie Vattier w Twojej talii jest średnio opłacalny bo nie masz żadnych kart,które zyskują bądź aktywują się na odkrywaniu kart przeciwnika ;)
Il Duce, to co podałeś dotyczyło CB i to jeszcze w starym roku ( bo w nowym poszło info o resecie ). Był to ostatni reset i nie będzie następnego przy przejsciu do pełnej wersji gry.
Coś tam zrobiłem na odkrywanie na Nilfgardzie, ale mało grałem tym. Próbowałem na razie Gon i Pożeranie ( stara wersja, ale łądnie działa ). Prawdziwy test to będą dopiero rankedy, bo niestety na potyczkach trafiają się zupełnie zieloni ludzie, aż mi ich szkoda lać 2:0, bo się szybko zniechęcą. No ale każdy musi swoje frycowe zapłacić.
Mnie samo otwieranie beczek i wyzwania zajęły dwa dni, więc na razie nie grałem dużo. Czytam, że Nilfgard OP i straż królowej w SK. Ja w tej chwili staram się zrobić jakiś deck pod machiny, a świta mi też pomysł na jakąś kontrolę. Na razie mój wczesny koncept, dużo potrzeba, żeby to dopracować.
http://www.gwentdb.com/decks/19013-ob-machiny
A pożerkę mam taką i jest to obecnie mój główny koń pociągowy:
http://www.gwentdb.com/decks/19030-pozerka-chce-cukierka
Czy ja wiem czy OP? Jest dużo lepoej, jeżeli chodzi o balans niż w zamkniętej.
Il Duce, to co podałeś dotyczyło CB i to jeszcze w starym roku ( bo w nowym poszło info o resecie ). Był to ostatni reset i nie będzie następnego przy przejsciu do pełnej wersji gry.
Jest tam bardzo wyraźnie napisane,że to dotyczy publicznej bety a nie zamkniętej. Co do pozostałych talii to Ja KP próbowałem robić albo na machiny albo na pancerz ale nie grało mi się tym specjalnie dobrze,dużo skuteczniej poczynałem sobie Nilfgaardem. Jak zrobisz ten deck na kontrolę to chętnie zobaczę finalną formę,Twoje potwory wyglądają na mocne ale mój stosunek do nich się nie zmienił i chyba zaraz ich wszystkie karty zmielę :P
No to jest tu jakiś zgrzyt, bo każdy pracownik ( często potwierdzają to w tematach ) twierdzi, że nie będzie już resetu.
Powiedzcie mi prosze.. Oplaca sie teraz inwestowac w Króletwa Północy czy czekać i grać na razie Potwory/Scoiatel
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się,że na ten moment każdą frakcją można złożyć mocny deck ale najłatwiej jest to zrobić w Skellige i Nilfgaardzie, które wydają się być obecnie na topie.
Teraz nie zrobie tego glupiego bledu co na poczatku tylko wszystkim bede gral ;) zeby sie nauczyc
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Mam już całą talię Nilfgaardu, nie licząc tych ruszających się kart. Zamieniłem Rittera na Coehorna i Regisa póki co zostawiam.
Ja zbieram na Tańczące Krasnale i jakąś talie Skellige
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Nikczemnik
03-06-2017, 19:30
Ja póki co gram na śmieszną talie na krowę brana. Drakar + krowa czempionka + jaskółka = czart (10) co turę. Niestety to ryzykowna taktyka, bo wystarczy jedna karta i cały plan idzie spać...
Regis zamieniony na Vilgefortza. Teraz mam dobrą talię.
Ja z kolei w końcu zacząłem wydawać swoje fragmenty i skleiłem coś takiego - http://www.gwentdb.com/decks/18852-szpiedzy-1/edit-guide. Sprawdza się to całkiem dobrze(bilans 5-2 z czego jedna porażka mocno pechowa),sytuacja w której w ostatniej rundzie zostają 1-2 karty w talii jest na porządku dziennym. Zastanawiam się teraz nad tym,żeby wywalić Płotkę i dodać do talii Cantarellę/Króla Żebraków albo zdradę. Inne złote na razie odpadają bo mam tylko 400 wolnych fragmentów :P. Choć gdybym mógł to dodałbym co najmniej jedną z tych kart - Vilgefortza/Coehorna/Skellena/Tibora,ale na razie muszę się uzbroić w cierpliwość bo prędko na nich nie uzbieram.
No i znowu zaczyna się spam pogodą. tylko tym razem te złote. Ktoś ma i suszę i ragnarog to w sumie jesteś w głębokiej... dziurze. Już mnie to powoli zaczyna od tej gry odrzucać, że każda taktyka ZNOWU opiera się na tej pogodzie. Ja nie wiem, czy redzi nie mogą zablokować możliwości posiadania dwóch kart złotych pogody dla jednej talii? Nie idzie się przed tym obronić, nawet jak się wykorzysta sloty czystego nieba.
Niedługo wejdzie jakiś patch,przydałby się nerf dla pogody. Liczę na to,że ona będzie biła chociaż po turze gracza na którego się ja rzuciło a nie na jej początku co da czas na reakcję. Albo niech przywrócą odporności na pogodę,bo w tej chwili mamy absurdy w stylu lodowy gigant ginący od mrozu albo mglaki zabijane przez mgłę xD.
Jak dla mnie, to mogliby całkiem usunąć pogodę.
Dla mnie też,ale niestety na to raczej nie ma co liczyć :curve:
Oho, teraz odkryłem, że wielu ludzi gra na op krasnoludy. Dużo czasu upłynie, zanim dojdzie do optymalizacji...
Pewnie w pelnej wersji gryb
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Już byłem blisko, żeby usunąć gwinta, po kolejnej porażce z krasnalami. Przegięcie pały z tym boostowaniem, i że te karty zboostowane zostają...
To jest akurat przegiecir
Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Skrzywdzili Ciri i Płotkę :(,niestety te dwie karty poszły na młyn póki można odzyskać ich pełną wartość. Zamiast nich wstawiłem do talii Cantarellę i Vilgefortza,zastanawiam się teraz nad Coehornem ale nieco gryzie mi się z brygadą Nauzicaa,którą bardzo lubię. Co do krasnali Nilfgaard ma świetną odpowiedź - Egan(Egan + atrapa jeszcze lepiej). Jeżeli zablokujemy nim strażników z Mahakamu bądź Yarpena znika im wytrzymałość na stałe,nawet jeżeli przeciwnik je odblokuje. Polecam,10/10.
Mam tej gry już dość. Wracam do HS, bo w to nie idzie grać. Elfy są totalnie OP. 1 złota karta i nagle wyskakuje kolejna złota a z nią jeszcze jedna. Gość ma w ostatniej rundzie za jedną karte już koło 20 pkt. Sorry CDP, ale nie umiecie w balans, i HS miażdży w tym momencie Gwinta. A szkoda, bo był potencjał.
Cała gra w tym momencie opiera się na gnojkach co budują swoją talię od kogoś z YT. Żenada, ja swoją budowałem sam od podstaw, a tutaj 3/4 meczów jest to samo.
Ja ciągle ogarniam, bo miałem przerwę od Gwinta.
Owszem, balans jest obecnie słaby ( ale w dużej mierze winie za to kopistów, bo jest spore pole do popisu, ale każdy woli grać tym co znalazł ).
Natomiast z tego co się orientuje w obecnej mecie, to narzekasz raczej na to, co kompletnie nie jest problemem. Scoia jest chyba obecnie uważane za najsłabszą frakcję, a sama akcja o której napisałeś, została częściowo ukrócona, bo Płotka wyskakuje po zagraniu złota z ręki ( wcześniej grało się Bouvera, wyskakiwała Saskia, potem płotka i jeszcze wyciągaliśmy srebro ). Tak czy siak, praktycznie każda frakcja ma podobne możliwości ( jedni gorsze, drudzy lepsze ). Nilfgard Golemy bo Calveicie + jednostka, Skellige wyciąga Morkvarga Crachem ( mocne są też te 3 strażniczki ).
Z tego co widzę, to zarazą jest obecnie Skellige na miśkach i Morkwargu, w drugiej kolejności KP na machinach i pancerzu. To jest właśnie obecny problem balansu, bo najpierw dominował Nilfgard, to dali nerfa, coś tam pobuffowali u innych i sytuacja została ta sama, tylko inna frakcja jest grana przez 70% czasu.
Ale nie ma co się załamywać, to jest ciągle beta, a takie HS jednak jest na rynku od lat. Trochę REDzi zrobili błąd, wywracając wszystko do góry nogami, bo praktycznie od początku muszą wszystko balansować. Pod koniec CB balans był już znośny, ale cała tamta praca ( ponad pół roku grania ) poszła na marne jak się okazuje. Zobaczymy, cy to był błąd czy też nie.
Osobiście wolałbym, żeby w tej fazie wydawali częstsze hotfixy, które naprawiają kilka rzeczy ( nawet raz na tydzień ), a nie czekali na większe patche.
No właśnie teraz wyskakuje Saskia i jakaś brązowa razem z nią. Krasnoludki są też irytujące, ale da się je przejść jak ma się kartę która odbiera buffa i zabiera jeszcze 3 pkt potem emhyrem ją cofnąć i atrapą. Ja jeżeli chodzi o MILFgaard, to lubię talię na szpiegów i adeptów razem z fejkową Ciri. Potem się rzuca Coehorna i wszyscy szpiegowie idą do piachu. :P Na odkrywanie kart to nie dla mnie, no a o tych golemach to nie słyszałem. :P Najgorsze są te właśnie z czterech liter dobieranie złotej karty.
Nie znałeś zagrania dowódca Nilfgardu + cesarskie golemy? Toż to każdy grał, a już na Calveicie było "must have". Grałeś od razu dowódce ( Calveit za 4 pkt ), wyskakiwały 3 golemy po 3 punkty ( co już daje 13 ) i jeszcze miałeś do wyboru jedną jednostkę z 3 ( na Calveicie ), tak, że zazwyczaj robiło się 20+ punktów i od razu odchudzałeś deck o 4 karty... teraz obniżono po punkcie ww. dwójce, a dodatkowo zmieniono kolejność, bo teraz golemy wyskakują po użyciu umiejętności dowódcy. Niestety coś jest porąbane w mulliganie, bo ludzie bardzo często mają do wyboru 2 golemy, albo i 3, stąd o wiele trudniej się tym gra. Oczywiście reszta dowódców nie ma z tym problemu, bo nic nie wyciąga.
A Saskia jest na prawdę licha w tej chwili. Zajmuje ci złoty slot, a daje tylko 7 pkt ( no i odchudza trochę talie, o ile nie trafi ci się na rękę i nie masz jak jej odrzucić ), jednocześnie nie przywołuje już Płotki ( jak mówiłem, ta obecnie wchodzi tylko ze złotem granym z ręki ), dodatkowo wymusza zagranie dowódcy, który jest kartą na poziomie sreber/złotych. Trochę drogie zagranie jakby nie patrzeć. Co do brązów jakie wyskakują, to nie wiem o co ci chodzi, bo Saskia nie ma takiej mocy.
No chyba, że grałeś na Francesce i wyskakiwały tancerze ostrzy, ale one wyskakują, jak je odrzucimy, więc to dowódca je przywołuje ( o ile mamy je na ręku ). Obecnie kombo dowódca + Saskia daje siłe pomiędzy 11-13 pkt, cała reszta to już specjalne umiejętności dowódców ( Brouverem wyciągniesz do 20, albo i więcej, Francesca też może wejść za ponad 20 ). Tak czy siak, to ciągle nie jest super mocne. To sie da spokojnie przebić naszym goldem w wielu przypadkach ( Tibor, Calveit z golemami, Hjalmar, Keyran i wiele, wiele innych zagrań i synergii w poszczególnych frakcjach - choćby wiedźmy w Potworach ).
Ciekawą analizę napisał jeden z graczy ( dużo czytania ):
http://forums.cdprojektred.com/forum/pl/gwint/dyskusje-og%C3%B3lne-aa/8957710-rzut-okiem-na-scoia-tael-w-ob
Kolejne dobre spostrzeżenie dodał MajekX. Obaj gracze długo trzymali się top 500, a nawet top 100 rankingu, więc mają pojęcie o tej grze.
Zwłaszcza z tym drugim się mocno zgadzam, Scoia ma na dzien dzisiejszy za dużo możliwości rozwoju, przez co brakuje do każdego z nich odpowiednich goldów i silverów.
https://forums.cdprojektred.com/forum/pl/gwint/aktualno%C5%9Bci-ab/9048900-stream-om%C3%B3wienie-nadchodz%C4%85cej-aktualizacji-ju%C5%BC-3-lipca
Dzisiaj o 21:00 stream z omówieniem najbliższego patcha. Po obrazku można wywnioskować, że szykują się nerfy dla Skellige.
Sensowne te zmiany? Niestety nie dałem rady obejrzeć streama.
Od niedawna poznałem tę grę. Powiem szczerze, że mnie zaskoczyła :) Kiedyś grałem w Hearthstone ale się znudziła po prostu.
Il Duce, tu masz wszystkie zmiany:
https://www.reddit.com/r/gwent/comments/6l20tt/dev_stream_summary_all_changes/
Pogoda w dużej mierze do piachu, miśki będą uderzać tylko w jednostki z ręki ( i w końcu naprawią bug, gdzie miśki jeszcze strzelały gdy schodziły na cmentarz od removala czy też w "wysrywy" z tych żywiołaków i jaj harpii w przejściu pomiędzy rundami... ). Dziki zgon do piachu ( osłabienie Caranthira i pogody ).
Villentretenmerth... tu to już w ogóle ostro pojechali, odpali teraz jedną pożogę po 3 turach, w zamian dostał całe 8 pkt. To przecież lepiej trzymać na srebrnym slocie zwykłą pożogę, cała karta do piachu ( a była to karta trudna w użyciu ). Uzdrowienie do piachu też, bo na powrót będzie wskrzeszać tylko nasze złota ( tu akurat dobra zmiana, bo teraz jest wyścig kto pierwszy wskrzesi Hjalmara, Caranthira czy innego Sukkuba ), ale skoro uznano pierwotną umiejętność tej karty za zbyt słabą, to po co się do niej wraca ( może powinni dać możliwość wskrzeszenia srebra? ).
A tak co więcej? Scoia bez większych buffów, najciekawiej wygląda powrót najemnika do bycia lojalnym. KP będzie mocne. Nilfgard buff dla archetypu odkrywania, który już dziś jest mocny i zaczyna się pokazywać w mecie, więc powinien wejść do czołówki. Potworom zostaje praktycznie pożerka ( tu się cieszę, bo lubię ten archetyp ).
Ogólnie trudno na dzień dzisiejszy mówić, ale na pewno na początku te zmiany namieszają, dopóki nowa meta się nie ustabilizuje.
EDIT: W sumie tutaj macie po polsku
http://gwint24.pl/co-nowego-w-gwincie-lista-zmian-ktore-wejda-w-kolejnej-aktualizacji
Zakupiłem dzisiaj, będzie grane :D
Il Duce, tu masz wszystkie zmiany:
https://www.reddit.com/r/gwent/comments/6l20tt/dev_stream_summary_all_changes/
Pogoda w dużej mierze do piachu, miśki będą uderzać tylko w jednostki z ręki ( i w końcu naprawią bug, gdzie miśki jeszcze strzelały gdy schodziły na cmentarz od removala czy też w "wysrywy" z tych żywiołaków i jaj harpii w przejściu pomiędzy rundami... ). Dziki zgon do piachu ( osłabienie Caranthira i pogody ).
Villentretenmerth... tu to już w ogóle ostro pojechali, odpali teraz jedną pożogę po 3 turach, w zamian dostał całe 8 pkt. To przecież lepiej trzymać na srebrnym slocie zwykłą pożogę, cała karta do piachu ( a była to karta trudna w użyciu ). Uzdrowienie do piachu też, bo na powrót będzie wskrzeszać tylko nasze złota ( tu akurat dobra zmiana, bo teraz jest wyścig kto pierwszy wskrzesi Hjalmara, Caranthira czy innego Sukkuba ), ale skoro uznano pierwotną umiejętność tej karty za zbyt słabą, to po co się do niej wraca ( może powinni dać możliwość wskrzeszenia srebra? ).
A tak co więcej? Scoia bez większych buffów, najciekawiej wygląda powrót najemnika do bycia lojalnym. KP będzie mocne. Nilfgard buff dla archetypu odkrywania, który już dziś jest mocny i zaczyna się pokazywać w mecie, więc powinien wejść do czołówki. Potworom zostaje praktycznie pożerka ( tu się cieszę, bo lubię ten archetyp ).
Ogólnie trudno na dzień dzisiejszy mówić, ale na pewno na początku te zmiany namieszają, dopóki nowa meta się nie ustabilizuje.
EDIT: W sumie tutaj macie po polsku
http://gwint24.pl/co-nowego-w-gwincie-lista-zmian-ktore-wejda-w-kolejnej-aktualizacji
Dzięki,trzeba będzie zobaczyć w praktyce jak to się sprawdzi. Właściwie wygląda na to,że tylko pogoda poszła całkiem do piachu(a co za tym idzie dziki gon) ale Skellige dalej będzie mocne. No i talia na odkrywanie w Nilfgaardzie może być teraz absolutnie topowa,ja mam wrażenie,że redzi mają problem z balansem bo co update tworzą kolejny op deck,który zdeklasuje wszystkie inne. W następnym patchu będziemy pewnie mieli ponowny nerf Nilfgaardu i nerf dla KP a buffy dla kogoś innego(pewnie pogody xD) . Gdzieś w tym wszystkim ucieka logika...
No i jest hotfix, idę testować, "postpaczowy" chaos lubię najbardziej.
I dlatego ta gra mnie śmieszy. Co patch, to jest jakaś OP talia, którą wszyscy grają, aż do następnego patcha. Ja wysiadam.
Pożerka wróciła w wielkim stylu, głównie dzięki nerfom na pogodzie. Dobre 600 pkt MMR już tym zrobiłem, przy wr rzędu 80%.
Całkiem fajnie się gra na tym patchu, wydaje mi się, że jest trochę większa różnorodność. Oczywiście ww. pożerka jest chyba najczęściej spotykana, ale na pewno nie aż tak jak poprzednie Skellige, jednocześnie łatwiej to kontrować.
Odpaliłem po dłuższej przerwie, i utwierdziłem się w przekonaniu, że CDP nie umie w balans. Zabawne, że co patch to któraś talia staje się absolutnie OP. A beta już trwa jakiś czas.
No to sypnęło nowościami:
- sezon kończy się 27 sierpnia, czyli już za kilka dni, najprawdopodobniej zaraz wejdzie też nowy patch
- patch mocno zmieni Gwinta ( ponownie ), nie będę z góry płakał, ale denerwują mnie takie odwracanie wszystkiego o 180 stopni, a nie licząc przejścia z CB w OB, to będzie największa zmiana. M.in złote karty tracą immunitet ( będą je mogły zbijać brązy, czy też buffować ... ).
- jeszcze w tym roku pierwsza kampania singleplayer
https://www.youtube.com/watch?v=lEzkqDhLIxE
- od nowego sezonu, ci co będą mieli w obecnym minimum 4200 mmr bądź 20 rangę, będą mogli brać udział w specjalnych turniejach i specjalnym rankingu ( dla dobrego wyniku, będzie wymagana gra każdą frakcją, więc powinna tam być większa różnorodność ). Wróciłem po miesiącu i po szybkim doskoczeniu do 4,1k mmr nie jestem w stanie pójść dalej ( dziś znowu sporo spadłem ). Szkoda, bo chętnie bym zagrał, no ale może się jeszcze uda.
https://forums.cdprojektred.com/forum/pl/gwint/aktualno%C5%9Bci-ab/9341471-do%C5%82%C4%85cz-do-gwent-masters
- oczywiście wraz z patchem dostaniemy nowe karty
To by było na tyle, czekam z niecierpliwością, bo zawsze tuż po zmianach gra mi się najlepiej, a że ostatnio grałem mało, to głód jest duży.
PS: Tu trochę wycieków ze zmianami
https://www.reddit.com/r/gwent/comments/6vbnos/gamescom_card_leak_megathread/
Nikczemnik
23-08-2017, 09:39
No to przespałem jeden sezon :D .
https://www.youtube.com/watch?v=ym5Wyego_TI
tak w skrócie moje wrażenia po ostatnim paczu, NK z op ścierwa zmieniło się w terminatora.
A co to jest to NK Węszó?
Ja łupie gonem na razie, mulligan OP.
Złote karty bezsens teraz.
Ano, w sumie powinny mieć teraz dużo potężniejsze perki/ ew. więcej żeby ich było możliwych w talii
Ktoś na forum w to jeszcze gra? Jak się sprawy mają? Bo miałem dobre kilka miesięcy przerwy i zbieram się do powrotu ale nie wiem czy w ogóle warto.
Ja i Zachar gramy, jak najbardziej warto, oczywiście meta się w pewnym momencie betonuje jak zawsze i zaczyna wiać wtedy nudą, ale przynajmniej tym razem sezony rankingowe trwają 2 miesiące, jak pierwotnie zakładano, a z każdym sezonem dochodzą nowe karty. Teraz będzie chyba najlepszy moment żeby wrócić, bo 31 października wchodzi nowy patch, wraz z nowymi kartami, więc powinny nastąpić roszady w metowych deckach, zamieszanie itp. więc łatwiej się znowu wdrożyć. Inna sprawa, że jest tylko więcej kart do craftu.
Osobiście uważam, że najstabilniej było na sam koniec CB, tam na prawdę przewinęło się sporo fajnych buildów dla każdej frakcji, a niektóre potrafiły wrócić do świetności po kilkunastu dniach ( zazwyczaj ich popularność spadała, bo sie pojawiały kontry ). A KP to było najlepiej zbalansowane, każdy dowódca miał dobry build, który miał swoje 5 minut w mecie ( Henselt na złocie i Villenie, Foltest na buffach dużej ilości jednostek, Radowid na kontroli ).
I teraz właśnie wg. mojej opinii osiągnięto podobny poziom, co dobrze wróży na przyszłość. Choćby taki mulligan na początku września był OP, dostał minimalnego nerfa, który jakoś strasznie go nie osłabił, ale nagle wr zaczeło spadać na łeb na szyję i talia zniknęła - jednak ostatnio wróciła w lekko odświeżonej wersji. Obserwuje sobie co tydzień raporty mety od Gwentup i ten obecny jest jednym z bardziej wyrównanych:
https://gwentup.com/report/17/19
Oczywiście nie jest idealnie, tydzień wcześniej, po patchu balansującym, Bran nagle wskoczył na 56% wr ( gdzie drugi deck miał coś koło 51 ), a Skellige było do tej pory najgorszą frakcją tego sezonu, bardzo rzadko spotykaną. No ale ludzie podorzucali kontry, nauczyli się jak grać na Brana i teraz jest znośnie. Oczywiście Redzi chcieli ukrócić OP zagranie na Odnowie ( dobiera kartę z cmentarza, po czym zagrywamy dowolną z ręki ) która wyciągała Toporników po 20+ punktów, a po ich odrzuceniu o tyle samo buffowali się Piraci ( nowa umiejętność - buffują się o tyle ile wynosiła siła ostatnio odrzuconej jednostki ), którzy potrafili wchodzić po 30 pkt. Było to irytujące, ale sam build na pewno nie był jakiś OP, bo Pożoga zagrana na koniec paliła tych Piratów.
No to odnowa teraz ustawia siłę bazową na 10, dzięki temu powstał OP build na Branie z Morkvargiem, Olgierdem i Cerys, plus nowa srebrna karta Dorregaraya za 2 pkt ( ma wybór 4 bestii do zagrania, w tym Ekkime od Potworów ) który zjada się sam i już za chwilę wraca za 10 pkt i jeszcze można go wskrzesić Sigrdrifą, dzięki czemu przenosi się 18 pkt do następnej rundy + Olgierd z Morkvargiem i jeszcze wyskoczy Cerys, jak dobrze rozegramy.
I tak ukrócono średni deck zero-jedynkowy ( albo się wygrywało łatwo, albo dostawało sromotne wciry ), a powstał deck kompletny, z dużą ilością carryover, removalami ( nowe Harpuny, nowa Koral, Lugos + Rozdarcie ).
Ogólnie też siła brązów mocno wzrosła, czasem potrafią kręcić większe punkty od złota, ale to w dużej mierze pokłosie zmian złotych kart, które mogą być teraz usuwane. Myślę, że stopniowo te złota będą przebudowywane i powoli będą wracać do dawnej świetności ( choć przecież zawszę cześć kart była kompletnie niegrana ).
Tak czy siak, ciągle polecam Gwinta, choć na pewno są co jakiś czas potrzebne przerwy od tej gry ;)
Dzięki za tak rozbudowaną odpowiedź,w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak dać gwintowi kolejną szansę :).
No panowie, szykuje się jeden z większych patchy. Ma wyjść w okolicach połowy Grudnia. Wejdzie ponad 100 nowych kart, w tym nowe typy kart ( przedmioty itp. ). Szykowane są też nowe tryby ( ale nie wiem czy na pewno z nowym patchem ). Nie wiem jak z dowódcami, ale nowi też są blisko.
Tutaj będą ujawniane nowe karty, na razie pokazano tylko 20 ( Yrden OP... )
https://www.playgwent.com/pl/card-reveals
Będzie post pod postem.
Wczoraj wyszedł publiczny test serwer nowego patcha, który zawiera ponad 100 nowych kart i zmienia wiele w tych obecnych. Tutaj więcej informacji jak tam wbijać.
https://forums.cdprojektred.com/forum/pl/gwint/aktualno%C5%9Bci-ab/10023801-uruchomili%C5%9Bmy-publiczny-serwer-testowy
Oczywiście dostajecie do zabawy całą kolekcję, więc można sobie testować ile wlezie.
Spora ilość nowych kart jest obarczona ogromnym RNG, ale to są już przygotowania pod coś w rodzaju draftu/areny z HS. Akurat nie do końca rozumiem ten tryb, ale jak rozumiem, wybieramy do naszej talii losowe karty przed samym pojedynkiem i takim przypadkowym deckiem gramy. Dlatego też sporo kart ma tyle możliwości ( Adda z KP o ile się nie mylę, może zagrać dowolną kartę "przeklętą", czyli również Morkwarga ze Skellige.
Z nowości, ograniczono limit jednostek w rzędach do 9 - mamy nowych dowódców, ale są oni stricte pod ten wo. tryb ( Adda ).
Aha, całość po angielsku.
Dobra, piszę sam ze sobą, bo tylko ja i Zachar jeszcze gramy, ale nowy tryb został zaprezentowany, więc się odzywam. :P
https://www.twitch.tv/videos/228739489
Mniej więcej od 11 minuty, sama potyczka od 27 minuty.
Z grubsza, wejście do Areny za 150 orenów ( po 2 wygranych im się chyba zwróciło ), do wygrania 9 gier ( bodajże mamy 3 "zycia" więc chyba tyle możemy przegrać ), im więcej zwycięstw, tym większa nagroda.
Będziemy składać talię z 30 kart, bez żadnych restrykcji, czyli możemy mieć karty z każdej frakcji, każdego koloru ( nie ma limitu na złota i srebra ) i każda karta może się powtarzać wiele razy. Wygląda na prawdę zabawnie i będzie to miła odskocznia. Wiadomo, losowość tam będzie rządzić, ale zabawa będzie konkretna. Aha, nie musimy posiadać całej kolekcji, w tym trybie mamy dostęp do wszystkich kart w grze.
Druga sprawa, dwa dni temu ruszył trzeci pojedynek frakcji, mocno się to rozwinęło i tym razem jest bliskie ideału. Wystarczy opowiedzieć się po jednej ze stron, a póżniej wygrać podaną liczbę pojedynków ( radzę sprawdzić postęp w profilu gracza, bo potrafi nie zaliczyć pojedynków np. z powodu poddania przez przeciwnika ).
https://playgwent.com/pl/news/15381/pojedynki-frakcji-scoiatael-kontra-skellige
Gwint dla mnie to już tylko pieśń dawnych czasów. :P
Pampa Ciebie nigdy nie zaczęły nawet nęcić Syreny tego Gwinta :P
Za to mnie cały czas zatrzymuje przy grze obserwowanie jak taki przeciętny gracz jak Marat radzi sobie i próbuje swoich sił w kolejnej swojej niespełnionej drodze na szczyt :D
Cholercia, teraz nie mogę sobie przypomnieć, czy Zachar też tak cwaniakuje jak mu regularnie dupe łoje w Gwincie. Muszę zwrócić uwagę następnym razem. :F
Ktoś jeszcze w to gra? Aktualnie jest to totalnie niegrywalna produkcja przez Elfy. :)
Tradycyjnie ja i Zachar gramy, z czego ja od ponad 2 tygodni akurat nie, ale muszę się wziąć i trochę na proladderze pograć, żeby go utrzymać.
Nie ma się co dziwić stagnacji, bo praktycznie od lutego nie było większych zmian, tylko dodano w międzyczasie 10 nowych kart, gdzie część jest niegrywalna, część tylko uzupełnia już wcześniej mocne archetypy i tylko nowy Imlerith wprowadził po części jakieś nowe sposoby grania ( sama karta i tak jest chora, mimo łatwości w kontrowaniu ).
Nie ma się co dziwić, bo od jakiegoś czasu Gwint jest zawieszony. Po świątecznym patchu, który wprowadzał miesięczne sezony, miały być częstsze aktualizacje... no ale okazało się, że to całe "create" i cała dotychczasowe pomysły, nie do końca idą w tą stronę, w którą by sobie życzyli devsi. Mocno kuriozalne to jest, bo tak na prawdę gra znowuż będzie tworzona w dużej mierze od nowa ( chodzi o balans ). A doskonale pamiętam przejście z CB do OB i ile zajęło ponowne zbalansowanie tej gry ( w międzyczasie OP była talia SK, Nilfgardu, Pożerka Potworów, znowu SK na Branie ). Dzisiaj dostaniemy ostatniego patcha z większymi zmianami ( karty "create", wardancer i Brouver itp ), a potem poczekamy co najmniej do października ( o ile nie będzie obsuw, z czego REDzi są niestety znani ), by za sprawą projektu "Homecoming" dostać Gwinta 1.0 ( koniec bety ), więcej do poczytania tutaj:
https://forums.cdprojektred.com/forum/pl/gwint/aktualno%C5%9Bci-ab/10800241-gwent-homecoming-%E2%80%94-co-czeka-gwinta-w-przysz%C5%82o%C5%9Bci
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©