Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań

szakal834
06-01-2010, 10:09
Witam. Jestem tu nowy i dopiero się klimatyzuję ale mam klika pytań i prosiłbym o pomoc. W jaki sposób można grac każdą frakcją w RTW, np Macedonią? Co można zrobic aby wybudowac w danym mieście wszystkie dodane budynki do budowy w ciągu jednej tury ale tak aby każda Frakcja w kampanii miała taką możliwośc? I czy jest można dokonac zmiany koloru tarcz itp? np u Juliuszy widziałem z czerwonych na czarne. Z góry dziękuję.

Jarl
06-01-2010, 11:15
Cześć, na początek:
viewtopic.php?f=35&t=2499 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=35&t=2499)
viewtopic.php?f=61&t=427 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=61&t=427)
viewtopic.php?f=35&t=377 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=35&t=377)

Dwa ostatnie pytania: są związane z modowaniem gry, zobacz w Kuźni (dział modyfikacji).

szakal834
07-01-2010, 07:26
Na te wszystkie pytania znałem już odpowiedzi bo gram już w RTW od 6 lat :D ale chodzi mi tylko o modyfikację gry. Szukałem tych modów na moje pozostałe pytania ale nie mogłem ich znaleźc więc miałbym prośbę czy mógłbyś mi podrzucic linki do tych modyfikacji? I mam jeszcze pytanko czy można zwiekszyc liczbę jednostek więcej niż przewiduje gra (czyli 161) ?

Prosiłbym o odpowiedź w sprawie tych modów. I czy może ktoś podać mi link ze spolszczeniem do Roma Surrectum 1.6? Bardzo mi zależy.

Jarl
08-01-2010, 21:08
Szukałem tych modów na moje pozostałe pytania ale nie mogłem ich znaleźc więc miałbym prośbę czy mógłbyś mi podrzucic linki do tych modyfikacji? I mam jeszcze pytanko czy można zwiekszyc liczbę jednostek więcej niż przewiduje gra (czyli 161) ?