PDA

Zobacz pełną wersję : Inwazja na Zachodni Reikland [2 graczy]



Turek
01-02-2017, 23:12
http://i.imgur.com/EBKU4KZ.jpg?1



Zjednoczenie plemiona Zgniataczy Czaszek zajęło Wolgragowi kupę czasu. Nieustanne waśnie między mniejszymi odłamami skutecznie to uniemożliwiały. Przełomem było zabójstwo herszta Handraka przez samego Wolgraga. Wyzwał go w uczciwym pojedynku i zmiażdżył na oczach pół szczepu orków z Szarych Gór. Nikt nie odważył mu się stanąć na drodze. Dysponując taką siłą postanowił przeprowadzić najśmielszą inwazję zielonoskórych od lat. Na ziemie pana z Helmgartu - Lorda Hidericka spadł cień inwazji, jakiej te tereny nie zaznały od wielu lat...


ZASADY:
- W grze bierze udział dwóch graczy,
- Gracze posiadają swoje terytoria i swoje armie, których wartości wyrażone są w złocie (Tym samym co w total war: warhammer)
- Gra podzielona jest na tury,
- W każdej turze każda armia może wykonać jedną akcję. Zadeklarowane akcje są tajne i wysyła się je MG (Mistrz Gry)
- Rodzaje akcji: Atak (Armia atakuje daną prowincję), Obrona (Armia szykuje się do obrony: +500 złota jednorazowo na czas bitwy jeżeli zostanie zaatakowana)
- Przegrana armia traci 1000 złota. Jeżeli Armia "A" atakowała Armię "B", która zadeklarowała "obronę" to traci tylko 500. Przegrana armia ustępuje i wycofuje się do wskazanej przez MG prowincji, a armia, która ją pokonała zajmuje jej miejsce. Prowincje można zająć tylko w przypadku akcji "atak".
- Armia może się przemieścić 1 prowincję podczas ataku i 2 jeżeli nie napotkała oporu. Przemieszczanie się to również wykonywanie akcji "atak"
- Jedna armia może przebywać na jednej prowincji równocześnie.
- W przypadku nieścisłości ostatnie zdanie ma MG. MG także zastrzega sobie prawo do zmian zasad oraz do wywoływania losowych wydarzeń.

Mapa:
- Atak przez rzekę wiąże się z stratą 250 złota dla armii atakującej podczas bitwy
- Atak na góry (jasny szary) wiąże się z stratą 250 złota dla atakującej armii podczas bitwt
- Atak na strome góry (ciemny szary) wiąże się z stratą 400 złota dla atakującej armii podczas bitwy
- Żółty kolor to wzgórza, a zielony to lasy
- Atak na zamek Imperium wiąże się z stratą 600 złota dla atakującej armii podczas bitwy

Unikatowe zasady:
- Zielonoskórzy - Unikatowa akcja: Plądrowanie - Jeżeli armia przebywa w obcej prowincji, może zadeklarować plądrowanie i zyskać przez to na stałe 400 złota.
- Imperium - Unikatowa akcja: Do broni! - Armia traci na stałe 350 złota, ale na czas następnej bitwy zyskuje 2 oddziały włóczników
- Lordami w każdej bitwie mogą być tylko Herszt orków oraz Generał Imperium.

Warunki Zwycięstwa:
- Imperium - Zniszczenie orkowych obozów
- Zielonoskórzy - Zniszczenie Imperialnych zamków

Rozkład sił:
- Imperium (Jsatrzab) - 3x armie po 8 000 złota.
- Zielonoskórzy (Wozio) - 3x armie po 8000 złota

Proszę graczy o rozlokowanie armii w prowincjach (Zielonoskórzy w górach, Imperium poza górami) i wydanie rozkazów na I turę.

Mapa:

http://i.imgur.com/Ecotx8Y.png

Turek
02-02-2017, 00:10
Tura I

Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Helmgart - Obrona
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels - Do Broni! (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie)
- Armia III (8000) - Morlenfurt - Obrona

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (8000) - Była Twierdza Dawich - Atak->Helmgart
- Horda II (8000) - Obóz Wojenny - Obrona
- Horda III (8000) - Obóz Południowy - Obrona

Horda I (8000-600-250=7150) atakuje Armia I (8000+500=8500) w Helmgart. Gracze mają rozegrać bitwę. Proszę bez oszustw, trzymać się wyznaczonych funduszy. Mapa ma być jakaś ze wzgórzami w klimatach Imperium. Obaj gracze mają ją zaakceptować.

A i ograniczenia dla budowy armii: max 4 tych samych jednostek, max 1 czołg parowy, max 1 gigant, max 1 arachnarok, max 1 demigryfy. Powodzenia! :D

Wozio102
02-02-2017, 09:56
Jak ja wygram tą bitwę to będzie jakiś cud chyba HAHAH ;D

Turek
02-02-2017, 13:32
Screen z bitwy:
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/87094171437124314/2CF9CAEBE1F466DC4B0E25F1BBD38BF8A69BC7C5/


Północna Horda, wysłana przez Wolgraga, przekroczyła rzekę i uderzyła ostrożnie na Helmgart. Umocnione oddziały pod wodzą samego Lorda Hidericka obroniły twierdzę i obili orków tak, że Ci czym prędzej wycofali się spowrotem do Byłej Twierdzy Dawich.


Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Helmgart
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie)
- Armia III (8000) - Morlenfurt

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (7750) - Była Twierdza Dawich
- Horda II (8000) - Obóz Wojenny
- Horda III (8000) - Obóz Południowy

UWAGA ZMIANA ZASAD - Armia, która przegrała z armią, która wykonała akcję "obrona" traci teraz 500 punktów zamiast 250.

Mapa:
http://i.imgur.com/1FD5Sy1.png

Turek
02-02-2017, 14:16
Tura II


Orkowie z północy po porażce w Helmgarcie postanowili uderzyć na Ussingen. Biedne miasto zostało splądrowane. Kobiety zabrane w jasyr, a mężczyźni pozabijani na miejscu. Równocześnie, na południu wojska Lordowskie weszły na Skalny Ząb i nie napotkały tam oporu prócz kilku grup, które szybko zostały rozbite. Z Zęba, który stanowi naturalną ochronę Helmgartu widać było warowny Obóz Wojenny, w którym Wolgrag okopał się i oczekiwał wojsk Reiklandzkich.

Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Helmgart - obrona
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie) - obrona
- Armia III (8000) - Morlenfurt - atak->Skalny Ząb

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (7750) - Była Twierdza Dawich - atak->Ussingen
- Horda II (8000) - Obóz Wojenny - obrona
- Horda III (8000) - Obóz Południowy - obrona

// czekam na rozkazy na turę III

http://i.imgur.com/XB1DPY3.png?1

Turek
02-02-2017, 18:07
Tura III

Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Helmgart - atak->Ussingen
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie) - obrona
- Armia III (8000) - Skalny Ząb - atak->Wartkie Szczyty

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (7750) - Ussingen - Plądrowanie
- Horda II (8000) - Obóz Wojenny - atak->Wartkie Szczyty
- Horda III (8000) - Obóz Południowy - obrona

Bitwa I - Armia I (8000) atakuje Hordę I (7750). - Mapa równinna, klimaty imperium
Bitwa II - Armia III (8000) spotyka się z Hordą II (8000) i dochodzi do bitwy. - Mapa górska, klimaty mroźne

// Proszę o rozegranie bitew. Ograniczenia jak wcześniej. Powodzenia!

Turek
04-02-2017, 12:46
http://vignette4.wikia.nocookie.net/warhammerfantasybattle/images/6/65/Valmir_von_rauov.jpg/revision/latest?cb=20110929113909
Lord Hiderick z Helmgartu odbijający Ussingen spod orkowej władzy




Na północy swawolę orków zakończył Lord Hiderick, który pobił ich w Ussingen i zmusił do odwrotu, za rzekę, pod Czarne Ściany. Na Wartkich szczytach natomiast spotkały się armie III Armia Imperium i dowodzona przez Wolgraga II Horda. Zielonoskórzy dzięki znajomości terenu pokonali wojska ludzi i wyparli ich spowrotem do na Skalny Ząb, zadając przy tym spore straty. Na południu bez zmian - Obie armie się okopują i prócz krótkich potyczek nic się tam nie dzieje.

Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Ussingen
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie)
- Armia III (7000) - Skalny Ząb
Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (7150) - Czarne Ściany
- Horda II (8000) - Wartkie Szczyty
- Horda III (8000) - Obóz Południowy

// Czekam na rozkazy na turę IV.

http://i.imgur.com/xw2ii6X.png?1

Turek
06-02-2017, 12:30
Tura IV


Na północy pobici orkowie postanowili się przemieścić do Wąwozu Krishnaka, przez Zielone Granie. Wojska Lordowe przecięły im drogę prze Twierdzę Dawich przez co doszło do walnej bitwy niedaleko obozu.


Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Ussingen - atak->Była Twierdza Dawich->Wąwóz Krishnaka
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie) - obrona
- Armia III (7000) - Skalny Ząb - obrona

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (7150) - Czarne Ściany - atak->Zielone Granie->Wąwóz Krishnaka
- Horda II (8000) - Wartkie Szczyty - atak->Obóz Wojenny
- Horda III (8000) - Obóz Południowy - atak>Wartkie Szczyty

Bitwa: Horda I (7150) vs Armia I (8000). Bitwa ma być rozegrana terenach górskich, zimowych. Najlepiej jakiś wąwóz, ograniczenia normalne.

Turek
08-02-2017, 23:22
Wojska Imperium zniosły orków w Wąwozie Krishnaka. Orkowa inwazja chyli się powoli ku upadkowi. Rozbita armia wycofała się na Zielone Granie.

Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Wąwóz Krishnaka
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie)
- Armia III (7000) - Skalny Ząb

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (6150) - Zielone Granie
- Horda II (8000) - Obóz Wojenny
- Horda III (8000) - Wartkie Szczyty

// Zielonoskórzy stracili 1/3 obozów. Czekam na rozkazy na turę V.

http://i.imgur.com/8RlEcuW.png?1

Turek
09-02-2017, 19:20
Tura V

Imperium (Jsatrzab)
- Armia I (8000) - Wąwóz Krishnaka - atak->Wartkie Szczyty
- Armia II (7650) - Zamek Drachenfels (+2 jednostki włóczników w następnej bitwie) - obrona
- Armia III (7000) - Skalny Ząb - atak->Helmgart

Zielonoskórzy (Wozio)
- Horda I (6150) - Zielone Granie - atak->Była Twierdza Dawich->Ussingen
- Horda II (8000) - Obóz Wojenny-atak->Helmgart->Lasy Zachodniego Reiklandu
- Horda III (8000) - Wartkie Szczyty->atak->Skalny Ząb

Bitwa: Armia III (7000) walczy z Hordą II (8000-600=7400). Krajobraz wzgórzowy, może być jakaś rzeka.

Turek
09-02-2017, 22:16
http://periloustales.net/wp-content/uploads/2016/05/J2OWH.jpg


Wojska zielonoskórych zostały rozbite pod Helmgartem. Dzielni wojownicy z Reiklandu ruszyli za orkami w pogoń wgłąb gór szarych. Całkowicie rozproszone grupki stały się łatwym celem dla imperialnych pułków. Zielonoskórzy znów rozbili się na kilka pomniejszych plemion, a niektórzy mówią, że sam Wolgrag został zamordowany przez własnych współplemieńców. Ziemie ludzi znów zostały uratowane.


// Wozio przegrał ostatnią bitwę i poddał kampanie. Podziękowania dla Wozia i Jsatrzaba za udział w tej testowej kampanii. Już wkrótce startujemy z nowym projektem, z dopracowanymi zasadami.