Zobacz pełną wersję : PROSZE O POMOC
HENRY_1983
23-01-2010, 14:23
Witam wszystkich,bardzo prosze o pomoc.
1-JAK ZDOBYC/ZROBIC/WYUCZYC GENERALA?
2-JAK ZBUDOWAC KOPALNIE np,WEGLA,ZLOTA itp.?
3-CO TRZEBA ZROBIC ZEBY MIEC WIECEJ NIZ JEDNEGO KUPCA,MAM WYBUDOWANY RYNEK H.I TEN BUDYNEK WLASNIE JEST DO WERBONKU KUPCOW ALE JA NIE MOGE JAKOS MIEC WIECEJ NIZ JEDNEGO I NIE WIEM DLACZEGO?!DYPLOMATOW,KSIEZY MOGE MIEC ILE CHCE SA CIAGLE DOSTEPNI A KUPCY NIESTETY NIE.
Dopiero zaczynam grac wiec jestem calkiem"zielony" i przewaznie po 5,6 turach brakuje mi kasy a moj JEDEN kupiec zarabia jakies 7do15 na ture wiec bardzo malo.
PROSZE O POMOC.
Gram w total war 2 bez patchy czyli wer.podstawowa zaraz po instalce.
Gra naprawde wciagajaca i fajna choc juz troche stara.POZDRAWIAM.
1 - Zdobyć? Czekać na adopcję. Wżeniać księżniczki, generałów niech kopulują jak króliki i płodzą dzieci. Przekupowanie obcych genków też wchodzi w grę. Szkolenie to nic innego jak walka i dawanie możliwości do wykazywania się generałom.
2 - Jak osiągniesz pewien poziom w mieście/zamku będziesz miał możliwość budowy kopalń.
3 - Żeby mieć więcej kupców... trzeba mieć więcej prowincji (miast). Zdobywasz miasta i możesz rekrutować następnych kupców.
Żeby kupcy zarabiali więcej stawaj dalej od swoich terenów. W zależności jakie jest zapotrzebowanie na surowiec u CIebie tam będziesz najwięcej zarabiał. Złoto jest raczej pewnikiem.
HENRY_1983
23-01-2010, 15:37
Ale to jak?w danym miescie bedzie dostepna kopalnia tak jak np koscol czy dom publiczny czy jakos inaczej?bo aktualnie mam juz 20 ture i nic.
Co do kupcow to wystarczy go postawic np na zlocie i zostawic czy lepiej co ture go przesowac z miejsca na inne miejsce z jakas ruda?
Tam gdzie masz surowce kopalne pojawi Ci się kopalnia tak jak np. kościół.