Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : European High Middle Ages 1.3 [Age of Charlemagne]



Polemajos
30-11-2017, 19:18
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/europe10.jpg

Miguel_80 znany z wcześniejszych, średniej wielkości prac do Attyli, wydał pierwszą wersję swojego ambitniejszego projektu obejmującego cały dodatek Age of Charlemagne. Kampania European High Middle Ages rozpoczyna się w roku 1004. Punkt ten daje opcję odegrania scenariusza historii na wiele odmiennych sposobów ze względu na dużą ilość wówczas nowo powstałych lokalnych potęg i względny spokój w Europie, stwarzający możliwość swobodniejszych wyborów kierunków poszerzania granic.

Póki co modyfikacja dokonuje zmian jedynie w warstwie kampanii. Nowe jednostki mają nadciągnąć w następnych aktualizacjach.

Link do pobrania (Steam) (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1300299639)

Grywalne frakcje:

- Królestwo Francji
- Kalifat Kordoby
- Królestwo Leon
- Hrabstwo Kastylii
- Królestwo Pampeluny
- Hrabstwo Barcelony
- Księstwo Normandii
- Hrabstwo Flandrii
- Królestwo Wessex
- Księstwo Saksonii
- Księstwo Bawarii

Screeny:
https://i.imgur.com/eneOBeH.jpg
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954478386/59C2DE9C6D7F6CEC89D6643012A263D82169F1CA/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954481376/F194B3975AE0C05649E2715FBC69E9EA9F48E56F/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954514414/83EC8EFD40237F339F999BFB7B725A1D729EFD22/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954504673/9AFCB5EE319E322D95A891A3286A7086C3FA34BB/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954513019/34D99B13A019FB4D25FDCB13291642515A89FC75/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954515328/A295484DE15A16388A1618D00B88DD05DD9A2B86/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/865118133954517398/D907E638E6091A42FC56678F02AF7332FFEFBC2D/


Źródła: temat na Total War Center (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?761082-European-High-Middle-Ages-1-0), Steam (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1215214593).

Polemajos
20-01-2018, 00:01
Miguel_80 zamierza usunąć jednolicie żółte i czerwone ubiory żołnierzy oraz inne w nich niedociągnięcia. W ich miejsce wprowadzi rodzaje osłony torsu zbliżone wyglądem do tych historycznych. U jednostek można też się spodziewać pewnych zmian przy tarczach.

Przykłady:
Poborowi włócznicy przed modyfikacją:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/levy_s10.jpg
Poborowi włócznicy po modyfikacji:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/levy_s11.jpg
Włócznicy przed modyfikacją:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/spear_12.jpg
Włócznicy po modyfikacji:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/spear_13.jpg
Uzbrojeni włócznicy przed modyfikacją:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/arm_sp12.jpg
Uzbrojeni włócznicy po modyfikacji:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/arm_sp13.jpg

Polemajos
09-02-2018, 21:26
Od końcówki stycznia Miguel dokonał dwóch aktualizacji European High Middle Ages. Na pierwszą z nich składa się zmodyfikowanie 172. plików VariantMesh, dzięki czemu część jednostek posiada teraz uzbrojenie o ulepszonym wyglądzie. Druga czyni Księstwo Aragonii grywalną frakcją i łączy Królestwa Wessex oraz Mercji w jedno państwo - Królestwo Anglii, z Nortumbrią jako wasalem. Miguel zapisał jeszcze, że wprowadza ona zmiany w rosterach - nie wynika jednak z jego posta nic więcej. Jeszcze przed wydaniem tych dwóch aktualizacji przerobiono po trochu takie elementy, jak religia i technologia, a także prestiż gracza.
W planach znajduje się wdrożenie kilku skryptów, w tym jednego determinującego powstanie normańskiego Królestwa Anglii po zajęciu odpowiednich prowincji przez Księstwo Normandii. Istnieje też możliwość, że cały czas opracowywane są grupy militarne.

Wyposażenie jednostek po modyfikacji plików VariantMesh:
https://i.imgur.com/LzAtjlU.jpg
https://i.imgur.com/15nWqWJ.jpg
https://i.imgur.com/6yRxjNu.jpg
https://i.imgur.com/RIoAYKr.jpg
https://i.imgur.com/g48pEcI.jpg

Księstwo Aragonii, Wessex, Mercja, Królestwo Anglii:
https://i.imgur.com/3p2ll9S.jpg
https://i.imgur.com/G8lsuwt.jpg
https://i.imgur.com/yNNmJAk.jpg
https://i.imgur.com/oJUbllr.jpg
https://i.imgur.com/K50jrpX.jpg
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/0410.jpg
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/06_7510.jpg
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/02_7510.jpg

Polemajos
15-02-2018, 22:15
Z powodu wprowadzenia nowego steamowego Mod Managera Miguel nie może zaktualizować pliku .pack modyfikacji, dlatego utworzył on odrębną stronę na Steam (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1300299639), z której można pobrać najnowszą wersję European High Middle Ages - 1.3.

Nowości w v1.3:
- rebalans rosterów jednostek niektórych frakcji
- w sumie 8 jednostek
- wprowadzenie więcej zmodyfikowanych plików VariantMeshDefinition (dalsze ulepszanie wyglądu uzbrojenia)
- dodanie kilku nowych skryptów

W poprzedniej wersji moda, 1.2, o czym nie pisałem, dodano jeszcze 6 jednostek, a aktualizacja 1.1 wdrożyła znaczące frakcje do trybu bitewnego i zaaplikowała więcej rosterów jednostek.

Screeny z wersji 1.3, zapewne pokazujące polepszone uzbrojenie, może nowe jednostki i jeden ze świeżych skryptów (na ostatnim zrzucie ekranu; uwolnienie Królestwa Kastylii spod zależności od Królestwa Pampeluny):
https://i.imgur.com/It3XSUA.jpg
https://i.imgur.com/vrJhadb.jpg
https://i.imgur.com/GxDVlvE.jpg
https://i.imgur.com/EAeGhjk.jpg
https://i.imgur.com/cdvu3BJ.jpg
https://i.imgur.com/5SSTLOQ.jpg
https://i.imgur.com/sdN5Fqx.jpg

Polemajos
27-02-2018, 19:37
Nie zawarłem pewnej rzeczy w poprzednich postach, więc dopiszę ją teraz: wersja 1.0 wprowadziła wszystkie państwa kampanii modyfikacji jako grywalne. Podzielono je w menu selekcji rozgrywki w taki sposób, że w każdej jej zakładce wybierane są kampanie nacji z konkretnego rejonu, np. Włoch, czy Irlandii.

Dziś Miguel_80 zaktualizował wygląd wszystkich przywódców frakcyjnych z menu wyboru kampanii. Od teraz prezentują się oni w nim, tak jak w rozgrywce.

Przykłady:

Księstwo Bawarii:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/fronte11.jpg
Księstwo Normandii:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/fronte10.jpg
Emirat Sycylii:
https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/fronte12.jpg

Polemajos
31-03-2018, 19:35
Dokonano pewnych zmian: Miguel usunął niektóre z hełmów i podmienił część tekstur przypisanych do tarcz:

https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/shield12.jpg

Polemajos
19-04-2018, 18:45
Wdrożenie następnej aktualizacji zajmie trochę czasu - Miguel musi zakończyć pewne prace przy innych modach, aby ruszyć pełną parą z European High Middle Ages. Wersja 1.4 ma być skupiona przede wszystkim wokół nowych skryptów dla wydarzeń historycznych, które będą wymagać utworzenia odpowiednich dla nich jednostek.

Polemajos
26-04-2018, 22:41
Takie drobnostki; Miguel jest w trakcie usuwania bądź zmniejszania jego zdaniem bezsensownych kar w kampanii. Do tej pory obniżył wartości tych za wysokie poziomy trudności. Oto screen:

https://i62.servimg.com/u/f62/19/72/57/64/diff110.jpg