Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wydarzenia Prawdawnych



Turek
27-01-2018, 19:25
https://i.imgur.com/9eoAO9z.jpg


Sateph Niezrównany




Przybyliśmy tu tysiąc lat temu. Jeszcze jako koloniści Nehekhary. Wszystkie państwa pod nami upadały, nikt nie był w stanie nam się przeciwstawić. I wtedy pojawił się Nagash, który zachwiał naszym imperium. Jego rytuał zadziałał też na nas. Straciliśmy pamięć. Zapewne jest to wynikiem tutejszych wiatrów magii, które zawsze wiały silniej na Eredor. Ostatnimi laty wiatry się zmieniły, pamięć zaczęła wracać. Pamięć o mojej ukochanej, która zginęła za czasów jakiejś nędznej wojny. Muszę ją odzyskać za wszelką cenę.

Prowincje własne:
- Kraina śmierci, Piaski czasu - pustynia patrolowana przez nasze legiony. Obie prowincje po 150G (razem 300G)
- Piramida Satepha - Ogromna pustynia, a pośrodku miasto trupów i wielka piramida. Przychód: 1000G
- Pradawne sale - To zejście z Piramidy, które prowadzi do podziemi.
- Komnata złota - Grobowiec Satepa i Khalisty. Zawiera również wiele relikwi Nehekhary, których nikt nie może zbezcześcić.

Prowincje obce:
- Skażone moczary - Dla nas śmierć jest klątwą. Dla wampirów narzędziem, którego w ogóle nie szanują. Zmieniają krajobraz w spaczone moczary.
- Nocna Przełęcz - Gobliny już dawno się nauczyły, że nie należy wchodzić na naszą pustynię,
- Krainy Księstwa - Bogate w życie
- Zamek Andretroyes - Miasto, a nad nim zamek. Ludzie wiodą spokojne życie bez ciężaru historii
- Krwawy Zomb - Podziemne siedlisko goblinów. Boją się zapuszczać w nasze strony mimo, że nawet nie mamy tutaj straży.

Roster armii:
TIER I
Szkielety wojownicy, Szkielety włócznicy, Szkielety łucznicy
TIER II
Wojownicy Nehekhary, Kawalerie szkieletów, Szkielety Konnych łuczników, Gnilce,
TIER III
Jeźdzcy Nehekhary, Rydwan szkieletów, Rydwan szkieletów łuczników, Straż grobowców, Ushabti, Ushabti z wielkimi łukami, Grobowy skorpion, Katapulta wrzeszczących czaszek
TIER IV
Grobowi Łowcy, Rycerze Nekropolii, Rycerze Nekropolii z Halabardami, Khemryjski Sfinks Bojowy, Sarkofag dusz, Straż grobowców z halabardami
TIER V
Hierotytan, Nekrosfinks


Armia:
- Król Sateph jako Król Grobowca z umiejętnością Reanimacji
- 5 szkieletów wojowników, 5 szkieletów włóczników, 1 wojownicy Nehekhary, 3 szkielety łucznicy

Zasady specjalne:
- Skarbiec początkowy - 1000G
- Budynek militarny poziomu 2 w Piramidzie
- "Powstań i walcz dla mnie" - Jednostki z Tieru I zajmują 1/2 miejsca w kolejce rekrutacji,
- 1 sfinks jako garnizon Piramidy

3 równorzędne cele:
- "Powrót Ukochanej" - Ciało Khalisty spoczywa w grobowcu daleko na północy, a konkretniej w jaskini na Lodowym Soplu. Musimy je odzyskać i przywrócić do nieżycia.
- "Relikwie Nehekhary" - W podziemiach jest ukryta "Złota Komnata" gdzie Satep za czasów swego życia wydrążył grobowiec dla siebie i Khalisty. Jest także druga sala z naszymi skarbami gdzieś w podziemiach, nazywa się ją Bursztynową Komnatą. Musimy odnaleźć tę drugą komnatę i zapewnić jej bezpieczeństwo przed grasantami.
- "Powrót Legionów!" - Niech nasi wojownicy znów się przebudzą! Niech sztandary Imperium ponownie zaszeleszczą nad wyspą, a trzy państwa sąsiadów upadną pod naszymi biczami. (Pokonać Księstwo, Wampiry i Gobliny)

Turek
27-01-2018, 19:28
UWAGA. SAMO ISTNIENIE PODZIEMNI JEST ŚCISŁĄ TAJEMNICĄ. POMYŚL ZANIM PODZIELISZ SIĘ Z KIMŚ TYM KAWAŁKIEM MAPY. JEST TO BARDZO WAŻNA INFORMACJA STRATEGICZNA.

https://i.imgur.com/grgiv3w.jpg?1

Arroyo
30-01-2018, 13:46
Na czele swojej armii Sateph wyrusza, by rozgromić siły tchórzliwych Goblinów. Zarówno za życia, jak i nie-życia były i są utrapieniem Nehekhary.
-Przygotować się, wyruszamy na tych zielonoskórych śmiertelników. Niech nas błogosławi Asaph! - rzekł bezdusznym głosem Sateph, po czym rozpoczął marsz na wroga.

W tym samym czasie w Piramidzie Satepha rozpoczęto werbunek dodatkowych żołnierzy. Musimy też rozpocząć budowę nowego grobowca w Piaskach czasu i to prędko.

//Do MG
Skoordynowany atak z wojskami Hadvara na Krwawy Zomb. Wyruszają: Sateph + 5x Szkieletowi Wojownicy + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Łucznicy.
W Piramidzie Satepha werbunek 3x Szkieletowi Łucznicy i 2x Szkieletowi Wojownicy.
Rozbudowa Piasków Czasu o I poziom budynku militarnego.

Turek
02-02-2018, 14:09
Tura II

W obecnej formie Przełęcz nie daje nam dochodu, ponieważ wszystkie gobliny uciekły. Nasi zwiadowcy donoszą, że udały się one do podziemi gdzie mają własne miasto. Łupy z goblińskiej wioski wynoszą 600G.

Arroyo
06-02-2018, 12:33
-Złoto nam się przyda - wycofać swoje siły natychmiast. Przybędziemy z większym wojskiem. - odrzekł Sateph, po czym wyruszył z powrotem do swej piramidy.
W tym samym czasie postanowiliśmy rozbudować Krainę Śmierci o budynek wojskowy I tieru.

//Do MG
Armia Satepha wraca do Piramidy. Kraina Śmierci - rozbudowa o I poziom wojskowego budynku.


Nr tury: 2
Skarbiec na początku tury: 1000G
Przychód: 300 (Kraina Śmierci 150 + Piaski Czasu 150) + 1000 (Piramida Satepha) + 600 (Złupienie Nocnej Przełęczy)
Wydatki: 3x Szkieletowi Wojownicy + 2x Szkieletowi Łucznicy (Piramida Satepha), poziom I wojskowości w Krainie Śmierci (500)
Armia: armia Satepha: 5x Szkieletowi Woj. + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Szkieletowi Łucznicy, 1x Wojownicy Nehekhary + Sfinks (Garnizon Piramidy Satepha) + 3x Szkieletowi Wojownicy + 2x Szkieletowi Łucznicy (armia wsparcia - rekrutowana)
Utrzymanie armii: 970G
Budynki: Piramida Satepha - 2 poz. budynku militarnego, Piaski Czasu - 1 poz. budynku militarnego

Skarbiec na końcu tury:
1000 + 1900 (przychód za turę) - 500 (werbunek armii) - 500 (budynek militarny I tieru w Piaskach Czasu) - 970 (utrzymanie armii) - 500 (budynek militarny I tieru w Krainie Śmierci) = 430

Turek
11-02-2018, 14:29
Tura III
Dostaliśmy wiadomość od Kazrana, wodza Zwierzoludzi:


Wielki Satephie Niezrównany!

Chciałbym oferować Ci ten wór złota (200G), w zamian za możliwość skorzystania z skarbnicy Waszych papirusów. Aby pozyskać wiedzę tajemną o starożytnym artefakcie jednego z Bogów Chaosu.

Niechaj Słońce Zawsze świeci nad Twą Piramidą!

Arroyo
14-02-2018, 00:19
Odsyłając posłańca do Kazrana, Sateph przygotował się na wszelką ewentualność. Nakazał zaczepić specjalny magiczny ładunek przygotowany przez akolitów Nehekhary do szkieletu posłańca, który miał wyruszyć z odpowiedzią. Bomba ta miała się uruchomić, gdyby coś przebiegło niezgodnie z planem.
A treść listu brzmiała następująco:
"Kazranie. Zgadzamy się na Twoją prośbę, ale wiedz, że nie oznacza to naszej przyjaźni. Jeden fałszywy ruch i będziesz mieć do czynienia z gniewem mego ludu."
W tym samym czasie nakazaliśmy werbunek 2 oddziałów szkieletowych jeźdźców. Armia Satepha postanowiła wyruszyć z pomocą na północ, by przegonić chciwych Druchii spod murów Andestroyes.
Sateph + 5x Szkieletowi Wojownicy + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Łucznicy idą na pomoc Andestroyes.

Nr tury: 3
Skarbiec na początku tury: 430G
Przychód: 300 (Kraina Śmierci 150 + Piaski Czasu 150) + 1000 (Piramida Satepha) +
Wydatki: 2x Szkieletowi Jeźdźcy
Armia: armia Satepha: 5x Szkieletowi Woj. + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Szkieletowi Łucznicy, 1x Wojownicy Nehekhary + Sfinks (Garnizon Piramidy Satepha) + 3x Szkieletowi Wojownicy + 2x Szkieletowi Łucznicy (armia wsparcia)
Utrzymanie armii: 970G
Budynki: Piramida Satepha - 2 poz. budynku militarnego, Piaski Czasu - 1 poz. budynku militarnego

Skarbiec na końcu tury:
430+1300-970-300=460G

Arroyo
23-02-2018, 23:03
Tura IV
Król Sateph prowadzi dalej wojska na odsiecz Andestroyes. Wraz z nim podąża jego armia:
Sateph + 5x Szkieletowi Wojownicy + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Łucznicy

W tym samym czasie trwa werbunek wojsk w Piramidzie.
2x Ushabti

Nr tury: 4
Skarbiec na początku tury: 460G
Przychód: 300 (Kraina Śmierci 150 + Piaski Czasu 150) + 1000 (Piramida Satepha)
Wydatki: 2x Ushabti
Armia: armia Satepha: 5x Szkieletowi Woj. + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Szkieletowi Łucznicy, 1x Wojownicy Nehekhary + Sfinks (Garnizon Piramidy Satepha) + 3x Szkieletowi Wojownicy + 2x Szkieletowi Łucznicy (armia wsparcia) + 2x Szkieletowi Jeźdźcy
Utrzymanie armii: 1110G
Budynki: Piramida Satepha - 2 poz. budynku militarnego, Piaski Czasu - 1 poz. budynku militarnego

Skarbiec na końcu tury:
460+1300-1110-500=150G

Arroyo
07-03-2018, 23:27
Wojna - krzyczał Sateph, spoglądając na północ. Akurat do niego podążała kawaleria, którą potrzebował. Wraz z nią wyruszyły chodzące posągi - Ushabti.
2x Szkieletowi Jeźdźcy + 2x Ushabti + 2x Szkieletowi Łucznicy idą do Satepha.

Nr tury: 5
Skarbiec na początku tury: 150G
Przychód: 300 (Kraina Śmierci 150 + Piaski Czasu 150) + 1000 (Piramida Satepha)
Wydatki:
Armia: armia Satepha: 5x Szkieletowi Woj. + 5x Szkieletowi Włócznicy + 3x Szkieletowi Łucznicy, 1x Wojownicy Nehekhary + Sfinks (Garnizon Piramidy Satepha) + 3x Szkieletowi Wojownicy + 2x Szkieletowi Łucznicy (armia wsparcia) + 2x Szkieletowi Jeźdźcy + 2 Ushabti
Utrzymanie armii: 1110G
Budynki: Piramida Satepha - 2 poz. budynku militarnego, Piaski Czasu - 1 poz. budynku militarnego

Skarbiec na końcu tury:
150+1300-1110=340G