Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dmp 2019



SaperHeart
04-05-2019, 21:40
https://images90.fotosik.pl/174/e848ce76d797a5c5.png

Drużynowe Mistrzostwa Polski będą się składał z 2 etapów na połączonej platformie Warhammer I & II. Zanim się zapiszesz, rozwiń i przeczytaj dokładnie zasady jakie będą obowiązywały podczas Turnieju

I. Zapisy
od 20.04.2019 do 31.05.2019 prowadzone są zapisy do godziny 23.59. Start Drużynowych Mistrzostw Polski 03.06.2019 !!!
Gracze biorący udział w turnieju mają obowiązek zostawić dane kontaktowe Steam w "Dyskusji"
https://challonge.com/pl/dmp2019tww2/comments

Nazwa Drużyny: "Nazwa jednostki z uniwersum Warhammera, np. Strażnicy Graala itp."

Nick: Gracz1
Konto Steam: https://steamcommunity.com/profiles/XXXXXXXXXXXXXXXXX/

Nick: Gracz2
Konto Steam: https://steamcommunity.com/profiles/XXXXXXXXXXXXXXXXX/

W Drużynowych Mistrzostwach Polski mogą wyłącznie brać udział osoby posiadające Polskie obywatelstwo.

II. System

I Etap
Rodzaj Gry: 2v2, Best of 3
Forma: Liga
Opis: Drużyny składają się z dwuosobowych zespołów rozgrywają pojedynki przeciwko drużynom znajdującym się w tej samej grupie. Ilość grup i zespołów w grupach będzie uwarunkowana od ilości zgłoszonych drużyn.
Ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. za każdą wygraną bitwę

II Etap
Rodzaj Gry: 2v2, Best of 5
Forma: Play-off
Opis: Drużyny składają się z dwuosobowych zespołów rozgrywają pojedynki przeciwko drużynie, która zakwalifikowała się do fazy Play-off.
Ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. za każdą wygraną bitwę

III. Punktacja

Etap 1
1 pkt za każdą wygraną bitwę

Etap 2
1 pkt za każdą wygraną bitwę

IV. Przebieg meczów

Mecz:

- Drużyna A to osoby z góry tabelki
- Drużyna B to osoby z dołu tabelki
- Drużyna A banuje jedną frakcję i mapę na cały Mecz
- Drużyna B banuje drugą frakcje i mapę na cały Mecz

Bitwa:

- Drużyna A wybiera jedną frakcję
- Drużyna B wybiera dwie frakcje
- Drużyna A wybiera ostatnią frakcje i wybiera mapę
- Po Bitwie następuje zamiana ról


Mecz - całe spotkanie składające się z 2-5 bitew
Bitwa - jedna rozgrywka między graczami podczas meczu

Mapy:

Tryb wieloosob. Alpejska Grań

Tryb wieloosob. Błękitna Rzeka

Tryb wieloosob. Grań Heorota

Tryb wieloosob. Przełęcz Szczytów

Tryb wieloosob. Rozdroża

*Raz wybrana mapa nie może zostać wybrana ponownie podczas meczu. System banowania map jest pomijany w II Etapie turnieju.

V. Rasy

W Total War: WARHAMMER dozwolone są następujące frakcje: Imperium, Leśne Elfy, Wampiry, Krasnoludy, Zwierzoludzie, Zielonoskórzy, Bretonia, Wojownicy Chaosu, Jaszczuroludzie, Skaveni, Mroczne Elfy, Wysokie Elfy, Królowie Grobowców, Wybrzeże Wampirów. Jeżeli ktoś chce zagrać Sub-Frakcją to działa to na identycznych zasadach jakby grał główną Frakcją.

VI. System banowania oraz puli Frakcji

Banowanie Frakcji - Na początku turnieju drużyna dysponuje pulą wszystkich 15 ras do zbanowania. Przed meczem drużyny banują po jednej Frakcji, którymi nie będzie można zagrać w danym meczu.

Wybór Frakcji - Podczas bitwy Frakcja może zostać wybrana tylko przez jednego z graczy, nie ma możliwości gry "mirror".

Pula Frakcji - Daną Frakcją drużyna może zagrać tylko raz podczas danego meczu.

VII. Zasady bitewne

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?16982-Zasady

VIII. DLC & FLC

Dozwolone jest używanie wszystkich DLC & FLC, jakie dotąd wyszły.

IX. Sędziowie i organizatorzy

a) Organizatorem turnieju są klany: Imperium Polskie, Sacred Band, Hakkapeliter i Polskie Młotki.
b) Koordynatorem turnieju jest SaperHeart
c) Sędziami w turnieju są: SaperHeart, Polemajos i DonVega
d) Do sędziów należy zgłaszać wszelkie nieścisłości związane z meczami.
e) Koordynatorzy turnieju mogą brać w nim udział, sędziowie nie mogą.

Regulamin sędziowski

1. W Fazie Play-Off gracz ma 15 minut na pojawienie się od momentu gotowości drugiego gracza do meczu. W przypadku braku jakiejkolwiek wiadomości o ewentualnym spóźnieniu/nieobecności dany gracz zostaje zdyskwalifikowany i wynik meczu zostaje wpisany 2:0 na korzyść gracza czekającego.

2. W Fazie Grupowej Gracze mają 6 dni na rozegranie meczu (od poniedziałku (00:01) do soboty (23:59)). W przypadku braku jakiejkolwiek wiadomości o ewentualnym spóźnieniu/nieobecności dany gracz przegrywa swój mecz walkowerem i wynik meczu zostaje wpisany 2:0 (Fazie Grupowej) lub 3:0 (Fazie Play-Off) na korzyść gracza czekającego. Jeżeli sytuacja się powtórzy drugi raz to gracz zostaje zdyskwalifikowany i wszystkie pozostałe wyniki grupowe zostają wpisane 2:0 (Fazie Grupowej) lub 3:0 (Fazie Play-Off) na korzyść gracza czekających.

3. W przypadku umieszczenia w Rozpisce Armii niedozwolonej Kompozycji Armii bitwę uznaję się za przegraną bez względu na osiągnięty rezultat podczas rozgrywki.

4. W przypadku DC "Disconnect" podczas rozgrywki, bitwę należy powtórzyć na takich samych ustawieniach i Kompozycji Armii jak poprzednio. Jeżeli sytuacja się powtórzy należy uznać przegraną bitwę gracza, który otrzymał drugi raz DC.

5. W przypadku kiedy gracz wygrywał bitwę, a jego pasek przewagi* był powyżej 80% na jego korzyść i nagle otrzymał DC skład sędziowski w takim przypadku przeprowadza głosowanie. Jeżeli wynik głosowania jest jednogłośny (np. 3:0, 2:0 itd.) na korzyść tego gracza, bitwę uznaje się za rozstrzygniętą i gracz, który otrzymał DC wygrywa bitwę. W innym przypadku należy postępować zgodnie z punktem nr 4.

*[OOOOO|OOOXX] - tak powinien wyglądać pasek przewagi w tym przypadku.

6. W Fazie Play-Off kiedy występują duże "lagi" i uniemożliwia to prowadzenie płynnej rozgrywki przez okres minimum 1 minuty, a jest to spowodowane słabym łączem lub parametrami komputera, któregoś z graczy, dany gracz otrzymuje ostrzeżenie i musi usunąć przyczynę występowania zakłóceń w rozgrywce. Jeżeli gracz nie ma możliwości usunięcia powodu występowania "Lagów", a sytuacja się powtarza gracz zostaje zdyskwalifikowany.

7. W przypadku kiedy nastąpi "crash" gry u obydwu graczy bitwę należy powtórzyć na takich samych ustawieniach i Kompozycji Armii jak poprzednio.

8. W przypadku stosowania przez gracza tzw. gry nie fair-play (czyli campienie, tworzenie swojej obrony posiłkując się czerwoną linią, wykazywanie braku inicjatywy, wykorzystywanie błędów w grze tzw. Bugów, itp.) gracz otrzymuje ostrzeżenie. Jeżeli dany gracz otrzyma drugie ostrzeżenie podczas trwania turnieju daną bitwę uznaję się za przegraną bez względu na osiągnięty rezultat podczas bitwy. Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń gracz zostaje zdyskwalifikowany z turnieju.

9. W przypadku wystąpienia tzw. "Buga" podczas rozgrywki należy poinformować o tym fakcie skład sędziowski i zakazuje się stosowania danego mechanizmu który doprowadza do danej sytuacji.

10. W przypadku stwierdzenia grania innej osoby na koncie właściciela, dany gracz (właściciel konta) oraz osoba grająca (jeżeli występuje na innym koncie/nazwą gracza) zostają natychmiastowo zdyskwalifikowany i usunięte z turnieju.

11. W przypadku wystąpienie sytuacji, która nie została wymieniona w powyższych punktach skład sędziowski przeprowadza indywidualne głosowanie. Jeżeli wynik głosowania jest jednogłośny (np. 3:0, 2:0 itd.), sprawa zostaje rozstrzygnięta na korzyść gracza wnioskującego. W innym przypadku sprawa jest rozpatrzona niekorzystnie względem danego wniosku. Skład sędziowski w Fazie Play-Off ma 15 minut na podjęcie decyzji + ewentualny czas potrzebny na obejrzenie danej bitwy. W Fazie Grupowej sędziowie mają 12h na podjęcie decyzji.
X. Wyniki bitew i walkowery

Potwierdzeniem stoczonych bitew jest powtórka z bitwy. Po zakończonym meczu gracz, który zwyciężył ma obowiązek przesłać (do soboty, 23.30 danej kolejki) powtórki z bitew jakie rozegrał na maila:

TWWarhammerPL@gmail.com
Tytuł: Drużyna A vs Drużyna B (Wynik)

Powtórka 1
Powtórka 2
Powtórka 3

Gracz, który nie dostosuje się do regulaminu może zostać zdyskwalifikowany z turnieju
XI. Problemy techniczne

Gracz na cały mecz (tj. 3 lub 5 bitew) ma możliwość jeden raz być wyrzuconym z bitwy z powodów problemów technicznych. Bitwa powinna zostać wtedy powtórzona z takimi samymi ustawieniami bitwy i kompozycjami armii tak jak jest to opisane w Regulaminie Sędziowskim.

Lagi - W przypadku lagów gracz może zgłosić sprawę do sędzi, który sprawdzi, który z graczy laguje. Jeżeli winny gracz nie naprawi problemów to przegrywa walkowerem.

XII. Streamy i kontakt

Gracze mają obowiązek udostępnić miejsce dla obserwatora-streamera jeżeli koordynator turnieju sobie tego zażyczy.

Streamerzy:

TUFF
https://www.twitch.tv/tuffgamero
https://www.youtube.com/user/spawn00000

SaperHeart
https://www.twitch.tv/saperheart

Sacred Band
https://www.twitch.tv/sacredbandtw

TotalWar.org.pl
https://www.twitch.tv/totalwar_org_pl

Strony WWW

Polskie Uniwersum serii Total War
http://totalwar.org.pl/

Turniej-TotalWar.pl
https://turniej-totalwar.pl/

Kanały komunikacyjne:

Discord

Oficjalny kanał MP i DMP
https://discord.gg/rjnkf7k

Polska Elita TWW
https://discord.gg/DpDpTmS

TeamSpeak
adres: 178.217.186.86:11796

Lord_Legionista
13-07-2019, 08:09
przebieg turnieju
https://challonge.com/pl/dmp2019tww2/groups