Zobacz pełną wersję : Techniczne Aktualizacje
Aktualka: 1
Skarbiec na początku tury: 1500 + 1550= 3050 złotych monet
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1000
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 550
Wydatki:
-Rozbudowa floty 4 statki(-600 złotych monet)
-Żołd dla armii (-1025 złotych monet)
-Rozbudowa prowincji Fylkirfold do 3 (-1100 złotych monet)
-Rekrutacja (-0 złotych monet)
Łącznie; 2725
Armia:
-3x Grasanci
-1x Berserkerzy Grasantów
-1x Dzika Mantykora
-2x Konni Grasanci
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-1x Oszczepnicy Grasantów
Utrzymanie armii: 1025
Budynki: Garbarnie i masarnie I, port I
Skarbiec na końcu tury: 325g (Wydatki: Flota, Żołd dla armii, Rozbudowa prowincji)
---
Finalna wersja, chyba, że są błędy :< Dajcie znać, czy format czytelny.
Aktualka: 2
Skarbiec na początku tury: 325 + 1550=1775 złotych monet
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1500
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 550
-Handel z Mrocznymi Elfami 250
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1025 złotych monet)
-Rekrutacja (-0 złotych monet)
-Rozbudowa portu w Fylkirfold (-500g)
Łącznie; -1625
Armia:
-3x Grasanci
-1x Berserkerzy Grasantów
-1x Dzika Mantykora
-2x Konni Grasanci
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-1x Oszczepnicy Grasantów
Utrzymanie armii: 1025
Budynki: Garbarnie i masarnie I, port II
Skarbiec na końcu tury: 500g (Wydatki: Żołd dla armii, Rozbudowa portu)
---
Finalna!
Aktualka: 3
Skarbiec na początku tury: 2300 + 500=2800 złotych monet
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1500g (miasto poziomu 3 - 1100g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 550g (miasto poziomu 1 - 350g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami 250
Razem: 2300g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1025 złotych monet)
-Rekrutacja (-0 złotych monet)
Łącznie; -1025
Armia:
Armia Einara: Jednookie Bagna
-2x Grasanci
-1x Berserkerzy Grasantów
-1x Dzika Mantykora
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
Druga Armia: Zatoka Płetw
-2x Konni Grasanci
-1x Oszczepnicy Grasantów
-1x Grasanci
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 1.
Ruchy armii w tej turze:
Utrzymanie armii: 1025
Skarbiec na końcu tury: 1775g
Aktualka: 4
Skarbiec na początku tury: 2300 + 1775 = 4075
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1500g (miasto poziomu 3 - 1100g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 550g (miasto poziomu 1 - 350g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami 250
Razem: 2300g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1125 złotych monet)
-Rekrutacja (-0 złotych monet)
-Rozbudowa koszar do poziomu II (-600)
-Rozbudowa Prowincji Ponure Wrzosowisko do poziomu II (-700)
-Szpiedzy w Płn i Płd Lasie Fey (-150)
Łącznie; -2475
Armia:
Armia Einara: Jednookie Bagna
-2x Grasanci
-1x Berserkerzy Grasantów
-1x Dzika Mantykora
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
Druga Armia: Zatoka Płetw -> Jednookie Mokradła
-2x Konni Grasanci
-1x Oszczepnicy Grasantów
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw - Morze Środkowe Południowe
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 1.
Ruchy armii w tej turze:
Druga Armia z Zatoka Płetw do Jednookie Mokradła
Utrzymanie armii: 1125
Skarbiec na końcu tury: 1500
Aktualka: 5
Skarbiec na początku tury: 1500 + 2900g = 4400g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1500g (miasto poziomu 3 - 1100g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
Razem: 2900g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1125 złotych monet)
-Wylecznie grasantów i konnych grasantów (-450 złotych monet)
-Rozbudowa koszar do poziomu III (-900 złotych monet)
-Rozbudowa prowincji Fylkirfold do poziomu 4 (-1500 złotych monet)
-Budowa cechu rzemieślniczego: cieśla (-325 złotych monet)
Łącznie: -4400
Armia:
Armia Einara: Jednookie Bagna
-2x Grasanci
-1x Berserkerzy Grasantów
-1x Dzika Mantykora
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Oszczepnicy Grasantów
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Morze Środkowe Południowe
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 2.
Ruchy armii w tej turze:
Brak
Utrzymanie armii: 1125
Skarbiec na końcu tury: 0
Tura V:
Wodzu, zgodnie z Twoją wolą rozpoczęła się budowa miejsc pracy dla cieślów. Przyniosą oni niewielki dochód, ale znacznie pomogą nam tworzyć nowe i lepsze drakkary.
// (od następnej tury) +75 złotych monet na turę, cena statków zmniejszona o 30 złotych monet (obecna cena 120 złotych monet).
Aktualka: 6
Skarbiec na początku tury: 0 + 3375 = 3375g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g
Razem: 3375g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1125 złotych monet)
-Rozbudowa koszar do poziomu IV (-1200 złotych monet)
-Budowa koszar do poziomu I w Ponurym Wrzosowisku (-300 złotych monet)
Łącznie: -2625g
Armia:
Armia Einara: Południowy Las Fey
-2x Grasanci
-1x Berserkerzy Grasantów
-1x Dzika Mantykora
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Oszczepnicy Grasantów
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Morze Środkowe Południowe
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 3.
Ruchy armii w tej turze:
Z Jednookie Mokradła do Południowy Las Fey
Utrzymanie armii: 1125
Skarbiec na końcu tury: 750
Aktualka: 7
Skarbiec na początku tury: 750 + 3375 + 4125
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g
Razem: 3375g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1125 złotych monet)
-Rekrutacja Grasantów w Ponure Wrzosowisko (-400 złotych monet)
Łącznie: -1525g
Armia:
Armia Einara: Południowy Las Fey (Morze Środkowe Południowe)
-2x Grasanci (2 belki) (Ranni)
-1x Berserkerzy Grasantów (śmierć)
-1x Dzika Mantykora (Ucieczka do stolicy)
-1x Norskańskie Wilki Lodowe (Ranni)
-2x Konni Grasanci (Ranni)
-1x Oszczepnicy Grasantów (śmierć)
-1x Grasanci (śmierć)
Flota:
-8x Statki: Morze Środkowe Południowe
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 4
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 1
Ruchy armii w tej turze:
Z Południowy Las Fey do Neuland
Utrzymanie armii: 1125
Skarbiec na końcu tury: 2600g
Aktualka: 8
Skarbiec na początku tury: 2600 + 3375 = 5975
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g
Razem: 3375g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-875 złotych monet)
Łącznie: 875
Armia:
Armia Einara: Morze Środkowe Południowe do Zatoka Płetw
-2x Grasanci (2 belki) (Ranni 2ury)
-1x Norskańskie Wilki Lodowe (Ranni 2tury)
-2x Konni Grasanci (Ranni 2tury)
Armia w stolicy:
-1x Dzika Mantykora
Armia w Ponure Wrzosowisko:
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Morze Środkowe Południowe do Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 4
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 1
Ruchy armii w tej turze:
-Z Morze Środkowe Południowe do Zatoka Płetw (Armia Einara)
-Z Ponure Wrzosowisko do Kuźnia Staroźytnych (Grasanci)
Utrzymanie armii: 875g
Skarbiec na końcu tury: 5100
Aktualka: 9
Skarbiec na początku tury: 5100 + 3375 + 8475
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g
Razem: 3375g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-875 złotych monet)
-Stworzenie osady w Kuźni Starożytnych (-800 złotych monet+Chata Łowców 500 złotych monet = 1300 złotych monet)
-Szpieg w Przełęczy (-50 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-1x Opancerzone Wilcze Skóry (-1100 złotych monet)
-1x Grasanci (-400 Złotych monet)
Ponure Wrzosowisko:
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami (-500 złotych monet)
Łącznie: 4225
Armia:
Armia Einara: Z Zatoka Płetw do Fylkirfold
-2x Grasanci (2 belki) (Ranni 2ury)
-1x Norskańskie Wilki Lodowe (Ranni 2tury)
-2x Konni Grasanci (Ranni 2tury)
-1x Dzika Mantykora
Armia w Kuźnia Starożytnych:
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 4
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 1
Ruchy armii w tej turze:
-Z Zatoka Płetw do Fylkirfold (Armia Einara)
Utrzymanie armii: 875g
Skarbiec na końcu tury: 4350
Aktualka: 10
Skarbiec na początku tury: 4350 + 3875 = 8225g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Prowincja Kuźnia Starożytnych: 500g (miasto poziomu 1 - 350g, chata łowców (Egzotyczne Zwierzęta) - 150g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Razem: 3875g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1425 złotych monet)
-Rozbudowa koszar w Fylkirfold do poziomu 5 (-1500 złotych monet)
-Rozbudowa koszar w Ponure Wrzosowisko do poziomu 2 (-600 złotych monet)
-Rozbudowa osady w Kuźnia Starożytnych do poziomu 2 (-700 złotych monet)
-Stworzenie osady w Konquata (-800 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-2x Berserkerzy Grasantów (-1500 złotych monet)
Łącznie: -6525g
Armia:
Armia Einara: Z Fylkirfold do Ponure Wrzosowisko
-2x Grasanci (2 belki) (Ranni 1tura)
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-1x Norskańskie Wilki Lodowe (Ranni 1tura)
-2x Konni Grasanci (Ranni 1tura)
-1x Dzika Mantykora
-1x Opancerzone Wilcze Skóry
Armia w Ponure Wrzosowisko:
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
Armia w Kuźnia Starożytnych: Z Kuźnia Starożytnych do Konquata
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 4
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 1
Ruchy armii w tej turze:
-Z Fylkirfold do Ponure Wrzosowisko (Armia Einara)
-Z Kuźnia Starożytnych do Konquata (Armia Grasanci)
Utrzymanie armii: 1350g
Skarbiec na końcu tury: 1700
Aktualka: 11
Skarbiec na początku tury: 1700 + 4575g = 6275g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 900g (miasto poziomu 2 - 700g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Prowincja Kuźnia Starożytnych: 850g (miasto poziomu 2 - 700g, chata łowców (Egzotyczne Zwierzęta) - 150g)
-Prowincja w Konquata: 350g (miasto poziomu 1 - 350g)
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Razem: 4575g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1725 złotych monet)
-Rozbudowa osady w Ponurze Wrzosowisko do poziomu 3 (-1100 złotych monet)
-Rozbudowa osady w Konquata do poziomu 2 (-700 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-1x Mamut Wojenny (wierzchowiec dla Einara -2200 złotych monet)
Łącznie: 5725
Armia:
Armia Einara (Ponure Wrzosowisko):
-2x Grasanci (2 belki)
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Dzika Mantykora
-1x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
Armia w Konquata:
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Utrzymanie armii: 1725g
Skarbiec na końcu tury: 500g
Aktualka: 12
Skarbiec na początku tury: 500g + 4225g = 4925g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1300g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g)
-Prowincja w Konquata: 700g (miasto poziomu 2 - 700g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 4225
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1725 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-1x Mamut Wojenny (-2200g)
-1x Grasanci (-400g)
Łącznie: -4325g
Armia:
Armia Einara (Ponure Wrzosowisko):
-Einar (Mamut Wojenny)
-2x Grasanci (2 belki)
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Dzika Mantykora
-1x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
Armia w Konquata:
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Utrzymanie armii: 1725g
Skarbiec na końcu tury: 700g
Aktualka: 13
Skarbiec na początku tury: 700g + 4615g = 5515g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2090 (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-190g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1430g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-130g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 4615
Wydatki:
-Żołd dla armii (-2200 złotych monet)
-Rekrutacja:
Ponure Wrzosowisko:
-3x Grasanci (-1200 złotych monet)
-Fylkirfold:
-1x Opancerzone Wilcze Skóry (-1100 złotych monet)
-Droga w Fylkirfold (-500 złotych monet)
-Droga w Ponure Wrzosowisko (-500g złotych monet)
Łącznie: -5500 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Ponure Wrzosowisko):
-Einar (Mamut Wojenny)
-2x Grasanci (2 belki)
-1x Grasanci
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Dzika Mantykora
-1x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
-1x Mamut Wojenny
Armia w Konquata:
-1x Grasanci
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Utrzymanie armii: 2200g
Skarbiec na końcu tury: 15g
Aktualka: 14
Skarbiec na początku tury: 15g + 4615g + 2000g(podarek od Chaosu) = 6630g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2090 (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-190g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1430g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-130g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 4615
Wydatki:
-Żołd dla armii (-2800 złotych monet)
-Droga w Kuźnia Starożytnych (-500 złotych monet)
-Osada w Kuźnia Starożytnych (-700 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-2x Włócznicy grasantów (-900 złotych monet)
-1x Czarownik Szaman (Metal) (-1500 złotych monet)
Łącznie: -6400 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Ponure Wrzosowisko):
-Einar (Mamut Wojenny)
-2x Grasanci (2 belki)
-5x Grasanci
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Dzika Mantykora
-2x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
-1x Mamut Wojenny
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
-Armia Einara z Ponure Wrzosowisko do Kuźnia Starożytnych
-Grasanci z Konquata do Kuźnia Starożytnych
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
Utrzymanie armii: 2800g
Skarbiec na końcu tury: 230g
Aktualka: 15
Skarbiec na początku tury: 230g + 5125g = 5 355g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2090 (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-190g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1430g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-130g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Prowincja w Kuźnia Starożytnych: 350g (miasto poziomu 1 - 350g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 5125g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-3100 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-5x Włócznicy Grasantów (-2250 złotych monet)
Łącznie: -5350 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Ponure Wrzosowisko):
-Einar (Mamut Wojenny)
-2x Grasanci (2 belki)
-5x Grasanci
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-2x Konni Grasanci
-1x Dzika Mantykora
-2x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
-1x Mamut Wojenny
Armia w Fylkirfold:
-1x Szaman Czarownik (metal)
-2x Włócznicy Grasantów
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
-Kuźnia Starożytnych
Utrzymanie armii: 3100g
Skarbiec na końcu tury: 5g
Aktualka: 16
Skarbiec na początku tury: 5g + 4775g = 4780g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2090 (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-190g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1430g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-130g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 4775g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-3275 złotych monet)
-Osada w Kuźnia Starożytnych (-700 złotych monet)
Łącznie: -3975 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Ponure Wrzosowisko):
-Einar (Mamut Wojenny)
-1x Szaman Czarownik Vekel The Rusty (Metal, Plague of Rust, Gehenna's Golden Hounds, Glittering Robe, Searing Doom, na koniu) (Przybyto z Fylkirfold)
-2x Grasanci (2 belki)
-5x Grasanci
-7x Włócznicy Grasantów (Przybyto z Fylkirfold)
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-1x Konni Grasanci
-2x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
-1x Mamut Wojenny
Armia w Fylkirfold:
-1x Szaman Czarownik (metal)
-7x Włócznicy Grasantów
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Armia z Fylkirfold do Ponure Wrzosowisko (gdzie łączy się z armią Einara i rusza dalej)
Armia Einara do Kuźni Starożytnych (i jeżeli będzie trzeba - do Pogranicza)
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
-Kuźnia Starożytnych
Utrzymanie armii: 3275g
Skarbiec na końcu tury: 805g
Aktualka: 17
Skarbiec na początku tury: 805g + 5125g = 5930g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2090 (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-190g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1430g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-130g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Prowincja w Kuźnia Starożytnych: 350g (miasto poziomu 1 - 350g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 5125g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-3275 złotych monet)
Łącznie: -3275 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Z Kuźnia Starożytnych do Przełęcz):
-Einar (Mamut Wojenny)
-1x Szaman Czarownik Vekel The Rusty (Metal, Plague of Rust, Gehenna's Golden Hounds, Glittering Robe, Searing Doom, na koniu)
-2x Grasanci (2 belki)
-5x Grasanci
-7x Włócznicy Grasantów
-1x Grasanci z Wielką Bronią,
-2x Berserkerzy Grasantów
-1x Norskańskie Wilki Lodowe
-1x Konni Grasanci
-2x Opancerzone Wilcze Skóry
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
-1x Mamut Wojenny
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Armia z Kuźnia Starożytnych do Przełęcz
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
-Kuźnia Starożytnych
Utrzymanie armii: 3275g
Skarbiec na końcu tury: 2655g
Aktualka: 18
Skarbiec na początku tury: 3275g + 5975g = 9250g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2090 (miasto poziomu 4 - 1500g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-190g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1430g (miasto poziomu 3 - 1100g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-130g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Prowincja w Kuźnia Starożytnych: 350g (miasto poziomu 1 - 350g)
-Prowincja w Przełęcz: 850 (miasto poziomu 2 - 700g, kamieniołom - 150g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 5975g
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1600 złotych monet)
-Ulepszenie prowincji Fylkirfold do poziomu 5 (-2000 złotych monet)
-Ulepszenie prowincji Ponure Wrzosowisko do poziomu 4 (-1500 złotych monet)
-Miażdzyciel Dusz (-500 złotych monet)
-Rekrutacja:
Fylkirfold:
-1x Mamut wojenny (-2200 złotych monet)
-1x Grasanci (-400 złotych monet)
Ponure Wrzosowisko:
-1x Czempioni Grasantów (-1000 złotych monet}
Łącznie: -9200 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Przełęcz):
-Einar (Mamut Wojenny) (Wszystkie umiejętności) (ranny 2 tury)
-1x Szaman Czarownik Vekel The Rusty (Metal, Plague of Rust, Gehenna's Golden Hounds, Glittering Robe, Searing Doom, Final Transmutation, na koniu) (ranny 2 tury)
-2x Grasanci (2 belki)
-1x Grasanci (ranny 2 tury)
-4x Włócznicy Grasantów (2x ranny 2 tury)
-1x Konni Grasanci
-2x Opancerzone Wilcze Skóry (2 belki) (ranny 2 tury)
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami (ranny 2 tury)
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Ruchy armii w tej turze:
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
-Kuźnia Starożytnych
-Przełęcz
Utrzymanie armii: 1600g
Skarbiec na końcu tury: 50g
Aktualka: 19
Skarbiec na początku tury: 50g + 3550g = 3600g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2650 (miasto poziomu 5 - 2000g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-250g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-200g)
-Prowincja w Konquata: 770g (miasto poziomu 2 - 700g, bonus - 10%-70g)
-Prowincja w Kuźnia Starożytnych: 350g (miasto poziomu 1 - 350g)
-Prowincja w Przełęcz: 850 (miasto poziomu 2 - 700g, kamieniołom - 150g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 3550g (-50% z powodu chaosu)
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1150 złotych monet -50% z powodu chaosu)
Armia:
Armia Einara (Przełęcz):
-Einar (Mamut Wojenny) (Wszystkie umiejętności) (ranny 1 ture)
-1x Szaman Czarownik Vekel The Rusty (Metal, Plague of Rust, Gehenna's Golden Hounds, Glittering Robe, Searing Doom, Final Transmutation, na koniu) (ranny 1 ture)
-1x Czempioni Grasantów
-2x Grasanci (2 belki)
-2x Grasanci (ranny 1 ture)
-4x Włócznicy Grasantów (2x ranny 1 ture)
-1x Konni Grasanci
-2x Opancerzone Wilcze Skóry (2 belki) (ranny 1 ture)
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami (ranny 1 ture)
-1x Miażdzyciel Dusz (Mamut Wojenny)
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
-Kuźnia Starożytnych
-Przełęcz
Utrzymanie armii: 1150g
Skarbiec na końcu tury: 2450g
Aktualka: 20
Skarbiec na początku tury: 2450g + 2600g = 5050g
Przychód:
-Prowincja Fylkirfold: 2650 (miasto poziomu 5 - 2000g, port poziomu 2 - 400g, bonus - 10%-250g)
-Prowincja Ponure Wrzosowisko: 1900g (miasto poziomu 4 - 1500g, garbarnie i masarnie - 200g, bonus - 10%-200g)
-Handel z Wojownikami Chaosu: 250g
-Handel z Mrocznymi Elfami: 250g
-Cech rzemieślniczy cieśli: 75g (cena statków zmniejszona o 30 złotych monet)
Łącznie: 2600g (-50% z powodu chaosu)
Wydatki:
-Żołd dla armii (-1150 złotych monet -50% z powodu chaosu)
-Rekrutacja:
Ponure Wrzosowisko:
-1x Czempioni Grasantów (500 złotych monet) (Po rekrutacji od razu udają się do Fylkirfold)
Fylkifold
-1x Fimiry z Wielką Bronią (700 złotych monet)
-1x Berserkerzy Grasantów (350 złotych monet)
Wyjęty garnizon z Fylkirfold:
-2x Grasanci (-400 złotych monet)
-1x Norskańskie wilki lodowe (-325 złotych monet)
Łącznie: -3425 złotych monet
Armia:
Armia Einara (Fylkirfold):
-Einar (Mamut Wojenny) (Wszystkie umiejętności)
-1x Szaman Czarownik Vekel The Rusty (Metal, Plague of Rust, Gehenna's Golden Hounds, Glittering Robe, Searing Doom, Final Transmutation, na koniu)
-1x Czempioni Grasantów
-2x Grasanci (2 belki)
-2x Grasanci
-4x Włócznicy Grasantów
-1x Konni Grasanci
-2x Opancerzone Wilcze Skóry (2 belki)
-1x Łowcy Grasantów z Oszczepami
-1x Miażdzyciel Dusz (Mamut Wojenny)
Flota:
-8x Statki: Zatoka Płetw
Garnizony:
Fylkirfold: 2x grasanci, , 1x norskańskie wilki lodowe
Koszary:
Fylkirfold - Koszary wojskowe poziomu 5
Ponure Wrzosowisko - Koszary wojskowe poziomu 2
Drogi:
-Fylkirfold
-Ponure Wrzosowisko
Utrzymanie armii: 1150g
Skarbiec na końcu tury: 1625g
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©