Zobacz pełną wersję : Co będzie po Three Kingdoms?
Pomijając oczywistość, jaką jest WH3 i samodzielny dodatek do 3K, stawiam, że dostaniemy Medievala 3. Po raz, że dużo ludzi by to chciało, a po dwa część wprowadzonych nowości powinno pasować do systemu feudalnego, więc trochę roboty z wymyślaniem mechanik CA będzie miało z głowy. Już w sumie pogodziłem się z tym, że kiedyś średniowiecze powróci do serii i mam tylko nadzieję, że będzie, w końcu, możliwość grania (bez modów) jakimś cywilizowanym państwem ;D.
Rozważałem też Empire 2, ale Medek chyba bardziej potrzebuje odświeżenia, więc to raczej dalsza przyszłość.
Co do 3K i dodatku dużego, to stawiam na Okres Wiosen i Jesieni oraz/lub Okres Walczących Królestw. To są raczej dość popularne tematy w chińskiej historii. Pierwszy to rozbicie państwa Zhou na wiele mniejszych frakcji, a drugi walka siedmiu państw, powstałych ze zjednoczenia tych małych, zakończona osadzeniem na tronie pierwszego cesarza (Qin). Jeśli do wyboru byłaby jedna opcja, to raczej Walczące Królestwa się pojawią.
Z mniejszych DLC fajnie będzie zobaczyć walkę o władzę po śmierci cesarza Qin.
Medieval 3 albo (oby) XVII wiek. A skÄ…d info o osobnym dodatku? Nie przypominam sobie takiego newsa.
Do każdej historycznej części był duży dodatek, ewentualnie "nowa" gra w podobnym okresie/klimacie i założyłem, że tu nie będą wyjątku robić.
A XVIIw., wydaje mi się, że mogą wrzucić właśnie jako taką "nową" grę do Medievala, jak Rome+Attyla.
Lord_Legionista
26-05-2019, 20:22
bedzie dodatkowy rudział :) jak to bylo przy last samuraj :)
Lwie Serce
27-05-2019, 08:01
Ja bym chciał Ameryki w połowie XIX wieku oczywiście z wojną secesyjną. Oczywiście znając CA bitwy grywalne by były dopiero z modami ale przy obecnej grafice i z tego co mówicie dobrej optymalizacji rodem z TK, to mogłoby być coś :) Pola bitewne zasnute dymem, wymagające manewry, dobre mechaniki walki, zmęczenia czy morale a także system osłon byłby czymś mega. No ale co by nie było to nie ufam CA i każdą ich grę traktuje jako platformę do modyfikacji, bo jak dla mnie każdy dobry pomysł kaszanią kilkuminutowymi bitwami, systemem kamień-papier-nożyce i chociażby przeciętną muzyką. W American Conquest Divided Nations twórcy wprowadzili świetnie skomponowane kawałki z wmieszanymi melodiami piosenek wojny secesyjnej, chciałbym takie coś zobaczyć w Total Warze.
No i w sumie jak Custer pouganiać się za indianami i postrzelać do nich jako dowódca kawalerii tym razem konfederackiej, bo przecież wiadomo że Dixie by wygrało wojenkę ;D
Osgiliath
27-05-2019, 11:44
Hmm, no to tak:
Jako nowa Sagę obstawiałbym secesyjną w oparciu o Napka, bo wojna trzydziestoletnia to imo za dużo jak na wycinek historii, natomiast co do nowego full on historycznego TW raczej nie obstawiałbym M3, bo imo jeszcze za szybko. Prędzej widziałbym wzięcie w obroty Empire w stylu od ~1500 do 1812, albo skrócenie do 1700, w końcu chyba to im zostało, aby dorobić dwójkę.
Jeśli przyłożą się względem optymalizacji/oprawy i feelingu jak do 3K i poprawią AI, to jestem spokojny a imo sukces 3K pokazał im, że lepiej dać grze czas na polerowanie niż robić powtórkę z RII.
Jeśli chodzi o sagę, to nie obraził bym się za Commonwealth - czyli RON, Sicz Zaporoska, Szwecja, Rosja, Chanat Krymski oraz Imperium Osmańskie. Ale to pewnie "marzenia ściętej głowy".
Co do pełnoprawnego Total War, to zdecydowanie jestem za Medieval 3.
radoslawzal
27-05-2019, 21:42
Medieval 3? Kurdę, może bym jakiś normalny sprzęt do gier nabył pod taką giereczkię... :P
KLAssurbanipal
27-05-2019, 22:36
Pomijając oczywistość, jaką jest WH3 i samodzielny dodatek do 3K, stawiam, że dostaniemy Medievala 3. Po raz, że dużo ludzi by to chciało, a po dwa część wprowadzonych nowości powinno pasować do systemu feudalnego, więc trochę roboty z wymyślaniem mechanik CA będzie miało z głowy. Już w sumie pogodziłem się z tym, że kiedyś średniowiecze powróci do serii i mam tylko nadzieję, że będzie, w końcu, możliwość grania (bez modów) jakimś cywilizowanym państwem ;D.
Rozważałem też Empire 2, ale Medek chyba bardziej potrzebuje odświeżenia, więc to raczej dalsza przyszłość.
Co do 3K i dodatku dużego, to stawiam na Okres Wiosen i Jesieni oraz/lub Okres Walczących Królestw. To są raczej dość popularne tematy w chińskiej historii. Pierwszy to rozbicie państwa Zhou na wiele mniejszych frakcji, a drugi walka siedmiu państw, powstałych ze zjednoczenia tych małych, zakończona osadzeniem na tronie pierwszego cesarza (Qin). Jeśli do wyboru byłaby jedna opcja, to raczej Walczące Królestwa się pojawią.
Z mniejszych DLC fajnie będzie zobaczyć walkę o władzę po śmierci cesarza Qin.
Zapomniałeś, że po Three Kingdoms najpierw ma być:
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?16961-Nowa-gra-z-Total-War-Saga-w-produkcji-co-obstawiacie
;)
XVII wiek nie może być takim dodatkiem a'la "nowa" gra do Medievala 3, ponieważ Rome 2 i Attyla to zbliżona mechanika walki co by nie mówić. XVII wiek to już całkowicie coś innego niż średniowiecze. ;)
Lwie Serce
28-05-2019, 22:40
Prędzej widziałbym wzięcie w obroty Empire w stylu od ~1500 do 1812, albo skrócenie do 1700, w końcu chyba to im zostało, aby dorobić dwójkę.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chodzi Ci o taki rozstrzał w jednej grze? Przecież to nie ma prawa bytu, oni nie oddali w miarę poprawnie mechaniki walki nawet krótkiego przedziału czasowego w historii to co dopiero w takim ogromnym przedziale. Musiałoby być tysiące różnych jednostek i mechanik żeby to wypaliło.
XVII wiek nie może być takim dodatkiem a'la "nowa" gra do Medievala 3, ponieważ Rome 2 i Attyla to zbliżona mechanika walki co by nie mówić. XVII wiek to już całkowicie coś innego niż średniowiecze. ;)
Coś nie wierzysz w możliwości magików z CA :D. W Szogunie (+RotS i FotS) był większy rozstrzał czasowy i taktyczno-technologiczny, a wydali to nie jako osobną grę, tylko dodatek i samodzielny dodatek. Także dla nich raczej nie byłoby problemu dorzucić XVIIw. do średniowiecza, inna sprawa jak by im to wyszło.
Lwie Serce
29-05-2019, 18:04
inna sprawa jak by im to wyszło.
Normalnie, tak jak dotychczas w każdej historycznej odsłonie (TK nie liczę) ;D Czyli bez szału i bez modów od historii to daleko.
Ja ostatnio zainteresowałem się procesem robienia gier i nie patrzę już tak krytycznie na CA jak kiedyś. Zamiast tego cieszę się że w ogóle jest taki deweloper i jest do czego robić te mody ;). Poza tym w niemal każdą grę CA przyjemnie gra mi się i bez nich. Co do tego co będzie po TK to poza Medievalem 3 i grą w XVII wieku chętnie zobaczyłbym...Grę na licencji Władcy Pierścieni,to by dopiero było coś :cool:. Z kolei w wojnę secesyjną też bym chętnie zagrał ale to za mała skala na osobną grę,prędzej ukaże się w ramach serii "Saga" czyli tych mniejszych TW skupionych na konkretnym konflikcie.
Lwie Serce
29-05-2019, 19:07
Zależy czego oczekujesz od gry, ja po zakupie Empire i Napoleona pograłem na podstawkach parę bitew i nie, po prostu nie, nie da się :D 5 minut cała bitwa po podejściu armii, klony, mało oddziałów do wyboru, AI robiące zawsze jeden genialny manewr kawaleryjski polegający na czekaniu na naszej lewej flance. Gdyby jeszcze atakowało zamiast stało. Ja muszę mieć mody i fajnie, że CA robi gry ale żadnej ich podstawki nie tknę, nie ma bata żeby mi się przyjemnie rozgrywało jakąś bitwę zwłaszcza z idiotycznym systemem kamień-papier-nożyce.
Z Total Warów fantasy, poza LotRem oczywiście, fajne byłyby w świecie Wiedźmina i Gry o Tron. Z tym pierwszym to raczej szanse są znikome, ale GoT może kiedyś się udać.
Myślę że zarówno LOTR jak i GOT ma bardzo duże szanse po tym jak ciepło przyjęto Warhammera. Wiedźmin już mniejsze bo jednak mimo wszystko nie jest tak znany jak dwa pozostałe uniwersa.
Zależy czego oczekujesz od gry, ja po zakupie Empire i Napoleona pograłem na podstawkach parę bitew i nie, po prostu nie, nie da się :D 5 minut cała bitwa po podejściu armii, klony, mało oddziałów do wyboru, AI robiące zawsze jeden genialny manewr kawaleryjski polegający na czekaniu na naszej lewej flance. Gdyby jeszcze atakowało zamiast stało. Ja muszę mieć mody i fajnie, że CA robi gry ale żadnej ich podstawki nie tknę, nie ma bata żeby mi się przyjemnie rozgrywało jakąś bitwę zwłaszcza z idiotycznym systemem kamień-papier-nożyce.
Dla mnie zawsze kampania to priorytet,najwięcej czasu w każdym TW spędzam właśnie na mapie strategicznej :). A bitwy...Mają wady ale i zalety,nie zawsze się chce grać długie starcia. Te obecne są może zbyt szybkie ale nie przeszkadza to aż tak bardzo,AI w nowszych TW też uległo nieznacznej poprawie zarówno w bitwach jak i na mapie. Słyszałem też że w TK AI poprawia się stosownie do poziomu trudności co jest nowością. Ale to już mały offtop ;).
radoslawzal
29-05-2019, 23:23
Te obecne są może zbyt szybkie ale nie przeszkadza to aż tak bardzo,AI w nowszych TW też uległo nieznacznej poprawie zarówno w bitwach jak i na mapie. Słyszałem też że w TK AI poprawia się stosownie do poziomu trudności co jest nowością. Ale to już mały offtop ;).
Ciekawe, powiesz w której części to rzekomo jest wprowadzone?
Ale powiedzcie, w jaki sposób ai może stanowić choć minimalne wyzwanie dla człowieka w takiej rozgrywce jak kierowanie 20-40 oddziałami, rozumienie zależności jakie pomiędzy nimi występują? Pokażcie mi ai, które ma świadomość tego, że potrzebuje np w rome2 jakieś mięso armatnie do przyjęcia pierwszej szarży, albo które ponawia szarże piechoty jednostkami, które do tego mają predyspozycje? Które potrafi obierać właściwe cele zarówno artylerią, jak i jednostkami strzelającymi? i które przede wszystkim nie biegnie na pałe gdy w armi gracza jest artyleria, no dobra w WH leci na pałę dopiero gdy znajdzie się w zasięgu jej ostrzału. A po drugie, które nie szarżuje kawalerią wprost na halabardy naszej piechoty. To jest wręcz działanie schematyczne. No przykłady można mnożyć
No ni da rady, Totalwar to nie Szachy, czy gomoku, nie wiem czy kiedykolwiek w tej zabawie jaką jest właśnie seria total war sztuczna inteligencja będzie mogła dorównać człowiekowi, a kampanie singleplayer będą czymś więcej niż prostą i niewymagającą rozgrywką.(No chyba że leśnymi elfami, od których się na razie odbiłem :D)
Temat jest o kolejnych grach w serii, nie jakości AI. Następne offtopowe posty będę usuwał.
Chaak
Lutek1990
08-01-2021, 16:23
Na stronie CA pojawiły się ogłoszenia, że szukają ludzi do pracy nad nowym historycznym Total Warem. Modlę się o Medka :)
Osgiliath
14-01-2021, 21:56
Na stronie CA pojawiły się ogłoszenia, że szukają ludzi do pracy nad nowym historycznym Total Warem. Modlę się o Medka :)
To ja bym się modlił o Empire 2, niech wszystkie tytułu zupdejtują do dwójek, wtedy trzeci medek by mógł wjechać cały na biało ;)
Gajusz Mariusz
15-01-2021, 07:03
To ja bym się modlił o Empire 2, niech wszystkie tytułu zupdejtują do dwójek, wtedy trzeci medek by mógł wjechać cały na biało ;)
Ale koniecznie rozciągnięty na 1500-1800 :P
Lutek1990
15-01-2021, 14:36
To ja bym się modlił o Empire 2, niech wszystkie tytułu zupdejtują do dwójek, wtedy trzeci medek by mógł wjechać cały na biało ;)
Też byłoby dobrze, ale mimo wszystko dla mnie nowy Medieval to największe marzenie jeśli chodzi o Total war.
Dzisiaj widziaÅ‚em, że ogÅ‚oszeÅ„ jeszcze przybyÅ‚o í ½í¸ƒ
Lwie Serce
15-01-2021, 16:45
Mogliby wziąć się za XVII wiek. Pewnie rozpłakałbym się kilkanaście razy widząc husarię z wieku późniejszego czy kirasjerów z szablami i z opancerzonymi w stalowe buty nogami ale przynajmniej byłaby podstawka do modów. Jakby zrobili mechanizm karakolu np to by było idealnie i modderzy by już sobie poradzili.
Sredniowiecze też uwielbiam choć nie wiem, czy bym przeżył widok konnych rycerzy, którzy nie umieją walczyć w zwarciu :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©