Zobacz pełną wersję : Nie dostałem DLC Żółte Turbany. Co dalej?
Osoby, które zakupiły grę poza sklepem Steam lub Muve.pl mogły nie otrzymać dostępu do premierowego DLC. W celu pozyskania kodu trzeba skontaktować się z wydawcą gry, czyli Cenegą. Należy napisać wiadomość e-mail na adres serwis@cenega.pl, opisać sytuację i dodać zdjęcie paragonu lub pudełka z grą, jako dowodu zakupu.
19karol90
27-05-2019, 19:06
Jak przesłałem do Cenegi dowód zakupu z Merlin.pl to napisali, że mi nie prześlą i mam się zwrócić do Merlina. A Merlin nie odpowiada na maile.
Lord_Legionista
27-05-2019, 19:15
jest dystrybutorem wiec pisze sie do osob od ktorych kupujesz jesli bys kupil z naszego zrodla to trzeba do cenegi bo move jest pod ich skrzydlami
Najpierw napisz do sklepu. Jak nie przyślą, wtedy napisz do Cenegi.
william/kaszanka
27-05-2019, 21:06
Nie pisz do Cenegi, nie warto ;)
Lepiej uderzaj do Segi (polecam od razu podesłać dowód zakupu).
Dziwna sprawa. Ja teraz, z DLC do Trzech Królestw i wcześniej z Norską do Warhammera 2, kupionymi w Media Markcie, pisałem od razu do Cenegi i kod dostawałem błyskawicznie, bez żadnych problemów.
rdzawian1
03-08-2019, 09:48
Tak jak przedmówcy powyżej pisali nie dostałem od media expert kodu na dlc.
Napisałem do SEGI i po 24 godzinach otrzymałem kod na steam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©