Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Liga Cesarska - regulamin i zasady bitewne



Pirx
10-08-2019, 19:26
https://media.discordapp.net/attachments/583372388452925530/612715357718839306/68886317_1050651148465739_3378612817690099712_n.jp g?width=829&height=467
1. Zasady bitewne

- Maksimum 4 takie same jednostki
- Maksimum 9 jednostek kawalerii (w limit wliczają się konni łucznicy oraz jednostki generałów)
- Maksimum 6 pieszych jednostek strzelających (w limit nie wliczają się jednostki piechoty, których dodatkową zdolnością jest ostrzał, np. Lazurowe Smoki)
- Zakaz używania w tej samej bitwie dwóch generałów z tej samej kategorii (np. dwóch z Awangardy, albo dwóch Czempionów)
- Zakaz powtarzania generałów w tym samym meczu (np. Zhang Yan może być grany w jednej bitwie w meczu)
- Maksimum 1 jednostka artylerii
- Zakaz używania środków obronnych

Ustawienia bitwy:
Fundusze: 14000
Wielkość oddziałów: duże
Pora roku: wiosna

Mapy:
Baxi
Donglai
Henei
Lujiang
Luling
Wudu
Anding

Kierunek ataku - północ
Pogoda - czysta
Limit czasu bitwy - brak

Dozwolone jest używane wszystkich DLC.

B. Zabronione zagrania:

1. corner camping / red line camping są zabronione, a ich użycie skutkować będzie - w przypadku przegranej bitwy przez pokrzywdzonego - koniecznością powtórzenia meczu (ustawianie się na zasięgu łuków / kusz - 200 / 250).


Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest posiadanie oryginalnej wersji gry Three Kingdoms TW, łącza internetowego umożliwiającego grę w trybie multiplayer oraz rejestracji na naszym forum.
2. Przy rejestracji Uczestnik podaje nick multiplayer i link do konta steam.
3. Po zakończeniu pojedynku powtórki bitew oraz screenshoty należy zapisać na ewentualność potencjalnych kontrowersji, sporów.
4. Zwycięzca pojedynku obowiązany jest przesłać powtórki bitew na adres mailowy kontakt@totalwar.org.pl. W przypadku remisu gracze ustalają który z nich przesyła powtórki.
5. Zastrzeżenia co do prawidłowości i zgodności z zasadami należy składać do 24h od rozegrania bitwy. Po tym czasie albo po uprzednim podaniu lub potwierdzeniu wyniku przez zgłaszającego, zastrzeżenie będzie odrzucane. Gracz, jeżeli zauważy zagranie naruszające reguły jest zobowiązany zgłosić to przeciwnikowi w trakcie bitwy wskazując powody i wnioskując o jej powtórzenie. Zgłoszenie wątpliwości musi skutkować wstrzymaniem rozgrywki (PAUSE) do chwili wyjaśnienia sprawy/sporu. Jeżeli obaj gracze nie zgodzą się na powtórkę, bitwa musi zostać dograna do końca, a po bitwie gracz zastrzegający powinien zgłosić zagranie, które jego zdaniem narusza regulamin.
6. Zastrzeżenia co do prawidłowości i zgodności z zasadami bitwy nie będą rozpoznawane bez udokumentowania jej powtórką (replay).
7. Umawianie na bitwy powinno odbywać się za pośrednictwem forum, w odpowiednich tematach. Można także umawiać się na inne sposoby (Steam, e-mail), ale o postępie rozmów należy informować na forum, gdyż tylko takie są wiążące.
8. Wyniki bitew należy umieszczać w odpowiednim temacie bitewnym.
9. Wynik jest ważny, o ile został zgłoszony na forum i nie został zakwestionowany przez drugiego gracza bitewnego.
10. Zabronione jest wychodzenie z gry poprzez alt+tab bądź reset komputera przed zakończeniem bitwy - wszelkie takie przypadki będą rozpatrywane oddzielnie przez organizatorów. Skutkiem może być wykluczenie zawodnika z turnieju.
11. Bitwy powinien hostować gracz z lepszym połączeniem internetowym.
12. W przypadku trudności z hostowaniem organizator może wyznaczyć osobę trzecią do zahostowania bitwy dla zainteresowanych graczy.
13. W wypadku powtórzenia bitwy (na skutek np. utraty połączenia przez jednego z graczy) obaj gracze muszą wziąć dokładnie takie same armie - możliwe są odstępstwa od tej reguły w indywidualnych przypadkach tylko na polecenie Organizatorów.
14. Jeśli uczestnik turnieju nie będzie przejawiał należytej aktywności w umawianiu się na mecz, Organizatorzy najpierw udzielą mu upomnienia. Jeżeli to nie poskutkuje zostanie wykluczony z turnieju , a w sytuacjach skrajnych otrzyma zakaz uczestnictwa w następnym turnieju organizowanym przez serwis TotalWar.ORG.PL
15. Obraźliwe bądź agresywne zachowanie spowoduje, że gracz zostanie upomniany przez Organizatorów. Jeżeli to nie poskutkuje zostanie wykluczony z turnieju i/lub otrzyma zakaz uczestnictwa w następnym turnieju organizowanym przez serwis TotalWar.ORG.PL. Nie neguje to interwencji Administracji, jeżeli Uczestnik łamie Regulamin Strony TotalWar.ORG.PL
16. Modyfikowanie plików gry (nie licząc debug camery), oszukiwanie i inne niehonorowe zagrywki skutkują wykluczeniem z turnieju i zakazem uczestnictwa w następnym turnieju.
17. Turniej organizowany jest wyłącznie dla polskiej społeczności, skupionej wokół serwisu TotalWar.ORG.PL
18. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem, problemów z interpretacją i spornych ostateczną decyzję podejmują Organizatorzy.
19. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo nieznacznych zmian Regulaminu w trakcie turnieju (np. doprecyzowanie punktu stwarzającego wątpliwości, dostosowanie do liczby Uczestników).

II. FORMUŁA

1. W zależności od ilości chętnych, wystartować może jedna duża liga, bądź też kilka mniejszych lig.
2. W przypadku większej ilości chętnych, Organizatorzy ustalą odgórnie skład osobowy poszczególnych lig, na podstawie dotychczasowych osiągnięć turniejowych poszczególnych uczestników w polskich turniejach rozgrywanych na Three Kingdoms.
3. W Turnieju gracze rozgrywają jeden mecz (2 bitwy) przeciwko pozostałym rywalom w swojej grupie (obowiązuje system ligowy).
4. Mapy wybieramy na przemian. Jako pierwszy mapę wybiera gracz, który zgłosił się wcześniej do turnieju.
5. Raz wybranej mapy nie można w danej bitwie zmienić, chyba że oponent się zgodzi.
6. Obydwaj gracze są zobowiązani do przejawiania inicjatywy ofensywnej (rozumianej również jako ostrzał konnych jednostek miotających).
7. W danej lidze wygrywa gracz z największą ilością punktów. W przypadku identycznej ilości punktów dwóch graczy - decyduje bezpośredni wynik pomiędzy tymi graczami. W przypadku remisu - może być zarządzona przez Organizatorów dogrywka.
8. Za zwycięstwo otrzymuje się 2 pkt, za remis otrzymuje się 1 pkt, za przegraną nie otrzymuje się punktów.

III. TERMINY I DEADLINE'Y

1. Na rozegranie meczów w lidze gracze mają miesiąc czasu.
2. W ligach nie ma ustalonej kolejności bitew - decyduje tutaj zaangażowanie czasowe i dostępność poszczególnych graczy. Im gracz jest aktywniejszy, tym więcej może uzyskać punktów.

pyza
28-08-2019, 06:04
Prosze o rozwazenie zmiany limitu kawalerii na 10 szt. Inaczej smiem twierdzic ze wszyscy beda mieli ten sam jeden build oparty na kuszach. Zwiekszenie limitu kawalerii do 10 szt jest potencjalna kontra na obecnie najpopularniejszy build ze sceny rus.

DonVega
29-08-2019, 07:20
Albo ograniczyć kusze do max 2 :) i tez masz problem z głowy

pyza
29-08-2019, 09:18
z definicji wole nie ograniczać a raczej być otwartym na nowe buildy.

dla mnie istotnym elementem rywalizacja w multi jest etap przedmeczowego wywiadu i układanie strategii pod konkretnego przeciwnia (daje mi to kupe radochy )

jedyne OP jakie jest na chwile obecna to kusze (no i moze LuBu) ja pojechałbym nawet bardziej i nie dawał żadnych ograniczeń
na konne łuki i konnice (niech gracze pokażą swój kunszt kombinowania a buildami, może coś fajnego spłodzimy)

nawet jak wyklaruje sie jakaś meta to można w kolejnym turnieju ją tonować.

DonVega
29-08-2019, 16:39
Oj Pyza Pyza - jak bym Cie nie znał to byłbym się wstanie z tym zgodzić. Wiem jak uwielbiasz koniki i te ograniczenia Cie troszkę uwierają :) - Po pierwsze nasz premierowy turniej - było tam ograniczenie na koniki - nie było. Jakie były buildy w finałowych meczach - masa koni, łuki i kusze 4-5 piechot ( najtańsze bo na droższe brakowało kasy ) - rozumiem że to jest to urozmaicenie :) - szczerze wątpię........Czemu 2 piesze kusze - 2 nie robią takiej różnicy niż 4 i ktoś z ze zwykłymi łukami powalczy już skutecznie. Do tego dochodzą przecież konne kusze. Na to bym ograniczeń nie dawał. Chcesz więcej kawalerii - proszę bardzo - można wyłączyć z limitu generałów. I będziesz miał 8 kawalerii na wszystkie możliwe koniki :). Kolejna sprawa - wiadomo że maksuje sie genków. Nie wymaksujesz - dostajesz w czapę i robi się krótka kołdra z kasą na jednostki - i znowu idziemy po taniości bo lepszych nie weźmiesz - bo nie ma za co. Sięgając pamięcią wstecz najlepsze bitwy np: na Shogunie dwa były na 14000 Koku. Tu akurat z ustawieniami w rosyjskim turnieju się zgadzam - daję większe pole manewru z jednostkami - a nie tylko chłopskie włócznie i coś jeszcze......Możecie się z tym zgodzić bądź nie - staram się do tego podejść obiektywnie - a nie forsować układ zasad który będzie pasował jednym a niekoniecznie drugim.

Presidente
29-08-2019, 17:19
Ja bym w ogóle wywalił chłopskie włócznie (te za 200), nie lubiem tego. Chodzi to to takie denerwuje mie konie. Co to ma być. Trzeba zmodować chyba gierkę i trochę naprawić :) - dać im jakąś krnąbrność, obniżyć przebicie pancerza bo to tałatajstwo za dużo ma tego

pyza
29-08-2019, 18:51
Don, dlatego proponuje pol srodek i limit na 10 sztuk cavy ;)

Pirx
30-08-2019, 18:07
Liga Cesarska zostaje niniejszym otwarta.

Powodzenia!

Presidente
16-09-2019, 07:36
Za zwycięstwo w sumie mogłyby być te 2 punkty jak pokazuje challonge. Tak to jest wtedy ładnie punkcik za wygraną bitwę

Pirx
16-09-2019, 07:58
Słuszna uwaga. Zmienione na 2 pkt.