PDA

Zobacz pełną wersję : Wydarzenia frakcyjne



Rancor
26-08-2019, 22:50
Jest rok 2526
Sytuacja na półwyspie jest ciężka. Królowie Plemion nie żyją. Jarlowie chcą władzy dla siebie. Ty Ansvarr Blady, jesteś jednym z nich, lecz byłeś wyznaczony jako TEN, który ma przejąć władzę w razie śmierci króla. Zaczęła się krwawa gra o władzę, masz 3 jarlów do pokonania. Gdy zostaniesz królem plemienia możesz myśleć o całej Norsce.

Cechy wybrane: Wyrachowany, mściwy, albinos.

Jesteś Ansvarr Blady, byłeś prawą ręką Króla. Teraz jesteś kandydatem na jego miejsce. Jedyną pamiątką z czasów przed nastaniem mgły są toporki, którymi doskonale miotasz.

Cele indywidualne postaci
1. Pokonać w pojedynku 3 lordów
2.

Cele frakcyjne
1. Stać się Wybrańcem jednego z Bogów
2. Zostać władcą wszystkich plemion


Sytuacja ekonomiczna:
Posiadasz jedną prowincje na niewielkim stopniu rozwojowym.
Obóz Bjorlingów posiada bogate lasy tajgi, co możesz wykorzystać. Ale pamiętaj zawsze może się to skończyć.
Obóz Bjorlingów: Obóz Bearsolingów: Siedziba Jarla 2lvl(700g); tartak(150g+ 2t)

Kapitał początkowy 2000g

Wojsko:
Ansvarr Blady
3x Bondsman Warriors
2x Oszczepnicy Bjornlingów
2xMaruderzy Bjornlingów
1x Walkirie Włóczniczki


Cechy przywódcy
Wyrachowany- każde twoje działania są zaplanowane i perfekcjyjne(jak dobrze opiszesz swoje działania masz większe szanse że się powiedzie)

Mściwy- chyba nie musze nic mówić.. jeżeli ktoś zajdzie ci za skórę musi zapłacić

Albinos- problemy z słońcem to jest drobnostka, twoja skóra jest tak blada ze myślą że jesteś wampirem( problemy z nawiązaniem relacji z innymi, za to większe powodzenie jeśli chcesz kogoś nastraszyć)

Rancor
06-09-2019, 00:32
Tura 1

Przybywa do ciebie jeden z Jarłów

"Jestem Wulgrimer JednoOki wyzywam cię na pojedynek wraz moimi grasantami.."


Twoja armie:
Ansvarr[jeśli do tego czasu nie będzie paczki modów gotowej wybierasz wodza grasantów na pieszo z wsztkimi umiejętnościami i przedmiotami]
-2x wybrane przez ciebie jednostki z twojej armii

Wulfgrimera armia:
Wódz grasantów[bez niczego]
-2x grasanci

Mapa: Obóz Vargów
Mody:
- Graelingowie.pack

Ural1
07-09-2019, 14:11
Do gwardii wybieram włóczniczki i maruderów bjornlingów.

Ural1
10-09-2019, 18:48
Odniosłem zwycięstwo w bitwie. Nakazałem zebrać łup i sprzęt po zabitych wojownikach.

Rancor
10-09-2019, 20:21
Tura 2


Łup zebrany. Znalazłeś około 300g
Maruderzy +1belka

Asuryan
15-09-2019, 17:14
Tura 3

W nowej krainie wśród mgły rozniósł się przeraźliwy dziwny dźwięk ni to rogu, ni to oboju - po chwili powtórzony nieco dalej. Z mgły na wojska jarla Ansvarra wyłoniła się szarżująca para mamutów!

Twoja armia - obrona:
Ansvarr z całą swoją armią

Atakujące wojska (Rancor lub Daniel):
-2x feral mammoth

Rancor
22-09-2019, 22:29
Tura 3

Walka zakończona, padły te wielkie bestie..

Usłyszałeś żałosne trąbienie. Okazało się że para która zaatakowała chroniła swego potomka
Młody mamut nie wykazuje żadnych oznak agresji, chyba szuka swoich rodziców.

"Panie co mamy z nim zrobić, tymi mamutami? ?"

//wynik: wygrana
Ansvarr-zdobywa zdolność Awanturnik
ranni: 3x bondsmen warrior( koszt leczenia ich to 300g)
zgineli: 1x maruderzy

Ural1
22-09-2019, 22:32
Jeżeli żyją zniewolić je. Z martwych zebrać futra i mięso.

Rancor
22-09-2019, 22:38
Tura 3

1x młody mamut (pochwycony, zrobisz z nim co chcesz ale musi dorosnąć)

5t mięsa(możesz sprzedać /wyżywić wioske)
3t skór(możesz sprzedać lub do czegoś innego wykorzystać)

Rancor
23-09-2019, 00:49
Podsumowanie tury 3

-20% utrzymania Armii na 1 turę
300g za sprzedaż mięsa

Rancor
07-10-2019, 12:13
Podsumowanie tury 5

"Panie, kupcy przybyli proponują sprzedaż drewna 120g za tonę drewna. Co mam im powiedzieć?"

Rancor
07-10-2019, 21:15
Tura 6

Graelingowie na wyciągnięcie topora, jako najstarszy wróg naszego Plemienia powinien posmakować mocy naszych oszczepów..

Wojsko Eryka
Eryk Krwawy
2x pół-olbrzymy
3x łupieżcy
2x młodziki
1x topornicy
1x Berserkerów

Wojsko Ansvarra:
Ansvarr Blady
3x Bondsman Warriors
2x Oszczepnicy Bjornlingów
1x Maruderzy Bjornlingów
1x Walkirie Włóczniczki
1x bondsman hunter

Rancor
10-10-2019, 23:35
Tura 6


Młody mamut uwolnił się i ruszył w stronę Graelingów.

"Panie ich się więcej, co robimy? Ruszamy za mamumet czy robimy odwrót taktyczny.."

//Jeżeli dojdzie do starcia dziki mamut dołącza do twojej Armi

Rancor
11-10-2019, 17:23
Tura 6

Graelingowie nas pokonali, wycofujemy się do Bjornhold

//porażka
straty: 3x Bondsman Warriors
1x bondsman hunter

Rancor
11-10-2019, 20:45
Tura 6

Dostajesz dostęp do ambasady Graelingów

Rancor
14-10-2019, 22:06
Podsumowanie tury 6

Rekrutacja zakończona

// PLEMIONA Norski nie posiadają dostępu do murów lecz do garnizonu. Określ ile surowca przeznaczyć chcesz, czy więcej tym lepsza obrona

Rancor
16-10-2019, 13:28
Ze względu na brak odpowiedzi w temacie przekazania ilości surowca, wykorzystuje całe drewno i żelazo.

Garnizon
-3x maruderzy
-3x maruderzy z wielką bronią
-2x Oszczepnicy
-1x Doborowi łowcy

Rancor
18-10-2019, 11:06
Tura 7

"Panie nadchodzą grabieżcy.."

Armia Urala
Ansvarr Blady
2x Oszczepnicy Bjornlingów
1x Maruderzy Bjornlingów
1x Walkirie Włóczniczki
2x bondsman hunter

garnizon:
-3x maruderzy
-3x maruderzy z wielką bronią
-2x Oszczepnicy
-1x Doborowi łowcy

Armia Demona
Eryk Krwawy
2x pół-olbrzymy
3x łupieżcy
2x młodziki
1x topornicy
1x Berserkerów

Rancor
18-10-2019, 19:13
Tura 7

Przybywając grasant z tarczą Graelingów i mówi

"Król Eryk Krwawy wyzywa cię na pojedynek, na odpowiedź czekany do jutra. Jeżeli nie będzie odpowiedzi spaliny tą osadę..."

//Proszę o jak najszybszą odpowiedź i utworzenie Ambasady

Ural1
19-10-2019, 18:33
Wydano rozkaz schwytania posłańca wroga i wymarszu wojsk w celu zaatakowania wroga z zaskoczenia.

Rancor
19-10-2019, 20:50
Tura 7

Graelingowie uciekają, pozostawili swoich by zatrzymało to nas. Możemy wyruszyć zanimi lecz bracia z garnizonu zostają by pilnować osady. Jaka decyzja?

Rancor
28-10-2019, 11:34
Podsumowanie tury 7