PDA

Zobacz pełną wersję : Ruch i lokalizacja wojsk



Pruber
23-09-2019, 00:34
Tura 4
Wojsko: (lokalizacja)

1.OBÓZ SKAELINGÓW -
Halldor Bjornsen,(domena Ogień; umiejętności: Podsycenie Ognia; czar: Miecz Rhuin )
2x Wojownicy Fimirów -
1x Wojownicy Fimirów z wielka bronią -
2x Maruderzy Skaelingów -
3x Maruderzy z wielką bronią Skaelingów -

Flota:
1x Snekkar Szamana (9 miejsca, koszt: darmowy okręt flagowy)

Ruch wojsk:
W turze 4 nie wykonuję ruchów wojskiem

Pruber
01-10-2019, 00:14
Tura 5
Wojsko: (lokalizacja)

1.OBÓZ SKAELINGÓW -
Halldor Bjornsen,(domena Ogień; umiejętności: Podsycenie Ognia; czar: Miecz Rhuin )
2x Wojownicy Fimirów -
1x Wojownicy Fimirów z wielka bronią -
2x Maruderzy Skaelingów -
3x Maruderzy z wielką bronią Skaelingów -

Flota:
1x Snekkar Szamana (9 miejsca, koszt: darmowy okręt flagowy) - ten okręt jest w podróży zwiadowczej na zachodnie wybrzeża półwyspu

Ruch wojsk:
Cała armia Skaelingów maszeruje do prowincji nr2 Z zamiarem skolonizowania jej.

Pruber
06-10-2019, 17:59
Tura 6
Wojsko: (lokalizacja)

1.Przedpole -
Halldor Bjornsen,(domena Ogień; umiejętności: Podsycenie Ognia; czar: Miecz Rhuin )
2x Wojownicy Fimirów -
1x Wojownicy Fimirów z wielka bronią -
2x Maruderzy Skaelingów -
3x Maruderzy z wielką bronią Skaelingów -

Flota:
1x Snekkar Szamana (9 miejsca, koszt: darmowy okręt flagowy) - ten okręt jest w podróży zwiadowczej na zachodnie wybrzeża półwyspu

Ruch wojsk:

Pruber
15-10-2019, 03:47
Tura 7
Wojsko: (lokalizacja)

1.Przedpole -
Halldor Bjornsen,(domena Ogień; umiejętności: Podsycenie Ognia; czar: Miecz Rhuin )
Arcyszaman firmirów (domena ognia; szystkie czary i umiejętności)
2x Wojownicy Fimirów -
1x Wojownicy Fimirów z wielka bronią -
2x Maruderzy Skaelingów -
3x Maruderzy z wielką bronią Skaelingów -

Flota:
1x Snekkar Szamana (9 miejsca, koszt: darmowy okręt flagowy) - ten okręt jest w podróży zwiadowczej na zachodnie wybrzeża półwyspu

Rekrutacja:
1. Obóz skaelingów - 2x Wojownicy Firmirów 2 belka (do garnizonu)

Ruch wojsk:
Armia przemieszcza się do prowincji nr 5 aby ja skolonizować o ile nie będzie przeszkód oraz nadać nazwę.