Zobacz pełną wersję : Aktualizajcia
The Undertaker
19-12-2019, 02:04
///
Żółwik_PL
22-12-2019, 01:18
Tura 1
Tura 1
Skarbiec na początku tury: 3500 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
Przychód: Prowincja -las Durthu- : 3150g,
las Durthu poziom 3 = ( 2500 g )
chata elfów poziom 2 = ( 500 g )
mała chata rybacka poziom 1 = ( 150g )
Dochód:3150g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Armia : garnizon: Driady x3, Wieczna Straż z Tarczami x2, drzewne bractwo x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Wojsko:
Durthu - x1 ent ,
Driady x 3 (dwie belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami x 1 (dwie belki),
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (dwie belki)
Utrzymanie armii: 700g + 100g (garnizon) = 800g.
Rekrutacja:
brak
Koszt rekrutacji:brak
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 3500 złotych monet
Budowa: - 850g
Rekrutacja: 0
Utrzymanie armii: -800g
Zwiad: -50g + 150g na mapę = 200g
Posłańcy do 2 prowincji leśnych elfów: 2 x 50g = 100g
Skarbiec na końcu tury: 550g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
Durthu - prastary ent, obrońca lasu, postanowił chronić magiczny las przed plugastwem i jego wrogami. Poprzysiągł na konary Dębu Wieków, że zniszczy każdą istotę która skrzywdzi drzewa w tym świętym miejscu. Durthu postanowił zjednoczyć pod jednym sztandarem wszystkie leśne elfy, driady, drzewce i inne stworzenia żyjące w harmonii, w cieniu magicznego lasu. Postanowił pokojowo zjednoczyć plemiona leśne, a jeżeli któryś z przywódców na to nie przysta, znaczyć to będzie, że nie kocha lasu, a jego serce zatruło spaczenie czy wiatry czarnej magii. A wtedy biada temu, kto lasu nie kocha! Ent rozgniecie go jak plugawe orki, skaveny czy inne marne istoty.
Żółwik_PL
30-12-2019, 01:01
Tura 2
Skarbiec na początku tury: 4050 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
Przychód: Prowincja -las Durthu- : 3500g,
las Durthu poziom 3 = ( 2500 g )
chata elfów poziom 3 = ( 650 g )
mała chata rybacka poziom 2 = ( 250g )
chata myśliwych poziom 1 = ( 100g )
Koszary poziom 3
Dochód:3500g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Armia : garnizon: Driady x3, Wieczna Straż z Tarczami x2, drzewne bractwo x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Wojsko:
Durthu - x1 ent ,
Driady x 3 (dwie belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami x 1 (dwie belki),
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (dwie belki)
Utrzymanie armii: 700g + 100g (garnizon) = 800g.
Rekrutacja:
brak
Koszt rekrutacji:brak
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 4050 złotych monet
Budowa: -1350g
Rekrutacja: 0
Utrzymanie armii: -800g
Zwiad:
Inicjacja: -1000g
Skarbiec na końcu tury:
900g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa: rozbudujmy chaty myśliwych do lvl 2 ( przeznaczamy 150g), chatę rybacka do lvl 3 (przeznaczamy 200g) oraz poziom prowincji do lvl 4 (przeznaczamy 1000g) - razem 1350g.
Inicjacja - przyłączenie prowincji: 1000g.
Wojska w turze zostaja na miejscu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
Przywódcy prowincji z północnej "Halls" oraz ze wschodniej "Temples" zdecydowali przyłączyć się do Leśnego Królestwa pod wodzą Enta Dutrhu. Prastary las jest zagrożony więc elfy muszą się zjednoczyć przed nadchodzącym złem.
A zatem przygotujmy się do uroczystej inicjacji i ceremonii przekazania mi władzy - oznajmił Ent.
Ent miał nadzieję, że przywódcy prowincji wstąpią do jego armii.
The Undertaker
31-12-2019, 00:38
tura 3
nowe miasta
duża osada 500 g
duża osada 500 g
nowe armie
1 pani lasu bez niczego
3 Wieczna Straż z Tarczami
druga armia
pan lasu bez niczego
Gwardia Polany ogniste strzały x 2
Żółwik_PL
05-01-2020, 16:15
Tura 3
Skarbiec na początku tury: 6350 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 4450g,
las Durthu (stolica)- 4 lvl = ( 3000 g )
chata elfów- 3 lvl = ( 650 g )
mała chata rybacka- 3 lvl = ( 500g )
chata myśliwych- 2 lvl = ( 300g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 1 lvl = 500g
3) Temples - 1 lvl = 500g
Dochód: 5450g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3, Wieczna Straż z Tarczami x2, drzewne bractwo x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady x 3 (dwie belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami x 1 (dwie belki),
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (dwie belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami x 3
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały x 2
Utrzymanie armii: 1300g + 100g (garnizon) = 1400g.
Rekrutacja:
brak
Koszt rekrutacji:brak
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 6350 złotych monet
Budowa: - 700g.
Rekrutacja: 0
Utrzymanie armii: -1400g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy: -100g
Religia: -1600g
Skarbiec na końcu tury:
2250g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa: prowincję 2: chata elfów lvl 1 (150g), chata myśliwych lvl 1 (100g), chata rybacka lvl 1 (100g) oraz prowincję 3: chata elfów lvl 1 (150g), chata myśliwych lvl 1 (100g), chata rybacka lvl 1 (100g). W sumie- 700g..
Wysyłam posłańców do prowincji na południe i środek mapy w celu nawiązania kontaktu - zamiar, to sojusz leśnych elfów - 100g.
Podnosimy lvl dębu do 4 - 1600g.
Armie pozostają na miejscu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
Durthu zachęcony przyłączeniem prowincji, postanowił wysłać posłańców do serca leśnej kniei oraz na południowy kraniec wielkiego lasu.
Hmmmm.... - mruknął ent.
Podobno w samym środku magicznego lasu są najczystsze wiatry magii w tym świecie? - Podrapał się po żołędziach Ent ;)
Durthu miał nadzieję, że plemiona z południa i środka kniei przyłączą się do wielkiej sprawy równie chętnie jak poprzednie. Szczególnie ciekawił go "środek" - miał nadzieję, że faktycznie władają oni wiatrami magii i właśnie ta magia wzmocni "wielką leśną sprawę".
The Undertaker
08-01-2020, 22:06
tura 4
Nowe budynki
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
Żółwik_PL
12-01-2020, 21:49
Tura 4
Skarbiec na początku tury: 8350 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 4450g,
las Durthu (stolica)- 4 lvl = ( 3000 g )
chata elfów- 3 lvl = ( 650 g )
mała chata rybacka- 3 lvl = ( 500g )
chata myśliwych- 2 lvl = ( 300g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
Dochód (razem): 6100g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3, Wieczna Straż z Tarczami x2, drzewne bractwo x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (4 belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce x 1 (4belki)
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (4belki)
Wieczna Straż z Tarczami x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1650g + 100g (garnizon) = 1750g.
Rekrutacja:
- Wieczna straż z tarczami x 2 ( do armii 1 i 3 po 1) - 1100g
- Gwardia Polany Trujące Szpikulce x 1 (armia nr 2) - 600g
Koszt rekrutacji:1700g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 8350 złotych monet
Budowa: -800g
Rekrutacja: -1700g
Utrzymanie armii: -1750g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji: -800g.
Skarbiec na końcu tury:
3300g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa: rozbudowa w prowincji las Durthu:
- chata elfów lvl 4 (350g),
- mała chata rybacka- 4 lvl (300g),
-chata myśliwych- 3 lvl (250g)
Armia z Entem idzie na zachód, wkracza na pustkowia Bretonii ( zajęcie prowincji -800g)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
"Dać sygnał do wymarszu!"
- rozkazał Ent.
"Ruszamy tam skąd wrócili zwiadowcy, na zachód! Podobno są to pustkowia nie zamieszkałe. Jak donoszą zwiadowcy, to cmentarzysko wyciętych drzew!"
- Ryknął Ent i uderzył konarem w ziemię, aż ptactwo wzbiło się w powietrze.
"Musimy zając tą ziemię i sprawić by las powrócił na te pustkowia."
The Undertaker
14-01-2020, 09:38
Tura 5
nowe jednostki
- Wieczna straż z tarczami x 2 ( do armii 1 i 3 po 1)
- Gwardia Polany Trujące Szpikulce x 1 (armia nr 2)
nowe budynki
Rozbudowa: rozbudowa w prowincji las Durthu:
- chata elfów lvl 4 = 1000 g
- mała chata rybacka- 4 lvl 700 g
-chata myśliwych- 3 lvl 400 g
bitwa z elfami o miasto proszę rozegrać z mg .
Żółwik_PL
22-01-2020, 18:29
Tura 5
Skarbiec na początku tury: 10550 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 4450g,
las Durthu (stolica)- 4 lvl = ( 3000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja w Bretonii - 1 lvl = 500g
Dochód (razem): 7250g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3, Wieczna Straż z Tarczami x2, drzewne bractwo x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (4 belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce x 1 (4belki)
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (4belki)
Wieczna Straż z Tarczami x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1650g + 100g (garnizon) = 1750g.
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 10550 złotych monet
Budowa:
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: -1750g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
8800g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa:
Ruch wojsk:
Armia Enta wraca do lasu Durthu.
Armia 2 "Halls" - zostaje w prowincji Halls,
Armia 3 "Temples" - zostaje w prowincji Temples.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
Durthu razem z armią postanowił wrócić do leśnej kniei. Spaczenie z północy go zatrwożyło.
Czy ten drzewiec który nas zaatakował uległ temu spaczeniu? - pomyślał Ent.
Ent postanowił zebrać większe siły z którymi ruszy najpewniej na południe, ale czas pokaże czy zagrożenie faktycznie z południa idzie, czy to tylko pozory?
The Undertaker
26-01-2020, 11:47
tura 6
Panie strata kontaktu z miastem koło bretoni
Żółwik_PL
29-01-2020, 00:00
Tura 6
Skarbiec na początku tury: 15550 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 5100g,
las Durthu (stolica)- 4 lvl = ( 3000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
Dochód (razem): 6750g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3, Wieczna Straż z Tarczami x2, drzewne bractwo x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (4 belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce x 1 (4belki)
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały x 2 (4belki)
Wieczna Straż z Tarczami x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1650g + 100g (garnizon) = 1750g.
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 15550 złotych monet
Budowa:
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: -1750g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
13800g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa:
Ruch wojsk:
Armia Enta -zostaje w Lasie Durthu.
Armia 2 "Halls" - zostaje w prowincji Halls,
Armia 3 "Temples" - zostaje w prowincji Temples.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
Armia dotarła do Lasu Durthu. Wojska odpoczywały.
Wtem pozorną ciszę przerwało wołanie strażnika.
-"Goniec! Goniec!"
Leśną drogą z od strony zachodniej granicy pędził goniec. Gnał on na rosłym jeleniu.
-"Panie! Panie!
Krzyknął goniec i nisko pokłonił się przed Entem. Jeleń jego ciężko dyszał, a wokół pyska pieniła się ślina. Zarówno jeździec jak i zwierze, ledwo trzymali się na nogach.
-"Panie coś dziwnego stało się w Lesie Pni! Nie mamy żadnego kontaktu z osadą!"
Wybełkotał elf.
Durthu spochmurniał, a liście jego pociemniały.
"Dziwna sprawa? Może ma to coś wspólnego ze śladami spaczenia na południu?" - westchnął Ent.
"Z pewnością trzeba wysłać na te tereny zwiadowców, musimy wiedzieć co się stało."
cdn
The Undertaker
31-01-2020, 01:05
tura 7
start
Żółwik_PL
03-02-2020, 18:42
Tura 7 ( w edycji )
Skarbiec na początku tury: 20550 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 5100g,
las Durthu (stolica)- 4 lvl = ( 3000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 1 lvl = 500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
Dochód (razem): 6750g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3(T1), Wieczna Straż z Tarczami(T1) x2, drzewne bractwo (T3)x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady (T1)x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 2 (4 belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce (T2)x 1 (4belki)
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 2 (4belki)
Wieczna Straż z Tarczami (T1) x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1650g + 100g (garnizon) = 1750g.
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 20550 złotych monet
Budowa: 5000g (podniesienie poziomu prowincji do lvl 5), 2000g ( dwie prowincje do lvl 2) - razem - 7000g
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: -1750g
Zwiad: - 500g, + 150g = -650g
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia: -2000g (poziom 5)
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
9150g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa: Rozbudowa stolicy do lvl 5 oraz Halls (nr 2) i Temples (nr 3) do lvl 2.
Ruch wojsk:
Armia 1 (Enta) - wyrusza do prowincji lesnej nr 5 ( cel to podporządkowanie tej prowincji pokojowo - jak się nie da to siłą)
Armia 2 "Halls" - wyrusza do prowincji lesnej nr 4 ( cel to podporządkowanie tej prowincji pokojowo - jak się nie da to siłą)
Armia 3 "Temples" - wyrusza do prowincji lesnej nr 4 ( cel to podporządkowanie tej prowincji pokojowo - jak się nie da to siłą)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fabuła
Za sprawą pielęgnacji elfickich druidów, Dąb Wieków zyskał na sile i znacznie się rozrósł, stając się jeszcze bardziej potężny. A może były to dobre wiatry magii? Tego leśne elfy nie wiedziały.
Pozytywna moc wydobywająca się z konarów dębu czyniła leśne stworzenia silniejszymi - w tym samego Durthu.
Potężny Ent wraz ze swoją armią opuścił stolicę i ruszył w głąb kniei z zamiarem objęcia władzy nad kolejnymi terenami wielkiego lasu, a tym samym chcąc chronić las przed wrogami. Ent miał nadzieje, że nie będzie musiał siłą zdobywać władzy, lecz zmiecie każdego kto stanie mu na drodze. Pozostałe wojska również ruszyły z misją w imieniu enta.
The Undertaker
04-02-2020, 18:19
tura 8
gotowa
Żółwik_PL
09-02-2020, 12:07
Tura 8
Skarbiec na początku tury: 19400 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 6600g,
las Durthu (stolica)- 5 lvl = ( 4500 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 2 lvl = 1500g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 2 lvl = 1500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
Dochód (razem): 10250g
Wydatki: 8750g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3(T1), Wieczna Straż z Tarczami(T1) x2, drzewne bractwo (T3)x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady (T1)x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 2 (4 belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce (T2)x 1 (4belki)
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 2 (4belki)
Wieczna Straż z Tarczami (T1) x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1650g + 100g (garnizon) = 1750g.
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 20550 złotych monet
Budowa: 5000g (podniesienie poziomu prowincji do lvl 6), 2000g ( dwie prowincje do lvl 3) - razem - 7000g
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: -1750g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
10650g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa: Rozbudowa stolicy do lvl 6 oraz Halls (nr 2) i Temples (nr 3) do lvl 3.
Ruch wojsk: brak
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Undertaker
10-02-2020, 21:09
tura 9
nowe budynki
stolicy lvl 6 =5000g
Halls lvl 3 = 2000 g
Temples lvl 3 2500 g
The Undertaker
17-02-2020, 22:05
tura 10
Po bitwie straty
armia enta
x1 łuczników
armia 2
mag x2 łuczników
x1 wieczna straż z tarczami
nowe miasta
= 1000 g razy 2
poziom miast 2
Żółwik_PL
18-02-2020, 22:05
Tura 9
Skarbiec na początku tury: 22900 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 7100g,
las Durthu (stolica)- 6 lvl = ( 5000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 3 lvl = 2000g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 3 lvl = 2500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
Dochód (razem): 12250g
Wydatki: 1750g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3(T1), Wieczna Straż z Tarczami(T1) x2, drzewne bractwo (T3)x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (w stolicy):
Durthu - x1 ent ,
Driady (T1)x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 2 (4 belki).
Armia 2 (w Halls):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce (T2)x 1 (4belki)
Armia 3 ( w Temples):
Pani lasu bez niczego x 1
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 2 (4belki)
Wieczna Straż z Tarczami (T1) x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1650g + 100g (garnizon) = 1750g.
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 22900 złotych monet
Budowa:
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: -1750g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
21150g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa:
Ruch wojsk: brak
Żółwik_PL
18-02-2020, 22:08
Tura 10
Skarbiec na początku tury: 35400 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 7100g,
las Durthu (stolica)- 6 lvl = ( 5000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 3 lvl = 2000g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 3 lvl = 2500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
5) Nowa prowincja lvl 2 = 1000g,
6) Nowa prowincja lvl 2 = 1000g.
Dochód (razem): 14250g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3(T1), Wieczna Straż z Tarczami(T1) x2, drzewne bractwo (T3)x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (jest w prowincji na 5):
Durthu - x1 ent ,
Driady (T1)x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 1 (4 belki).
Armia 2 (jest w prowincji nr 4):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce (T2)x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1100g + 100g (garnizon) = 1200g
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 35400 złotych monet
Budowa:
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: 1200g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
34200g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa:
Ruch wojsk: brak
The Undertaker
28-02-2020, 17:56
tura 11 start
Żółwik_PL
03-03-2020, 22:55
Tura 11
Skarbiec na początku tury: 48450 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 7100g,
las Durthu (stolica)- 6 lvl = ( 5000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 3 lvl
2) Halls - 3 lvl = 2000g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
3) Temples - 3 lvl = 2500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
5) Nowa prowincja lvl 2 = 1000g,
6) Nowa prowincja lvl 2 = 1000g.
Dochód (razem): 14250g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3(T1), Wieczna Straż z Tarczami(T1) x2, drzewne bractwo (T3)x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (jest w prowincji na 5):
Durthu - x1 ent ,
Driady (T1)x 3 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 2 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 1 (4 belki).
Armia 2 (jest w prowincji nr 4):
Pani lasu bez niczego x 1
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 3 (4belki)
Gwardia Polany Trujące Szpikulce (T2)x 1 (4belki)
Utrzymanie armii: 1100g + 100g (garnizon) = 1200g
Rekrutacja:
Koszt rekrutacji:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 48450 złotych monet
Budowa:
Rekrutacja:
Utrzymanie armii: -1200g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
47250g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa:
Ruch wojsk: brak
Żółwik_PL
07-03-2020, 10:16
Tura 12 (w edycji)
Skarbiec na początku tury: 62700 złotych monet
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gospodarka
1) Przychód: Prowincja -las Durthu- : 7100g,
las Durthu (stolica)- 6 lvl = ( 5000 g )
chata elfów- 4 lvl = ( 1000 g )
mała chata rybacka- 4 lvl = ( 700g )
chata myśliwych- 3 lvl = ( 400g )
Koszary - 4 lvl
2) Halls - 3 lvl = 2000g
chata elfów lvl 1 = 200 G
chata myśliwych lvl 1 = 100 g
Koszary lvl 1
3) Temples - 3 lvl = 2500g
chata elfów lvl 1 = 50 g
chata myśliwych lvl 1 = 200 g
chata rybacka lvl 1 = 100 g
Koszary lvl 1
4) Prowincja "Las Pni" (w Bretonii) - 1 lvl = 0g/bez kontaktu
5) Nowa prowincja lvl 2 = 1000g,
Koszary lvl 1
6) Nowa prowincja lvl 2 = 1000g.
Koszary lvl 1
Dochód (razem): 14250g
Wydatki:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wojskowość
Wojsko : garnizon w stolicy: Driady x3(T1), Wieczna Straż z Tarczami(T1) x2, drzewne bractwo (T3)x 1 ( utrzymanie 5 x free, 1 jednostka T1 - 100g)
Armia 1 (jest w prowincji na 1):
Durthu - x1 ent ,
Pani lasu bez niczego x 1
Driady (T1)x 5 (4 belki) ,
Wieczna Straż z Tarczami (T1)x 7 (4 belki),
Gwardia Polany ogniste strzały (T2)x 1 (4 belki).
Gwardia Polany Trujące Szpikulce (T2)x 1 (4belki)
Tancerze wojny(T1) x 4 (4belki)
Wielki orzeł(T4) x 1 (4belki)
Siostry ciernia(T4) x 1 (4belki)
Jastrzębi Jeźdźcy(T4) x 1 (4belki)
Dzicy jeźdźcy z tarczami(T4) x 2 (4belki)
Utrzymanie armii: 3400g + 100g (garnizon) = 3500g
Rekrutacja:prowincja 2 > Tancerze wojny i Wieczna straż z tarczami - 200g, prowincja 3 > Tancerze wojny i Wieczna straż z tarczami - 200g, prowincja 4 > Tancerze wojny i Driady - 200g, prowincja 5 > Tancerze wojny i Driady - 200g,
prowincja 1 > Wielki orzeł, Siostry ciernia, Dzicy jeźdźcy z tarczami x 2, Jastrzębi Jeźdźcy - 1500g / = razem za wszystkie jednostki = 2300g
Koszt rekrutacji:2300g
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flota:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podsumowanie
Skarbiec na początku tury: 48450 złotych monet
Budowa: koszary w prowincjach 2,3,4,5 poziom 1 = 1200g
Rozbudowa: koszary do lvl 4 w prowincji nr 1 = 1200g
Rekrutacja: -2300g
Utrzymanie armii: -3500g
Zwiad:
Inicjacja: -
Posłańcy:
Religia:
zajęcie prowincji:
Skarbiec na końcu tury:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozbudowa:
Ruch wojsk: Armia 2 (obecna w prowincji nr 4) zabiera zwerbowane jednostki i idzie do prowincji nr 1 przez prowincję nr 2 zabierając pod drogą zwerbowane jednostki.
Armia 1 (obecna w prowincji nr 5) zabiera zwerbowane jednostki i poprzez prowincję nr 3 maszeruje do prowincji nr 1, zabierając pod droga zwerbowane jednostki.
W las Durthu (prowincja nr 1) wojska łączą się w 1 armię.
The Undertaker
10-03-2020, 01:42
panie w naszą stronę idą hordy bestmenów musimy ich zabić albo zniszczą las
wsparcie z całego lasu
3 enty 5 oddziałów łuczników tych za najwięcej golda
3 oddziały drzewnego bractwa
2 oddziały tancerek wojny
1 oddział tancerek wojny z włóczniami
3 oddziały wiecznej straży
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©