PDA

Zobacz pełną wersję : Aktualki



Hadvar
07-02-2020, 17:52
Aktualka:
Nr. tury: 1.

Skarbiec na początku tury: 2000 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl1): 350 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (lvl1): 350 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (1lvl): 350 złotych monet,

Suma dochodu: +1050 złotych monet

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń,
Szczegóły odnośnie wypraw handlowych w wydarzeniu niebawem.

Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 1438 (w tej turze 0) złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowia Śmierci'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa budynku rekrutacyjnego pierwszego poziomu w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 300 złotych monet,
-Poszukiwania i wydobycie (jeśli zostanie znaleziona) kości słoniowej: 650 złotych monet.


Suma: -3050 złotych monet


Skarbiec na końcu tury: 0 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...

Armie:

Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do Bhagar, w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.


Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad w celu zbadania regionu.

Skończona

Hadvar
13-02-2020, 22:58
Aktualka:
Nr. tury: 2.

Skarbiec na początku tury: 300 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl1): 700 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (lvl1): 700 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (1lvl): 700 złotych monet,

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,


Suma dochodu: +2400 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Kolonizacja regionu ,,Bel-Aliad'': 800 złotych monet.



Suma: -2475 złotych monet


Skarbiec na końcu tury: 225 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...

Armie:

Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.


Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków w celu zbadania regionu.

Skończona.

Hadvar
19-02-2020, 18:22
Aktualka:
Nr. tury: 3.

Skarbiec na początku tury: 225 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl2): 700 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl1): 350 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl2): 700 złotych monet (w następnej turze prowincja zostanie utracona),

- Bel-Aliad (lvl1): 350 złotych monet,

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni. - 100 złotych monet (od następnej tury).


Suma dochodu: +3500 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Malaluków'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bel-Aliad'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa dróg z ,,Ziemi Rozpaczy'' do ,,Pustkowi Śmierci'': 500 złotych monet,



Suma: -3575 złotych monet


Skarbiec na końcu tury: 150 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...

Armie:

Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.


Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Ziemi Malaluków do Bel-Aliad, by z tamtego miejsca jak najszybciej dostać się do Pustkowi Śmierci.

Skończona.

Hadvar
29-02-2020, 22:38
Aktualka:
Nr. tury: 4.

Skarbiec na początku tury: 150 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl2): 700 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl1): 700 złotych monet,

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni. - 100 złotych monet.


Suma dochodu: +4000 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Malaluków'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bel-Aliad'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Rozpoczęcie budowy portu w ,,Ziemiach Malaluków'': 500 złotych monet,
-Kolonizacja regionu ,,Pustkowia Śmierci'': 400 złotych monet,
-Budowa koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 300 złotych monet.



Suma: -3975 złotych monet


Skarbiec na końcu tury: 175 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy.

Armie:

Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Bel-Aliad do Pustkowi Śmierci by sprowadzić gniew Asaph na wrogów Imperium Nehekhary.

Skończona.

Hadvar
04-03-2020, 20:18
Aktualka:
Nr. tury: 5.

Skarbiec na początku tury: 175 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl3), Mały Port: 1300 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3): 1100 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet (nieaktywny, aktywowany zostanie po wybudowaniu łodzi handlowej).


Suma dochodu: +5350 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowia Śmierci'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa murów obronnych w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Budowa koszar w ,,Ziemiach Malaluków'': 300 złotych monet,
-Budowa koszar w ,,Pustkowiach Śmierci'': 300 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na drugi poziom: 600 złotych monet.



Suma: -5475 złotych monet


Skarbiec na końcu tury: 50 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- Wszyscy niewolnicy (4 grupy) znajdują się w Ziemiach Rozpaczy.

Armie:

Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Pustkowi Śmierci do Bhagar.

Skończona.

Hadvar
11-03-2020, 17:56
Aktualka:
Nr. tury: 6.

Skarbiec na początku tury: 50 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl3), Koszary (lvl2): 1100 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl3), Mały Port, Koszary (lvl1): 1300 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl2), Koszary (lvl1): 700 złotych monet.

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet (nieaktywny, aktywowany zostanie po wybudowaniu łodzi handlowej).


Suma dochodu: +5975 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowi Śmierci'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na czwarty poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Budowa murów obronnych w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 0 złotych monet (tura 2/2),
-Ulepszenie koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na trzeci poziom: 900 złotych monet,
-Kolonizacja Bhagar: 800 złotych monet,
-Budowa dróg:
- z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków: 500 złotych monet,
- z Ziemi Rozpaczy do Bhagar: 500 złotych monet,
-Badania kompleksu pod Bel-Aliad: 150 złotych monet.



Suma: -6025 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 0 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- Wszyscy niewolnicy (4 grupy) znajdują się w Ziemiach Rozpaczy. W tej turze zostają wykorzystani do rozbudowy ,,Pustkowi Śmierci''.

Armie:

Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Bhagar do Ka-Sabar.

Skończona.

Hadvar
18-03-2020, 17:06
Aktualka:
Nr. tury: 7.

Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl3), Mury Obronne: 1500 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl3), Mały Port, Koszary (lvl1): 1300 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.

- Bhagar (lvl1): 350 złotych monet,

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet (nieaktywny, aktywowany zostanie po wybudowaniu łodzi handlowej).


Suma dochodu: +7125 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bhagar'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na czwarty poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Malaluków'' na czwarty poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Budowa Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I w Ziemiach Malaluków: 600 złotych monet,
-Naprawa 1x Szkieletów-Wojowników: 100 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na IV poziom: 1200 złotych monet,
-Kolonizacja Ka-Sabar (tańsza o 50% w związku z wydarzeniem): 400 złotych monet,
-Budowa dróg z Bhagar do Ka-Sabar: 500 złotych monet.

Suma: -7075 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 50 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- 8 Grup niewolników za bitwę w Ka-Sabar (wszyscy zostają użyci w tej turze).
Armie:

Armia Semira (1 belka na wszystkich jednostkach):

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (1 oddział uszkodzony),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnością ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'',

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Ka-Sabar do Pustynnych Wrót.

Skończona.

Hadvar
28-03-2020, 16:41
Aktualka:
Nr. tury: 8.

Skarbiec na początku tury: 50 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl4): 1500 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl4), Mury Obronne: 1500 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl4), Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.

- Bhagar (lvl2): 700 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet.

- Datek od Ekspedycji handlowej: 500 złotych monet.


Suma dochodu: +9225 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bhagar'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Kupno 10 grup niewolników: 1000 złotych monet,
-Ulepszenie budynku rekrutacyjnego w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na 5 poziom: 1500 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Straż Grobowców z halabardami w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 850 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Rydwan Szkieletów w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 800 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w ,,Bagnach Terroru'': 3000 złotych monet (tura 1/2).


Suma: -8760 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 515 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- Chwilowo brak niewolników (pojawią się w następnej turze).

Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Armia Semira (1 belka na wszystkich jednostkach):

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,


Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnością ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'',

- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Pustynnych Wrót do Ruin Sudenburga by wesprzeć w boju siły Barak Vurr.

Skończona.

Hadvar
02-04-2020, 21:47
Aktualka:
Nr. tury: 9.

Skarbiec na początku tury: 515 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl4): 1500 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 1500 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl4), Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.

- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet.


Suma dochodu: +9125 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu w Ziemiach Rozpaczy: 165 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Bagnach Terroru: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Ziemiach Malaluków: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Ulepszenie regionu Ziemie Rozpaczy na tier piąty: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Ulepszenie regionu Bagna Terroru na tier piąty: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Ulepszenie regionu Ka-Sabar na tier drugi: 700 złotych monet,
-Kolonizacja Pustynnych Wrót: 800 złotych monet,
-Leczenie Semira i Tuttenheina: 300 złotych monet,
-Kupno 7 liści Drzewa Jaskiniowego od Piaskowych Bestii: 140 złotych monet.


Suma: -9615 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 25 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- 10 grup znajduje się w stolicy (8 z nich zostaje wykorzystane w tej turze).

Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),

Drugi Legion:

-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-1x Straż Grobowców z halabardami,
-1x Rydwan szkieletów.



Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Ruin Sudenburga do Kamiennej Drogi by zbadać region.

Skończona.

Hadvar
08-04-2020, 10:49
Aktualka:
Nr. tury: 10.

Skarbiec na początku tury: 25 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl4), Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.

- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl2): 700 złotych monet,

- Pustynne Wrota (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,
- Przemyt szkła - 100 złotych monet (od następnej tury).


Suma dochodu: +10825 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu w Ziemiach Rozpaczy: 165 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Ziemiach Malaluków: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Bel-Aliad: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Kupno 10 grup niewolników z El-Kalabad: 1000 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Ka-Sabar na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Pustynne Wrota ma drugi poziom: 700 złotych monet,
-Rerutacja 2x Straży Grobowców z halabardami w stolicy: 1700 złotych monet,
-Budowa dróg z Bhagar do Pustynnych Wrót: 500 złotych monet,
-Budowa dróg z Pustkowi Śmierci do Bhagar: 500 złotych monet,
-Kolonizacja Ruin Sudenburga: 800 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w Pustkowiach Śmierci na 2 poziom: 600 złotych monet,


Suma: -10575 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 275 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- 2 grupy niewolnicze znajdujące się w stolicy.

Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),

Drugi Legion:

-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-1x Straż Grobowców z halabardami,
-1x Rydwan szkieletów.



Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Ruin Sudenburga do Kamiennej Drogi by zbadać region.

Skończona.

Hadvar
17-04-2020, 09:35
Aktualka:
Nr. tury: 11.

Skarbiec na początku tury: 275 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl4), Mury Obronne, Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl2): 1100 złotych monet.

- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Pustynne Wrota (lvl2): 700 złotych monet,

- Ruiny Sudenburga (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

(Bonusy z handlu zmniejszone o 50% na czas nieokreślony).
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,
- Przemyt szkła - 100 złotych monet.


Suma dochodu: +11775 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu w Ziemiach Rozpaczy: 335 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Bel-Aliad: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Pustkowiach Śmierci: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Ulepszenie regionu Ziemia Malaluków na 5 poziom: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
-Ulepszenie regionu Pustkowia Śmierci na 4 poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
-Ulepszenie koszar w Pustkowiach Śmierci na 3 poziom: 900 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Straży Grobowców z halabardami oraz 1x Ushabti w Ziemiach Rozpaczy: 1750 złotych monet,
-Powołanie lorda Anemukhetpa: 800 złotych monet (kwota zatwierdzona przez MG Rancora),
-Kolonizacja regionu Kamienna Droga: 800 złotych monet.

Suma: -11 595 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 455 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- 14 grup niewolniczych znajdujące się w stolicy (8 zostanie wykorzystane w tej turze).

Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),

Drugi Legion - Armia Anemukhetpa

-1x Książę Anemukhetp,
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-3x Straż Grobowców z halabardami,
-1x Rydwan szkieletów.



Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Książę Anemukhetp (Król Grobowca).

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar, z Pustkowi Śmierci do Bhagar, z Bhagar do Pustynnych Wrót, z Kamiennej Drogi do Bhagar, z Kamiennej Drogi do Ruin Sudenburga.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Kamiennej Drogi do Otchłani by zbadać region.

Cała armia Anemukhetpa wyrusza z odsieczą do Bel-Aliad.

Skończona.

Hadvar
27-04-2020, 19:04
Aktualka:
Nr. tury: 12.

Skarbiec na początku tury: 455 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl5), Mury Obronne, Mały Port, Koszary (lvl1): 2000 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), Mury Obronne, bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl4), Koszary (lvl3): 1500 złotych monet,

- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Pustynne Wrota (lvl2): 700 złotych monet,

- Ruiny Sudenburga (lvl1): 350 złotych monet,

- Kamienna Droga (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

(Bonusy z handlu zmniejszone o 50% na czas nieokreślony)(wszystkie umowy handlowe zawieszone).
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet,
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,
- Przemyt szkła - 100 złotych monet.


Suma dochodu: +12575 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu: 510 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Pustkowiach Śmierci: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Bhagar: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Ulepszenie regionu Pustkowia Śmierci na piąty poziom: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
-Ulepszenie regionu Pustynne Wrota na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Ruiny Sudenburga na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Kamienna Droga na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Kupno 10 grup niewolniczych z El-Kalabad: 1000 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Khemryjski Sfinx Bojowy w Ziemiach Rozpaczy: 1800 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Straży Grobowej z Halabardami w Pustkowiach Śmierci: 850 złotych monet,
-Kolonizacja regionu Otchłań: 800 złotych monet.



Suma: -12970 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 60 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- 6 grup niewolniczych znajdujące się w stolicy (4 z nich zostaną wykorzystane w tej turze),


Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),

Drugi Legion - Armia Anemukhetpa - Bel Aliad

-1x Książę Anemukhetp,
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-3x Straż Grobowców z halabardami,
-1x Rydwan szkieletów.

Druga część Drugiego Legionu - Zmierza do Bel-Aliad

-1x Grobowa Straż z halabardami,
-1x Ushabti.

Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Książę Anemukhetp jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu identyfikacji dziwnych istot grasujących wśród skał.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar, z Pustkowi Śmierci do Bhagar, z Bhagar do Pustynnych Wrót, z Kamiennej Drogi do Bhagar, z Kamiennej Drogi do Ruin Sudenburga.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Otchłani do Bel-Aliad by by wraz z armią z Bel-Aliad zaatakować siły oblegających.

Druga część Drugiego Legionu - Zmierza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad.

Skończona.

Hadvar
05-05-2020, 23:03
Aktualka:
Nr. tury: 13.

Skarbiec na początku tury: 60 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl5), Mury Obronne, Mały Port, Koszary (lvl1): 2000 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl3), Mury Obronne, bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl5), Koszary (lvl3), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl3): 1100 złotych monet,

- Pustynne Wrota (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ruiny Sudenburga (lvl2): 700 złotych monet,

- Kamienna Droga (lvl2): 700 złotych monet,

- Otchłań (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

(Bonusy z handlu zmniejszone o 50% na czas nieokreślony)(wszystkie umowy handlowe zawieszone).
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet,
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,
- Przemyt szkła - 100 złotych monet.


Suma dochodu: +14525 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu: 775 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Bhagar: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Ka-Sabar: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Uzupełnienie oddziałów po bitwie: 450 złotych monet,
-Sejf w Ziemiach Rozpaczy, o cechach wypisanych w poście nr. 59 w wydarzeniach: 3000 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Bel-Aliad na poziom 4: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
-Ulepszenie regionu Bhagar na poziom 4: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
-Ulepszenie regionu Ka-Sabar na poziom 4: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
-Rekrutacja 1x Ushabti z wielkimi łukami w Ziemiach Rozpaczy: 1100 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Ushabti w Pustkowiach Śmierci: 900 złotych monet.




Suma: -14 235 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 350 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- 12 grup niewolniczych znajdujące się w stolicy (wszystkie zostają wykorzystane w tej turze),


Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 3lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom VI),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 2lvl, 2x 4lvl),

Drugi Legion - Armia Anemukhetpa - Bel Aliad

-1x Książę Anemukhetp,
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-4x Straż Grobowców z halabardami (3x 1lvl),
-1x Rydwan szkieletów (1lvl),
-1x Ushabti,

Druga część Drugiego Legionu - Zmierza do Bel-Aliad.

-1x Grobowa Straż z halabardami,
- 1x Khemryjski Sfinx Bojowy.

Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Książę Anemukhetp jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu identyfikacji dziwnych istot grasujących wśród skał.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar, z Pustkowi Śmierci do Bhagar, z Bhagar do Pustynnych Wrót, z Kamiennej Drogi do Bhagar, z Kamiennej Drogi do Ruin Sudenburga.

Ruchy armii:

Cała armia Semira wyrusza z Bel-Aliad do Otchłani.

Cała armia ze stolicy - zmierza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad.

Skończona.

Hadvar
13-05-2020, 09:12
Aktualka:
Nr. tury: 14.

Skarbiec na początku tury: 350 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne, Sejf, o cechach wypisanych w poście nr. 59 w wydarzeniach: 2000 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl5), Mury Obronne, Mały Port, Koszary (lvl1): 2000 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl4), Mury Obronne, bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1875 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl5), Koszary (lvl3), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Bhagar (lvl4), Mury Obronne: 1500 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl4): 1500 złotych monet,

- Pustynne Wrota (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ruiny Sudenburga (lvl2): 700 złotych monet,

- Kamienna Droga (lvl2): 700 złotych monet,

- Otchłań (lvl1): 350 złotych monet.

Handel:

(Bonusy z handlu zmniejszone o 50% na czas nieokreślony)(wszystkie umowy handlowe zawieszone).
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet,
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,

- Przemyt szkła - 100 złotych monet.


Suma dochodu: +15 825 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu: 975 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Ka-Sabar: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Pustynnych Wrotach: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Budowa Murów Obronnych w Otchłani: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Budowa drogi z Bel-Aliad do Otchłani: 500 złotych monet,
-Budowa drogi z Otchłani do Kamiennej Drogi: 500 złotych monet,
-Budowa drogi z Otchłani do Bhagar: 500 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Ruiny Sudenburga za trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Kamienna Droga na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Otchłań na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Rekrutacja Szkieletów-Łuczników (2x), oraz Khemryjskiego Sfinxa Bojowego (1x) w Ziemiach Rozpaczy: 2750 złotych monet,
-Mobilizacja do zwycięstwa w wyścigu Quanessy, najszybszej klaczy wyścigowej w Imperium Nehekhary - 500 złotych monet.




Suma: -15 135‬ złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 1040 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- Chwilowy brak niewolników.


Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 3lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom VI),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 2lvl, 2x 4lvl),

Drugi Legion - Armia Anemukhetpa - Bel Aliad

-1x Książę Anemukhetp,
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-5x Straż Grobowców z halabardami (3x 1lvl),
-1x Rydwan szkieletów (1lvl),
-1x Ushabti,
-1x Khemryjski Sfinx Bojowy.

Druga część Drugiego Legionu - Zmierza do Bel-Aliad.

- 1x Ushabti z Wielkimi Łukami,
- 1x Ushabti.

Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Książę Anemukhetp jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet, Inkantacja Ochronna Neru(czar zatwierdzony przez MG Rancora) ).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Pijawka Duszy(czar zatwierdzony przez MG Rancora), Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu identyfikacji dziwnych istot grasujących wśród skał.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar, z Pustkowi Śmierci do Bhagar, z Bhagar do Pustynnych Wrót, z Kamiennej Drogi do Bhagar, z Kamiennej Drogi do Ruin Sudenburga.

Ruchy armii:

Cała armia Semira garnizonuje w Otchłani.

Cała armia ze stolicy - zmierza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad.

Skończona.

Hadvar
20-05-2020, 20:25
Aktualka:
Nr. tury: 15.

Skarbiec na początku tury: 1040 złotych monet,

Prowincje:

- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl5), Mury Obronne, Sejf, o cechach wypisanych w poście nr. 59 w wydarzeniach: 1500 złotych monet,

- Ziemie Malaluków (lvl5), Mury Obronne, Mały Port, Koszary (lvl1): 2200 złotych monet,

- Bel-Aliad (lvl4), Mury Obronne, bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1875 złotych monet,

- Pustkowia Śmierci (lvl5), Koszary (lvl3), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

- Bhagar (lvl4), Mury Obronne: 1500 złotych monet,

- Ka-Sabar (lvl4), Mury Obronne: 1500 złotych monet,

- Pustynne Wrota (lvl3): 1100 złotych monet,

- Ruiny Sudenburga (lvl3): 1100 złotych monet,

- Kamienna Droga (lvl3): 1100 złotych monet,

- Otchłań (lvl2): 700 złotych monet.


Handel:

(Bonusy z handlu zmniejszone o 50% na czas nieokreślony)(wszystkie umowy handlowe zawieszone).
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet,
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,



Suma dochodu: +17 075 złotych monet.


Wydatki:

-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu: 1250 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Pustynnych Wrotach: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Otchłani: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Kamiennej Drodze: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Budowa drogi z Ruin Sudenburga do Pustynnych Wrót: 500 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Otchłań na 3 poziom: 1100 złotych monet,
-Rekrutacja 2x Grobowych Skorpionów w Ziemiach Rozpaczy: 2000 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Jeźdźców Nehekhary oraz 1x Szkieletów-Wojowników w Pustkowiach Śmierci: 975 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w Pustkowiach Śmierci na 4 poziom: 1200 złotych monet,
-Koszt usunięcia gruzów po trzęsieniu ziemi w Ziemiach Rozpaczy: 4500 złotych monet,
-Budowa Krypty Łowców w Ka-Sabar: 3000 złotych monet.



Suma: -18 035 złotych monet.


Skarbiec na końcu tury: 80 złotych monet.



Modyfikatory frakcji:

- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

Niewolnicy:

- Chwilowy brak niewolników.


Flota:

Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

Armie:

Pierwszy Legion - Armia Semira:

- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 3lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom VI),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 2lvl, 2x 4lvl),

Drugi Legion - Armia Anemukhetpa - Bel Aliad

-1x Książę Anemukhetp,
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-5x Straż Grobowców z halabardami (3x 1lvl),
-1x Rydwan szkieletów (1lvl),
-2x Ushabti,
-1x Ushabti z Wielkimi Łukami,
-1x Khemryjski Sfinx Bojowy.

Druga część Drugiego Legionu - Zmierza do Bel-Aliad.

- 2x Szkielety - Łucznicy,
- 1x Khemryjski Sfinx Bojowy.

Lordowie i Bohaterowie:

- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

- Książę Anemukhetp jako Król Grobowca na koniu,

- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet, Inkantacja Ochronna Neru(czar zatwierdzony przez MG Rancora) ).

- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Pijawka Duszy(czar zatwierdzony przez MG Rancora), Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

+1 agent I, +1 zwiadowca I:

Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu identyfikacji dziwnych istot grasujących wśród skał.


Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar, z Pustkowi Śmierci do Bhagar, z Bhagar do Pustynnych Wrót, z Kamiennej Drogi do Bhagar, z Kamiennej Drogi do Ruin Sudenburga, z Bel-Aliad do Otchłani, z Otchłani do Kamiennej Drogi, z Otchłani do Bhagar.

Ruchy armii:

Cała armia Semira garnizonuje w Otchłani.

Cała armia ze stolicy - zmierza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad.

Skończona.