Zobacz pełną wersję : Wydarzenia (Tura XIII=Przedłużona do 4.05.2021)
Rozpoczęcie Kampanii "Szepty Lasu" z dniem 12.01.2021r (Wtorek)
Tura 1
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/798314107034927134/Abandoned_lands_Opuszczone_kriany_2.jpg
Nowy Dom
Rozpoczyna się nowy rozdział w do niedawna zapomnianej krainie zimnokrwistych…Do Smoczych Wysp przybyły liczne okręty, których celem najwidoczniej jest osiedlić owe ziemie. Republiki Pirackie, będą bacznie przyglądać się przybyszom oraz ich wpływom, jakie będą odciskać się na ich interesach…
/Bonus (1/5 tur)
Bonusy związane z pierwszymi turami:
- Darmowa kolonizacja wybranej startowej prowincji (Pierwsza prowincja dostaje od razu budynki startowe)
- Podany koszt utrzymania wojsk oraz floty w wątku jednostki, zostaje zmniejszony o 50% na pierwsze 5 tur. (1/5)
- Koszt kolonizacji lądowy tańszy o 25% (Na pierwsze 3 tury wynosi 485g) (1/3)
//Kwestia Informacyjna
- Tura pierwsza trwa do następnego Wtorku (19.01.2021r.)
- Rozkazy do Piątku (15.01.2021r.)
- NPC są kierowane przez MG, więc jeżeli ktoś chce już umówić się na bitwę lub ma pytania, proszę pisać na Discordzie, oraz nie zapominajcie o bonusach.
Powodzenia! :)
Tura 1
Nowy Dom
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/800425648249765939/1e93e08a565c28981759281b8a9fdb5a.jpg
Dzielnica portowa na jednej z wysp Republiki
Ludzie mawiają, że praca w dokach jest jednym z ciekawszych zajęć, niema dnia żeby coś się nie działo, zapewne Rodbert ucieszył się z pierwszych umów handlowych. Ostatnio nie dogadywał się z korsarzami, na ich nieszczęście to właśnie od Króla Piratów płynęły wszelkie towary trafiające do Wybrzeża Przemytników... W końcu pozbędzie się nadmiaru "znaleźnych" skarbów wszelkiej maści, z których tutejsze wody słynną wśród piratów...
//Kochani moi, pamiętajcie że rozkazy itp. dajemy w wątku Wydarzenia na waszym TF, a Aktualka jest miejscem na wydatki i obliczenia :)
Tura 1
Nowy Dom
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/800488883913490442/Bestiariusz_Kamienny_Golem.png
Bestiariusz Wysp
Pochodzenie:
Na ich powstanie wpływ miały wiatry magii, których zbyt duże natężenie stworzyło istoty o kamiennych ciałach. Strzały i szerokie miecze łamią się i rozbijają na pokrytą skałą ciele. Są niezwykle odporne na spadające na nich ciosy, brak mięśni i ścięgien, które można by uszkodzić czynie je groźnymi przeciwnikami.
Miejsca występowania:
Góry, wzgórza lub miejsca, gdzie występowało duże natężenie wiatrów magii.
Agresywność:
Ogromna
Nr.1 Kamienny Golem
Tura 2
Szepczące Wiatry
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/800867431056015370/LTL_intro_tavern_robin_web.jpg
Karczma Rumstek
Karczma dla jednego bywa uciechą i miejscem rozrywki dla innego noclegownią, gdzie po ciężkiej podróży spokojnie siądzie przy ciepłej strawie i napitku, posłucha co w świecie słychać...
- Powiadają, że Krasnoludy piwa naważyły i posprzątały po goblinach co na skarbach siedziały...
Starszy wiekiem odparł.
- Na śmierdzącym garncu, od którego swądu nie jedna roślina by zwiędła, jak te na północnych wyspach.
Z oddali dobył się głos, po chwili wynurzył się z tłumu wąsaty mężczyzna z kuflem w ręku, mówiąc.
- Na Północy to mawiają, że przybyli na łodziach łowczy co potworami jak z psami się mają...
Przerwał starzec.
- Niedorzeczne, jak te stwory co na południowym trójwyspie, mniemanie dogadujące się z pająkami ha-ha...
Dopowiedział siedzącym przy stole przemoknięty, zakapturzony człowiek.
- Brednie równe ludziopodobnym istotom o piskliwych głosach, kryjących się niczym gryzonie po kątach...
Wszedł w zdanie przemokniętemu człowiekowi, wąsaty jegomość.
Ludzie różne rzeczy gadali i gadać będą, jak te o powrocie tych co wszelkie skarby zostawili na wyspach...
//Tura 1 za nami kończąca się (18.01.2021r), rozpoczynam turę 2 z dniem (19.01.2021r) trwająca do następnego wtorku (26.02.2021r) i tradycyjnie rozkazy do piątku (22.01.2021r)
Tura 2
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/801138868878704660/S.png
Bestiariusz Wysp
Pochodzenie:
Zimnokrwiste to drapieżniki, napędzane dziką żądzą krwi, która popycha je do ataku na każdą ciepłokrwistą istotę, która się zbliży. Polują w stadach i doskonale potrafią powalić stwory wielokrotnie większe od nich. Wygląd i natura Zimnokrwistych może się różnić w zależności od tego, gdzie występują.
Miejsca występowania:
Najczęściej spotkamy je na kontynentach Nowego Świata (Lustria i Naggaroth)
Agresywność:
Duża
Nr.2 Zimnokrwiste
Tura 3
Złoty Interes
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/803538418336399380/ea8701bc5779185e514cd22cecb20aad.jpg
Pierwsze Frakcje zawierają umowy handlowe i pakty, których późniejszy kierunek może stworzyć wspólne, bądź przeciwne cele. Niebawem większość z nich, ujawni się na mapach wysp…
//Ostatnia tura bonusu do kolonizacji, gdzie koszt wynosi 485g (3/3) (Od tury 4 – 650g z kolonizatorem 350g)
//Proszę o wnoszenie wpłaty na kolonizacje w tej samej turze, w której na to się decydujecie.
Tura 3
Ludzka spuścizna
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/804286391415603230/sophie-donhauser-1.jpg
Nie ma większego szczęścia w postaci daru, niż przychodzący na świat potomek, niestety jednak czasem dar bywa skazą. Jedynym dopuszczonym przez prawo rozwiązaniem jest odebranie mu życia. Większość jednak rodzin korzysta z usług przewoźników lub na własną rękę udają się na tereny Smoczych Wysp, by tam pozostawić swoją pociechę… Wiele lat przebywania ludzi na tych ziemiach, wraz z trzodami chlewnymi przyczyniły się w końcu do zrodzenia nowego zagrożenia, jakim są humanoidalne istoty. Zrodzeni z ludzkiej słabości, w całym swym okrucieństwie i złości, w nienawiści do ludzkości…
Tura 4
Odkrycie Planszy
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/805573779149291530/chess-devil-god-digital-art-wallpaper.jpg
Pionki zostały wystawione na planszę, jednak są jeszcze tacy którzy będą ją obserwować spoza niej...
//Mapa z graczami tury 4 zostanie ukazana, gdy skończą się aktywności związane z ekspansją osób biorących udział w kampanii. Gracze wciąż pozostający w ukryciu będą otrzymywać swoją wersję mapy na TF-Mapa.
//Wraz z Turą 4 będziemy mogli poznawać poczynania graczy, którzy zamieszczają swoje wydarzenia na TF.
//PS. Nadal czekam na dwóch śpiochów :)
Tura 4
Bestia z Karak Agrill
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/807058002972508160/Wh4dW86.png
Czasem bywa tak, że wiele istnień karmi swym strachem jednego tyrana, którego dzikość jaką został obdarzony przez naturę, w oczach jego rzekomych ofiar jest kreowany na złego... W naturze krasnoludów strach wypiera rasowa duma, która okazuję się kluczowa w sprawach wielkiej wagi, często przybierająca postać zagrożenia. Jedna z tych spraw przyciągnęła inną znacznie większą... Góra stająca się podwaliną pod nową Krasnoludzką twierdzę, przyciągnęła watahe dzikich zminokrwistych, szyk obronny Dawi pod komendą samego Króla Thingrim'a z łatwością przepędził intruzów, jednak hałas i krew jakie wywołało starcie przyciągnęło olbrzymią bestię pokrytą łuskami, nabitą szeregiem pazurów i kłów. Stworzenie ogłupione zapachem krwi, rzuciło się wprost na Krasnoludy przebijając się przez ich szyki, przy czym zabijając wielu dzielnych wojów. Jednak determinacja pozwoliła przepędzić ranionego stwora, który pozostawił za sobą drogę powalonych drzew... Thingrim wraz z armią ruszył za śladem bestii, gdzie krwawy bój zakończył topór Krasnoludzkiego Króla, tkwiący między oczami stwora...
Tura 5
Ukryte Zło
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/808637120667189278/45440.jpg
Czające się w cieniu lasu ukryte zło, którego powstanie ukształtował człowiek, niebawem się ukażę...
//Ważna Informacja tura 5 się rozpoczyna, ale są osoby jeszcze z turą 4, jak szybko się postarają to mogą przechodzić w turę 5.
Tura 6
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/813678093386121226/ayrton-scanlan-forrest-final.jpg
Po wyspach roznosi się, że Krasnoludzki Klan Helhein postanowił osiąść się na jednej z trzech głównych wysp, jaki cel nimi kieruję?
Natomiast tutejsze lasy stają się ostatnio niebezpieczne nawet dla ich najstarszych mieszkańców, czego dowodzić mogą "straszaki" są to niezwykle brutalnie zmasakrowane ciała umieszczone na wymalowanych krwią drzewach niczym znaki.
-UWAGA-
Bonus zmniejszający koszt utrzymania armii przestaje obowiązywać, Aktualka z tej tury ma zawierać pełną kwotę za armię :)
Zachęcam również do inicjowania swoich wydarzeń, jestem sam i ostatnio jak wielu z was mam mniej czasu i nie jestem w stanie wymyślać dla każdego niezwykłych historii, pozwólcie mi wziąć udział w wydarzeniach wykreowanych przez was, które będą mogły pojawić się na głównej.
Tura 6
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/815219228763881533/8f3316200f403a851c6f80e059d9d191.jpg
-Struktua powstała na jednej z wysp-
Wiatr zebrał na sile, wcześniej spokojne wody niczym rozwścieczone rozbijały się falami o wyspę... Wrzawę uciszyła znikąd powstała struktura na wzór wieży, na szczycie której błyszczał dziwny płomień nad którym chmury uformowały wir, a ziemie natychmiast pokrył śnieg...
Nieznany obiekt odcisnął swoją obecność na innych wyspach z tamtejszych lasów ukazały się zwierzęta na wzór postaci ludzkiej, zapewne ich dziełem były wcześniej widziane "straszaki"... Całe te wydarzenia rozświetlał ogromny księżyc, spowity niczym krwią...
Zwierzoludzie ukrywaja się w lasach Smoczych Wysp czekając tylko na okazję, aby uderzyć.
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/815220871454523392/Bestie_Krwawego_Ksiezyca_.png
-Bestie Krwawego Księżyca-
//Pamiętajcie, że posiadanie kolonisty zmniejsza koszt włączania wolnych ziem. Warto ich mieć :)
Tura 7
Bywa tak, że tracimy głowę dla wybranki naszego serca, władzy za czym idą pieniądze... Społeczność Skavenów w tych tematach wypada blado, natomiast łatwo tam w czasie wykonywania swoich powinności stracić głowę, w dosłownym tego słowa znaczeniu...
Na szczęście, bądź też i nie dla tego biedaka są sposoby, aby wrócił do pracy pełen pary i energii.
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/816231688412987432/9c3aa7fb1b3416731ebeae07aa603067.jpg
Na terenach Karak Baraz doszło do tragedii, Krasnolud chcący zaspokoić pragnienie z okolicznej studni, po pewnym czasie padł martwy na ziemie...
- info TF -
Tura 7
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/816392315928445008/5168d299adfb699961c350bc08f8485c.jpg
Kolejny raz Król Klanu Helhein dowodzi swej odwagi, stawiając czoła kolejnym monstrom zamieszkującym te krainy.
Głęboko w Górach doszło do starcia z Kamiennymi Golemami, potężne magiczne istoty oderwały się z kamiennych ścian, natychmiastowo ciosając głazami w kierunku zaskoczonych Krasnoludów.
Walka równie zaciekła co krwawa, wielu synów poległo dla chwały swego Klanu... Ich śmierć jak i odwaga odbiła się szerokim echem, sięgając daleko poza granice Klanu docierając do samego Karak Kadrin, gdzie już kolejne historie o Królu Thingrim'ie ściągają zastępy zabójców chcących stanąć twarzą w twarz, z samą śmiercią.
Tura 8 - Praca Rancora
Metamorfoza
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/819323912897691709/guo-front-page-artwork.png
Kilka dni po zasadzce gadów, część demonów na usługach Tyfusa, doświadczyła daru Nurgla. Zmieniły swą nature, stały się plugawe, czystymi awatarami chorób i rozkładu. W drodze powrotnej do Obozu Tyfus zaczął eksperymentować z tkanką cielesną tych stworów. Degustował, wybierał te kawałki które były najbardziej skażone. Wykrawał i surowce konsumował. Także rany które posiadał te otwarte czy tylko zadrapania opatrywał łojem, skórą ściągniętą z tych najbardziej zniszczonych darami swego Pana. Gdy dotarli do Obozu rzekł do Jarla
Pilnuj by mi nikt nie przeszkadzał, gdy będę gotów sam wyjdę, pilnuj Plagi...
Jarl tylko się skłonił i przekazał strażnikom by pilnowali, a on sam zaczął rozwijać osady.
Przez kolejne kilka dni było słychać dziwne dźwięki z sali Czempiona, lecz nikt nie ważył zajrzeć czy zapukał do drzwi.
Siódmego dnia z pomieszczenia wybrzmiał krzyk.
Mięsa, mięsa już...
Strażnicy przekazali to zdarzenie Jarlowi ten osobiście przyniósł mu kawałki mięsa zwierzyny z lasów a także z Jaszczuroludzi. Dostał polecenie by zasłonić oczy , usta, uszy, a nawet nos. Owinął dokładnie głowę i na oślep wszedł do środka. Poczuł setki małych dotknięć na swym ciele, które prowadziły go w kierunki czegoś co nie było naturalne , czegoś na wzór kokonu.
Dostał rozkaz odłożenia tacy, w tym samym momencie gdy odłożył coś go wypchało i zamknęło wrota za nim. Przez kolejne dni przynoszono miesiwo według poleceń. Siódmego dnia ziemia wokoło obozu zmieniła barwę na żółto zieloną, porosły ją mech i tysiące trujących grzybów. Powietrze zrobiło się gęste ostre dla nosa, lecz słodkie dla smaku. Nagle fasada sali Tyfusa runeła do środka a z ruiny wyleciał stwór który odrazu zniknął w gęstej mgle...
Po kilku godzinach poszukiwań Wodza, Jarl kazał zaprzestać, gdyż zrozumiał pewne fakty. Usiadł i czekał, gdy się ściemniło stwór wysoki na 15 stóp i szeroki na 8 stóp wyłonił się z mgły z słowami.
To ja, dawniej Tyfus, teraz Władca Roju...
WŁADCA ROJU
To co ujrzał Jarl nie było już, Tyfusem. Stwór, odmieniony Czempion Nurgla wyglądał groteskowo. Posiadał setke owadzich oczu, a na środku jedno duże oko. Jego szczęka była człowieka z żuwaczkami owada. Z głowy wzrastał róg, zgniły z którego ciekła ropa i żółć. Korpus był połączeniem zbroi i pancerza chitynowego. Dwoje większych ramion, które wyrosły z barków były zakończone szponami z kości.
Pod nimi były prawdopodobnie ręce właściciela w jednej miał kostur z symbolem swego Pana, trzema okręgami na tle ludzkiej skóry. Plecy były ozdobione dwoma parami owadzich skrzydeł, potężnych składanych na plecach w coś przypominających płaszcz. A to wszystko było unoszone przez dwie przypominające nogi człowieka kończyny, lecz bardziej wykrecone i spóchnięte. Jarl aż za nie mówił i padł na kolano...
//Bardzo fajne i epickie wydarzenie Rancore, spodziewaj się za jakiś czas nagrody.
Tura 8
--Ze względu na oczekiwaną deklaracje Gracza biorącego udział w kampanii Tura 8 zostanie do tego czasu wydłużona--
--Na pocieszenie, małe widowisko od Skavena :)--
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/821497557733736538/2952531-globadier.png
Tura 8 - Szczury w Koszarach.
Wrodzy agenci prześlizgnęli się do Krasnoludzkiego Karaku, obwieszone kulami siewców szczury rzuciły się do tamtejszych koszar.
Wybuch zamienił Krasnoludzkich Wojowników w kościane manekiny, które pozostały w pozycji jeszcze żyjących właścicieli...
-Więcej info u Kapiego na TF (Krasia) :)-
Tura 9
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/824213334429401108/One-Ring.jpg
Karak Kadrin Azgal młoda Krasnoludzka Twierdza mieszcząca się pod jednym z największych masywów górskich Smoczych Wysp, wkrótce to spokojne miejsce zamieni się w pole bitwy...
Pod osłoną nocy Skaveńskie hordy ruszyły stawić czoła Krasnoludzkiemu Królowi, który po poprzedzającym zamachu na koszary spodziewał się nadejścia najgorszego...
Nocne niebo rozświetliły Skaveńskie pociski moździerzy, które rozczepiając się przypominały spadające gwiazdy, z oddali dobył się potężny dźwięk dzwonu... Wybiegła szczurza wataha w towarzystwie przeraźliwych stworów z najgłębszych czeluści Skaveńskich laboratoriów i podległych Mrocznym Bogom żywe noszące zgniliznę ciała... Na rozkaz Króla Thigrima Krasnoludy uformowały szyk w oczekiwaniu na przeciwnika, prowokując go swym Miotaczem Gobasów. Tarcze się zderzyły, ostrza ukrzyżowały dobywając z siebie iskry w następstwie plamiąc pancerze przelaną krwią swoich wrogów. Cios za ciosem tworzył wyrwy w szeregach sojuszu zniszczenia tworząc okazję do kontrataku, którą postanowił wykorzystać Krasnoludzki Król, na dźwięk rogu ruszyli po zwycięstwo, które przed chwilą było znikome. Przedzierając się przez wyrwy krasnoludom udało się rozbić siły wroga i zmusić je do ucieczki... Ogromne Zwycięstwo Krasnoludzkiego Króla Klanu Helhein zapewne odbije się szerokim echem wśród mieszkańców Smoczych Wysp, niestety zwycięska bitwa przyniosła ze sobą wroga, którego nie idzie zwalczyć toporem, zgnilizna zabijała rannych i toczyła się w głąb miasta...
--Więcej info TF-Klanu Helhein (Grombrindal-Kapi)--
Dodatkowe Informacje
Ze względu na sprawy prywatne żegnamy Gracza Wysłanników Soteka (Demon), choć nie wszystko idzie według założeń chciałbym ci podziękować za wzięcie udziału w Kampanii.
Walkę o chwałę Soteka będzie kontynuował nowy Gracz - PyrekPL Witamy! :)
Tura 9
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/824744771544678440/63930e7558143521c7222fae738d4a85.jpg
Na ulice Karak Kadrin Azgal z rozporządzenia Króla Thigrima wyszedł oddział kapłanek Bogini Ogniska Domowego (Valaya), których zadaniem jest zwalczyć wleczącą się po ulicach miasta zarazę.
Polegli w bitwie mają zostać pochowani w sali sław, a Krasnoludy których wykończyła zaraza mają być najpierw oczyszczeni przez kapłanki, następnie pochowani.
Tura 9
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/824749283516481646/a0cf1a615d9f81d961ea3fbc6d2fa18381b07703c592c9b24e 7e98d3a8906139.jpg
Niedaleko Głuchej Wyspy miejscowy Latarnik zaobserwował tajemniczą mgłę, wokół której woda wrzała niczym hartowana stal.
Miejscowa straż stara się uciszyć sprawę, jednak ludzie pamiętają czym może skończyć się tajemnicza mgła...
Tura 9
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/824762094460338187/LOL.png
Gdy na północy przelewa się krew, a zaraza niezapowiedziana wprasza się na rodzinny obiad mieszkańcy Karak Baraz zmagają się z niecodziennym problemem.
W tutejszych wodach spływających z akweduktów znalazły się wielkości rodzynek odchody, niewielka sprawa bardzo wzburzyła mieszkańców.
//Co za oplucie :P
Tura 10
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/825989937547444244/5395-light-power-wallfizz.jpg
Tajemnicza Czarna Wieża na Trójwyspie rozświetliła raz jeszcze nocne niebo. Gromadzone wokół wieży wiatry magii skumulowały się w niej tworząc magiczny niebieski promień, który z hukiem przyszył niebo rozpraszając wszystkie chmury, odkrywając kryjące się pod nimi gwiazdy, po czym ucichło...
--Info--
-Tura 10 właśnie rozpoczęta, niebawem walnie 3 miesiące jej trwania. W podziękowaniu za wasze trwanie na dobre i złe, w tej turze nie musicie płacić za swoją armię :)-
Tura 10
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/825999896430903326/Zoto_Nurgla.png
Chodzą głosy, że pod Górą Nurgla stanęła Mennica bijąca monety ze szczerego złota z wybitymi symbolami Pana Zarazy, zapewne skusi nie jednego śmiertelnika.
Czy jest to znak fizycznego Królestwa Choasu na ziemiach poza jego ówczesnym pobytem?
Tura 10
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/826562652372729866/black_orcs_by_jbconcept_d3fxrrj-fullview.jpg
Wdeptana w ziemię trawa na czas trwania "mordobicia" pełniła funkcję areny, miejsce to opuścić o własnych siłach mógł tylko jeden...
Na znak Mordroga zabrzmiały bębny, następnie dobyły się okrzyki wszelkich zielonoskórych obserwujących wydarzenie.
Grupy podzielone z Czarnych Orków ruszyły na siebie w chaotycznym pojedynku, rozbrzmiały uderzające topory iskrzące się o czarne pancerze...
Niewątpliwie był to istny pokaz przerażająco brutalnej siły i przelewającej się krwi rozpryskującej się na wszelakie strony, gdzie ostatniemu będzie dane zwycięsko stanąć nad wszystkimi pokonanymi...
Tura 10
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/827114801158553621/Update_Handlowy.png
-- Specjalna Mapa jest dostępna w temacie - Mapa Handlowa (Złoto/Eventy), gdzie również jest część zasad Handlowych --
-Otrzymacie na swoich TF swój zysk oraz Regiony Handlowe, z którego on jest-
-Handel jest żywy i może ulegać zmianom "naturalnym" lub wywołanym przez Graczy/Wydarzenia-
-Proszę również dopisywać oddzielnie surowce dostępne w każdej prowincji-
-Np. Prowincja A - Surowce=Drewno/Przyprawy/Żelazo-
Tura 11
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/828693334830612490/8f0a519aa45e611243d4a5412f4d3796.jpg
Na wschodnich wodach zawitali Piraci plądrując regiony handlowe, zapewne zniknął kiedy napełnią swoje kufry złotem.
Do tego czasu lokalni kupcy i sprzedawcy muszą być przygotowani na najgorsze.
- Informacje w temacie Mapa Handlowa -
Tura 11
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/829056718931361832/still-life-with-pigs-head-pigs-knuckles-and-sausage-1650-unknown.jpg
Do wszelkich zakątków Smoczych Wysp dochodzą głosy o straszliwej konstrukcji wzniesionej przez plugawe sługi Pana Zarazy. Wznieście modły do swych Bogów i błagajcie los, aby pozwolił wam polec na polu bitwy, ponieważ miejsce to jest czystym cierpieniem.
Opis wykonany przez Rancora.
Nurglici wyznają zasadę życia i śmierci, materii która krąży, więc przetwórstwo mięsne pozwala wykorzystać martwą materię [ciała] na pokarm dla wojsk chaosu. Skóry całe bez ran czy dziur zostaną wykorzystane lub sprzedane, część długich włosów z głowy bądź brody zamienią się kiedyś w sznury. Nic się nie może zmarnować na chwałę Nurgla, Ojca Plag.
Tura 11
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/830014858710876210/5444997d471ba93836ae62a0d5392cc8.jpg
Daleko na Północy Smoczych Wysp u szczytu Gór jeden z rywali Gordrak'a rzucił mu wyzwanie, aby udowodnił reszcie Klanu, że jest osobą która jest w stanie ich poprowadzić. Nagrodą miała być chwała i przychylność Bogów...
Rywal uprzedził Gordrak'a i znalazł się pierwszy na szczycie, jednak ten był już nieopodal. Im bliżej szczytu tym głośniejsze odgłosy odbijały się od kamiennych górskich ścian, były to dźwięki trwającego pojedynku z celem wyzwania. Nagle nad głowami ludzi Gordrak'a przeleciał ogromny Czarny Smok dmuchając ogniem w kierunku konkurenta.
Bez dłuższego zastanowienia wojska ze zbocza rzuciły się do walki, Gordrak zaś przygotowany był na dwóch przeciwników, niestety jednak rywal leżał spopielony na ziemi, ciągle unosił się z niego dym...
Zabijając bestie zdobędzie dwa zwycięstwa, uzbrojony w czarne łuski twardsze od pancerza odbijały oszczepy norscan, wielki szereg kłów i pazurów przebijał najtwardsze zbroje, zaś strumień ognia pozostawiał ugotowane we własnym rynsztunku ciała, czarne niczym węgiel. Gordrak wiedzał, aby wygrać musi odsłonić najmniej chronioną część smoka, wnętrze jego pyska z którego wydobywały się piekielne płomienie.
Wraz z paroma swymi ludźmi zajął smoka, który ruszył w ich kierunku rozgniatając po drodze skały i kryjących się za nimi Norscan. Wówczas Gordrak dał sygnał swym łowcom ci szyli oszczepami w monstrum, wojownicy z ciężką bronią ruszyli kruszyć swe ostrza o smoka, zdezorientowany smok wywołał na tyle mocne trzęsienie masywów górskich, że z samych szczytów zaczęły spadać ogromne głazy, który jeden z nich obezwładnił stwora pozostawiając go przy życiu...
Tura 11
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/830382122367057960/3ff3a17132fed3e75925d251a30e6268.jpg
Inwazja Chaosu na jedną z ziem położonych na Archipelagu.
Zgodnie z prośbą Krasnoludzkiego Króla mimo niezgody części Kapitanów, Republikanie wysłali część swych sił do patrolowania okolicznych wysp. Tego chłodnego i ciemnego wieczora jeden z oddziałów Pirackich dowodzonych przez Rathiel'a Cobardan'a zaobserwował już wcześniej dziwną mgłę jednak nikt się nią nie przejmował, jest to dość częsty widok na późniejszych wartach... Maszerując przez przybrzeżne pasma wyspy, do ich nozdrzy dotarł niemiłosierny smród Rathiel uniósł dłoń w górę sygnalizując postój, rozglądając się i kierując węchem ujrzał szarżujących okutych od stóp do głów potężnych wojowników, dzierżących swe buławy pokryte plagami świata. Dowódca dobył swej potężnej szabli, unosząc w górę krzyknął.
Formować szyk! Poczęstujmy ich prochem!
Piracka salwa przykryła dymem szyk, w tym momencie ruszyli gońcy mający ostrzec Krasnoludy... Z kłębu dymu dobyli się plugawi wojacy, bezlitośnie pozbawiając w kilka chwil życia pierwsze linie Pirackiej formacji.
Rathiel krzyczał, aby się nie cofać jednak siła przeciwnika była przytłaczająca, potężne zrodzone z cierpienia pomioty doszczętnie miażdżyły wrogi im opór. Rzucając się w sam środek walki Rathiel zabijał kolejno piekielne wynaturzenia, do momentu przeszywającego jego brzuch zimna...
Gońcy niosący wieści docierają do Krasnoludzkiej stolicy jakim było Karak Irkul, stanęli przed sprawującym pieczę nad Karakiem pod nieobecność ich Króla. Karak ten mimo pełnienia funkcji stolicy był dość zaniedbany, większość inwestycji omijała go na rzecz innych terenów...
Zarządca otrzymując straszne wieści zebrał garnizon i mieszkańców, głównie byli to górnicy drążący wgłębi stolicznej góry, zaproponowali w jej wnętrzach poczekać na przeciwnika. Zimny wiatr docierający do jaskiń świszczał we wnętrzach góry, jego dźwięki przerwali maszerujący wojownicy Plagi, jednak nie byli już sami. Jeden z gońców wybiegł przed szereg Krasnoludzkiej formacji, nie wierząc własnym oczom ujrzał swój oddział, jak i dowódcę. Poruszali się dość wolno, często wpadając na siebie szli przed wojskami swych katów... Ustawiając się przed formacją obrońców, po chwili dobył się szaleńczy ryk, siły Chaosu ruszyły... Krasnoludy nie marnując swych bełtów, zaczęły szyć w kierunku sług zarazy, chwilę później o topory Dawi zderzyli się splugawieni ludzie, następnie okuci w blachę wojacy. Ładunki wybuchowe przeleciały nad formacjami Dawi, eksplodując o przeciwników, jednak niewiele mogły zrobić przeciwnik bezlitośnie parł w głąb Krasnoludzkiej formacji. W końcu przebijając się przez główny szyk wbiegając na strzelców, tym samym decydując o upadku Karaku...
Niektórzy mówią, że w tej bitwie można było ujrzeć samego Białego Krasnoluda, jednak są to tylko pogłoski...
- Info na TF Krasnoluda(Klan Helhein-Kapi) oraz Chaosu(Plaga-Rancore) -
Tura 12
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/831450014306926592/ultimate-pirates-fantasy-girl-ship-wallpaper-preview.png
Chodzą pogłosy o słabnących wpływach Republik Pirackich, niedawna przytłaczająca porażka na Morzu Strachu dzieli Kapitanów.
Widmo wojny domowej jest coraz bardziej realne, Północ obwinia Południe o porażkę oraz o przepuszczenie sił Chaosu na Krasnoludzką Stolice.
Czy można jeszcze temu zaradzić?
//Trochę się zadzieję jeszcze, bądźcie czujni :)
Tura 12
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/833244992465272832/85662a5b715c959a5d7db692610ee40d.png
Karak Zharr, niegdyś znane jako Karak Irkul.
Jej zdobywcy wystroili okolice jak gdyby na świątki, Krasnoludzkie ciała ogolono z brody których włosie posłużyło na sznury, za pomocą których rozwieszono po mieście truchła.
Makabryczny widok wciąż wywołuje dreszcze na przepływających okolice tych wód...
Tura 12
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/833446865214636042/640136159d10f8dad422ed1a3338aa11.png
Coraz częściej na ulicach pirackich miast widywani są martwi żebracy śmierdzący intensywny zapach dobywający się z ciał sugeruję, że leży tu od wielu dni, jednak przysięgam że wczoraj go tu nie było...
W domach co zamożniejszych odnajdywano martwe ciała ich mieszkańców, z ich ust toczyła się wciąż piana. Na ulice wychodzili samozwańczy prorocy bełkoczący o klątwie sprowadzonej przez Rodberta z Królestw Indu...
W miastach doszło do rozrób i pomniejszych potyczek, Kapitanowie wysp zebrali co cenniejsze kosztowności po drodze odbierając je walczącym na ulicach, następnie udali się na swe okręty, aby opuścić czym prędzej przeklęte wyspy...
Wszystkie te następstwa przypieczętowało wcześniejsze wyłączenie wysp ze wspólnoty. Co dalej stanie się z ludźmi na wyspach?
Tura 13
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/834729149578215454/037adbb7f53449308c988c002182a882.png
Do ruin Fortu wleciała chmara owadów jedne mniejsze, drugie zadziwiająco duże.
Szukały tam kogoś, był im bardzo potrzebny, unosiły się wysoko nad ruinami próbując znaleźć odpowiednie wejście.
Kto je zesłał i w jakim celu?
-Więcej info na TF-Skaven/Chaos-
//Update mapy Handlowej dodam w niedzielę, muszę przy niej posiedzieć :P
Tura 13
https://cdn.discordapp.com/attachments/612214685969678358/835623315811860480/0.png
Obecny Przywódca Klanu Krukan nie wywiązuję się ze swoich obowiązków, złość i niezadowolenie wśród Norscan daje o sobie znać. Tamtejsi co bardziej wpływowi Jarlowie dostrzegają swoją okazję wzniecając bunt, tym samym odłączając się tworząc sobie podległe prowincje. Wojna domowa ogarnia ziemie Klanu, w której zwycięstwo oznacza przejęcie władzy.
- Gracz Maciej rezygnuje z Kampanii, był to gracz niezbyt aktywny, lecz dziękujemy za wspólną grę :) -
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©