Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zmiany po rozpoczęciu gry



Kretson
27-02-2010, 17:49
Mam następujące pytania:
Czy kiedy znienię plik descr_units, np. aby polska miała rycerzy feudalnych to czy modyfikacja zadziała na rozpoczętych sejwach?
Z góry dziękuje za odpowiedź.

Idill`a (MZ)
27-02-2010, 20:05
Tak ,modyfikacja powinna zadziałać ja sprawdzałem z budynkami i grało. :D

Kretson
28-02-2010, 10:09
Dobra, dzięki.

Krzyzak
06-03-2010, 11:04
Szczerze to bardzo wątpię . Zmiany w descr_stracie i podobnych plikach są "aktualizowane" dopiero od nowej gry :P Kiedyś próbowałem podwyższyć staty pewnej jednostce i jakoś były one uwzględnione dopiero jak zacząłem nową kampanię .

Kretson
06-03-2010, 11:23
O stratsie to wiem, więc export_buildings i export_units dupa :(

Krzyzak
06-03-2010, 11:26
No tak dupa :D Więc jedyne co Ci pozostało to zacząć od nowa ... Dlatego też ja takie zmiany zawsze robię przed rozpoczęciem gry, żebym potem nie żałował :P

kuroi
06-03-2010, 12:36
Nie wiem jak w Medku, ale w Rome nie trzeba było zaczynać nowej kampanii żeby wprowadzone zmiany w export_descr_unit i buildings działały.

Krzyzak
06-03-2010, 16:17
Można spróbować, ale skoro descr_strat działa ze zmianami dopiero po rozpoczęciu nowej kampanii, to reszta tego typu plików chyba też ...

kuroi
06-03-2010, 17:27
Mylisz się. Descr_strat odpowiada za początkowe rozmieszczenie wszystkiego na mapie. To oczywiste, że trzeba rozpoczynać nową grę żeby zobaczyć zmiany. Bo przecież w środku kampanii miasta nie przesuniesz, nie? ;) Z unit i buildings jest inaczej, bo one ustalaja ogólne parametry jednostek/budynków.

Kretson
06-03-2010, 17:40
Dobra, sprawdzę.

Krzyzak
06-03-2010, 22:12
Kuroi - być może, w descr_buildings nigdy nic nie mieszałem, ale dziwnym wydaję mi się, że w trakcie kampanii możesz sobie dodać nową jednostkę do frakcji ... Bo chyba o to mu chodzi ...