PDA

Zobacz pełną wersję : Medieval 1100 AD Campaign - aktualizacja moda przez twórców!



Eutyches
02-07-2023, 16:28
Ci co mnie pamiętają z lat początków tego forum, to wiedzą, nie sugerować się datą w profilu, bo często sobie, czy mi kasowano konto^^, że mam zasadę 100 tur w modzie, nim wydam opinie o nim.

Tutaj modyfikacja, co moim zdaniem jest ciekawą alternatywą dla braku Medievala 3, tudzież dla tych, co wolą inną rozgrywkę niż 1212, i czasy ich zmagań we wcześniejszym okresie, co dla mnie to jest bajką ze względu na chociażby moje^^ Bizancjum.

Najnowsze info i zmiany z 12 lipca 2023.
Od twórców modyfikacji.
Opis i zagadnienia dotyczące moda.

Witamy w Medieval World i największej nowej erze przeróbki gry TW Rome 2!
1100 AD to w pełni niezależny projekt! Wykonano około 1000 reskinów i ręcznie dodano setki zasobów w grze! Również sama kampania była dość dobrze zbalansowana.

Ostrzeżenie! Potrzebujesz mojej zgody na korzystanie z jakichkolwiek zasobów tego moda!

Ważny! DLC Greek States Culture Pack jest wymagane do gry z Anglią, Węgrami i HRE; do gry z Rum, Cilicia, Khwarezm i Genoa wymagane jest DLC Empire Divided.


Porady i wskazówki dotyczące kampanii:
1. Dobry porządek publiczny jest kluczem do większej rekrutacji, niskich kosztów i szybszej budowy.
2. Generał w mieście daje minus 10 porządku publicznego. Powód: kiedy armie nie walczą, zaczynają sprawiać kłopoty obywatelom. Ale każda nowa jednostka w armii nadal daje +1 PO (represje).
3. Możesz zawierać traktaty lub zawierać pokój, oferując dołączenie do niektórych wojen frakcji AI.


Główne skrypty użyte w modzie:
1. Krucjaty. Skrypt krucjaty aktywuje się, gdy niekatolicka frakcja zniszczy Królestwo Jerozolimskie, podbije Święte Miasto i utrzyma miasto przez co najmniej 5 tur. Będziesz miał 20 tur, aby móc podbić Jerozolimę.
2. Niestabilność polityczna. Jeśli twój przywódca umrze i nie będzie miał dorosłego spadkobiercy rangi 2, nastąpi secesja.
3. Zmiana kapitału. Możesz udać się wraz z przywódcą frakcji do dowolnego miasta i uczynić je nową stolicą za 7000 sztuk złota.
4. Wielkie miasta. Jeśli gracz lub frakcja AI zdobędzie Rzym, Konstantynopol lub Bagdad, spowoduje to ogromny spadek stosunków z frakcjami katolickimi, prawosławnymi lub sunnickimi.
5. Ratunek papieżowi. Jeśli frakcja papieska zostanie zniszczona, możesz ją wyzwolić i otrzymać bonusy.
6. Dżihad. Jeśli Mekka, Medyna czy Jerozolima nie będą miały frakcji sunnickiej, rozpocznie się dżihad.
7. System zasilania. Składa się z dwóch części: akumulacji podaży i zużycia podaży. Gracz może gromadzić zaopatrzenie tylko w regionach macierzystych o +1 podaż na turę (+2 na turę, gdy armia w mieście). Maksymalny limit podaży do akumulacji wynosi 6. Kiedy armia przenosi się do obcego regionu, zaczyna zużywać zapasy o -1 na turę. Gdy zapasy są puste, zaczyna się wyczerpanie armii.
8. Ogólna kara wymiany. Jeśli nowy generał ma niższą rangę niż zastąpiony, obowiązuje kara morale.
9. System wyposażenia. Istnieją 4 rodzaje wyposażenia: broń, średni pancerz, ciężka zbroja i konie. Wszystkie jednostki potrzebują broni do rekrutacji; Niektóre jednostki potrzebują średniego lub ciężkiego pancerza. Kawaleria wymaga koni. Każde miasto ma własny magazyn sprzętu, który można wypełnić. Budynki przemysłowe i osady zasobów produkują pewne urządzenia.
10. Dyplomacja w stylu średniowiecznym II. Gracz może negocjować z innymi frakcjami tylko wtedy, gdy ma wspólną granicę, sojusz lub handel z tą frakcją lub emisariuszami w jej stolicy lub generałami na ziemiach frakcji AI.


P.S. Ten mod jest trudny. Radzę więc zacząć grać na normalnym poziomie trudności, aby nauczyć się mechaniki. Jeśli chcecie bardziej złożonego doświadczenia, umieśćcie trudny poziom trudności dla kampanii i normalny poziom trudności dla bitew.

Submody:
1) Wielkie bitwy https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2305206439 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2305206439)
2) dłuższe bitwy

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2295354072 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2295354072)
3) miękkie średniowieczne
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2332852664 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2332852664)
4) Kampania
zakonu krzyżackiego https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2425515790 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2425515790)
5) 12 tur rocznie
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2904699776 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2904699776)
6) Kampanie wieloosobowe Poprawka https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2957529316 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2957529316)
7) Średniowieczna
dyplomacja 2 i wyposażenie usunięte
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2986071927 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2986071927)

1100 AD fanów Discord:
https://discord.gg/J34bvJnrer (https://steamcommunity.com/linkfilter/?url=https://discord.gg/J34bvJnrer)

Anno Domini* (mod do Attili) Discord:
https://discord.gg/ZynmuvKWgB (https://steamcommunity.com/linkfilter/?url=https://discord.gg/ZynmuvKWgB)
*Ten zespół tworzy historycznie dokładne średniowieczne zasoby 3D!

LINK DO MODA:
Warsztat Steam::Medieval 1100 AD Campaign [PART 1] (steamcommunity.com) (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2280460874)

iPerwszy filmik zrobiony jakiś czas temu, nie oddaje do końca najnowszej wersji, ale zawsze coś jest :)

https://youtu.be/_j0SkeEK5OA

Tutaj przykład na Bizancjum i jego zmiany :P


https://youtu.be/bLr1M0izT1I

Bardzo ciekawa rozgrywka, jeszcze jest ukłon w stronę naszych stron i Autor/ autorzy zaznaczając, że wiedzą iż to nie odpowiada realiom zrobili submoda na Zakon Krzyżacki powiem, że jest frajda, tak pojawić się wcześniej^^..

Tutaj submody i zwracam uwagę na modyfikacje autorstwa Brana, ten sam tworzył pod moda 1212 i robią ogromną różnicę, jak ktoś chce poczuć tzw. "jesień średniowiecza" na "własnym garbie"^^... Jednal Autorzy moda nie podpisują się pod zmianami jakie przynosi ten submod!

Submods:
1) Massive battles
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2305206439
2) Longer Battles
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2295354072
3) Bran Mac Born mod
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2284384331
4) Soft Medieval
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2332852664
5) Teutonic order campaign
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2425515790

Eutyches
15-07-2023, 07:37
Najnowsze info i zmiany z 12 lipca 2023.
Od twórców modyfikacji.
Opis i zagadnienia dotyczące moda.
W pierwszym poście.

Eutyches
27-07-2023, 23:13
Kolejna aktualizacja. To nie modyfikacja, a gra na engine gry :)


Witam wszystkich!
W ostatnich tygodniach pojawiło się kilka aktualizacji!
Dodano wiele nowych wydarzeń i nowe jednostki iberyjskie!Oto lista najważniejszych zmian: ������
1. Dodano **efekty sezonowe** do wszystkich prowincji.
2. Dodano więcej **dylematów związanych z wydarzeniami** z żądaniami miast ze strony frakcji AI.
3. Zmniejszono obrażenia broni białej o **15%**.
4. Usunięto możliwość produkcji średniego pancerza w stolicy podczas importowania surowców skórzanych.
5. Wartości redukcji bandytyzmu z budynków** wzrosły o 50%**.Również koszary teraz **redukują bandytyzm** w prowincji.
6. Ulepszona rekrutacja dla frakcji **nordyckiej i bałkańskiej**.
7. **Zwrot płatności** w celu poprawy stosunków dyplomatycznych.
8. Karawany można teraz rekrutować** we wszystkich osadach**.
9. **Naprawiony błąd**, gdy jednostki nie mogły przejść przez bramy w niektórych miastach.
10. Ulepszony skrypt dyplomacji Med 2: **dodano podpowiedzi i promień dla AI** do negocjacji z innymi frakcjami
11. System wyposażenia **zrównoważony** dla większej produkcji i wykorzystania przyczep kempingowych.
12. Dodaj **nowe dylematy**: lojalność wobec kalifa, oddział Saracenów, oddział Berberów, koczownicy, darowizny dla patriarchy, koncesje handlowe, podatek Jizya, asasyni, przepowiednia szamana, reforma kluniacka, katarzy, oddział normański.
13. Dodano **nowe wydarzenie**: niepowodzenia militarne.Wydarzenie uruchamia się, gdy generał drużyny gracza przegrał kilka bitew i prowadzi do utraty wpływów politycznych.
14. Dodano **5 nowych jednostek do listy iberyjskiej**: Consiliar Sword Militia, Consiliar Spear Militia, Iberyjscy Lekcy Łucznicy, Lansjerzy, Iberyjska Ciężka Kawaleria.
15. Większość jednostek Leona i Kastylii **przebrana**.Na razie to wszystko rycerze!Aby zobaczyć wszystkie zmiany i dodatki do aktualizacji, polecam zajrzeć na stronę Steam Medieval 1100 AD

Eutyches
31-07-2023, 21:31
Tutaj link do discorda, na ile czasu będzie aktywny link, nie wiem. Kilku Polaków jest. Twórcy modyfikacji, to jak najczęściej , to międzynarodówka.

https://discord.gg/UbNAsBYg

Eutyches
16-09-2023, 16:08
Kolejna aktualizacja. To nie modyfikacja, a gra na engine gry
Warsztat Steam::Medieval 1177 AD campaign: Crusaders vs Saladin (steamcommunity.com) (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3036492732)

Witajcie rycerze! Na cześć 10-lecia wspaniałej gry Rome II i 5-lecia Medieval 1100 AD mod przedstawiamy dla Was nowy duży projekt: Medieval 1177 AD Crusaders vs Saladin campaign!

Wiele rzeczy zostało zmienionych: dodano 30+ unikalnych frakcji, 10 nowych osad (jak Trypolis) otrzymało mury, dodano słynnych przywódców, wydarzenia, nowy skład dla Imperium Rzymskiego itp. Czterech głównych bohaterów kampanii jest nieśmiertelnych: Baldwin IV z Jerozolimy, Ryszard Lwie Serce, Fryderyk Barbarossa i Salah al-Din. Kampania rozpoczyna się od słynnej bitwy pod Montgisard w 1177 roku!


30 grywalnych frakcji:

1. Cesarstwo Rzymskie
2. Almohady
3. Sułtanat
Ajjubidów 4. Banat Bośni
5. Bavandids
6. Hrabstwo Trypolisu
7. Kumany
8. Księstwo Akwitanii
9. Księstwo Saksonii
10. Księstwo Śląskie
11. Hamdanidzi
12. Święte Cesarstwo Rzymskie
13. Imperium Chrezmijskich
14. Królestwo Aragonii
15. Królestwo Duńczyków
16. Królestwo Anglii
17. Królestwo Francji
18. Królestwo Gruzji
19. Królestwo Węgier
20. Królestwo Jerozolimskie
21. Królestwo Portugalii
22. Królestwo Sycylii
23. Kipczaki
24. Liga
Lombard 25. Księstwo Antiochii
26. Księstwo Halickie
27. Republika Pizy
28. Sułtanat Seldżucki
29. Republika
Wenecka 30. Kampania Zengids of Mosul

jest nadal w fazie beta, więc wiele rzeczy do zrobienia, takich jak wydarzenia historyczne (trzecia krucjata, splądrowanie Konstantynopola, inwazja mongolska itp.), Wiele nowych jednostek (takich jak rycerze z Ibelinu i Santiago) i wiele innych.

Możesz wesprzeć rozwój projektu tutaj:
https://www.patreon.com/medieval1100 (https://steamcommunity.com/linkfilter/?url=https://www.patreon.com/medieval1100)


P.S. Specjalne podziękowania dla Xenon97 (Joker) za wspaniałe informacje historyczne z tego okresu i pomoc w tworzeniu kampanii 1177 AD!