Zobacz pełną wersję : European Wars II - dyskusje ogólne
ernestohost5
16-06-2010, 11:10
witam, gdzie mozna sciagnac najnowsza wersje ew2? jest to 0,6? i czy rozni sie czyms od tej z poczatku roku, nie wiem czy oplaca sie sciagac. :) I mam jeszcze pytanie w jaki sposob moze zmienic liczebnosc wojsk w oddziale? trzeba do tego jakis specjalny program? muglby mi to ktos wytlumaczyc krok po kroku. z gory dzieki:) pozdro.:)
KLAssurbanipal
16-06-2010, 11:44
witam, gdzie mozna sciagnac najnowsza wersje ew2? jest to 0,6? i czy rozni sie czyms od tej z poczatku roku, nie wiem czy oplaca sie sciagac. :) I mam jeszcze pytanie w jaki sposob moze zmienic liczebnosc wojsk w oddziale? trzeba do tego jakis specjalny program? muglby mi to ktos wytlumaczyc krok po kroku. z gory dzieki:) pozdro.:)
Można ściągnąć w pierwszym poscie, jednak na próżno bo nie działa z patchem. :) Musimy ją zaktualizować latem i dopiero podać nowy link.
artilery detonator
17-06-2010, 10:18
Prace nad modem potrwaja jeszcze troche, wiec czy nie możnaby udostępnić pojedyńczych jednostek, lub całych roosterów jakis wybranych frakcji? Najbardziej zależałoby mi na jednostkach polskich oraz państw sąsiednich.
KLAssurbanipal
18-06-2010, 11:42
Te które mamy gotowe są w ostatniej wersji moda.
artilery detonator
21-06-2010, 22:01
Czy ostatnia wersja moda jest kompatybilna z najnowszym patchem?
KLAssurbanipal
22-06-2010, 09:49
Niestety nie jest. W lipcu/sierpniu spróbujemy wydac kolejną.
A ja mam takie pytanie.Ściągnąłem sobie wersje 0.5 i chciałbym ją sobie zainstalować lecz ja mam Windows 7 i nie wiem gdzie mam wkleić ten plik user.empire_script.txt ponieważ u mnie nie ma tych katalogów co są podane w instrukcji.I mam jeszcze jedno pytanie czy 0.5 pójdzie na grze bez patch-a?A jeżeli nie to jaki to ma być patch bo ja już nie wiem :roll:
KLAssurbanipal
23-06-2010, 18:05
Niestety nie mamy aktualnie wersji która pójdzie z nowym patchem, a się zastanawiam która z poprzednich działa bez patcha. Na pewno 0.4 by ci poszło, a 0.5 nie jestem pewny. :) Tylko problem że chyba tych starszych wersji moda już nie mamy. :)
Aha ok dzięki a 0.5 to na jakim patchu pójdzie??
marchlew
24-06-2010, 12:10
Witam ze sie tak wtrace mam EW OSTATNIE WYDANIE 6.0 i mi wszystko dziala zadnych problemow i mam najnowszego pachta ???? nie wiem dlaczego innym nie smiga ,pozdrawiam
KLAssurbanipal
25-06-2010, 08:47
Aha ok dzięki a 0.5 to na jakim patchu pójdzie??
Nie jestem pewny teraz. Nie wiem gdzie to sprawdzić, bo 1 posta tu i na TWC edytujemy jak pojawia się nowa wersja. Nie mam nawet 0.5 i nie pamietam posta pod jaki patch był...
Może ktoś kto ma nadal tą wersję będzie znał odpowiedź.
KLAssurbanipal
25-06-2010, 08:48
Witam ze sie tak wtrace mam EW OSTATNIE WYDANIE 6.0 i mi wszystko dziala zadnych problemow i mam najnowszego pachta ???? nie wiem dlaczego innym nie smiga ,pozdrawiam
O kurcze, sam jestem zdziwiony. Może takich osób znajdzie się więcej?
dewastator
02-07-2010, 17:37
tak,mi też smiga że hej..nawet mam wrażenie że ten patch FAKTYCZNIE polepszył AI i BI.mam wersje 1.5 build 1332,21992(lewy dolny róg) wersja moda 0.61
KLAssurbanipal
02-07-2010, 23:27
Fajnie. Cieszę się że znajduje się pewna liczba osób którym modzik jeszcze śmiga. ;)
grzesiek95n
06-07-2010, 11:34
czy pracujecie jeszcze nad tym modem (obecnie gram w ntw ale zapewne powrócę do ew2)
Casillas
27-07-2010, 08:27
Witam, w moim przypadku European Wars v0.61 też ładnie śmiga tylko mam pomieszany polski z angielskim, ale to jest chyba pozostałość Darthmoda, którego odinstalowałem :(
Jeśli ktoś wie czy istnieje możliwość przywrócenia w całości j.polskiego bez reinstalki empire'a niech piszę z góry dzięx :)
EW2 odpalam przez mod managera i nie mam nigdzie wrzuconych skryptów EW tylko sam plik daty do folderu Empire
AgentMax
04-08-2010, 10:41
EW też ci miesza język. Ono ma w sobie Darthmoda.
Casillas
04-08-2010, 18:22
Zrobiłem reinstalkę Empire i odpaliłem EW 2 i język w 100% polski, wszystko pięknie ładnie tylko nie wyświetla mi nazw jednostek dodanych przez moda, ale to już nie taki problem :lol:
PrisonNeo
04-08-2010, 21:39
Ten problem mają wszyscy bo póki co nazwy jednostek nie zostały jeszcze dodane
Witam. Może się wam to wydać głupie ale jak uruchomić tego moda ? ;/ Wypakowałem tam gdzie trzeba, włączam mod managera, wchodze tam gdzie mam Empire klikam na Mod Packs (ew2.pack) naciskam launch chce sie uruchomić po czym wyskakuje błąd. Pomoże ktoś ?
Długi1505
10-08-2010, 08:49
Witam! Mam pytanko kiedy wydacie pełną wersję EW2?
grzesiek95n
14-08-2010, 21:10
klikam na Mod Packs (ew2.pack) naciskam launch z tego co pamiętam to trzeba to zaznaczyć takim ptaszkiem :lol: :lol: :lol: :lol:
KLAssurbanipal
24-08-2010, 01:16
czy pracujecie jeszcze nad tym modem (obecnie gram w ntw ale zapewne powrócę do ew2)
Tak, lecz team się mocno skurczył. :)
Witam, w moim przypadku European Wars v0.61 też ładnie śmiga tylko mam pomieszany polski z angielskim, ale to jest chyba pozostałość Darthmoda, którego odinstalowałem :(
Jeśli ktoś wie czy istnieje możliwość przywrócenia w całości j.polskiego bez reinstalki empire'a niech piszę z góry dzięx :)
EW2 odpalam przez mod managera i nie mam nigdzie wrzuconych skryptów EW tylko sam plik daty do folderu Empire
W wersji z patchem postaramy się ten bug naprawić.
Witam. Może się wam to wydać głupie ale jak uruchomić tego moda ? ;/ Wypakowałem tam gdzie trzeba, włączam mod managera, wchodze tam gdzie mam Empire klikam na Mod Packs (ew2.pack) naciskam launch chce sie uruchomić po czym wyskakuje błąd. Pomoże ktoś ?
Wygląda na to że jesteś pechowcem u którego mod nie działa... Nie u wszystkich chodzi po ostatnim patchu.
Witam! Mam pytanko kiedy wydacie pełną wersję EW2?
Trudne pytanie z powodu odejścia wielu członków teamu. Postaram się wydać na gwiazdkę.
KLAssurbanipal
01-09-2010, 11:04
Zmieniłem układ na naszym forum:
http://www.europeanwars.fora.pl/
Teraz konkrety są bardziej widoczne a niepotrzebne działy wyrzuciłem do kosza.
Zapraszam i proszę o opinie na temat nowego wystroju i układu.
Konrad III
03-09-2010, 07:06
Moim skromnym zdaniem to forum z oprawy graficznej jest lekko nie czytelne...
KLAssurbanipal
03-09-2010, 12:44
Też tak uważam, ale ciężko mi znaleźć czytelną kompozycję. Można się przyzwyczaić kiedy się dużo przesiaduje. :)
wiciu11111
05-09-2010, 21:27
Panowie jestem w tej chwili dumny z naszego narodu mamy naprawdę zdolnych moderów w tym chorym kraju. W końcu widzę jak polska kawaleria roznosi w pył liczną piechotę pruską czy austraicką czekałem na takie poprawki w MTW2 ponieważ jestem fanem wczesnego średniowiecza ale doczekałem się tu i jestem z tego zadowolony.
TYLKO 2 ZASTRZEŻENIA- Chyba wszyscy fani Husarii wiedzą, że od samego powstania Empire coś jest nie tak z tymi wykałaczkami które posiada. Polka Husaria powinna być uzbrojone w długie pięcio metrowe kopie drążone, jednak gdzieś czytałem, że jest to trudna sprawa do naprawienia czy poprawienia, ACZKOLWIEK nie wiem czy to możliwe ale przecież można stworzyć drugą jednostkę husarii z normalnymi kopiami wygląd zbroi już nie jest tragiczny ale też można by go poprawić.
Druga sprawa to czworoboki, chyba nikt nie uwierzy, że dwa szeregi piechoty uzbrojonej w broń palną i bagnety długości 170 cm może zatrzymać bądź nawet zniwelować siłę szarży ciężkiej kawalerii czy gwardii nie mówię już nawet o Husarii także to też można by było poprawić.
Po za tymi dwoma problemami wszystko jest zajebiście gratuluje świetnej roboty.
KLAssurbanipal
06-09-2010, 13:49
Chcielibyśmy to zmienić i jest to oczywiście naszym zamierzeniem. :) Jednak CA utrudnia nam sprawę poprzez brak narzędzi modderskich co nam obiecali 2 lata temu. My jako modderzy czujemy się oszukani przez nich, co widać na mojej sygnaturze. :) Ciekawe czy to nastąpi, pewnie nie ponieważ zarabiają na wydawaniu kolejnych DLC blokując nam możliwości darmowego modowania.
wiciu11111
22-09-2010, 19:49
Da rade zrobić coś z tymi granadierami??
Raczej nie jest normalne, że granadierzy nie mają granatów
Da rade zrobić coś z tymi granadierami??
Raczej nie jest normalne, że granadierzy nie mają granatów
Nie mają, bo w XVIII przestali używać.
Nie da się zrobić, bo mod jest martwy ;)
dewastator
30-09-2010, 13:46
Nie da się zrobić, bo mod jest martwy ;)[/quote]
to oczywiscie zarcik,taki prima aprilis we wrzesniu? :?
KLAssurbanipal
30-09-2010, 15:00
Mod nie jest martwy, lecz uśpiony na jakiś czas z powodu braku czasu. :) Gdy tylko będzie możliwość prace ruszą dalej.
Mateusz18121995
15-10-2010, 07:39
Mam pytanie czy w European Wars będą grywalni Mogołowie? Jeśli tak, to czy doczekają się nowych jednostek. Widziałem na youtubie filmik jak wygląda gra tą frakcją, i wg. mnie ich jednostki są jak banda wieśniaków (z wyjątkiem takich zielonych muszkieterów, zwą się chyba Kizybałasze), co zniwela ich szanse w walce z Maratami.
KLAssurbanipal
15-10-2010, 10:39
Ja wolę Mogołów zrobić zamiast marathów ze względu na jednostki. Zoabczymy jeszcze.
Witam posiadam obecnie Empire Total war na najnowszym patchu i chciałem powiedzieć że mi też chodzi EW2 :D Ale mam pytanie czy będzie kolejne wydanie moda?? Przeczytałem cały temat i wiem że dużo członków zespołu odeszło i że kolejna wersja ma zostać wydana pod koniec roku. Więc chciałem się też upewnić czy prace nad modem trwają??
POZDRAWIAM
PS: Uważam że mod jest ŚWIETNY :mrgreen:
KLAssurbanipal
13-11-2010, 02:53
Prace nad modem trwają. Tylko że teraz jestem sam. ;)
Prace nad modem trwają. Tylko że teraz jestem sam. ;)
Jak to wygląda w procentach, na jakim etapie jesteś?
Prace nad modem trwają. Tylko że teraz jestem sam. ;)
Jak to wygląda w procentach, na jakim etapie jesteś?
0/100 o ile się nie mylę :oops:
Już w marcu ponoć pan KLA zrobił early RoN i Prusy, na wakacjach freicorps, we wrześniu grenadiera....Co nie KLA?
KLAssurbanipal
19-11-2010, 17:43
Mam to zrobione. Z kolei Salvo przy preview Prus screeny robił ponad 2 misiące a i tak nie wszystko. Po czym postanowił odejść. Prawda Salvo? :) 8-)
Jeśli nie jesteś w teamie to prosze o niezaślepianie użytkowników. ;) Po pierwsze kompletne Prusy sa już dawno pokazane. Nie ma co im robić innych jednostek. Po drugie Frei-corps był do EW1.
Uzytkownikom mogę powiedzieć. Obecnie jest 2 razy więcej nowych jednostek, jednak nie chcę ich ujawniać. To ma być niespodzianka, ale jak ma nią być skoro mnie się pogania? To ze nic nie pokazuję nie znaczy że nic nie robię. Chciałem to puścić niespodzianie jak torpedę w Statuę Wolności, ale widze że się nie da.
Chyba wszyscy fani Husarii wiedzą, że od samego powstania Empire coś jest nie tak z tymi wykałaczkami które posiada. Polka Husaria powinna być uzbrojone w długie pięcio metrowe kopie drążone, jednak gdzieś czytałem, że jest to trudna sprawa do naprawienia czy poprawienia, ACZKOLWIEK nie wiem czy to możliwe ale przecież można stworzyć drugą jednostkę husarii z normalnymi kopiami wygląd zbroi już nie jest tragiczny ale też można by go poprawić.
viewtopic.php?f=116&t=6963&p=139582#p139582 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=116&t=6963&p=139582#p139582)
KLAssurbanipal
20-11-2010, 22:39
Dzięki, świetnie. ;)
Rzeczywiście masz rację, nic nie robiłem....A to, że Ty od mojego odejścia (marzec) nie wydałeś nawet małego uaktualnienia moda, tylko potwierdza Twój wielki wkład w moda :lol:
Zresztą, jak to mówią statystyki nie kłamią. Oto lista zmian, strasznie dużo KLA :cry:
Poza 0.3 to się chłopie mało przyłożyłeś...
European Wars 0.61
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=332832
European Wars 0.6
Script Changes (Salvo):
-Darth Campaign AI added,
-Darth Fromations added,
-Darth Battle AI addded,
-USA can again train late line infantry,
-PLC's guard janissaries have proper UI now,
-Added proper localisation files,
-Portugal again have reskinned early line infantry,
-Courland and Georgia can no longer train Polish Wingded Hussars,
-Crimean Chanate can train janissarie in both early and late period (custom battles),
-Prussian early line infantry is no longer recruitable in late period,
-Spanish Wallons have other UI now,
-Early Swedish Infantry have bigger morale now,
-Sweden can train drabants,
-Denmark can train cuirassiers,
-Mounted Tatar Archers are now cheaper,
-Mounted Tatar Archers are now available in custom battles (both early and late period for Crimea and Ottomans),
-Ottomans can train 20 units of Mounted Tatar Archers now,
-Austria can train only 20 units of Hungarian Grenadiers and Hungarian Line Infantry,
-Swedish Livegardets are better at shooting now,
-Division for early and late grenadiers for Prussia,
-Late Prussian Grenadiers aren't recruitable in drill school now, they are stronger and more expencieve,
-Early infantry guards are stronger now, they are also more expencive,
-Prussia has now two types of dragoons: early and late instead of vanilia's "Dragoons' and "Light Dragoons",
NEW UNITS:
-Early Grenadiers - Prusia (KLA)
-Early Guard Musketeers - Prussia (KLA)
-Early Guard Grenadiers - Prussia (KLA)
-Early Guard Cavalry - Prussia (KLA)
-Late Dragoons - Prussia (KLA)
-Dragoons - Portugal (Salvo)
-Late Line Infantry, Sevilla regiment - Spain (33orion77)
-Hungarian Line Infantry - Austria, Hungary (Sir Cesar)
-Guard Grenadiers - Russia (Danova)
-Leib Hussar - Prussia (danova)
RETEXTURES:
-Early Line Infantry - Prussia (KLA)
-Cuirassiers - Prussia (KLA)
-Garde Du Corps - Prussia (KLA)
-Hussars - Prussia (pollux578)
-Bosniaks - Prussia (KLA)
-2nd Hussars - Prussia (KLA)
-Late Line Infantry #8 - Great Britain, Denmark, Austria, USA, Hanover, Spain, #2 Prussia - (Sir Cesar/Salvo/33orion77/gary)
-Guard Infantry - Denmark (Sir Cesar)
-Horse #2 - Britain, Prussia (Pom/pollux578)
-Highlanders - Great Britain (Pom)
-Colonial Line Infantry #2 - Great Britain, France (Salvo/Danova)
-Elite Artillery - France (French Bourbon mod)
-Foot Artillery -France (French Bourbon mod)
New Unit Cards:
-Russian Guard Grenadiers (danova)
-Prussian Late Line Infantry #2 (gary)
-All early musketeer units for major nations #14 (Salvo)
-Leib Hussar (danova)
New Flag:
-Prussia (pollux578)[/spoiler:2umo719k]
European Wars 0.51
[spoiler:2umo719k]List Of Changes (Salvo):
-USA can again train late line infantry,
-PLC's guard janissaries have proper UI now,
-New unit for Portugal - Dragoons,
-Portugal again have reskinned early line infantry,
-Reskinned USA's late line infantry,
-Reskinned British late line infantry,
-Added proper localisation files,[/spoiler:2umo719k]
European Wars 0.5
[spoiler:2umo719k]Changes in EW2 O.5
Script Changes (Salvo):
-Darth AI added,
-Darthmod sounds added,
-Darthmod battelfield effects added,
-Late Garde Suisses recruitable instead Mason du Roi, two previous guard units recruitable in early period,
-Polish Pancerny have now 100 soldiers in unit,
-Improved statistics,
-French Armore Pikeman have now 400 soldiers in unit,
-Russian Granade Launchers and Danish Bombardiers have now training level on "trained",
-Russian Granade Launchers and Danish Bombardiers now available in early period (custom battles/multiplayer),
-Crimean and PLCs cossacks have now 400 soldiers in a unit, they are cheaper now,
-Cossack Infantry can no longer form square,
-Crimean Chanate and PLC can now train 15 cossack infantry and cossack cavalry units,
-Crimean Chanate have now only two janissaire units,
-Crimean Sword Janissaire limitis now 20 units,
-Crimean Musket Janissarie are now a guard unit, their recrutation limit is 5 now,
-Tatars are now cheaper,
-Polish Janissaries guard have now rank_fire ability,
-Early Standard Bearer for early units,
-European early cannons have now earlyline as artillerymen,
-PLC's late line infantry have now 275 soldiers in a unit,
-Early Prussia Line Infantrie's reolading skill is now lower,
-France, PLC, Russia, Savoy and Spain can train household cavalry, France, PLC, Russia and Spain have new textures,
-Pikeman have now early standard bearer,
-British Live Guards, French and Savoy horse guards are now early guard units, the are less evectice in comba, but they are also cheaper now,
-British Live Guards, French and Savoy horse guards have now 100 soldiers in a units,
-Britain can train late guard infantry, they also recieve one early guard infantry unit,
-British Live Guards, French and Savoy horse guards need two turns to be build now,
-France trains now vanilia dragoons, previous texture goes now to light dragoons,
-British early guard have 275 soldiers in a unit, French early guards have still 300,
-Russia no longer have new light dragoons texture,
-Bavary no longer have Horse Grenadiers unit,
NEW UNITS:
-Wallon Guard - Spain (KLA)
-Late Garde Suisses - France (KLA)
-Early Line Infantry - Venice (Salvo)
-Grenade Launchers- Sweden (Salvo/KLA)
-Late Dragoons #2 - Denmark, Prussia (Salvo/gary)
-Drabants - Sweden (danova)
-Pikeman - Venice (Salvo)
-Bombardiers - Denmark (Salvo)
-Early Dragoons #2 - Bavary, Savoy (Salvo)
RETEXTURES:
-Garde du Corps - Prussia (KLA/Salvo)
-Regiment of Horse - Savoy, PLC (Salvo/33orion77)
-Cuirassiers - Denmark (Salvo/KLA)
-Early Grenadiers - Denmark (Salvo)
-Light Dragoons - Denmark (Salvo/KLA)
-Prussian Grenadiers - Prussia (gary)
-Late Line Infantry #4 - Prussia,Westphalia,Netherlands, PLC (gary/Pom/jarnomiedema/33orion77)
-Infantry Officer #2 - Prussia (gary/jarnomiedema)
-Jeagers - Prussia (gary)
-Late Foot Artilery #2 - Prussia, PLC (gary/33orion77)
-Horse Artilery #3 - Netherlands, Prussia, PLC (gary/jarnomiedema/33orion77)
-Hungarian Hussars - Austria, Hungary (danova)
-Polish Wingded Hussars - PLC (33orion77)
-Grenadiers - Netherlands (jarnomiedema)
-Highlanders - Netherlands (jarnomiedema)
-Hussars - Netherlands (jarnomiedema)
-Musican #2 - Netherlands, PLC (jarnomiedema/33orion77)
-Horse Officer #2 - Netherlands, PLC (jarnomiedema/33orion77)
-Holland Guards - Netherlands (jarnomiedema)
-Elte Artilery - PLC (33orion77)
-General -PLC (33orion77)
-General Bodyguards - PLC (33orion77)
-Lancers - PLC (33orion77)
-Militia - PLC (33orion77)
-Infantry Officer #3 -Prussia, PLC, Netherlands (gary/33orion77/jarnomiedema)
-Provincial Cavalry - PLC (33orion77)
-Guard Infantry -PLC (33orion77)
New UI:
-Drabants (danova)
-Prussian Late Line Infantry (gary)
-Prussian Grenadiers (gary)
New Unit Cards:
-Austrian Early Line Infantry (Salvo)
-British Early Line Infantry (Salvo)
-Austrian Cuirassiers (Salvo)
-French Armored Pikeman (Salvo)
-Polish Pancerny (Salvo)
-Drabants (danova)
-Prussian Late Line Infantry (gary)
-Prussian Grenadiers (gary)[/spoiler:2umo719k]
European Wars 0.4
[spoiler:2umo719k]Changes in EW2 O.4
Script Changes (Salvo):
-Division to early and late line infantry now also for minor factions,
-"No Names Bug" fixed,
-Polish Pancerny now fight with sabre, he is slightly less evective in combat now,
-Polish Pancerny is now medium cavalry, he is also cheaper,
-British Guard Infantry, Polish Trabants, Russian Live Guard Cavalry, French and Spanish Mousquetaires, French Guard Infantries recruitable only in Europe now,
-Hungarian Grenadiers recruitable only in Hungary (only by Austria and Hungary),
-Polish Cossack Cavalry and Infantry, Polish Janissaries Guard recruitable only in Polish home regions,
-Wild_Geese Unit Cards added to Early Line Infantry,
-Colonial Line Infantry available only after Fire By Rank,
-Savoy can no longer train Household Cavalry,
-Pancerny available in early period (custom battles),
-Pirates Infantry available in custom battles,
-Bavary and Savoy now train "Grenadiers Bearskin" instead of "Grenadiers"
NEW UNITS:
-Pikeman #13 - All Major factions + Bavaria, Denmark, Saxony, Portugal and Savoy (KLA/Salvo)
-Early Line Infantry #5 - Denmark, Bavaria, Saxony, Savoy and Portugal (Salvo/KLA)
-Armored Pikeman - France (KLA)
-Light Dragoons #2 - Bavaria, Savoy (Salvo/KLA)
-Guard Cavalry - Savoy (Salvo)
-Vasgota Line Infantry - Sweden (Preussen Gloria)
-Swedish Guard Grenadiers - Sweden (Preussen Gloria)
-Late Line Infantry - Sweden (Preussen Gloria)
-Grenadiers Bearskin - Bavaria, Savoy (Salvo)
-Horse Grenadier - Bavaria (Salvo)
RETEXTURES:
-Gula Hussars - Sweden (Preussen Gloria)
-cuirassiers - Bavary (Salvo/KLA)
-Exapt Infantry #2 - Britain, France (Sir Cesar, KLA)
-Late Line Infantry - Bavaria (Pom)
New UI:
-French Swiss (Jodecker)
-French Guard (Jodecker)
-Vasgota Line Infantry (Preussen Gloria)
-Major Factions Early Line Infantry + Denmark #8 (Salvo)
-French Early Line Infantries #3 (Salvo)
-French Dragoons (Salvo)
New Unit Cards:
-Vasgota Line Infantry (Preussen Gloria)
-Swedish Guard Grenadiers (Preussen Gloria)
-Swedish Late Line Infantry (Preussen Gloria)[/spoiler:2umo719k]
European Wars 0.1-0.3
[spoiler:2umo719k]Script Changes (Salvo):
-Darth AI added,
-Division to early and late line infantry for major factions (Late Line Infantry available only after 'fire by rank"),
-30 factions unlocked in custom battles,
-Wingded Hussars available for PLC in 1700,
-Wingded Hussarrs are more effective, but more expecieve,
-Division to Hungarian and German Grenadiers for Austria (Hungarian are better in close combat, slightly worst at shooting and more expencieve),
-Early Line Infantry have Wild_Geese UI,
-France no longer trains Maison Du Roi guard,
-Britain and France can no longer train Household Cavalry,
-Courland and Georgia can no longer train Wingded Hussar,
-Strelty are now missile unit,
-Mounted Tatar Archers available for Crimea in 1700,
-Ottoman Sekban Janissariesare now a missile unit (they are also more expencieve),
NEW UNITS:
-Early Line Infantry #10 - All Major Factions recieve 1 unit, France recieves 3 (KLA)
-Guard Swiss - France (KLA)
-Guard France - France (KLA)
-Guard Infantry - Britain (KLA)
-Cuirassiers - Netherlands (KLA)
-live Guard Cavalry - Britain (KLA)
-Gardes du Corps - France (KLA)
-Mousquetaires de la Garde #2 - France, Spain (KLA)
-French Dragoons - France (KLA)
-Pancerny - PLC (KLA)
-Polish Janissaries Guard - PLC (max. 5) (Salvo)
-Polish Cossack Cavalry - PLC (max. 10) (Salvo)
-Polish Cossack Infantry - PLC (max. 10) (Salvo)
-12 Pounders - Crimea (Salvo)
-3 Janissaries units - Crimea (max. 10) (Salvo)
RETEXTURES (KLA):
-Cuirassier #4 - Austria, France, Prussia, Russia
-Grenadiers #3 - Britain, PLC, Sweden
-Household Cavalry #2 - PLC, Russia
-Strelty - Russia
-Croatian Grenzres - Austria
-Green Jackets - Britain [/spoiler:2umo719k]
Długi1505
22-11-2010, 16:14
Chłopaki skończcie z tymi dogadywaniami ok??
Gdybym umiał sam bym pomógł,ale niestety nie umię...
A tak to z tego co mi wiadomo KLA jest sam i dobrze wiecie co w takim składzie może zrobić...
Ale nic ja trzymam kciuki i czekam na następną wersję moda.
PS: Salvo fajnie by było gdybyś wrócił do ekipy, ale nie wiem dlaczego odszedłeś(i wcale nie muszę), bo w niej jestem.
Więc w razie czego nie bierz mojego zdania pod uwagę-nie chciałbym cię urazić.
KLAssurbanipal
22-11-2010, 21:25
Ja już się przyzwyczaiłem że do EW jedni przychodzą, mają zapał, potem odchodzą, przychodza nowi itp. :)
Salvo, czemu się tłumaczysz? Był okres w którym długo trzeba było cię namawiać żebyś cokolwiek zrobił. Nie chce mi sie do tego wracać. Nie podoba mi się to ze zacząłeś na forum dyskusje które powinny toczyć się na GG, bo przecież go masz tak? ;) Na dodatek skoro odszedłeś z teamu to po co złośliwie pisac jak stoją prace, skoro tego nie wiesz. teraz mam członka drugiego, który jest tajemnicą i ujawni się po wydaniu moda, bo tak lepiej.
Salvo, czemu się tłumaczysz? Był okres w którym długo trzeba było cię namawiać żebyś cokolwiek zrobił
Ciebie namawiam od marca, a nie zrobiłeś jeszcze nic...
U mnie to były conajwyżej dwa przypadki, które po prostu psuły mi koncepcję modowania, więc je ominąłem. Zresztą nie musze Ci przypominać, jak tydzień harowałem w gorączce, żebyś na wigilię wydał 0.5 do którwego z 3 jednostki zrobiłeś...
Nie podoba mi się to ze zacząłeś na forum dyskusje które powinny toczyć się na GG, bo przecież go masz tak?
Nie mam do Ciebie pretensji, że nic nie robisz. Każdy ma do tego prawo, co już wiele razy na gg Ci napisałem. Proszę tylko, żebyś nie wmawiał ludziom, że coś robisz, gdy od ponad pół roku nic nowego nie wyszło. Niech za słowami przemawiają fakty. Proszę, nie próbuj pozbyć się reszty mojego szacunku tekstami typu "Jutro preview"/"Mam już 20 nowych jednostek" itp, po czym nie ma nic... 8-)
Długi1505
Sorry długi, ale okoliczność się mocno zmieniły, a KLA, przez okres bycia w teamie mocno wyczerpał mój limit cierpliwości ;) Planowałem i nadal planuję wydać update AI do ew2 na wigilię, ale nic nie jest do końca pewne 8-)
KLAssurbanipal
23-11-2010, 16:39
[quote]Salvo, czemu się tłumaczysz? Był okres w którym długo trzeba było cię namawiać żebyś cokolwiek zrobił
Ciebie namawiam od marca, a nie zrobiłeś jeszcze nic...
U mnie to były conajwyżej dwa przypadki, które po prostu psuły mi koncepcję modowania, więc je ominąłem. Zresztą nie musze Ci przypominać, jak tydzień harowałem w gorączce, żebyś na wigilię wydał 0.5 do którwego z 3 jednostki zrobiłeś...
Nie podoba mi się to ze zacząłeś na forum dyskusje które powinny toczyć się na GG, bo przecież go masz tak?
Nie mam do Ciebie pretensji, że nic nie robisz. Każdy ma do tego prawo, co już wiele razy na gg Ci napisałem. Proszę tylko, żebyś nie wmawiał ludziom, że coś robisz, gdy od ponad pół roku nic nowego nie wyszło. Niech za słowami przemawiają fakty. Proszę, nie próbuj pozbyć się reszty mojego szacunku tekstami typu "Jutro preview"/"Mam już 20 nowych jednostek" itp, po czym nie ma nic... 8-)
Długi1505
Sorry długi, ale okoliczność się mocno zmieniły, a KLA, przez okres bycia w teamie mocno wyczerpał mój limit cierpliwości ;) Planowałem i nadal planuję wydać update AI do ew2 na wigilię, ale nic nie jest do końca pewne 8-)[/quote:2chnztqu]
hehe, pamiętam, że przed Wigilią zrobiłem preview Prus i Cię prosiłem o screeny - miałeś gorączkę OK, rozumiem, jednak jak wyzdrowiałeś czekałem chyba 2 miesiace na to. ;)
Wyraźnie napisałem, że nie chcę nic pokazywać. Po co mam pokazywać coś co nie jest skończone. Wolę zrobić wielką niespodziankę, ale widze że tak się nie da bo skoro nic nie jest publikowane to musi oznaczać że nic się nie dzieje. Jeśli Cię to zadowoli to moduję dzisiaj już jakieś 5 godzin, zresztą mówiłem na GG. Po co tutaj zaśmiecać forum...
dewastator
09-12-2010, 08:21
po tej wymianie zdan hmmm.....kiedy mozna sie spodziewac "torpedy w statue wolnosci"? :shock:
KLAssurbanipal
10-12-2010, 18:26
Spokojnie. :) Staram się panować nad modowaniem. Mam kilka też zajęć innych, więc szybko nie idzie.
dewastator
11-12-2010, 06:48
Ciekawi mnie poprostu,czy kolejna odslona tego cudownego modu bedzie na gwiazdke.tak jak w zeszlym roku ;)
KLAssurbanipal
11-12-2010, 15:10
Postaram się. Planuję jednak najpierw wydać kompletny EW1. :)
Najlepszy mod w jaki grałem :D gratulacje dla twórców
Chyba znalazłem bug artyleria konna ( tylko ta gdzie jest sześć koni ) nie chce się rozstawić podczas bitwy, konie kręcą się w koło. Tak dzieje się za każdym razem
Dwa razy ściągałem EW2 i tak samo :(
AgentMax
10-03-2011, 16:33
KLA, co z tą nową wersją?
Naród prosi o jakieś nowe informacje ;)
KLAssurbanipal
28-03-2011, 09:47
Naród prosi o jakieś nowe informacje ;)
KLA, co z tą nową wersją?
Na razie przez problemy z laptopem nie mogę modować EW2, a brak czasu sprawia że idzie mi powolnie samemu. :) Mam mało czasu w realu, a w tym tygodniu szykuję niespodziankę (wprawdzie pod EW1).
Najlepszy mod w jaki grałem :D gratulacje dla twórców
Chyba znalazłem bug artyleria konna ( tylko ta gdzie jest sześć koni ) nie chce się rozstawić podczas bitwy, konie kręcą się w koło. Tak dzieje się za każdym razem
Dwa razy ściągałem EW2 i tak samo :(
Zajmę się tym jak będę mógł. :)
Mam pytanie - co się dzieje obecnie z modem? Prace zostały zawieszone?
Witam,
Ja mam pytanie odnosnie gry Rosja. Gram na Hard/Hard. Dwie pierwsze rozgrywki zakonczylem dosc szybko, nie bylo mnie stac na uzupelnianie jednostek po bitwach itp, gospodarka w ruinie, a wszystko tylko z 3 powodow:
- zajecie Archangielska przez anglikow
- rzucilem sie na Ingrie w 2-3 turze i ja zdobylem co bylo bledem
- wojny na kaukazie
Zniechecony olalem Rosje. Jednak ostatnio wrocilem dac jej kolejna szanse ale z innym nastawieniem.
1. gra
1-3 pierwsze tury
-nie ide na wojne ze Szwecja
-nie buduje jednostek, tylko co ture po 1 jedn. w archangielski ( zeby nikt mi sie tam nagle nie pojawil)
-nic nie atakuje, fortyfikuje Ukraine, robie drogi w Moskwie i rozwijam gospodarke z naciskiem na Moskwe i Ukraine
-podpisuje sojusz z Georgia i daje prawa przejscia dla Dagestanu ( przez cala gre mialem spokoj na kaukazie)
4-5 tura
- fortyfikuje Moskwe, zaczynam powoli, po 1 jedn./ ture budowac armie w Moskwie i na Ukrainie
w rezultacie mam mocna gospodarke i wojne tylko z Turcja ( ktorej wojsk nie widzialem) i armie w powijakach. Budzet co ture ponad 10,000 w kasie i nie ma na co wydawac ( wszystkie upgrady gospodarcze porobione)
do 10 tury zajmuje bez problemow Krym. Potem, ta sama armia idzie sobie bez przeszkod przez rumunie i bulgarie i zajmuje Stambul. Jest to koniec Ottomanow. W tym samym czasie Georgia przejmuje tereny tureckie na wschod od Istambulu ( pierwszy raz cos takiego widzialem, zeby tai karzelek sie tak rozrosl)
W tym czasie w Moskwie mam nowa armie, wypowiadam wojne Szwecji, zajmuje bez trudu Ingrie i Inflanty. Znow, prawie bez oporow, tak jak w Turcji.
BANAL
2. gra
podobny poczatek, ta sama strategie jednak dla wyzszego poziomu trudnosci od razu wypowiadam wojne Szwecji ( o dziwo nie bylo pytania o wsparcie Danii wiec sam musialem wypowiedziec)
Oczywiscie nie atakuje. Rozwijam sie jak w 1 grze, cisza na Kaukazie, Archangiesk bezpieczny.
W efekcie znow, w 1710 roku podchodze armia pod Istambul, druga armia zdobywa Ingrie i Inflanty. Pamietajmy ze podejscie pod Istambul w tamtym czasie bylo kompletnie NIEREALNE, nawet spenetrowanie Krymu zajelo rosjanom wiele lat i zdaje sie dopiero w latach 30tych zaczeli wbijac sie w glab polwyspu, nie mowiac o aneksji w latach 80ych. ZERO obroncow w inflantach i Istambule jak i po drodze do Istambulu. Gdzie sie podzialy ich armie? Czy to wina AI? Czemu Rosja sie tak banalnie gra? Przypomne ze Rosja miala przekichana sytuacje wtedy i niemalze cudem i glownie zmianami w armii i niedorzecznoscia niektorych posuniec wrogow wygrzebala sie z tych wojen by stac sie mocarstwem.
Rozumiem zeby jeszcze sie bronili, zeby bylo wyzwanie jakies, a tu nic... Przypomne ze 2 pierwsze gry Rosja przegralem z kretesem...Do tego gralem Szwecja i wojny z Rosja byly przekichane, Moskwe zajalem dopiero w jakiejs 80-90 turze, tak to same potyczki graniczne. Takze AI chyba jest ok. Moze to wina tego ze wrogowie Rosji, Szwecja i Turcja walcza na wielu frontach, ale we wczesniejszych grach wysylaly na mnie normanie spore armie i ofensywy byly zorganizowane. A teraz jakby byli w letargu kompletnym.
Zaczalem ostatnio 3 gre. Tym razem dania poprosila o wsparcie ( moze to jest wina, ze jesli nie prosza to szwecja ma inne nastawienie do frontu wschodniego) i sie wlaczylem, do tego uklad z Georgia i niestety wojna z Dagestanem ( mam nadzieje ze bedzie trudniej ale obawiam sie ze to tylko wydluzy moment mojej inwazji na turcje i szwecje, ale w sumie oni tez zyskaja na czasie, moze sie lepiej przygotuja.)
p.s. Jak zrobic zeby USA sie wybilo z niepodlegloscia? Zauwazylem ze w kazdej grze ostatnio Anglia po prostu wchlania wszystkie prowincje 13 Kolonii.
p.s.2 Mod prześwietny, szczególnie cieszy mnie mnogość różnych wojsk w każdej frakcji. Mogłoby być ich jeszcze więcej, powiązanych nie tylko z budynkiem koszarowym, też elitarnych z możliwością wystawienia np tylko 5 takich jednostek.
Dzięki, ale niestety mod jest od ponad roku martwy, więc żadne zmiany nie zostaną już wprowadzone.
Życzę KLA wszystkiego najlepszego, ale niech nie wkręca, że mod istnieje i prace trawją. Od marca zeszłego roku nic nowego nie powstało. Nie mam za to wyrzutów, ale po co utrzymywać tą iluzję?
robercik8211
20-06-2011, 08:27
Szkoda że prace nie trwają, miałem nadzieję na kolejną wersję, ale trudno.
culevrine
20-06-2011, 11:53
eee tam bzdury prace na pewno będą trwały jak czas na to pozwoli :P:P
wiadomo jak to jest z takimi projektami, zawsze można je odgrzebać
gratuluję i pozdrawiam
robercik8211
20-06-2011, 14:55
Odgrzebią go pewnie za kilka miesięcy góra za jakieś 3 lata. W każdym razie lepiej żeby wogule odgrzebali i zrobili wersję ze zwiększoną mapą kampanii. Apropo moda , świetny, a te jednostki to już zupełnie wymiatają.
Zrobiłem sobie bitwę na h/h oblężenie i ja się broniłem.
Miałem 1 odział husarii, 1 pospolitego ruszenia, 1 pancernych, 1 kozaków konnych i 4 odziały piechoty kozackiej.
Atakowało imperium osmńskie i mieli całą armię z belijskich grenadierów, mameluków i 2 odziały dziewięciofuntówek. Udało mi się wygrać ale straciłem całą jazdę, ale zginęło tylko 40 z 1600 kozaków.
robercik8211
21-06-2011, 19:07
Gram sobię kampanie Rzeczpospolitą i patrze, a tu cud! Prusy nie wypowiedziały wojnę Austrii tylko zawarły z nią sojusz. Ale w następnej wersji dobrze by było zmienić koza-
ków w piechote wegierska. Czyli zmienić im kolor mundórów na niebieski, przedłużyć im te płaszcze żeby sięgały ziemi i zmienić im czapki na te które mieli hajducy. Lecz jeśli to mało historyczne ( co jest możliwe), lub jeśli się tego nie da zrobić (mało możliwe) to można chociaż u polaków zmienić kozaków dońskich na zaporoskich
Mateusz Sz
06-07-2011, 14:26
Dawno nie grałem w EW 2, ale chyba Imperium Mogołów nie dostało jakichś nowych jednostek. Znalazłem coś takiego: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=370466 . Myślę, że ten mini-mod jest w 100% historyczny i dodatkowo daje sporo jednostek. Moglibyście rozważyć włączenie tego add-on'a do swojego moda.
robercik8211
06-07-2011, 16:17
dobry pomysł, ale mam nadzieję ze gra się nie zatnie
PS.Mod jest martwy czy nie?
KLAssurbanipal
08-07-2011, 15:51
Nie jest martwy, ale z racji ze pracuję nad nim wyłącznie sam, mam dużo spraw w życiu osobistym (a czasu mało) oraz pracuję nad wersją EW1 prace nad EW2 idą z wielomiesięcznym poślizgiem. :)
Dawno nie grałem w EW 2, ale chyba Imperium Mogołów nie dostało jakichś nowych jednostek. Znalazłem coś takiego: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=370466 . Myślę, że ten mini-mod jest w 100% historyczny i dodatkowo daje sporo jednostek. Moglibyście rozważyć włączenie tego add-on'a do swojego moda.
Dzięki. Myślę że skorzystam. :)
Pare pytan:
1. Crashuje czasem?
2.Grenadierzy moga rzucac granatami? (czytalem gdzies ze nie)
3.Jak pobiore ta wersje, a potem wyjdzie wersja finalna to nie bedzie problemu ze wgrywaniem?
4.Jak wyglada kampania? (historycznie czy byle jak)
5.Jak wyjdzie nowa mapa Europy to bedzie blokowac osiagniecia za np zdobycie calej Europy?
6.Jak wyglada inteligencja przeciwników? Szarzuja na czworoboki ?
7.Na kiedy obstawiacie wydanie wersji finalnej moda?
8.Mod po Polsku?
9.Jak wgrac tego moda? Potrzebny jakis program, poniewaz wypakowuje te pliki tam gdzie trzeba i nic...
Wlasnie zasysam ;)
robercik8211
10-07-2011, 21:10
Potrzebujesz program 7 zipm
narbierw wypkowujesz do downloads apotem plik pack kopiujesz do data PATRZ PIEWSZY POST. A potem kopiujesz plik script do scripts. PATRZ PIERWSZY POST. Mod jest po polsku
PS PIsze na innym kompie,dlatego jest tyle bledow
robercik8211
15-07-2011, 17:25
ma ktoś link do DOWNLOAD do Upc?
PS Wogóle co to jest?
KLAssurbanipal
20-07-2011, 15:58
Pare pytan:
1. Crashuje czasem?
2.Grenadierzy moga rzucac granatami? (czytalem gdzies ze nie)
3.Jak pobiore ta wersje, a potem wyjdzie wersja finalna to nie bedzie problemu ze wgrywaniem?
4.Jak wyglada kampania? (historycznie czy byle jak)
5.Jak wyjdzie nowa mapa Europy to bedzie blokowac osiagniecia za np zdobycie calej Europy?
6.Jak wyglada inteligencja przeciwników? Szarzuja na czworoboki ?
7.Na kiedy obstawiacie wydanie wersji finalnej moda?
8.Mod po Polsku?
9.Jak wgrac tego moda? Potrzebny jakis program, poniewaz wypakowuje te pliki tam gdzie trzeba i nic...
Wlasnie zasysam ;)
1. Tak. Każdy mod zresztą. :)
2. Nie mogą, ale gdy będzie ułtwione modowanie chciałbym podzielić na 2 epoki - jedną od 1680, a drugą od 1750. W pierwszej będą mogli rzucać.
3. Nie powinno być.
4. Kampania jest zmieniona na tyle ile pozwoliły inne mody. Nigdy nie będzie w 100% historycznie, ze względu na silniki gier.
5. Raczej tak. Tylko się nie zanosi na nową mapę gdyż CA nadal blokuje.
6. Inteligencja wygląda lepiej dzięki Darth Modowi.
7. Trudno powiedzieć, gdyż jestem jedynym członkiem obecnie, a mozliwości modderskie na ETW utrudnione.
8. Tak, jest po polsku.
9. Masz dokładną instrukcję w pierwszym poście. :)
danieldamian PL
24-07-2011, 15:51
Nie mogę znaleźc tej ścieżki:
VISTA C:\Users\(Your User Name Here)\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Empire\scripts
proszę o pomoc.
PS. Mam vistę po polsku.
robercik8211
24-07-2011, 16:32
dam ci rade, wejdz w start i wyszukaj app data. Jak kazdy pewnie na poczatku ten folder masz ukryty. Potem kliknij roaming i the creative assembly etc.etc
jak chcesz szybciej to wyszukaj po prostu the creative assembly
Nie mogę znaleźc tej ścieżki:
VISTA C:\Users\(Your User Name Here)\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Empire\scripts
proszę o pomoc.
PS. Mam vistę po polsku.
W opcjach folderów zaznacz "pokaż ukryte pliki i foldery".
danieldamian PL
25-07-2011, 14:53
Dzięki za pomoc :!: :!: :!:
Czy mod działa z najnowszą wersją gry? Bo z tego co pamiętam to wyszedł dość dawno...
robercik8211
26-07-2011, 18:23
najnowsza czyli 1.5? mi dziala z 1.5
8. Tak, jest po polsku.
Najlepszy dowód na to, że KLA nawet nie włączył ew2 (nie mówiąc o modowaniu) :lol: Mod jest po ANGIELSKU :D
robercik8211
26-07-2011, 19:35
Ja mam po Polsku!
Wszystkie nazwy? Jakim cudem?
ewentualnie w upc mogli osobno zrobic sami, bo innego wytlumaczenia nie ma.
robercik8211
26-07-2011, 19:50
jakie wszystkie nazwy! wywalilem upc bo ONO bylo po angielskyu. Mod jest po polsku
To z jakiego pliku z nazwami korzystasz?
Pod ew2 5.0 zrobiłem wersję pl i eng, pod ew2 6.1 tylko eng. Innych plików tekstowych nie znam, a bez nich niektóre jednostki nie mają nazw. Tylko z angielskim plikiem tekstowym wszystkie mają nazwy.
Zresztą możecie mi wierzyć, lub nie. Czas pokaże kto miał rację ;)
Skoro już mieszam to wrzucę pw z mojej rozmowy z robercikiem:
[spoiler:31cuyo58]Bez względu na to co kla może sobie mówić kilka faktów:
-aktualną wersję zrobiłem 1,5 roku temu,
-mod ma stare AI, nie uaktualniane po nowych patchach,
-mod nigdy nie wyszedł z wersji beta
temu nawet on nie zaprzeczy, bo to są fakty.
kla teraz będzie non stop robił ew1, bo NIE UMIE modować pod etw. Umie robić reskiny, ale nie potrafi skryptować i nie potrafi robić nowych modeli. Kla będzie robił ew1, bo pod tego moda umie modować - jest prościej.
Temu kla oczywiście będzie zaprzeczał, choć faktem jest, że poza ew2 0.3 prawie nic nie robił (sprawdź listę zmian). Odszedłem, bo nie chciałem sam robić moda, a KLA by zgarniał laury (do tego KLA okłamywał mnie, że porobił pełno jednostek - do dziś ich nie widziałem...).
Tyle mojego, wierz komu chcesz. Tylko nie zdziw się za 2 lata, że KLA będzie nadal nawijał po swojemu, a ew2 jak nie ma tak nie będzie.[/spoiler:31cuyo58]
Nie mam do niego pretensji za to, że nic nie robi, lecz za to, że ściemnia.
A pod R:TW jednostki robi piękne.
I żeby nie było więcej już nie będę tu bałaganu robił, kto miał uwierzyć ten uwierzył, kto nie ten uwierzy za rok, dwa 8-)
robercik8211
26-07-2011, 20:06
poczekamy roczek, dwa, gora trzy, potem wykopuje empire z kompa bo tylko ew ulepsza ai zwieksza liczebnosc jendostek i inne. I jest po polsku. Na razie przerzucam sie na jednynke.
Czy to normalne że niektóre jednostki nie mają nazwy?np kozacy?
robercik8211
28-07-2011, 17:37
patrz poczatek strony. Ja uzywam movie_ew text z 0.5 i tylko niektore jednostki mam bez nazw
Dodałem moda, mogę kontynuować na nim moją kampanię z podstawki? Tzn włączyłem i zauwazylem ,ze są nowe jednostki, ale nie wiem czy wszystkie zmiany się dodały, więc wolę się zapytać.
robercik8211
30-07-2011, 19:33
wlaczylaes gre czy kampanie? nie wiem, ale ja nie moge wczytywac kampanii z podstawki
To niewiem co ty masz, bo ja sobie normalnie wczytalem kampanie z gry Polską i się wszystko samo dodało. PS. Mod jest kozacki.
Paul Atryda
15-12-2011, 15:43
Witam. Kilka pytań - część powtórzonych, ale aktualnych - czy mod się rozwija (jest kontynuowana praca nad nim ? ) Czy w obecnej wersji grenadierzy w ogóle nie maja możliwości rzucania grantami? (co to za grenadierzy hiehie ;) ) Ile nacji jest grywalnych? Nadal tylko 6? Mam tylko nadzieje że samo forum nie umarło, bo mod na kontynuowany nie wygląda.
KLAssurbanipal
18-12-2011, 14:22
Witam. Kilka pytań - część powtórzonych, ale aktualnych - czy mod się rozwija (jest kontynuowana praca nad nim ? ) Czy w obecnej wersji grenadierzy w ogóle nie maja możliwości rzucania grantami? (co to za grenadierzy hiehie ;) ) Ile nacji jest grywalnych? Nadal tylko 6? Mam tylko nadzieje że samo forum nie umarło, bo mod na kontynuowany nie wygląda.
Mod nie jest martwy. Mimo, że pracuję sam to nie oznacza ''śmierci moda''. Po prostu nie mam czasu - studia prawnicze, wiele podróży, obowiazków i praca nad EW1 który muszę skończyć w dalszej kolejności. W nieokreślonej przyszłości planuję kontynuację prac nad EW2 i najlepiej przeniesienie moda na NTW. Mod ma grywalne frakcje takie jak w podstawce ETW. ;)
Co do grenadierów chodzi o historię - we wczesnym XVIII wieku rzucali granatami, a później już nie, choć nazwa przetrwała do końca XIX wieku ze względu na tradycję. Obecnie w niektórych państwach grenadierzy pełnią funkcje gwardyjskie.
robercik8211
18-12-2011, 15:41
Albo przerzuć moda na jakąś dostępną poewnie za 2 lata NTW:2. Na razie czekam cierpliwie na coś czego nie będzie. :( :( :(
KLAssurbanipal
18-12-2011, 17:42
Zamiast narzekać mógłbyś pomóc. ;)
Pracuję sam nad EW1/EW2. Nie wiem jak Wy, ale jestem zapracowanym człowiekiem, który ma niewiele czasu na wszystkie swoje hobby.
robercik8211
19-12-2011, 09:04
Wiemy, ale pomóc nie mogę :( Nie umiem nawet dodać jednsotki.
Nie wiem jak wam, ale mi linki nie działają, są jakiekolwiek działające?
KLAssurbanipal
23-03-2012, 12:49
Nie ma przez upadek megaupload. Jak wszystko pozbieram to wrzucę jeszcze raz. :)
Prastara wersja jest ciągle dostępna na moim koncie na twc
http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2426
tylko zaznaczam, że o ile wersja 0.61 jest aktualnie prastarym gniotem, niekompatybilnym z ostatnimi patchami (nie wiem czy pójdzie, jak tak to i tak staty, AI itp. będą miały lekko zaburzone balansy itp.), ale lepsze to niż nic ;-)
PS:W drugim downloadzie jest chyba nawet spolszczenie do tej wersji.
Swoją drogą kilka uwag:
Downloads: 52101
Grade A+
i jeszcze ilość wejść do tematu download na twc: 39,161
heh, łezka się w oku kręci, co nie KLAkson?
Sporo czasu na to zmarnowaliśmy (niech już będzie, że "my" :D), ale miło się na to patrzy ;-) Jakby nie patrzeć w 2009 to był jeden z największych i mocno orginalnych modów na skalę globalną
Rozumiem. Dziękuję za pomoc i szybką odpowiedź, gratuluję także osiągnięć i jestem wręcz z was dumny. :)
Jeszcze swoją drogą - Salvo też kocham Ironów.
też kocham Ironów.
Zuch chłopak!
Jakbym miał nowszą wersję to bym ją nawet w nagrodę wrzucił na jakiś serwer ;)
Mam nadziej, że KLA jakoś w miarę szybko to ogarnie i gdzieś wrzuci.
Tak właściwie Salvo to byłeś może na Sonisphere w czerwcu? bo może się nawet widzieliśmy :D
Polskie soni omijam szerokim łukiem ;)
KLAssurbanipal
26-03-2012, 14:33
Oto link do ostatniej wersji :)
http://speedy.sh/eC92s/European-Wars-2.rar
Jak ogarnę tekst to wrzucę razem z informacjami do pierwszego posta.
Niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi. ;)
KLAssurbanipal
28-03-2012, 15:29
Dodałem główny temat z linkiem, żeby było przejrzyście. :)
veyrinen
31-03-2012, 14:54
Witam mam problem z instalacją European Wars 2. Pack skopiowany gdzie trzeba.
Gdy odpalam ModManager'em wczytuje się podstawowa wersja gry, bez żadnych zmian.
Jakiś pomysł co robię źle??
KLAssurbanipal
31-03-2012, 22:38
Upewnij się czy odpalasz w ten sposób:
http://img37.imageshack.us/img37/7134/aaaaa1j.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/37/aaaaa1j.jpg/)
veyrinen
31-03-2012, 22:57
W ten sposób uruchamiam.
Jedyna różnica u mnie to to, że przy odznaczonym polu pokazuj wszystkie rodzaje paczek czy coś takiego, widzę tylko ew2.
KLAssurbanipal
31-03-2012, 23:24
Możesz zrobić screena? Może jakoś rozwiążemy problem.
veyrinen
01-04-2012, 08:25
http://i.imgur.com/OfgAv.png
wstawiam screen
KLAssurbanipal
06-04-2012, 21:37
Hmmm.. nie wiem. Powinien wykrywać. Użyj Mod Managera stąd: http://speedy.sh/E4YRK/ModManager-1-5.zip
Jeśli masz najnowszego patcha to powinno działać i wykrywać. U mnie jest OK.
veyrinen
07-04-2012, 11:40
Hmmm.. nie wiem. Powinien wykrywać. Użyj Mod Managera stąd: http://speedy.sh/E4YRK/ModManager-1-5.zip
Jeśli masz najnowszego patcha to powinno działać i wykrywać. U mnie jest OK.
nadal nie widzę różnicy z podstawką, np. Hiszpania to nadal jedna prowincja
A w ogóle to podzielili Hiszpanie na mniejsze prowincje? Mieli to zrobić ale czy im wyszło?
A w ogóle to podzielili Hiszpanie na mniejsze prowincje? Mieli to zrobić ale czy im wyszło?
Nie ma jeszcze narzędzi do edycji mapy kampanii.
veyrinen
07-04-2012, 15:58
A w ogóle to podzielili Hiszpanie na mniejsze prowincje? Mieli to zrobić ale czy im wyszło?
Nie ma jeszcze narzędzi do edycji mapy kampanii.
To po czym najlepiej poznać, czy mam moda czy nie??
Główne menu powinno mieć inne tło??
KLAssurbanipal
08-04-2012, 07:32
Nie można edytować mapy kampanii. CA wciąż nie udostępniają narzędzi dla modderów.
Menu jest bez zmian. Możesz poznać po wejściu w Custom battles - powinieneś mieć 30 frakcji :)
No ja podobny problem jak kolega wyzej. Niby widze te 30 nacji w custom battle ale jednostek nowych raczej nie.
veyrinen
08-04-2012, 15:51
No w sumie jest 30 frakcji. Powiedzcie najlepiej jakie nowe jednostki powinny być dla RONu.
Ja owszem widze te 30 nacji w custom battle ale jednostki raczej z vaniili bo ubogie i malo :> az dam screena zaraz.
http://img513.imageshack.us/img513/8118/empire2012040818293818.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/3114/empire2012040818295268.jpg
P.S.Poszperalem troche na "totalcentrum "i wychodzi z tego,ze mam tego moda dobrze zainstalowanego. On po prostu ma sie nijak do tego co bylo zapowiedziane. Mase skinow bogatych i pieknych a w modzie bida. Mam nadzieje,ze sie myle? ALe czytajac posty na "total centrum" watpie , ech. No jeszcze bym to przelknal ale zamiast normalnej piechoty liniowej mam janczarow grajac Ronem xD
KLAssurbanipal
15-04-2012, 13:59
No w sumie jest 30 frakcji. Powiedzcie najlepiej jakie nowe jednostki powinny być dla RONu.
Pancernych powinieneś widzieć. Automatycznie w sugerowanej armii jest wczesna piechota. Widzisz je?
Ja owszem widze te 30 nacji w custom battle ale jednostki raczej z vaniili bo ubogie i malo :> az dam screena zaraz.
http://img513.imageshack.us/img513/8118/empire2012040818293818.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/3114/empire2012040818295268.jpg
P.S.Poszperalem troche na "totalcentrum "i wychodzi z tego,ze mam tego moda dobrze zainstalowanego. On po prostu ma sie nijak do tego co bylo zapowiedziane. Mase skinow bogatych i pieknych a w modzie bida. Mam nadzieje,ze sie myle? ALe czytajac posty na "total centrum" watpie , ech. No jeszcze bym to przelknal ale zamiast normalnej piechoty liniowej mam janczarow grajac Ronem xD
Po prostu wiele skinów nie ma Units Cards. Ci janczarowie to nowa jednostka. Po prostu mają Units Cards piechoty liniowej. Piechota liniowa jest osobno,
veyrinen
15-04-2012, 21:58
No w sumie jest 30 frakcji. Powiedzcie najlepiej jakie nowe jednostki powinny być dla RONu.
Pancernych powinieneś widzieć. Automatycznie w sugerowanej armii jest wczesna piechota. Widzisz je?
Nie widzę pancernych(jeśli chodziło ci o kawalerię)
KLAssurbanipal
19-04-2012, 09:48
Hmmm.. Najlepiej zrób screena z wyboru jednostek z Custom Battle. :)
veyrinen
20-04-2012, 21:37
Wstawiam jednostki RONu dla obu okresów:
http://i.imgur.com/QXQkJ.jpg
http://i.imgur.com/Ptc9r.jpg
KLAssurbanipal
20-04-2012, 21:53
Wszystko się zgadza. :) Mod jest zainstalowany. Po prostu sporo jednostek korzysta ze starych Units Cards np. Pancerni są 3. jednostką od końca. Piechota wczesna u RON ma jedynie nowe Units Cards.
Udało mi się zainstalować najnowszą wersję moda! Jest świetny! Mam jednak kilka pytań? Skąd wziął się pomysł na janczarów w wojskach polskich? Byli oni przecież jedynie swego rodzaju gwardią przyboczną, elitą pokazywaną podczas świąt (najczęściej od Jana III, po Wiedniu 1683), raczej nie używaną w walce. Brakuje mi wyraźnie piechoty wybranieckiej oraz braci szlacheckiej (pospolite ruszenie - kupa zbrojna:)), która mogłaby być podobna w organizacji do baszybuzuków tureckich. Zastanowić się możnabybyło także nad gwardią saską, obecną, conajmniej do połowy XVIII w. na terenie RP.
Ogromnie dziękuję za wspaniały mod i mam nadzieję, że będzie w dalszym ciągu doskonalony, gdyż naprawdę "upiększa" i uhistyorycznia rozgrywkę. :D
KLAssurbanipal
14-05-2012, 00:02
Miło słyszeć pozytywne słowa. ;)
Janczarowie są dla urozmaicenia. Według niektórych byli oni gwardią bojową, jakby zaszła potrzeba braliby udział w walkach. Niestety XVIII wiek w Polsce tak wyglądał ze wojsko którego było mało i tak siedziało w koszarach, praktycznie do ostatniej wojny z Rosją. ;)
Pospolite ruszenie może być dodane, jeśli nadal mod będzie kontynuowany, jednak przez brak czasu i archaizm ETW w stosunku do NTW na dziś nie mogę obiecać nowszej wersji. :)
Witam, jakiś czas temu zainstalowałem European Wars II, a ponieważ miałem problemy ze stabilnością dysku, musiałem odinstalować Empire Total War. Po jakimś czasie postanowiłem ponownie zainstalować grę i pojawiły się problemy z jej uruchomieniem. Przy próbie uruchomienia zaczyna ładować grę by po chwili poinformować ,iż program przestał działać. Próbowałem rozwiązać to poprzez steama, w zakładce właściwości gry klikajac na sprawdź spójnośc plików gry. Niestety nic to nie daje. Zastanawiam się czy może to być efekt nieusunięcia European Wars II , czy też inny problem. Moda zainstalowałem kupiując stosowne pliki do folderu C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\empire total war\data oraz C:\Users\(Nazwa użytkownika)\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Empire\scripts. Korzystałem również z ModManager_1-5. Pomiędzy odinstalowaniem gry a jej ponowną instalacją nie dokonałem żadnych istotnych zmian w laptopie (np. nie zmieniałem sterowników). Jedyną zmianą była instalacja moda i idinstalowanie niektórych gier. Nie mam pojęcia jak ponownie zainstalować Empire, zwłaszcz, że już parokrotnie próbowałem odinstalować grę i ponownie ją zainstalować, wciąż pojawia sie ten sam problem. Proszę o wskazówki co mogę jeszcze zrobić, lub czym może to być spowodowane.
Czy mod nie jest już rozwijany ??
KLAssurbanipal
18-07-2014, 19:20
Niestety już nie. Ekipa się rozpadła, minął kawał czasu. Wątpię, żeby udało się jeszcze w przyszłości wydać inną wersję. ;(
Generał12
27-03-2015, 12:31
Mam problem, po daniu odpowiednich plików tam gdzie trzeba, ładuje się standardowy ekran empire i wywala do pulpitu, co zrobić, ponieważ b. chciałbym pograć w tego moda?
KLAssurbanipal
26-06-2015, 18:24
Możliwe, że używasz innego patcha do Empire. Wtedy taki efekt jest prawdopodobny.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©