Zobacz pełną wersję : Download i informacje o modzie.
Wojny Bałtyckie
Twórcy:
Rayoken - Lider grupy, twórca nowej mapy wliczając forty stałe, pomysłodawca większości jednostek oraz twórca nowego systemu walki i rekrutacji.
Vondagar - Twórca nowych jednostek, grafik i modelarz.
Rapsod - Skrypter mapy, odpowiedzialny za infrastrukturę, wojska na mapie, finalne rozlokowanie fortów stałych i przeniesienie części jednostek z WWMWE.
Grogmir - pomoc przy rozstawianiu garnizonów. Porady.
Evocati - pomoc przy rozstawianiu garnizonów.
Specjalne podziękowania dla:
Ekipy WWMWE
Ekipy Lithuanian Mod
Za użyczenie jednostek do projektu.
DOWNLOAD:
http://www.megaupload.com/?d=2N4KF310
INSTALACJA: (Mod pod wersję 1.05)
1. Za pomocą unpackera (znajduje się w folderze tools) rozpakować katalog ,,teutonic" (uruchomić unpack_all.bat).
2. Skopiować rozpakowany katalog ,,teutonic" z folderu ,,mods" do folderu głównego gry i zmienić jego nazwę na ,,baltic".
3. Wkleić pliki baltic.bat i baltic.preference.cfg do głównego folderu gry, zaś zawartość katalogu ,,data" wrzucić do katalogu o tej samej nazwie w folderze ,,baltic". Pliki podmieniać.
4. Usunąć trzy pliki:
a) map.rwm: baltic -> data -> world -> map -> base
b) imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt .strings.bin
c) export_units.txt.strings.bin: oba znajdują się w folderze data -> text.
5. Grę uruchamiamy przez plik baltic.bat
Życzę przyjemnej rozgrywki.
Cechy:
Mapa:
1. Całkowita zmiana prowincji. Dodanie około 40, poprawienie nazw i położenia już istniejących.
2. Dodanie i modyfikacja wielu rzek.
3. Całkowite przemalowanie mapy, realistyczniej rozmieszczone lasy, piękniejszy krajobraz.
4. Forty stałe znane z Kampanii Brytyjskiej. Są rozlokowane głównie w zachodniej części mapy.
5. Grywalna Norwegia i Mongołowie.
6. Nowe warunki zwycięstwa.
7. Zróżnicowana infrastruktura.
8. Wymagające armie rebelianckie.
9. Spore koszty rekrutacji i utrzymania jednostek, podwyższone koszty budynków, wydłużony czas budowy, zmniejszony replenish jednostek.
http://naforum.zapodaj.net/images/54741425.jpg
Rozgrywka:
1. Zaimplementowana Ultima AI
2. System walki, kierujący się zmniejszeniem ataku jednostek i dopasowaniem siły ataku oraz obrony do używanej broni.
Jednostki:
1. Polska - całkowicie nowy rooster konceptu Rayokena stworzony przez Vondagara.
2. Nowogród - kilka jednostek z WWMWE: Wojowie, Ruska Gwardia Miecznicza, Ciężkozbrojni Miecznicy, Jeźdźcy Ruscy.
3. Niemcy - Giermkowie, Piechota Młociarzy, Straż Halabardnicza.
4. Litwa - Jednostki z Lithuania Mod.
Piechota Miecznicza w starciu z Tarczowymi Halabardnikami:
http://img18.imageshack.us/img18/1724/0038z.jpg
Straż Halabardnicza:
http://img197.imageshack.us/img197/4167/0039t.jpg
Ciężkozbrojni Włócznicy i Spieszone Rycerstwo Ziemskie:
http://img197.imageshack.us/img197/4423/0042c.jpg
Nacje:
Polska - Startuje z bardzo małą armią i słabo rozwiniętymi prowincjami. Posiada jednak ogromny potencjał ziemi i rolnictwa oraz jednostki zdolne walczyć zarówno z rycerstwem niemieckim jak i z Mongołami.
Zakon Krzyżacki - Dobra gospodarka i potężne jednostki są dobrą podstawą do budowy potężnego państwa na gruzach sąsiadów i licznych pogańskich rebelii. Zakon musi obserwować uważnie wszystkie fronty, lecz początkowo przed Nowogrodem chronią go ziemie rebelianckie, zaś przed Danią morze.
Litwa - Posiada ogromną i tanią w utrzymaniu armię. Od początku zagrożona jest przez Zakon Krzyżacki. Posiada możliwość ekspansji na tereny Rusi.
Niemcy - Posiadają rozwinięte miasta i zamki (również fortecę w Magdeburgu) oraz doskonałe ciężkie jednostki. Nie są jednak tak mobilni jak Polacy, a topornicze wojska Danii mogą poważnie im zagrozić.
Dania - Dobrze rozwinięta gospodarczo i posiadającą wspaniałą piechotę ofensywną oraz silną flotę. Musi strzec swoich interesów w całym Basenie Morza Bałtyckiego.
Norwegia - Średnio rozwinięta gospodarczo, posiada silną piechotę ofensywną i spore połacie Skandynawii do podbicia. Zagrożona przez potężniejszą od siebie Danię.
Nowogród - Średnio rozwinięty gospodarczo, śmiertelnie zagrożony przez Mongołów. Posiada piechotę zdolną walczyć z Litwinami i jazdę, która jest w stanie odeprzeć najazdy stepowców.
Mongołowie - Posiadają potężne armie na starcie i czerpią ogromne zyski z sakiewki króla. Mają bardzo zacofane w rozwoju miasta (wcześniej przez nich plądrowane). Ich siłą jest mobilność, a celem podbój. Ich północne rubieże przejawiają niską lojalność wobec władzy. Konflikty z Nowogrodem o Ziemie Wielkoruskie, Litwą o Ruś i Polską o Wołyń są nieuniknione.
UWAGI:
1. Tak bardzo chciałem urozmaicić armie rebelianckie, że nie wystrzegłem się oddziałów - duchów. Są one widoczne, ale mimo to wybaczcie.
2. Brakuje wielu unitcardów. Nie bijcie. ;) Nie potrafię ich zrobić.
3. Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Ciężkozbrojnych Włóczników dostępnych w armii Nowogrodu na starcie, gra wyrzuca do pulpitu. Mimo to jednostka prawidłowo wyświetla się w czasie bitew - wspomniany bug nie przeszkadza w rozgrywce.
4. Polecam dodać do gry mod zmieniający tekstury Zakonu Krzyżackiego:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=128720
Wygląda całkiem całkiem ale czy będzie rozwijany ten mod ? Przydałby się Patch który by naprawił te niektóre błędy o których pisałeś sam. Pozdro. Mapa Kampanii jest imponująca. :D Nareszcie mamy Potężny kraj tak jak powinno być.
PS.
a) map.rwm: baltic -> data -> world -> map -> base
To znaczy plik map.rwm a mieści się on w folderze base czy tak bo tego punktu nie rozumiem pozdro. :D
a daj jeszcze jakiegoś screena z pola bitwy ?
Wygląda całkiem całkiem ale czy będzie rozwijany ten mod ? Przydałby się Patch który by naprawił te niektóre błędy o których pisałeś sam.
Znajdź chętnego grafika i teksturera, albo sam się naucz obsługi photoshopa, a będzie.
Co prawda można by tutaj dodać jeszcze jednostki z Rusichi i kilka innych bajerów, ale obecnie jestem zajęty innym projektem.
Cytuj:
a) map.rwm: baltic -> data -> world -> map -> base
To znaczy plik map.rwm a mieści się on w folderze base czy tak bo tego punktu nie rozumiem
Tak.
Mapa Kampanii jest imponująca. :D Nareszcie mamy Potężny kraj tak jak powinno być.
Ten mod również jest już wiekowy.
Co do brakującego ui...Mogleś już wrzucic jakieś istniejące, byleby tych chłopów nie było.
Znajdź chętnego grafika i teksturera, albo sam się naucz obsługi photoshopa, a będzie.
Dlaczego niby mam szukać ekipy dla ciebie? Przecież ktoś robił tego moda chyba więc gdzie się ludzie podziali. A sam nie mam zamiaru bawić się teraz w naukę moddingu od podstaw. Bo mam już swoje lata i to nie przychodzi tak łatwo. Po za tym kto pójdzie za mnie do pracy ty ? Jeżeli tak to mogę się zacząć uczyć moddingu. ;)
Nie lubię jak się z ludzi pokpiewa. A swoją drogą to dziwne że większość tych modów powstaje a jak przychodzi co do czego to nikt przy nich nie pracuje. Bo do takiego wniosku można dojść bo skoro powstała podstawka i byli ludzi którzy nad nią grzebali to co się z nimi stało że ich teraz nie ma i jak twierdzisz trzeba szukać kogoś kto by tym się zajął. Dla mnie to jest niepojęte. Ale to już niestety w waszym świadku standard. Niestety. :?
Ale powiem ci jedno jeżeli stworzyłbym ekipę to bym tak długo pracował nad Modem aż nie byłby on stabilny minimum w 80 %. Po to jest coś takiego jak Tester gry. Ja nie wiem jak ludzie mogą pracować nad czymś i tego nie dokańczać. Przecież elementem finalnym powinien być produkt stabilny chyba że się mylę. Dlatego jak się już zrobi wersję Beta to się to testuje na 1000 sposobów żeby sprawdzić właśnie czy nie ma jakiś crashy i bugów. I jak się je wykryje to się łata. Tak wg mnie powinno być wtedy by nie było Modów które jak się okazuje mają masę bugów. Bo co to za przyjemność wypuszczać Moda który jest niekompletny ? Ja w tym przyjemności nie widzę. Nikt się nie każe spieszyć modderom podczas ich pracy ale wypadałoby to co się zrobi czy stworzy przetestować i za wczasu eliminować wszelkie usterki a nie wypuszczać moda i potem umywać ręce że to nie moja sprawa bo nie mam ekipy. A co się z nią stało że się ośmielę tak zapytać wyparowała? ;)
Soul of Night
25-09-2009, 16:20
A kto pójdzie do pracy za nich? Kto nauczy się za nich przedmiotów na lekcje? Kto przewidzi, że np: po pół roku pracy będzie zmuszony do wyjazdu z kraju i całkowitego odcięcia od zespołu? Kto przewidzi, że może w życiu zdarzyć się każde losowe wydarzenie, które pochłania godziny czasu i wymaga poświęceń? Są rzeczy ważniejsze niż robienie moda - to tylko jedna, beznadziejna gra - o wiele ważniejsze jest zajęcie się choćby swoją przyszłością, żeby potem mieć jakiś wybór, a nie tylko zamiatanie ulic, nie mówiąc już o samej rodzinie i przyszłej połówce? Na to też potrzebny jest czas - tak jak Ty powiedziałeś, Ty nie możesz poświecić pracy, tak inni ludzie również pracy, dziewczyn, narzeczonych, żon, przyjaciół prawdziwych, a nie zza monitora i tysięcy innych ważniejszych rzeczy...
A kto pójdzie do pracy za nich? Kto nauczy się za nich przedmiotów na lekcje? Kto przewidzi, że np: po pół roku pracy będzie zmuszony do wyjazdu z kraju i całkowitego odcięcia od zespołu? Kto przewidzi, że może w życiu zdarzyć się każde losowe wydarzenie, które pochłania godziny czasu i wymaga poświęceń? Są rzeczy ważniejsze niż robienie moda - to tylko jedna, beznadziejna gra - o wiele ważniejsze jest zajęcie się choćby swoją przyszłością, żeby potem mieć jakiś wybór, a nie tylko zamiatanie ulic, nie mówiąc już o samej rodzinie i przyszłej połówce? Na to też potrzebny jest czas - tak jak Ty powiedziałeś, Ty nie możesz poświecić pracy, tak inni ludzie również pracy, dziewczyn, narzeczonych, żon, przyjaciół prawdziwych, a nie zza monitora i tysięcy innych ważniejszych rzeczy...
OK. W porządku są ważniejsze rzeczy nie przeczę ale to po co się zabierać za coś jak potem ma z tego być jakieś marne widmo. Ja się uczysz na sesję przykładowo to też jak przysiądziesz to siedzisz po nocach nie rzadko aby wszystkiego się nauczyć a nie uczysz się 1/2 a później liczysz na farta że jakoś to będzie czy mam rację ?
Więc to się tyczy także pracy przy modach pracy zawodowej czy jakiejkolwiek innej do wszystkiego trzeba podchodzić z głową i jak się coś postanawia robić to powinno się to robić do końca. Chyba że traktujemy to wszystko jako mało ważny dodatek i odskocznie od stresującego życia. Ale w takim razie po co efekty tej pracy dawać na forum publiczne. Bo co z tego wynika? Tylko tyle że było 1000 ważniejszy rzeczy do roboty ale reklama nierzadko tych modów bubli jest robiona prawie że jak ta z CA i co taki przeciętny forumowy zjadacz chleba ma sobie pomyśleć grając w takie coś. Sam powiedz.
I tu dochodzimy do jeszcze jednej kwestii jeżeli mamy jakieś hobby bo w takich kategoriach należy widzieć pracę moderską to przecież w jakiejś mierze też musimy brać za poprawkę że będzie trzeba wyasygnować jakąś jednostkę czasu na to żeby praca jaką wkładamy była adekwatna do wyników tejże. Hobby zawsze pochłania cenny czas nie tylko mody również łowienie ryb pływanie jazda na rowerze czy zbieranie znaczków ale czy to znaczy że ludzie porzucają je w imię 1000 ważniejszych rzeczy na głowie? Chyba nie. :|
A tak na marginesie te wszystkie czynniki które wymieniłeś są powszechne dla całej społeczności moderskiej ale jakoś mody naszych kolegów z Angli Niemiec Włoch czy nawet z Litwy świadczą o tym że mimo natłoku zajęć lekcyjnych i zawodowych można robić stabilne mody i przede wszystkim co może i cenniejsze wydawać co jakiś czas aktualizacje w formie chociażby patchy. Więc gdzieś jest to możliwe a nasi Studenci nie znajduą na to czasu to dość mało przekonuwujące jak dla mnie. Dziewczyny też nie są aż takie nietolerancyjne nie przesadzajmy to zależy od konkretnej osoby. Ale jak dziewczyna nie potrafi zrozumieć czyjejś pasji i to że ktoś ma hobby które go pochłania czasami bardzo mocno to chyba taka dziewczyna po prostu do danego faceta nie pasuje. Bo nikt nie ma prawa ograniczać drugiej osoby ja przynajmniej tak uważam każdy ma prawo do swojego hobby jakie by ono nie było. I dobry partner potrafi to uszanować. ;)
Soul of Night
25-09-2009, 17:54
OK. W porządku są ważniejsze rzeczy nie przeczę ale to po co się zabierać za coś jak potem ma z tego być jakieś marne widmo. Ja się uczysz na sesję przykładowo to też jak przysiądziesz to siedzisz po nocach nie rzadko aby wszystkiego się nauczyć a nie uczysz się 1/2 a później liczysz na farta że jakoś to będzie czy mam rację ?
Więc to się tyczy także pracy przy modach pracy zawodowej czy jakiejkolwiek innej do wszystkiego trzeba podchodzić z głową i jak się coś postanawia robić to powinno się to robić do końca. Chyba że traktujemy to wszystko jako mało ważny dodatek i odskocznie od stresującego życia. Ale w takim razie po co efekty tej pracy dawać na forum publiczne. Bo co z tego wynika? Tylko tyle że było 1000 ważniejszy rzeczy do roboty ale reklama nierzadko tych modów bubli jest robiona prawie że jak ta z CA i co taki przeciętny forumowy zjadacz chleba ma sobie pomyśleć grając w takie coś. Sam powiedz.
I tu dochodzimy do jeszcze jednej kwestii jeżeli mamy jakieś hobby bo w takich kategoriach należy widzieć pracę moderską to przecież w jakiejś mierze też musimy brać za poprawkę że będzie trzeba wyasygnować jakąś jednostkę czasu na to żeby praca jaką wkładamy była adekwatna do wyników tejże. Hobby zawsze pochłania cenny czas nie tylko mody również łowienie ryb pływanie jazda na rowerze czy zbieranie znaczków ale czy to znaczy że ludzie porzucają je w imię 1000 ważniejszych rzeczy na głowie? Chyba nie. :|
A tak na marginesie te wszystkie czynniki które wymieniłeś są powszechne dla całej społeczności moderskiej ale jakoś mody naszych kolegów z Angli Niemiec Włoch czy nawet z Litwy świadczą o tym że mimo natłoku zajęć lekcyjnych i zawodowych można robić stabilne mody i przede wszystkim co może i cenniejsze wydawać co jakiś czas aktualizacje w formie chociażby patchy. Więc gdzieś jest to możliwe a nasi Studenci nie znajduą na to czasu to dość mało przekonuwujące jak dla mnie. Dziewczyny też nie są aż takie nietolerancyjne nie przesadzajmy to zależy od konkretnej osoby. Ale jak dziewczyna nie potrafi zrozumieć czyjejś pasji i to że ktoś ma hobby które go pochłania czasami bardzo mocno to chyba taka dziewczyna po prostu do danego faceta nie pasuje. Bo nikt nie ma prawa ograniczać drugiej osoby ja przynajmniej tak uważam każdy ma prawo do swojego hobby jakie by ono nie było. I dobry partner potrafi to uszanować. ;)
Fakt, faktem ;) Ale wiesz, ja dopiero po gimnazjum jestem ;) To siedzenie przy lekcjach dopiero zaczynam i pewnie jeszcze wiele razy wybiorę to druga metodę ;) No i zawsze są te zdarzenia losowe - nieprzewidywalne :) No nie wiem - ja rzuciłem DoW'a i prace moderskie nad nim, bo uznałem, że nie mam czasu :)
Co do 2 -> jedna rzecz nas różni ;) My mamy ładniejsze dziewczyny :) A tak na serio to są różne inne uwarunkowania - bez obrazy, ale jako Polacy jesteśmy strasznie napuszeni (popatrz po forum na naszych niektórych moderatorów jak się unoszą honorem o byle co :roll: ) i zespoły się najczęściej przez to rozpadają (różne wizje i niemożliwość pójścia na kompromis). Fakt zrozumie... Ale i tak wolę rzucić moderatorstwo, żeby więcej czasu móc przebywać z moją niż siedzieć na kompem ;)
A sam nie mam zamiaru bawić się teraz w naukę moddingu od podstaw. Bo mam już swoje lata i to nie przychodzi tak łatwo.
Człowieku, nie dołuj mnie. Średnia wieku ekipy, pracującej nad tą nakładką to 24 lata. :? I co Ci się w nim teraz nie podoba? Dłubał nad tym jeden maper, jeden modelarz, jeden skrypter mapy i dwóch tymczasowych skrypterów mapy. Grafika nie było i dlatego nie ma ikonek.
Jeśli są błędy/crashe, to przysyłaj mi logi, a zobaczę co je powoduje.
Człowieku ale chyba siedzisz już od kilku lat nad tym modowaniem a nie zaczynasz się w to bawić poważnie w wieku 25 lat. Więc nie wypychaj mnie do tego z łaski swojej ok.
No czyli jednak ktoś nad tym modem pracował to dlaczego nie można dopracowac tego o czym ty sam pisałeś Chodzi mi o to tylko :
UWAGI:
1. Tak bardzo chciałem urozmaicić armie rebelianckie, że nie wystrzegłem się oddziałów - duchów. Są one widoczne, ale mimo to wybaczcie.
2. Brakuje wielu unitcardów. Nie bijcie. ;) Nie potrafię ich zrobić.
3. Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Ciężkozbrojnych Włóczników dostępnych w armii Nowogrodu na starcie, gra wyrzuca do pulpitu. Mimo to jednostka prawidłowo wyświetla się w czasie bitew - wspomniany bug nie przeszkadza w rozgrywce.
O nic więcej stary. W czym problem nie masz numeru do tych kolesi przecież jak masz materiały to podesłać jednemu czy drugiemu i usunie te rzeczy które sam wymieniłeś w Uwagach i gitara. Gdzie jest problem ?
Czy ty naprawdę nie rozumiesz że nadgryziona bułka nie jest tak atrakcyjna jak bułka w całości że się tak posłużę metaforą bo już nie mam siły ci tłumaczyć. Ale widzę że nie trafię do twojego rozumowania więc już nie próbuję. Tak wszystko jest cacy po za tym że w punkcie 1 2 i 3 Uwag wywala do pulpitu ale przecież nie bądźmy drobiazgowi co nie? ;) Typowo Polskie podejście do rzeczy. Kończę tą dyskusję bo widzę że gadał dziad do obrazu a Obraz do niego ani razu. Nara.
Skryptowania nauczyłem się samodzielnie właśnie na poprawianiu mapy WWMWE... I kontynuuję to tak, bo innych rzeczy nie umiem, bo nigdy nie byłem grafikiem czy malarzem.
No czyli jednak ktoś nad tym modem pracował to dlaczego nie można dopracowac tego o czym ty sam pisałeś Chodzi mi o to tylko :
1. Nie ma teksturera. Nic nie wywala do pulpitu.
2. Nie ma grafika. Również nic nie wywala do pulpitu.
3. Tego nikt nie potrafi rozwiązać. Jednostka działa, pojawia się na mapie bitewnej, jej bliźniaczka również działa, więc nikt nie wie gdzie leży problem. Nie klikać jej na mapie i tyle.
No rozumiem że ty tego możesz nie umieć przecież ja nie mam pretensji o to do ciebie.
Ale przecież więcej osób robiło te pracę jak powstawał mod czyż nie ? To dlaczego tak się dzieje że gdy nagle coś trzeba jeszcze dokończyć to potem okazuje się że nie ma grafika malarza czy skinera? Ja tego nie mogę zrozumieć. Nie mam do ciebie pretensji że ty nie potrafisz czegoś bo nikt nie jest alfą i omegą stary ja to rozumiem. Tylko że powinienneś mieć jakieś wsparcie w tych pracach.
To nie jest tylko przypadek tego moda że nagle ludzie się rozpływają i nie ma komu robić mówiąc kolokwialnie bo zostaje jedna osoba która wszystkiego nie ogarnie. Co zrozumiałe.
Dobra nie ma co wałkować tematu ok. Sorry że może naskoczyłem tak na ciebie ale jak któryś raz z rzędu czytam że ludzie najpierw robią coś a potem nagle zespół sie rozpada a mod zostaje umówmy się jednak że nie dokończony a potem nie ma komu tych prac dokończyć. To jest to sytuacja która mnie osobiście denerwuje. Bo tak jak napisałem kilka postów wyżej dla mnie zespół pracuje tak długo dopóki gra czytaj mod jest możliwie dopięty na ostatni guzik a więc wszystkie rzeczy są na miejcu ikonki postaci też to samo jest w TGAW2 tam też jakoś tych ikonek nie zrobili więc nie jest to twoja wina. Ale sam fakt takich niedociągnięć irytuję. Tak samo jak irytuje gdy CA daje wersję która na dobrą sprawę jest właśnie takim niedorobionym modem tj z Empire.
Ok. Peace. Ale sam przyznasz mi rację że można się wkurzyć jak pewne rzeczy powtarzają de facto różne nie wiem jak to się u was nazywa klany moderskie czy zespoły jak zwał tak zwał.
Pozdro.
Nie przyznam, bo to mod wydawany za darmo, a nie gra. Ściągnęło go ponad ponad 100 osób i nie zgłaszają oni pretensji. A brak ikonek to detal i nie psuje zabawy z bitew i strategii na mapie. Założeniem miała być poprawa Kampanii Krzyżackiej, aby była przyjemniejsza i cel został osiągnięty. Gdyby nasza mała ekipa czekała jeszcze na grafika, to poprawy Kingdoms nigdy byśmy się nie doczekali.
Wiem że jest za darmo ale ja dając ten przykład miałem na myśli mechanikę zachowania inaczej pewną mentalność ludzi a to już jest zbieżne w obu przypadkach. Ok może i się czepiam ale zachodnie ekipy też nie są aż tak ogromne a mogą zadbać o szczegóły. Bo szczegół czyni moda smaczniejszym hehe. ;) Ok. Dzięki za mimo wszystko dość ciekawą wymianę opinii.
Tak czy inaczej życzę owocnej pracy chociaż w pojedynkę to raczej trudna sprawa będzie. A zapytam się z innej beczki na koniec bo mnie to ciekawi jako że lubię polskie mody (mimo że narzekam bo nie lubię braku dokładności)
Czy planujecie mówię w bezosobowo bo rozumiem że trzeba do tego większej ilości osób. Ale czy planujecie jakieś pracę w najbliższym czasie nad jakimś kolejnym modem pod Miedka II ?
Ponieważ nie da się stworzyć moda w kilka osób, dlatego Rayoken zbiera coś na kształt puzzli. Zrobił przepiękną mapę Europy Wschodniej, wyprosił zgodę od kilku ekip na użyczenie jednostek i gdyby nie awaria komputera, to teraz pewnie byśmy już te jednostki do moda ładowali. Ja zaś czekam na zakończenie tych prac, aby móc zaskryptować mapę. Jeśli ekipy Magyar Mod, Tsardom, Rusichi i kilku innych nie zawiodą, to może coś z tego będzie. ;)
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=144354
Witch King
25-09-2009, 23:14
Może nie w temat ale nie dało by się z tego zrobić takiego swoistego dodatku do większych modifikacji jak SS lub DLV, bo wasz projekt poprawia Polskę a o to wielu graczom najbardziej chodzi:)
Zapytaj Burrka i Vondagara czy udostępnią ekipie SS swoje jednostki.
witam .. mam problem .. więc tak, wszystko mi działa tylko nie bitwy .. jak włącze automatyczne roztrzygnięcie to jest ok ale jak chce sam zagrać bitwe to wywala do windy .. ;/ zrobiłem wszystko jak w instrukcji, usunąłem te trzy pliki, ale za każdym razem te pliki same się tworzą na nowo bo jak mnie wywali i wchodze w data/text to tam są znowu te pliki co je przedtem usunąłem .. i map.rwm też sie nowy robi .. zawsze jak usune, włącze gre i jakomś bitwe to mnie wywala .. i zawsze te pliki są na nowo ;/ jest jakaś rada? z góry dzięki
Te pliki mają się od nowa pojawić w oparciu o nowe dane. Wklej tu plik system.log po wywaleniu, a zobaczymy. Każda bitwa tak wywala? Każdą nacją?
no każda nacja .. tylko usunąłem już medka bo sie wku****em i zainstaluje wszystko od nowa .. moze to tez wina tego ze moj medek byl troche zasmiecony bo na dysku zajmowal mi 37GB^^ .. zobacze co bedzie po reinstalacji jak sie problem bedzie powtarzal nadal to wrzuce system.log .. troche to potrwa zanim wszystko zrobie ..
po reinstalacji nie wywala mnie juz do windy .. jest inny problem .. otóż interfejs jest cały biały .. a na mapie kampanii pod miastami zamiast normalnych danych mam takie duze okna (zielono, zółto jakies tam) na ktorych są dane miasta widoczne ale to jest zbyt wielkie ;//
czytając jeszcze raz instrukcje instalacji zauwazylem ze jest to mod pod wersje 1.05 czy znaczy to ze pod path 1.5? bo jak tak to go zainstaluje jak wroce ze szkoly bo teraz musze juz isc .. bo obecnie mam tylko pathe te ktore byly potzrebne do instalacji kingdoms czyli chyba 1.3 bodajze ..
kretu19955
28-09-2009, 20:02
Patch 1.5 jest do kingdoms a nie do podstawki.
mniejsza o to.. interesuje mnie tylko to czy jak zainstaluje tego patha 1.5 to czy wojny bałtyckie beda mi działały czy nie .. bo nie wiem czy warto mi ściągać tego patha ..
Powinieneś najpierw zainstalować tego patcha, a potem mod.
Kretu, ten mod jest właśnie pod Kingdoms.
juz wszystko ok jest .. dzieki za fatyge .. po zainstalowaniu tego patha i na to wkleiłem moda i teraz działa wszystko ... szkoda tylko ze nie ma tych takich plakietek jednostek na mapie kampanii (zapomnialem jak to sie nazywa) ;p
Moim zdaniem zamiast Sieradza powinien być Kalisz, bardziej by pasował.
no ja też osobiście wolałbym Kalisz bo jestem z okolic Kalisz ;pp
Ja jednak wolę Sieradz. Przemianuj sobie na Kalisz i po sprawie.
hej
nie umiem tego moda zrobic, aby dzialal. nie mam tych plikow, ktore opisales w swoim temacie.
Po sciagnieciu mam takie pliki: folder batlic, folder screeny, plik. batlic, plik. batlic.preference.cfg i dokument tekstowy readme.
Co mam z tym zrobic, aby wsyztsko zadzialalo?
Przeczytać instrukcję i uruchomić procesy myślowe.
a to bedzie chodzic na RTW antologii ?
:roll: mod jest pod Kingdoms. Czyli nie będzie.
Wyrażam naprawdę szczery podziw dla Rayokena i Rapsoda, że mieli determinację, by dokończyć ten projekt. Sam miałem raczej sporadyczną styczność z modowaniem, ale wiem, że wymaga to naprawdę anielskiej cierpliwości (heh, pamiętam żmudne wyznaczanie granic prowincji do nowej mapy Raya i złość, gdy nie wiadomo było co powoduje crasha). Nie rozumiem zatem tej iście polskiej mentalności - zamiast dziękować tym facetom (którzy mimo, że też mają swoje życie osobiste, dziewczyny, żony, matki i kochanki, studia i pracę, to zarywają noce całkowicie bezinteresownie) niektórzy starają się wyłapać najmniejszą niedoróbkę, by udowodnić, że 'lepiej się za coś nie brać, jak nie zrobi się tego na 100%'. Chyba lepszy mod bez paru ikonek, niż brak moda? Pozdrawiam ekipę, miło się z Wami współpracowało, zarówno przy wwmwe, jak i przy poźniejszych projektach ;)
turkopol
24-10-2009, 14:04
A bo puszczaja śmieci jakies swoje w eter bo sie nad nimi napocili - nie dośc napocili. Lepszy brak moda niz smieci na gre. Mam lepszy szmelc na kompie namodzony po nocach ale nie bede sie chwalił "nadgryzionymi bułkami". Skonczcie to i pokazcie. Wtedy bede powazny.
A czy ktoś stoi nad tobą z maczetą i nakazuje grać w tego moda?
dewastator
10-11-2009, 07:48
Witam
mam ten sam problem co pipen,najpierw w bitwach wywalało mnie do pulpitu,a po reinstalce mam duże biało,czerwono,zielone kwadraty i brak interfejsu .mam zainstalowanego patcha 1.5 a mimo to klapa.POMOCY!!
Będzie więc klapa. I ja tak mam i nie wiem co na to poradzić. To jakieś problemy ze sterownikami graficznymi. Podobno...
dewastator
10-11-2009, 11:27
och żesz agrafka,a tak mi się podobał... :?
dewastator
11-11-2009, 16:52
a jednak poszedł :D ,wystarczyło w folderze "tools" rozpakować "unpack_all" i zainstalować powtórnie,modzik super :P
Gratuluję i dziękuję. To faktycznie działa i to bez względu na liczbę zainstalowanych kampanii z Kingdoms.
Bardzo fajny mod ale często wywala mnie do windy,mógłbyś coś z tym zrobic? Bd rozwijał tego moda?
PS.Te oddziały-duchy też są wkurzające.
Pozdr :)
Soul of Night
22-12-2009, 15:40
Na oba pytanie odpowiedź: Nie.
A kiedy konkretnie wywala do windy? Prześlij też logi.
Edit: Ale oczywiście tego już nie zrobisz...
Tomcionix The Knight
03-02-2010, 20:34
Ja nie mogę uruchomić tego moda :cry: . Zrobiłem tak samo jak jest readme, odpalam baltic.bat robi się czarny ekran i...klapa.Wyskakuje mi taki błąd:"Medival 2:Total War encountred an unspecified error and will now exit", po czym wywala mnie do pulpitu :( .POMOCYYYYYYYY!!!
Musi działać. Może masz plik lub katalog w złym folderze.
dewastator
18-03-2010, 09:26
witam,po dłuższej walce z kompem itp. zainstalowałem od nowa wszystko i.... :shock: wszystko ładnie tylko brakuje opisów np.jakie podatki,opisów jednostek,stanu gospodarki i zakładek w miastach(armia,budowa..)są same cyfry,zrobiłem screeny ale nie chcą się otwierać i nie mogę ich wkleić,żeby było śmieszniej to podpisy pod miastami są prawidłowe mimo że rozpakowałem tylko teutonic :shock: ściągnołem wersję z pierwszego posta,pomoże ktoś?
Muszę Ci pogratulować, bo czegoś takiego jeszcze nie było. Zrób screen i wklej go do painta.
dewastator
21-03-2010, 08:46
niestety nie paint nie "widzi" screenów,i nie moge ich wysłać bo format pliku nieprawidłowy...
turkopol
16-04-2010, 00:54
A czy ktoś stoi nad tobą z maczetą i nakazuje grać w tego moda?
Nie ale samozwańczo czuwam nad poziomem materiału serwowanym na tym forum ;) Zwłaszcza ze tyle sie czyta krytycznych opinii o polskich modyfikacjach czy raczej ich braku. Przyznaje sie - nie wiem, nie instalowałem. I nie chce instalowac :lol:
A może po tej wersji dla KO wwmwe to dałoby radę przystosować i ten mod? Odświeżyłoby to trochę te krzyżackie kampanie.
Trochę by było roboty z rekrutacją. Ale można by również łatwo dodać Ruś Halicką, Pomorze i Szwecję.
turkopol
18-05-2010, 20:32
Jesli tylko z rekrutacją to nie tak duzo. Z racji tego ze autorzy moda wydają sie ludźmi na poziomie otwartymi na rozwiazywanie problemu i pokornymi wzgledem bezlitosnej krytyki zobowiazany jestem zamiescic jakies łagodzace te zbyt moze troche mocne moje poprzednie słowa jakie wyskrobałem powodowany zniecierpliwieniem dla róznych bubli które tylko zajmowały mój czas na powtórna instalacje gry. Bedą z nich moderzy, ja Wam to mówie :lol: Wiec jakby wyżywałem sie na tym modzie zrazony do innych i przyznałem ze nawet nie zadałem sobie trudu zobaczenia go. A konstruktywniej juz dodam ze łatwiej czasem zaczac juz na nowym czystym koncie z lekcją przeszłosci niz ponaprawiac błedy w modzie - hydra i głowy nie do poodcinania czasem. Pewnie i da sie naprawic ale to tez czasochłonne. Nawet nie wiesz kiedy w miejsce jednej odrosnie druga głowa. Jesli w tym modzie mało jest bugów a jest zainteresowanie to - macie moją zgode na konczenie go :lol: (Tak sie tylko dowartosciowuje czasem cudzym kosztem ;) kto by sie przejmował zdaniem jednego mądrali który wiecej gada jak robi :lol: )
"Chlapnij byle co i pokaż a potem to napraw"
(Wujek dobra rada)
Witam czy można prosić o reupload moda? Linki niestety nie działają:(
Soul of Night
22-05-2010, 08:50
Rapsod linki rzeczywiście nie działają. Może sendspace na premiumie zadziała, ale bez niego ani rusz. Jeśli nie wierzysz wystarczy kliknąć w pobierz, wtedy wyświetli się błąd. A na Rapidzie plik został usunięty. Byłbym wdzięczny gdybyś dał rade go udostępnić ponownie.
Z góry dziękuję.
Soul of Night
22-05-2010, 21:30
Daje link do Modyfikacji z Biblioteki Modów pod Kingdoms (w pełni sprawny):
Download (http://www.megaupload.com/?d=2N4KF310)
Dan Drever
06-06-2010, 14:16
1. Za pomocą unpackera (znajduje się w folderze tools) rozpakować katalog ,,teutonic" (uruchomić unpack_all.bat).
Czyli tylko uruchamiam unpack-all.bat pojawia mi się czarne okienko z napisami-zamykam je i pierwszy punkt zrobiony czy trzeba jeszcze jakos ten teutonic rozpakować?
Soul of Night
06-06-2010, 18:22
Czyli tylko uruchamiam unpack-all.bat pojawia mi się czarne okienko z napisami-zamykam je i pierwszy punkt zrobiony czy trzeba jeszcze jakos ten teutonic rozpakować?
Wypadało by poczekać aż wszystko się rozpakuje. Zamknięcie "czarnego okienka" to zamknięcie unpackera. A on trochę pracuje i nawet na dobrym komputerze to nie jest 30 sekund. Czytaj napisy w tym okienku, już nie pamiętam, ale tam powinno być np: potwierdzenie uruchomienia unpackera, na które trzeba zezwolić (wszystko jest opisane jak to zrobić w tym okienku), dopiero kiedy pojawi się zakończenie pracy, to wtedy zamykasz.
Dan Drever
06-06-2010, 18:55
Jak włacze unpackera to pojawia się TO (http://img198.imageshack.us/img198/2081/xzcxzc.png) i przez 10 minut nic się nie dzieje.
Wpisz ,,y" i enter. ;) Potem znowu ,,y" (czyli ,,yes").
Soul of Night
13-06-2010, 08:43
Jak włacze unpackera to pojawia się TO (http://img198.imageshack.us/img198/2081/xzcxzc.png) i przez 10 minut nic się nie dzieje.
To właśnie o tych pytaniach pisałem...
BuryZenoslaW
15-06-2010, 23:24
Witam!
Otóż postępuję zrobiłem wszystko wg instrukcji, lecz mod po uruchomieniu go przez baltic.bat pokazuje ten ekran ładowania z podstawki, po czym wywala do pulpitu z wiele tłumaczącym błędem "!". Ktoś może wie jak rozwiązać ten problem?
Czuję się z tym naprawdę źle. Jedyne co się pojawia w tym dziale (jak i w WWMWE), to pytania o to co się dzieje, że mod nie działa. I jak zawsze jedna i ta sama metoda: ,,widzę czarny ekran i wyrzuca mnie do pulpitu". Teraz proszę wszystkich o zastanowienie: SKĄD JA MAM WIEDZIEĆ CO ROBICIE NA SWOICH KOMPUTERACH? Wrzuć log, to będę coś wiedział. Jak nie wiesz co to log, to przeszukaj dział. Piszę o nim w co trzecim poście.
Czy te linki z pierwszej strony są do tej poprawionej kampanii z podwojonym replenish(?) najemników?
dewastator
02-07-2010, 17:25
po dłuzszym okresie pokoju,postanowiłem znów troche powalczyć nad bałtykiem.odpalam moda,wybieram królestwo polskie i......szok,dopiero teraz zorientowałem się że Czersk i Przemyśl mają złą kolejność rozbudowy zamku.obie osady z zamków zmieniają się w drewniane zamki(koszt drewnianego,budynki z fortecy),następnie z powrotem w zamki(koszt murowanego,budynki z cytadeli)jest to wprawdzie ułatwienie (koszty i czas rozbudowy):D ale ja lubie poprawnośc,jak to zmienić?
Amrod, jak to poprawiona? Podwojony replenish mam na dysku i zachowam póki nikt się nie zdecyduje zagrać ko.
Przemyśl jest przecież drewnianym zamkiem. A Czersk? Zamień go w zamek:
settlement castle
{
level large_town
region Czersk_Region
year_founded 0
population 2500
plan_set default_set
faction_creator poland
building
{
type core_castle_building castle
}
building
{
type castle_barracks mustering_hall
}
building
{
type missiles practice_range
}
building
{
type hinterland_castle_roads c_roads
}
}
Powinno pomóc.
dewastator
04-07-2010, 05:35
dziękuję,pomogło. :P
adam1118
28-08-2010, 14:49
sorka ale ta instrukcja jest mało przejrzysta więc prosze o pomoc
1. wchodze do folderu tools a potem do folderu unpacker w nim jest parę plików i wybieram plik unpack_all wpisuje 3 razy Y klikając enter to rozpakowywuje się 4-7 minut i co dalej?
A dalej punkty 2-5 z instrukcji po kolei.
adam1118
29-08-2010, 13:31
ale w katalogu mods [po rozpakowaniu pliiku] mam tylko foldery
-thrid age
-eras total war
- SS 6.3
- i 4 foldery z kampaniami z kingdomsa - wśród których na pewno nie ma folderu teutonic :/. - Rapsod
adam1118
29-08-2010, 19:20
no dobra jest folder teutonic. zmieniam jego nazwe na baltic wrzucam do głównego folderu gry. te dwa pliki też wrzucam do głównego folderu gry.
w folderze world podmieniam pliki ale reszta plików moda nie pasuje do folderów/plików/katalogów więc wrzucam je lużno do folderu data włączam i odpala się logo z podstawki i wyskakuje do windy. czy coś robie żle
Nie usunąłeś plików z ostatniego punktu w tym map.rwm.
adam1118
30-08-2010, 13:48
a właśnie że usunołem
Niestety,nie mogę uruchomić moda. Robię to po raz trzeci. Wyrzuca do pulpitu. załączam log
Soul of Night
13-09-2010, 08:31
Chłopaki - przeanalizujcie jeszcze raz całą instrukcję instalacji - fakt jest dłuższa, ale kiedy ostatnio instalowałem baltica nie miałem z nim żadnych problemów.
INSTALACJA: (Mod pod wersję 1.05)
1. Za pomocą unpackera (znajduje się w folderze tools) rozpakować katalog ,,teutonic" (uruchomić unpack_all.bat).
2. Skopiować rozpakowany katalog ,,teutonic" z folderu ,,mods" do folderu głównego gry i zmienić jego nazwę na ,,baltic".
3. Wkleić pliki baltic.bat i baltic.preference.cfg do głównego folderu gry, zaś zawartość katalogu ,,data" wrzucić do katalogu o tej samej nazwie w folderze ,,baltic". Pliki podmieniać.
4. Usunąć trzy pliki:
a) map.rwm: baltic -> data -> world -> map -> base
b) imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt .strings.bin
c) export_units.txt.strings.bin: oba znajdują się w folderze data -> text.
5. Grę uruchamiamy przez plik baltic.bat
Po 1. Czy macie zainstalowanego patcha 1.5?
Po 2. Czy na pewno podmieniliście folder "data", wpierw przenosząc katalog "teutonic" do folderu głównego MTW2? I czy na pewno zmieniliście nazwę?
O usunięcie 3 plików się nie pytam, wierzę, że to zrobiliście. Jeżeli zrobiliście wszystko dokładnie tak jak jest w instrukcji, wklejcie tutaj swoje logi (z informacjami o błędach), a spróbujemy Wam pomóc.
Wojny Bałtyckie
4. Polecam dodać do gry mod zmieniający tekstury Zakonu Krzyżackiego:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=128720
Tez chcialbym uzyc ten mod zmieniajacy tekstury Krzyzackie. Juz go sciagnelem. Co teraz? Czy mam najpierw zainstalowac Wojny Baltyckie i potem dopiero ten modzik zmieniajacy tekstury czy odwrotnie?
I co z tym? W tamtym modzie zmieniajacym teksturki pisze tak. Wiem co to znaczy. Ale nie wiem dokladnie jak to zrobic z tym ostatnim zdaniem nizejszego tekstu. Bo przeciez Wojny Baltyckie odpalamy przez plik baltic.bat. Wiec mam dodac ten skrot do nazwy baltic.bat? Jak to? baltic--io.file_first.bat??? Nie rozumiem. Bo przeciez nie ma sensu zmieniac nazwy plika Medieval II TW Teutonic bo nie odpalamy przez ten plik, no nie?!
INSTALLATION
Extract the content of OrdoTeutonicusTextureSet.zip into your MTWII directory, acknowledge
Overwriting existing (stock) files. Add the following parameter to your Medieval II Total War
Teutonic shortcut : --io.file_first.
Po prostu podmień pliki z Ordo Texture z analogicznymi w folderze ,,baltic".
Tomcionix The Knight
24-12-2010, 10:56
Mam ten sam problem co BuryZenoslaW. Mi również wyskakuje błąd z wykrzyknikiem :P !
Wklejam Log.
[spoiler:3le8nf1r]10:42:20.171 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
10:42:20.171 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Feb 25 2008 version development ===
10:42:20.171 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
10:42:20.171 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
10:42:20.187 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
10:42:20.187 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
10:42:20.187 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
10:42:20.187 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
10:42:20.187 [system.io] [always] mounted pack baltic/packs/data.pack
10:42:20.187 [system.io] [always] mounted pack baltic/packs/localized.pack
10:42:20.187 [system.io] [warning] open: data/text/shared.txt is missing
10:42:20.187 [system.io] [warning] open: data/text/tooltips.txt is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: data/text/battle.txt is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: data/text/strat.txt is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/menu_english.txt.strings.bin is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/menu_english.txt is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/expanded.txt.strings.bin is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/expanded.txt is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy.txt.strings.bin is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy.txt is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy_speech.txt.strings.bin is missing
10:42:20.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy_speech.txt is missing
10:42:20.218 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/missions.txt.strings.bin is missing
10:42:20.218 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/missions.txt is missing
10:42:20.218 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/shortcut.txt.strings.bin is missing
10:42:20.218 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/shortcut.txt is missing
10:42:22.218 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for ANISELECT
10:42:22.218 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_SABOTAGE
10:42:22.218 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_TRADE
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for DRAGGABLE
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for DRAGGING
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_MULTIPLE_SELECT
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ATTACK
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_CHARACTER
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_RESOURCE
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_FORT
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_MOVE_OBJECT
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_WATCHTOWER
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_DEPLOYMENT_AREA
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_TILE
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_SPECIAL_PIECE
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PAINT
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ADJUST_HEIGHTS
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ADD_UNIT
10:42:22.234 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_SETTLEMENT
10:42:23.187 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/religions.txt.strings.bin is missing
10:42:23.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/religions.txt is missing
10:42:23.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/climates.txt.strings.bin is missing
10:42:23.203 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/climates.txt is missing
10:42:23.625 [system.io] [warning] open: data/animations/engine/Mangonel_Idle.CAS is missing
10:42:23.625 [script.err] [error] Script Error in baltic/data/descr_engine_skeleton.txt, at line 278, column 102
AnimDB: Could not load - 'data/animations/engine/Mangonel_Idle.CAS'
10:42:24.062 [system.rpt] [error][/spoiler:3le8nf1r]
Strachal
24-01-2011, 18:36
Witam,
proszę o pomoc. Poniżej log. Postępowałem zgodnie z instrukcją, krok po kroku...
Pzdr. MS
18:29:52.375 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
18:29:52.375 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Feb 25 2008 version development ===
18:29:52.625 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
18:29:52.734 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
18:29:53.015 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
18:29:53.265 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
18:29:53.390 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
18:29:53.406 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
18:29:53.515 [system.io] [always] mounted pack baltic/packs/data.pack
18:29:53.515 [system.io] [always] mounted pack baltic/packs/localized.pack
18:29:53.593 [system.io] [warning] open: data/text/shared.txt is missing
18:29:53.609 [system.io] [warning] open: data/text/tooltips.txt is missing
18:29:53.625 [system.io] [warning] open: data/text/battle.txt is missing
18:29:53.671 [system.io] [warning] open: data/text/strat.txt is missing
18:29:53.687 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/menu_english.txt.strings.bin is missing
18:29:53.687 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/menu_english.txt is missing
18:29:53.828 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/expanded.txt.strings.bin is missing
18:29:53.828 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/expanded.txt is missing
18:29:53.953 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy.txt.strings.bin is missing
18:29:53.953 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy.txt is missing
18:29:54.046 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy_speech.txt.strings.bin is missing
18:29:54.046 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/diplomacy_speech.txt is missing
18:29:54.171 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/missions.txt.strings.bin is missing
18:29:54.171 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/missions.txt is missing
18:29:54.328 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/shortcut.txt.strings.bin is missing
18:29:54.390 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/shortcut.txt is missing
18:30:02.515 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for ANISELECT
18:30:02.562 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_SABOTAGE
18:30:02.625 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_TRADE
18:30:02.812 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for DRAGGABLE
18:30:02.812 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for DRAGGING
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_MULTIPLE_SELECT
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ATTACK
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_CHARACTER
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_RESOURCE
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_FORT
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_MOVE_OBJECT
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_WATCHTOWER
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_DEPLOYMENT_AREA
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_TILE
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_SPECIAL_PIECE
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PAINT
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ADJUST_HEIGHTS
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ADD_UNIT
18:30:02.859 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_SETTLEMENT
18:30:05.937 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/religions.txt.strings.bin is missing
18:30:05.953 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/religions.txt is missing
18:30:05.953 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/climates.txt.strings.bin is missing
18:30:05.953 [system.io] [warning] open: baltic/data/text/climates.txt is missing
18:30:21.906 [system.io] [warning] open: data/animations/engine/Mangonel_Idle.CAS is missing
18:30:21.906 [script.err] [error] Script Error in baltic/data/descr_engine_skeleton.txt, at line 278, column 102
AnimDB: Could not load - 'data/animations/engine/Mangonel_Idle.CAS'
18:30:23.171 [system.rpt] [error]
Ale co się dzieje? Nie działa gra, bitwa, wczytywanie mapy kampanii?
Strachal
24-01-2011, 22:33
wywala podczas odpalania. Uruchamia się pierwszy ekran, klepsydra miele i wywala do windy z komunikatem o błędzie :-(
MS
Musiałeś sknocić instalację. Źle rozpakowane pliki lub źle podmienienie podczas kopiowania powodują crashe. Usuń folder baltic i spróbuj jeszcze raz.
Strachal
28-01-2011, 20:50
odnoszę wrażenie, że problemem jest niewłaściwe rozpakowanie katalogu "teutonic". Twierdzę tak dlatego, że inaczej wyglądają pliki z katalogu "data" znajdujące się w modzie niż te z katalogu "teutonic". Jak sprawdzić czy unpacker działa prawidłowo? W instrukcji napisane jest, żeby użyć unpack_all a co jeżeli użyje się unpack_teutonic?
MS
Jeśli po rozpakowaniu ma 2,14 GB to jest w porządku. Przekopiowałeś do głównego folderu gry? Zmieniłeś nazwę?
Czy mod będzie działał pod wersję 1.3?
Dodatek Kingdoms działa tylko pod 1.3.
Chyba się skuszę i zagram w tego modzika, następny na liście będzie WWMWE 1.0 :twisted: ,szkoda ,że w 2.0 nie działają bitwy...
Lucius Vorenus
28-05-2011, 11:15
Pytam, bo nigdzie nie jest napisane. Ten Mod jest na czystego Medka, czy z dodtakiem Kingdoms?
Skoro mod jest nakładką na Kampanię Krzyżacką, a przed instalacją należy katalog ów kampanii rozpakować i przekopiować do głównego folderu Medievala, to implikuję, że raczej pod Kingdoms.
Silesian_Noble
02-12-2011, 15:24
Ostatnio znów zainstalowałem tegoż moda, po bodaj trzech latach przerwy... I kurczę muszę przyznać że gra się świetnie :) Pomijam fakt że brakuje paru ikonek, a niektóre jednostki są 'srebrne', bo to jednak wciąż niezwykle grywalny produkt. 100% historyczny dobór osad - świetny klimat zwłaszcza dla Polaków, roster Polski wzbogacony o wiele ciekawych jednostek (inne nacje też zostały wzmocnione), wiele fortów stałych które znacznie wzbogacają gameplay, no i same bitwy - naprawdę świetne. Jednostki bardzo dobrze wyważone, bitwy długie ale przyjemne (nie tak długie i męczące jak w TLK) i naprawdę wymagające (w porównaniu z vanilla - niebo a ziemia). Naprawdę polecam, mimo iż instalacja trochę skomplikowana, to warto!
P.S. znalazłem buga - w modeldb animacja piechoty młociarzy jest zrypana i wywala do pulpitu przy próbie odpalenia bitwy. No przynajmniej u mnie tak było. Przy edycji wspomnianego wpisu przestało wywalać.
Byś się zaangażował w polski projekt na przykład rozbicia dzielnicowego zamiast robić kopię BC, a byłoby to jeszcze bardziej grywalne i bez bugów. Trzeba byłoby namówić Taro_M, Trashinga, Ploppa i Aramegila do współpracy.
Silesian_Noble
02-12-2011, 17:05
Chciałem, ale Thrashing się szybko wypalił... cóż począć? Takich niezmordowanych weteranów moddingu jak Ty i ja to ze świecą szukać...
A HotS to nie kopia BC, bo jest osadzony we wcześniejszych czasach, ulokowany bardziej na północ (BC na południu) skupiony na stepie (a nie na islamie), a zamiast inwazji Mongołów i powstania sułtanatu delhickiego ma inwazję karakitajów i krucjaty chrześcijan. Z wierzchu więc HotS może wyglądać podobnie, ale w środku to jednak zupełnie inne ciasteczko ;)
Errichto
02-01-2012, 16:15
Ja mam taką uwagę. Unpack_all nie zawsze działa poprawnie. Rozpakowany folder Teutonic (w folderze mods) powinien mieć trochę ponad 2GB. W przypadku mniejszej wagi polecam użyć unpack_teutonic.
Przy złym rozpakowaniu pojawia się błąd, który wypisuje w ostatnich linijkach pliku system.log informację o błędzie związanym z plikiem Mangonel w folderze Animations.
Lucius Vorenus
25-04-2012, 17:39
Chciałbym zauważyć, że megaupload został zamknięty w styczniu przez FBI i teraz praktycznie nie ma skąd ściągnąć moda... Proszę o reupload...
Proszę o reupload...
Ja również.
Proszę o reupload...
Ja również.
Przyłączam się do prośby
Spróbujcie tu:
http://www.4shared.com/zip/8HwlXAKp/M2T ... _Baty.html (http://www.4shared.com/zip/8HwlXAKp/M2TW_Kingdoms_-_mod_Wojny_Baty.html)
lub
https://rapidshare.com/#!download|306p8 ... |97657|0|0 (https://rapidshare.com/#!download|306p8|3986236193|M2TW%20Kingdoms%20-%20mod%20Wojny%20Ba%C5%82tyckie.zip|97657|0|0)
krzysiek454
08-08-2013, 21:01
Witam, ostatnio spróbowałem zagrać sobie w Waszego moda no i oczywiście nie ominęły mnie problemy. Gra uruchamia się poprawnie ale kiedy przychodzi co do czego i uruchamiam kampanię, to na mapie kampanii widzę duże kwadraty zielone i białe natomiast paska z menu tzn tam gdzie widzę jednostki lub budynki w oznaczonym mieście po prostu go brak. Chciałem też dodać że jak tylko usuwam w.w. pliki z instrukcji i uruchamiam ponownie grę to one pojawiają się ponownie w tych samych folderach. nie rozumiem jak to możliwe ? Ktoś mógłby mi pomóc ?
Ogólnie odkopuje temat ale mam nadzieję że się ktoś odezwie. Po zainstalowaniu mod działa jednak nie widać żadnych napisów, np. w opisach jednostek sa tylko cyferki, w budynkach tylko nazwa i ilość kasy potrzebnej do wybudowania. Ogólnie jest nieestetycznie. Czy jest to wynik zamierzony czy problem leży po mojej stronie ? Może unpacker źle wypakował ?
Problem naprawiony
Czy twórcy zezwolili na wykorzystanie mapy w innych modyfikacjach ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©