Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : New Cities Strat Models



Soul of Night
01-09-2009, 12:50
Jest to mod zmieniający wygląd miast w grze. Użycie modu jest dowolne, także dla innych modów ("Feel free").
Jego waga jest naprawdę niewielka (4MB).


http://img218.imageshack.us/img218/8844/citiesstratbd0.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/6190/citiesstratingamerm9.jpg

DOWNLOAD:

Speedyshare (http://www.speedyshare.com/197492369.html)

TWCenter (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=2249)

Ja, Klaudiusz
02-09-2009, 16:05
Hmmm... prezentują się całkiem przyjemnie.

Soul of Night
02-09-2009, 16:08
Tak, został użyty już w wielu modach, takich jak m.in. Thera.

jan_boruta
04-09-2009, 12:12
I w Stainless Steel, Third Age, etc.

Ja wrzucam go do każdego moda i podstawki, po prostu mus. Mapa kampanii od razu wygląda lepiej.

BlackKuma
09-09-2009, 21:00
Wole si zapytać niz coś popsuć;)
Jak "uruchomić" tego moda? Wkleić date do głównego folderu medka??

09-09-2009, 22:24
Wole si zapytać niz coś popsuć;)
Jak "uruchomić" tego moda? Wkleić date do głównego folderu medka??
Może być do głównego,tam masz folder data, i tam gdzie chcesz podmienić klikasz i podmieniasz kopiujesz, katalog data, wpierw zrób sobie kopie, jakby nie wyszło, zawsze wrócisz do ustawień wcześniejszych ;)

BlackKuma
09-09-2009, 23:41
Podmieniłem date w głównym folderze medka i nic. Włączam parę frakcji i są takie same miasta jakie były. Coś robię nie tak??

Zauważyłem, ze jeden plik tekstowy nie podmienia sie, jest zupełnie nowy. Ten od tych miast descr_culture. Może to przez to??

Soul of Night
10-09-2009, 15:05
Podmieniłem date w głównym folderze medka i nic. Włączam parę frakcji i są takie same miasta jakie były. Coś robię nie tak??

Zauważyłem, ze jeden plik tekstowy nie podmienia sie, jest zupełnie nowy. Ten od tych miast descr_culture. Może to przez to??

Nie instalujesz przypadkiem na podstawce, a włączasz moda?
Normalnie przekopiować datę do folderu i potwierdzić zamianę. Wszystkim działa, możesz mieć pliki zwalone, albo za dużo modów na raz. Chociaż przy tym nie powinno byc problemu, chyba, ze jakiś mod dostaje pierwszeństwo odpalenia.

Mefisto7
10-09-2009, 19:53
no ja też mam ten problem że nie działa.. a nie mam innych modów, skopiowałem datę moda i wkleiłem/zamieniłem z datą podstawową(tzn dopełniłem pliki modem xD nie usunąłem starej) i nie działa, tam w readme jest napisane coś z io.file_first.. o co chodzi--io.file_first should be used as a parameter in a shortcut, co mam zrobić?
a i jeszcze odpowiedzcie, bo ani na twcenter, ani już tutaj nie ma napisane o innych modach jak je instalować, np ornamentum.. co.. wszystko sie po prostu kopiuje do daty? Ktoś też mówił o mod menagerze..

Soul of Night
10-09-2009, 20:28
Większość ma instalatory, reszta do skopiowania według instrukcji. Nie wiem co wam nie działa. Mi działa w 100% :/

Mefisto7
11-09-2009, 15:41
no ale jak zrobiłeś z tymi modelami miast? powiedz po kolei, no i to io.file_first..?
a i jeszcze jest jakiś porządny mod który(jak sprawdziliście) wreszcie poprawia AI? do KIngdoms też bo razem mam, bo ta co jest to tragedia. Dajcie Linka i powiedzcie jak zainstalować :) plis

iroon
11-09-2009, 21:15
Ta "wtyka" to podstawa.

Mefisto7
11-09-2009, 21:52
jaka wtyka? no mówcie jaśniej, nie czytam w myślach.. i zamiast gadać że to podstawa to nie można powiedzieć co i jak?! ... Coś tam ponoć w medieval.exe coś mam zmienić chyba na jakieś cfg... i inne --file_first, ale nie wiem co mam i tak zrobić.. tak w ogóle to nie mam pliku medieval2.exe, tylko zwykłe medieval2 i kingdoms. Pomóżcie :(

BlackKuma
12-09-2009, 00:54
Podmieniłem date w głównym folderze medka i nic. Włączam parę frakcji i są takie same miasta jakie były. Coś robię nie tak??

Zauważyłem, ze jeden plik tekstowy nie podmienia sie, jest zupełnie nowy. Ten od tych miast descr_culture. Może to przez to??

Nie instalujesz przypadkiem na podstawce, a włączasz moda?
Normalnie przekopiować datę do folderu i potwierdzić zamianę. Wszystkim działa, możesz mieć pliki zwalone, albo za dużo modów na raz. Chociaż przy tym nie powinno byc problemu, chyba, ze jakiś mod dostaje pierwszeństwo odpalenia.

Włączam to na podstawce, am ody mam tylko dwa. Third Age i SS.
Kopiuje pliki do daty i nic.

iroon
12-09-2009, 13:43
Mi działało normalnie, folder data skopiowałem do daty i kliknąłem "tak na wszystkie". Nie wiem dlaczego, ale może te skiny nie działają z którymś z twoich modów? O ile pamiętam to w SS też jakoś chodziło.

BlackKuma
12-09-2009, 14:36
Tu nie chodzi mi o mody, ale skopiowałem do daty tak jak trzeba, włączam Medka2 podstawkę i nic. Dalej te same modele miast.
No nic... spróbuję jeszcze, ale jak nie będzie działać to ja już naprawdę nie wiem co to może być:P Zaznaczam, ze mam zainstalowanego moda Third Agei SS tylko.

EDIT: Spróbowałem, nawet ten plik readme skopiowałem, ale i tak nic:/ Cholery można dostać.. a takie ładne te nowe mieściny są:(

Mefisto7
12-09-2009, 17:12
no powiedziałem że to nie chodi o mody bo ja nie mam żdanego. chodzi o jakieś io.file_first sobie k.. przeczytajcie w readme, jak nie możecei przeczytać poprzedniego mojego posta.

BlackKuma
12-09-2009, 17:36
Tylko powiedz co ja ci zrobiłem, że od razu tak wyskakujesz?:P To, ze u ciebie tak jest, nie znaczy, że u innych też.
Poza tym ja readame nigdy nie czytam, bo tego zwykle nie trzeba czytać.

Mefisto7
12-09-2009, 17:41
sorki, po prostu innych dwóch po prostu mnie zlekceważyło i sie troche zdeenerwowałem. a jak mówiłem to chodzi o jakieś podmienianie nazw w pliku medieval.preferences.cfg czy coś. że trzeba zmienić tą nazwę na taką by miała pare pierdół w tym zakończenie file_first, ale nie wiem jaka ma być dokładnie ta nazwa :( wszyscy inni co śa mądralami to mówią "noo, tak ta wtyka to podstawa" zamiast powiedzieć dokładnie co i jak...

BlackKuma
12-09-2009, 17:46
Ja powiem tyle, ze jak jest za dużo do zmieniania w tych plikach to muszę mieć instrukcję "dla deibili" podana, bo sie gubięXP

Mefisto7
12-09-2009, 17:51
no ja też :P xD No a teraz wielki Soul of Night pomóż ludziom słabej wiary i rozumu!!! prosimy uniżenie!

iroon
12-09-2009, 17:55
Zaktualizujcie grę do 1.3

Mefisto7
12-09-2009, 18:13
po przejrzeniu sytuacji, na pulpicie mam : ikone podstawową, 4 ikony kingdoms, MTW2 retrofit mod, oraz Ornamentum mod, jeszcze mam mały mod instalatorowy Kingdoms Grand Campaign FP nie wiem do czego.. czyli burdel, jeszcze bez patchów 1.2 i 1.3. Więc te nowe modele miast u mnie działają tylko w ornamentum, a w innych nie, wiecie dalczego? fajnie by było gdybym miał je też w kingdoms i retrofit, ale jak to zrobić..jeszcze przy tym że marne są zawartości daty itd. Do tego jeśli chodzi o inne mode to np: early generals mod skins nie moge popodmieniać bo u mnie nie ma folderu unit_models, tak samo Archaons' Loyal Allies nie moge pododawać tych małych plików tekstowych do końca bo nie mam folderu "text". Co sie dzieje??

BlackKuma
12-09-2009, 18:41
Zaktualizujcie grę do 1.3

:P:P:P
No wiesz ty co... Bez aktualizacji gry do 1.3 nie da sie grać z sensem, a poza tym przy instalazji Królestw ściaga. Instalowanie aktualizacji jest obowiązkowe i dlaczego piszesz, tak jakbyśmy nie mieli tego patcha??

iroon
12-09-2009, 21:06
No taa na śmierć zapomniałem że przy Kingdoms automatycznie się aktualizuje. Napisałem bo na starym forum ktoś powiedział że mu dzięki temu zadziałało. strzelałem, może nie mielibyście 1.3 ;D

Mefisto7
12-09-2009, 21:34
no a co powiesz o tym moim przypadku? że w ornamentum działa a w innych nie...w podstawce nie, w żadnym dodatku nie, ani w retrofit.

BlackKuma
12-09-2009, 21:55
No taa na śmierć zapomniałem że przy Kingdoms automatycznie się aktualizuje. Napisałem bo na starym forum ktoś powiedział że mu dzięki temu zadziałało. strzelałem, może nie mielibyście 1.3 ;D

Teraz bez 1.3 ani rusz:) bo gra jest bez nich zupełnie inna.
Ja już sie poddaję z tymi miastami, jednak jeżeli ktoś będzie wiedział, czemu może nie działać niech pisze;)

iroon
12-09-2009, 21:56
A tutaj coś dla tych, którzy chcą zainstalować moda z ss 6.1 i Master's Zumas Stone Forts:


Caution to all players that play SS 6.1 with [Master's Zumas Stone Forts]
and want to add Agarts castles ans cities mod aswell!

Tłumaczenie


Przestroga dla wszystkich graczy, którzy używają SS 6.1 z [Zumas Master's Stone Forts]
Jeśli chcesz dodać zamki i miasta:

Jeśli jeszcze nie wystartowałeś moda ...
1: Zainstaluj SS 6,0 Parts 1 & 2
2: Zainstaluj patch 6.1 SS
3: Zainstaluj zamki i miasta Agarts.
4: Zainstaluj Zumas Master's Stone Forts 6.1 patch

Jeśli już uruchomiłeś SS 6,1
1: Zapisz sejwy ...
2. Odinstaluj SS ...
3: Install SS 6,0 Parts 1 & 2
4: Instalacja SS 6.1 patch
5: Instalacja Agart zamki i miasta mod
6: Zainstaluj submods związane z frakcjami
7: Instalacja Master Zumas stałe forty kamienia 6.1 patch
8: Wklej sejwy ...

A tutaj coś dla tych którzy mają problemy, chyba nie trzeba tłumaczyć:


Now download this mod...
Extract it in your desctop
Open the folder
Open the folder data
Go to your SS data folder and open it
Copy the desrcultures text of Agart's and paste in in the SS data folder
Open Agart's folder of Strat Models
Copy the folder that says "Residences"
Go to the SS/data/Models Strat folder and open it
You will find some folders inqluting one as "Residences"
Paste the Agart's "Residences"
Paste it in the SS/data/Models Strat folder that you have opened...



Ofc SS = stainless steel a Agart's to New Strat Cities Models, pochodzi od nazwy autora o nicku "Agart". Właściwie nazwa powinna brzmieć Agart's New Strat Cities Models

Spróbujcie najpierw wypakować na pulpit, a nie prosto z archiwum, jeżeli to jest banalne to nie bijcie, ja tylko chcę pomóc.

Samar
14-12-2009, 10:22
W/w linki wygasły. Daje nowy

http://rapidshare.com/files/320642886/C ... s_v1.0.rar (http://rapidshare.com/files/320642886/Cities_Castles_strat_models_v1.0.rar)

arturex8
24-08-2010, 19:51
mam dokładnie tak samo, zainstalowałem tylko dwa mody lituaniamod 1.2 i Brocen cresent i co ciekawe w modzie do kingstom lithuaniamod zmienił a BC nie, co jest grane jeśli jest wgrany na podstawce powinien zmienić wkażdym modzie który nie ma własnych modeli miast o co chodzi?

Darson
06-04-2011, 18:00
A ja mam problem, skopiowałem do daty to, ale w grze tekstury się nie zmieniły, możę to potrzebuje jakiejś innej wersji?
Jeśli tak proszę podajcie jaka ta wersja ma być.

Arthas990
13-01-2012, 11:24
Naprawde super biorac po uwage te stare z niektorych modow.. :P W bellum Crucis sa chyba najlepsze modele miast :P Ano i w THird Age gdzie niektore miasta odwzorowano z mapy Tolkiena ;D