Zobacz pełną wersję : Expanded Americas
Soul of Night
01-09-2009, 15:09
Powiększona Ameryka do 20 prowincji, 26 grywalnych frakcji, dodane inne prowincje na mapie podstawowej (od Zachodniej Europy na wschód itd.), 2 turowy rok od 1350AD do 1535AD. Bron palna dostępna od początku gry, podwyższone AI, dodane nacje, od razu można prowadzić statki do Ameryki, nowi najemnicy w tym działa, dostosowano zasięg jednostek (tym razem lekka jazda porusza się szybciej nam mapie kampanii od ciężkiej), system cech zmieniony, gra utrudniona, ulepszony handel (powiększone zyski z handlu), nowi rycerze zakonni, zmienione niektóre skiny, dodano nowe jednostki.
Oficjalny temat na TWC
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=256083
http://img5.imageshack.us/img5/5977/mapdxf.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/1300/0020kq7.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/2402/santiagoch1.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/1060/firenq7.jpg
Download - wersja 3.3:
PART1 (http://www.gamefront.com/files/21297441/Expanded_Americas3.3_Part1.exe)
PART2 (http://www.gamefront.com/files/21300151/Expanded_Americas3.3_Part2.exe)
Dodatkowe linki
PART1 (http://depositfiles.com/files/kvoeedt4t)
PART2 (http://depositfiles.com/files/o4hdzdd4f)
Zmiany:
[spoiler:vf7b8er4]Earlier version's not required
Note. This Mod does not alter any original data!
You do not need your medieval files unpacked, but if they are not, you will need to follow the instructions in the Display ReadMe!
This can be found in the expanded_americas3 folder. It involves copying 3 files and pasting them into the ui folder in your main Medieval data folder.
This is common to all Kingdoms mods.
The America's in Vanilla was a joke, so I've increased the maps width and put in a much larger America with over 20 provinces.
-26 Playable Factions
-More provinces added to the existing Vanilla Map.
-2 turns per year from 1350 to 1535
-Gunpowder available from the start.
-Any ship can cross the Atlantic, no need to wait for the 'world is round' event.
-Antioch and Kingdom of Jerusalem added as emergent factions.
-Aztecs, Apachean, Inca, Mongols, Ireland, Teutonic Order, Lithuania Norway and Papal States added to the grand campaign as playable.
-AI only trait system, for a better challenge.
-All Aztec and Apachean buildings and agents from Americas mod added, plus new ones by me!
-New World guaranteed to be invaded.
-New World factions can ‘invade’ Europe. With the New World Inhabited event, New World factions can build Ocean Traders which allow the recruitment of Mercenary ships.
-All Factions start with at least a Large City or Fortress and a Gunsmith.
-Better Artillery, increased movement on campaign map and 3 pieces instead of 2.
-Fast cavalry moves quicker on the battlemap.
-Improvements made to Rebel Faction’s AI.
-More realistic building times and cost's, all farm upgrades are cheaper and quicker, etc.
-Increased movement points on the campaign map.
-Increased merchant trade value for the best resources.
-Cannons recruitsble as mercenaries.
-Dismounted Knights Templar, Hospitaller, Teutonic Knights and Knights of Santiago added and available from Major Chapter House
-Mercenary Wardogs, Mounted Naffatun, Mounted Greek Firethrowers, GreekFire Cannon and Bulgarian Bandits added.
-Added Officers to all units recruitable from City Watch and below.
-Made more Ancillaries transferable.
-Added more Victory Conditions.[/spoiler:vf7b8er4]
Uwaga! Mod wymaga Medka czystego, prawidłowo zainstalowanego itd....Występuje czasami dziwny(e) błędy graficzne, coś, o tym wiem, są hotfixy, w podanych wcześniej linkach....Nie denerwować się, anomaliami grafiki. Ten mod tak czasami ma :lol:
Konkretnie chodzi o
http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=31842&d=1235804610
to, a dobry jest mod szczególnie ze względu na Amerykę....
Soul of Night
04-09-2009, 16:18
Nazwa zobowiązuje... :P
Poza tym powtarzam - to są dodatkowe specjalne elementy gry mające ja utrudnić. Nic innego Panowie i Panie! Po prostu czasem występuje symulacja krótkowzroczności/dalekowzroczności, bielma, straty oka tudzież głowy przez króla :D Odtworzenie realnych warunków - to wszystko ;)
Saladynek
07-09-2009, 07:00
Censored!!!!
nie mogę tego ściągnąć bo filefront raczył sobie właśnie TERAZ zrobić przerwę techniczną
mam pytanie w związku z tym - czy to zielone na południu ameryki to INKOWIE????? Jeśli tak to czy dodano im nowe jednostki tak żeby nie wyglądali identycznie jak Aztekowie?
Proszę uważać na język ;)
Soul of Night
07-09-2009, 14:32
Majowie. Nie przypominam sobie Inków w Total Warach ;)
Są tak zrobieni jak w Kampanii American (Królestwa) z drobnymi zmianami.
Soul of Night
07-09-2009, 15:02
UWAGA! Dodano nowe, działające linki do wersji V3.0!
Part 1 (http://www.filefront.com/13935273/Expanded_Americas3_part1.exe)
Part 2 (http://www.filefront.com/13898617/Expanded_Americas3_part2.exe)
Saladynek
08-09-2009, 18:47
chwileczkę przecież Majowie zamieszkiwali półwysep Jukatan a nie Amerykę Płd. , a tam gdzie jest Jukatan ja widzę Tlaxcalę - miasto leżące tak naprawdę w południowym Meksyku :O przecież to jakieś chore ...
Soul of Night
08-09-2009, 19:00
Ale nigdy się nie spotkałem z Inkami w Medievalu. A zielony kolor (takie same barwy) były odnośnikiem do Majów w Kampanii Amerykańskiej :)
Saladynek
08-09-2009, 21:54
możecie mi powiedzieć jak się moda uruchamia? kiedy włączam grę - dalej jest ta sama, kiedyś był temat na tym forum jak uruchamiać mody, ale ktoś mądry zmienił forum i wyrzucił wszystkie poprzednie tematy
tak w ogóle gratuluję
tamto forum oprócz bezcennej merytorycznej zawartości miało przynajmniej lepszy wygląd... a to wygląda jakby jakiś noob je założył na darmowym serwisie oferującym fora dyskusyjne
Uważaj na język. Forum zostało stracone, jakbyś umiał czytać to byś wiedział. Nowy skin jest w produkcji.
możecie mi powiedzieć jak się moda uruchamia? kiedy włączam grę - dalej jest ta sama, kiedyś był temat na tym forum jak uruchamiać mody, ale ktoś mądry zmienił forum i wyrzucił wszystkie poprzednie tematy
tak w ogóle gratuluję
tamto forum oprócz bezcennej merytorycznej zawartości miało przynajmniej lepszy wygląd... a to wygląda jakby jakiś noob je założył na darmowym serwisie oferującym fora dyskusyjne
O szlachetny, jako człek łagodnego i wyrozumiałego usposobienia, podam ci linka, tam jest wszystko opisane...Nim skrytykujesz kogoś, zerknij...
pozdrawiam
http://totalwar.org.pl/news/czasami-cos ... #more-6413 (http://totalwar.org.pl/news/czasami-cos-idzie-nie-tak/6413#more-6413)
Saladynek
08-09-2009, 22:29
ok ok , sorry ... a co z tą instalacją modów ?
ok ok , sorry ... a co z tą instalacją modów ?
Nic nowego, musisz mieć dodatek do medka, bierzesz, te party i po kolei, instalujesz, pamiętaj, że każdy mod podaje domyślną ścieżkę instalacji,
?\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\
tam gdzie znak zapytania, to litera twojego dysku, mod powinieneś znaleźć później po instalacji w katalogu mods, skrót powinieneś mieć na pulpicie, albo w folderze gry....Jeżeli coś nie tak, pisz ;)
Saladynek
08-09-2009, 23:26
jaki dodatek znów ????
nałożyłem moda na podstawową instalację - medieval total war napotka i dziękuję , dobranoc państwu...
dalej już nic nie powiem bo znowu mody mi każą na język uważać
jaki dodatek znów ????
No taki oficjalny, co jaja sobie robisz z Kotołaka? ;)
Medieval II Total War: Kingdoms
Mody są pod podstawkę, i pod dodatek o dźwięcznej nazwie Kingdoms...
ten mod do instalacji potrzebuje oficjalnego dodatku....
Saladynek
09-09-2009, 02:05
Mod wymaga Medka czystego
no to ktoś tu skłamał chyba...............!!!!!
szkoda że to bezużyteczne (jak się teraz okazuje nie do końca) regionalne gówno o nazwie Kingdoms sprzedalem z dobry rok temu ...
Czystego w instalacji... Medek czysty = brak innych Modów.
Mod wymaga Medka czystego
no to ktoś tu skłamał chyba...............!!!!!
szkoda że to bezużyteczne (jak się teraz okazuje nie do końca) regionalne gówno o nazwie Kingdoms sprzedalem z dobry rok temu ...
Człowieku robisz sobie, ze mnie coraz większe jaja, Medka czystego, to oznacza na tym forum, i oznaczało jak było stare, i na innych gdzie do gier używa się modów, że bez żadnych dodatkowych modyfikacji, nikt tu nie napisał, że wymaga Medka podstawowego...To jedno, a drugie, na dodatek w większości robi się mody, które do jasnej....wcale nie muszą być regionalne....Jeszcze raz zarzucisz mi kłamstwo, to będziesz miał fajną rangę ;)
Soul of Night
09-09-2009, 14:33
to będziesz miał fajną rangę ;)
Terz chcem fajnom rangem!!!
Tak jak powiedział Santa Szanowny Moderator-Kotołak jest, było i będzie.
I tak jak powiedział większość Modów jest na dodatek Kingdoms.
I chyba trzeba będzie prosić o podział zbrojowni na mody do Podstawki i Kingdomsa, bo to już nierealne, żeby były takie kłótnie o wersje ;) :roll:
Następnym razem obiecuję napisać WIELKIMI literami, że mod jest pod podstawkę lub pod Kingdomsa ;)
A ja cały czas czekam na mod o powstawaniu dawnych cywilizacji :cry:
Soul of Night
11-09-2009, 22:02
A ja cały czas czekam na mod o powstawaniu dawnych cywilizacji :cry:
A konkretniej? Ery kamienia łupanego? W Medievalu nie można przesunąć ram czasowych w dól za bardzo - wcześniej nie istniały żadne państwa, a nawet o miasta było trudno - wszystko było zniszczone przez wojnę. Wiec nie mam pojęcia czego oczekujesz...
Hm nie dokładnie o to mi chodzi. Stworzenie mapy z przykładowo plemionami słowiańskimi + przyspieszenie rozwoju wiosek i odpowiednie dobranie szybkości gry. O, taki mały modzik z mini mapą europy, nie koniecznie zgodny z historią.
Mateusz18121995
20-08-2010, 16:11
Jak to uruchomić? Wyskakuje mi skrót, odpalam wszystko tak jak normalnego moda, pokazuje się jakiś tam obrazek i zamiast wyskoczyć intra (jak w normalnych modach) wywala mi na pulpit :evil: . Miał ktoś już taki problem?
Jak to uruchomić? Wyskakuje mi skrót, odpalam wszystko tak jak normalnego moda, pokazuje się jakiś tam obrazek i zamiast wyskoczyć intra (jak w normalnych modach) wywala mi na pulpit :evil: . Miał ktoś już taki problem?
Kliknij na skrót prawym klawiszem myszy, wejdź we właściwości, kliknij znajdź element docelowy, zobacz gdzie się mod zainstalował? Sprawdź, napisz, pokombinujemy :)
Aktualizacja tematu, wyszła wersja 3.2 i fix na muzykę do niej. Wszystko wprowadzone do pierwszego postu, a tu dla leniwych:
Wersja 3.2
http://www.megaupload.com/?d=ONKG22YT
Music fix do 3.2
http://www.gamefront.com/files/20139799 ... ic_Fix_exe (http://www.gamefront.com/files/20139799/Expanded_Americas3_2_Music_Fix_exe)
copperus
23-08-2012, 11:05
Czy mógłby ktoś wrzucić inne linki do pobrania tego moda? Te z gamefrontu i z rapidshare niestety nie ,,działają" (file not found)....
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=256083
Linki do wersji 3.3, nie wymaga poprzednich wersji.
Part 1
http://www.gamefront.com/files/21297441 ... _Part1.exe (http://www.gamefront.com/files/21297441/Expanded_Americas3.3_Part1.exe)
Part 2
http://www.gamefront.com/files/21300151 ... _Part2.exe (http://www.gamefront.com/files/21300151/Expanded_Americas3.3_Part2.exe)
lub
Part 1
http://depositfiles.com/files/kvoeedt4t
Part 2
http://depositfiles.com/files/o4hdzdd4f
Zmiany:
[spoiler:na9eiwdr]Earlier version's not required
Note. This Mod does not alter any original data!
You do not need your medieval files unpacked, but if they are not, you will need to follow the instructions in the Display ReadMe!
This can be found in the expanded_americas3 folder. It involves copying 3 files and pasting them into the ui folder in your main Medieval data folder.
This is common to all Kingdoms mods.
The America's in Vanilla was a joke, so I've increased the maps width and put in a much larger America with over 20 provinces.
-26 Playable Factions
-More provinces added to the existing Vanilla Map.
-2 turns per year from 1350 to 1535
-Gunpowder available from the start.
-Any ship can cross the Atlantic, no need to wait for the 'world is round' event.
-Antioch and Kingdom of Jerusalem added as emergent factions.
-Aztecs, Apachean, Inca, Mongols, Ireland, Teutonic Order, Lithuania Norway and Papal States added to the grand campaign as playable.
-AI only trait system, for a better challenge.
-All Aztec and Apachean buildings and agents from Americas mod added, plus new ones by me!
-New World guaranteed to be invaded.
-New World factions can ‘invade’ Europe. With the New World Inhabited event, New World factions can build Ocean Traders which allow the recruitment of Mercenary ships.
-All Factions start with at least a Large City or Fortress and a Gunsmith.
-Better Artillery, increased movement on campaign map and 3 pieces instead of 2.
-Fast cavalry moves quicker on the battlemap.
-Improvements made to Rebel Faction’s AI.
-More realistic building times and cost's, all farm upgrades are cheaper and quicker, etc.
-Increased movement points on the campaign map.
-Increased merchant trade value for the best resources.
-Cannons recruitsble as mercenaries.
-Dismounted Knights Templar, Hospitaller, Teutonic Knights and Knights of Santiago added and available from Major Chapter House
-Mercenary Wardogs, Mounted Naffatun, Mounted Greek Firethrowers, GreekFire Cannon and Bulgarian Bandits added.
-Added Officers to all units recruitable from City Watch and below.
-Made more Ancillaries transferable.
-Added more Victory Conditions.[/spoiler:na9eiwdr]
copperus
24-08-2012, 11:39
Czy wie ktoś jak można sobie poradzić z wielkim, białym prostokątem, który zasłania mi prawie cały interface podczas bitew?
Podrzuć screena, o który biały prostokąt Tobie chodzi.
copperus
26-08-2012, 01:13
Ano o ten...
[attachment=0:1ke8hq2u]med.JPG[/attachment:1ke8hq2u]
Wejdź tutaj
TWOJA LOKACJA GRY i moda:\Program Files (x86)\SEGA\Medieval II Total War\mods\TWÓJ MOD\data\ui\
tam zlikwiduj takie pliki
strategy.sd
shared.sd
battle.sd
Zlikwiduj sławetne map.rwm plik też w tym modzie
I zacznij grę od początku, napisz czy pomogło, czy też nie.
copperus
26-08-2012, 14:05
Wejdź tutaj
TWOJA LOKACJA GRY i moda:\Program Files (x86)\SEGA\Medieval II Total War\mods\TWÓJ MOD\data\ui\
tam zlikwiduj takie pliki
strategy.sd
shared.sd
battle.sd
Zlikwiduj sławetne map.rwm plik też w tym modzie
I zacznij grę od początku, napisz czy pomogło, czy też nie.
Tak, wielkie dzięki, pomogło, wystarczyło jednak usunąć tylko plik battle.sd. I tu mam dla was ciekawostkę: miałem dokładnie ten sam problem w modzie grandcampain i rozwiązałem go w ten sam sposób ( usuwając wspomniany wyżej plik) i efekty są różne: w expanded americas ucięło mi herby inków i norwegii, natomiast w grand campain nie ucięło mi żadnego herbu :)
Są jakieś inne linki do tego? Na Gamefroncie mam jakiś błąd w połączeniu strony a na tej drugiej stronie każe mi jakiegoś sms'a wysłać.
Są jakieś inne linki do tego? Na Gamefroncie mam jakiś błąd w połączeniu strony a na tej drugiej stronie każe mi jakiegoś sms'a wysłać.
Niech żyje Ameryka :lol: :lol: :lol:
http://img12.imageshack.us/img12/5176/scshowek01.jpg
:shock: pierwszy raz coś takiego widze :shock: ale ja głupi jestem :oops: :D
ten drugi link czasami pojawia się taka wielka nakładka z wstrętnym esemesem, z czerwoną obramówka, musisz wtedy w górnym prawym rogu ekranu, monitora, znaleźć znaczek taki jak krzyżyk i kliknąć na niego by się zamknął i masz normalny bezpłatny dostęp do:
Part 1
http://depositfiles.com/files/kvoeedt4t
Part 2
http://depositfiles.com/files/o4hdzdd4f
Aha dzięki, ale jestem ślepy :D modzik jak na razie pięknie działa.
HellVard
20-01-2013, 17:14
Wyjaśnili gdzieś, dlaczego tak się stało?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©