Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Błagam o pomoc w uruchomieniu gry!

Sbygneus
10-07-2010, 10:55
W tym tygodniu kupiłem na allegro ORYGINALNĄ grę Medieval 2 Total War Gold Edition (wersja angielska).
Zapłaciłem moimi ciężko zarobionymi pieniędzmi i myślałem, że sobie pogram w weekend...
Zainstalowałem grę, daję uruchom a tu wyskakuje to coś:
Conflict with Emulation Software detected.
Please have a look at http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500 for further, more detailed information.

Co to jest do k....y nędzy?!

Czy to nowy sposób na uprzykrzenie życia legalnym graczom? Próbowałem wejść na ten link ale nie jestem hackerem ani informatykiem i nie kumam o co kaman... Nie mam pojęcia czy mam zainstalowane jakiś deamon tools i jak to usunąć.
Zresztą czytałem na różnych forach internetowych, że to i tak nic nie daje.

Jestem bliski wyrzucenia gry przez okno albo lepiej całego komputera :x

Czy ktoś znalazł na to jakiś sposób?
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc...

10-07-2010, 11:22
Jak nie instalowałeś deamon tools to go nie masz ale wjedź do "dodaj/usuń programy" i się upewnij.

Powodem może być czasami nawet wykryta nagrywarka CD/DVD w komputerze, ale najczęściej jest to wina wirtualnych napędów tworzone przez aplikacje, do emulacji nagranych obrazów.

Sbygneus
10-07-2010, 12:25
W dodaj/usuń programy nie mam żadnych tego typu programów do usunięcia. Nie mam także żadnych wirtualnych dysków ani obrazów dysków.
Nagrywarkę mam ale chyba każdy ma?
Jestem załamany...

Marek Aureliusz
10-07-2010, 13:30
A masz może Alcohol 120% ? On też jest do emulacji.

Mam również inne pytanie: Czy dzielisz z kimś komputer i czy wiesz co dokładnie jest na nim instalowane?

Sbygneus
10-07-2010, 15:19
A masz może Alcohol 120% ? On też jest do emulacji.

nawet nie wiem co to jest :) ale nie, nie mam tego nigdzie

Mam również inne pytanie: Czy dzielisz z kimś komputer i czy wiesz co dokładnie jest na nim instalowane?