PDA

Zobacz pełną wersję : WWmwE wersja 2.0 - Download



Joopiter
31-07-2010, 22:36
Mam przyjemność zaprezentować państwu kolejną odsłonę prawdopodobnie najlepszego polskiego moda stworzonego pod Medievala 2. Wersja ta (oznaczona jako 2.0) jest prawdopodobnie ostatnią stworzoną przez duet Joopiter - Rapsod.

UWAGA! Podobnie jak w edycji-KO, w wersji 2.0 nie działają bitwy, dlatego należy rozgrywać je automatycznie! Spowodowane jest to brakiem modelarza w ekipie.

Poniżej prezentujemy wszystkie zmiany w porównaniu do edycji-KO.

Nacje

Stworzona od podstaw całkiem nowa nacja - Gruzja. Umiejscowiona na wschodzie w okolicach Kaukazu, ma na celu stworzenie konkurencji dla zbyt silnej Turcji i Bułgarii oraz naturalnego sojusznika dla Bizancjum. Nacja posiada swój własny, oryginalny rooster jednostek, herb, kolory i symbol. Na początku posiada 3 prowincje - Kutaisi, Tbilisi (stolica) oraz Gandza. Małą ilość początkowych prowincji rekompensuje ich dobre rozwinięcie, zaś mały rozmiar armii - jej siła. Gra Gruzją zarówno w kampanii online jak i w singlu powinna być wyzwaniem, jednak po przetrwaniu początkowego ciężkiego okresu, można stworzyć z niej ogólnoświatową potęgę.

http://i30.tinypic.com/28w34ic.jpg

Mapa

- Kutaisi i Tbilisi dla Gruzji
- Aleppo na starcie dla Turcji
- nowa prowincja Gandza dla Gruzji
- nowa prowincja Van dla Turcji
- zmiana nazwy z Derbent na Semender
- zmiana umiejscowienia jezior w Azji Mniejszej
- poprawa granic kilku prowincji

http://i29.tinypic.com/10en6t3.jpg

Jednostki

- dość poważnym zmianom uległa cała rekrutacja jednostek. Teraz każda frakcja ma bardziej unikalne jednostki, poprawiło się też ogólne zrównoważenie frakcji. Pełny rooster dostępny jest w pliku Rooster WWMWE-2.0.xls zamieszczonym w instalce (w folderze WWmwE-2.0).
- całkowita likwidacja najemników (również krucjatowych i jihadowych)

Regionalizacja

WWmwE jest prawdopodobnie pierwszym modem na scenie medieval2, który korzysta z narzędzia regionalizacji, czyli dostępności określonych jednostek tylko w określonych prowincjach. Do tej pory pomysł ten był wykorzystywany jedynie w niewielkim stopniu, dlatego postanowiliśmy go rozwinąć, by stał się charakterystyczną cechą naszego moda. Mamy nadzieję, ze zmiana ta (połączona dodatkowo z usunięciem najemników) sprawi, ze gracze większą wagę będą przywiązywać do utrzymania określonych prowincji, gdyż tylko w nich możliwa będzie rekrutacja unikalnych, a jednocześnie tanich w utrzymaniu (w porównaniu do innych podobnych) oddziałów i to bez budowania jakichkolwiek budynków! Sprawi to też, że jeszcze mniej opłacalna będzie tzw. "taktyka spalonej ziemi", gdyż najeźdźca będzie mógł rekrutować silne jednostki nawet posiadając w osadzie jedynie mury.

A oto wykaz wszystkich jednostek regionalnych:

1. Gallowglasi i Irish Kerns
2. Walijscy Włócznicy i Walijscy Longbowmani
3. Łucznicy z Sherwood
4. Bretońska Piechota Szturmowa
5. Baskowie
6. Katalończycy
7. Piechota Andaluzyjska
8. Granadyjscy Lansjerzy
9. Jazda Tuaregów i Tuaregowie
10. Piraci Berberyjscy
11. Kondotierzy
12. Genueńscy Żeglarze
13. Flamandzcy Pikinierzy
14. Burgundzcy Żandarmii
15. Szwajcarscy Pikinierzy
16. Wikingowie
17. Pomorscy Topornicy
18. Raubraiterzy
19. Szwabscy Miecznicy
20. Czescy Miecznicy
21. Pruscy Wojownicy
22. Gotlandzcy Piechurzy
23. Żmudzcy Topornicy
24. Dzukijscy Jeźdźcy
25. Łotewscy Kusznicy
26. Fińscy Myśliwi
27. Łowcy
28. Bojarzy Smoleńscy
29. Strzelcy Haliccy
30. Górale Karpaccy
31. Jazda Mołdawska
32. Seklerzy i Chłopi Transylwańscy
33. Bułgarzy Rozbójnicy
34. Serbscy Racowie i Serbscy Rycerze
35. Chorwaccy Topornicy
36. Pagańscy Łucznicy
37. Vardariotai
38. Stradioci
39. Greccy Żeglarze
40. Jazda Beduińska i Beduińscy Jeźdźcy na Wielbłądach
41. Nubijscy Włócznicy i Nubijscy Łucznicy
42. Rycerze Krzyżowi, Straż Krucjaty i Pielgrzymi (tylko dla nacji katolickich)
43. Turkopole (tylko dla nacji chrześicjańskich)
44. Armeńska Kawaleria
45. Kaukascy Oszczepnicy
46. Pieczyngowie i Połowieccy Konni Łucznicy
47. Szlachta Mordwinów
48. Kurdyjscy Oszczepnicy
49. Portugalska Piechota Morska
50. Lekka Jazda Alańska
51. Akinjis
52. Łucznicy z Trebizondu

http://img838.imageshack.us/img838/5647/regionalnemapka.png

Twórcy

Skrypty, Pomysł Nowych Jednostek, Statystyki i Parametry, Mapa, Skrypty Mapy:

Rapsod

Grafika, Mapa, Tworzenie Nowych Frakcji, Skrypty:

Joopiter


Podziękowania dla poprzedniej ekipy WWmwE:

Dyrektor Projektu:

Zgrzybek

Koncept Nowych Jednostek:

Rayoken
Urgo Arthez

Mapa:

Zgrzybek
Bart`i

Tekstury:

Burrek
Wercyg
Urgo Arthez
Arioch

Modele:

Harold
Urgo Arthez

Statystyki i Parametry Jednostek:

Rayoken

Nowe Frakcje:

Bart'i

Skrypty Mapy:

Zgrzybek

Grafika:

Mossin

Heraldyka:

Gajusz

Pozostałe skrypty:

Rayoken
Voodu

Historycy:

Grogmir
Mroczek

Reklama i Promocja:

Rayoken
Mossin


Download WWMWE-2.02b:

http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/ ... b.rar.html (http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/WWmwE-2.02b.rar.html)

Archiwum należy rozpakować do głównego folderu Medievala. Grę uruchamia się plikiem WWmwE-2.0.ba.
Mod przeznaczony do wersji 1.03 lub nowszej.

Jest to pełna spatchowana wersja moda pod Kampanie Online.

Zmiany w stosunku do WWMWE-2.0:

1. Zmiana położenia armii szkockiej w Irlandii, tak aby nie miała w zasięgu Dublina.
2. Zmiana nazw z Łucznicy Pontyjscy na Łucznicy z Trebizondu, Ciężka Piechota Oporto na Portugalska Piechota Morska oraz z Piechota Bretońska na Bretońska Piechota Szturmowa.
3. Portugalska Piechota Morska dostępna także w Lizbonie.
4. Wzmocniony garnizon Dublina.
5. Poprawienie mapki regionalnej.
6. Usunięcie bugu, który powodował crash gry w 4 turze.
7. Zmiana ikonek jednostek w menu dla Kijowa i Nowogrodu.
8. Drobne zmiany graficzne w menu.

UWAGA: Dla tych, którzy posiadają czyste WWMWE-2.0 bez patchy:

Patch 2.02:

http://hotfile.com/dl/75331239/087ede4/ ... 2.rar.html (http://hotfile.com/dl/75331239/087ede4/WWMWE2_-_Patch_2.02.rar.html)

Zawartość folderu scalić z analogicznym folderem moda.

Zmiany w stosunku do WWMWE-2.0:

1. Zmiana położenia armii szkockiej w Irlandii, tak aby nie miała w zasięgu Dublina.
2. Zmiana nazw z Łucznicy Pontyjscy na Łucznicy z Trebizondu, Ciężka Piechota Oporto na Portugalska Piechota Morska oraz z Piechota Bretońska na Bretońska Piechota Szturmowa.
3. Portugalska Piechota Morska dostępna także w Lizbonie.
4. Wzmocniony garnizon Dublina.
5. Poprawienie mapki regionalnej.

Patch 2.02b (21 mb):

http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/ ... b.rar.html (http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/Patch_2.02b.rar.html)

Zawartość folderu scalić z analogicznym folderem moda.

Zmiany w stosunku do WWMWE-2.02:

1. Usunięcie bugu, który powodował crash gry w 4 turze.
2. Drobne zmiany graficzne w menu.

UWAGA! Patch powoduje, ze nie wyświetlają się karty jednostek regionalnych. Aby je odblokować, należy wejść do folderu Medieval II - Total War\WWmwE-2.0\data\ui\unit_info i przekopiować zawartość folderu "merc" do pozostałych katalogów. W przypadku ściągnięcia pełnej wersji z pierwszego linku (287 mb), ta operacja nie jest konieczna.

janker92
31-07-2010, 23:29
A jak tam z kompatybilnością z poprzednimi wersjami moda?

Jak dla mnie nowa wersja moda to świetna robota, szczególnie regionalizacja wygląda ciekawie :)

Amrod
31-07-2010, 23:37
Tam jest Islandia?

kuroi
01-08-2010, 08:24
Jeśli to jest kawałek Islandii to jest zdecydowanie za nisko :)

AgentMax
03-08-2010, 13:43
Super robota!!

A czy nie dało by się wciągnąć do ekipy jakiegoś modelarza?? Może KLA by się załapał??
Albo poszukać kogoś na TWC??

Adixis
05-08-2010, 08:30
Ja mam takie pytanie, czy sojusze są tu trwalsze niż w normalnym medku? :p

Kruchy
10-08-2010, 14:47
Mam pewien problem. Otóż podczas gry, którąś z nowych nacji jak gruzja czy kijów, gra wywala do pulpitu w 4 turze. Da się to jakoś naprawić, czy pozostaje mi spróbować starszych wersji? Mod jest na czystej wersji medka jakby co.

Joopiter
13-08-2010, 21:57
A jak tam z kompatybilnością z poprzednimi wersjami moda?
Nowa wersja znajduje sie w osobnym folderze, nie wplywa wiec na poprzednie edycje. Savy oczywiscie kompatybilne nie sa.

Jeśli to jest kawałek Islandii to jest zdecydowanie za nisko :)
Chcielismy stworzyc jakies miejsce dla dyplomatow, zeby takze podczas kampanii single dyplomaci komputera nie rozchodzili sie po mapie. Wiem, ze miejsce dla Islandii troche naciagane, ale nie czepiajmy sie szczegolow ;) Albo umowmy sie, ze to Atlantyda,

A czy nie dało by się wciągnąć do ekipy jakiegoś modelarza?? Może KLA by się załapał??
Albo poszukać kogoś na TWC??
Z tego co wiem, to rapsod szukal kogos do jednostek i nie znalazl chetnego. Dla KLA z tego co wiem calym swiatem jest jego wlasny mod.

Ja mam takie pytanie, czy sojusze są tu trwalsze niż w normalnym medku? :p
Tak, jest do tego specjalny skrypt. Aczkolwiek na cuda nie licz.

Mam pewien problem. Otóż podczas gry, którąś z nowych nacji jak gruzja czy kijów, gra wywala do pulpitu w 4 turze. Da się to jakoś naprawić, czy pozostaje mi spróbować starszych wersji? Mod jest na czystej wersji medka jakby co.
Niestety z tego co widze, to problem nie jest tylko z Kijowem i Gruzja, ale tez innymi frakcjami. Co ciekawe, jak wlaczylem tryb hotseat i wszystkie nacje sterowane przez czlowieka, to bledu nie bylo. Domyslam sie wiec, ze to ktores dzialanie komputera powoduje crash. Jutro postaram sie poszukac o co chodzi, ale jak ktos znajdzie szybciej powod to bylbym wdzieczny za pomoc.

kuroi
15-08-2010, 09:27
Czy zastanawialiście się już nad portowaniem moda pod kingdoms? Dałoby to kilka bardzo fajnych możliwości :)

Joopiter
15-08-2010, 10:00
Czy zastanawialiście się już nad portowaniem moda pod kingdoms? Dałoby to kilka bardzo fajnych możliwości :)
Ta wersja moda jest ostateczna, nie planujemy juz zadnych prac nad nim.

Co do crashu w 4 turze - wciaz nie wiem o co chodzi. Bede szukal dalej.

devill
27-08-2010, 13:19
Jeśli to coś pomoże to zauwazylem że kiedy biore start do 4 tury, to medievl 2 napotka blad zawsze na turze Krolesta Danii

Adixis
31-08-2010, 19:02
nie wydaje wam się że szkocja z tymi 4 regionami w irlandii i u siebie jest zbyt silna?
(zwłaszcza na KO )

Joopiter
06-09-2010, 21:48
Jeśli to coś pomoże to zauwazylem że kiedy biore start do 4 tury, to medievl 2 napotka blad zawsze na turze Krolesta Danii
Wlaczylem podglad ruchow i nie widze, zeby Dania robila cos, co moze powodowac krach. Przypuszczam wiec, ze CTD nastepuje przy probie przejscia pomiedzy Dania a Aragonia. Ale dlaczego? Niestety nie mam pojecia :/ Ale w KO mozna sprobowac pograc, moze sie uda.

nie wydaje wam się że szkocja z tymi 4 regionami w irlandii i u siebie jest zbyt silna?
(zwłaszcza na KO )
W poprzednich wersjach Szkocja przy rownorzednych graczach nie miala szans z Anglia. Teraz ma. Po za tym Anglia jest w stanie zajac przynajmniej 1 prowincje w Irlandii przed Szkocja.

Rapsod
07-09-2010, 10:21
Jedyne co zmienialiśmy w Danii to dodanie jednostki regionalnej. Być może coś zdublowaliśmy z tymi Wikingami? W końcu byli jako normalna jednostka.


nie wydaje wam się że szkocja z tymi 4 regionami w irlandii i u siebie jest zbyt silna?

To są biedne prowincje, poza tym Szkocja ma tylko jedną z nich na starcie.

Highlam56
08-09-2010, 16:26
ja tam kolo turcji zauważylem że tam jest bardzo mala prowincje. Czy to prowincja?

kuroi
08-09-2010, 17:18
ja tam kolo turcji zauważylem że tam jest bardzo mala prowincje. Czy to prowincja?
Gdzie koło Turcji? :roll:

davas
08-09-2010, 19:45
Chodzi Ci o wyspę Rodos? czy to w środku lądu? To w środku to jezioro Tuz :).

Ja mam z kolei pytanie jak to cudeńko zainstalować? Potrzebne są wcześniejsze wersje? Może ktoś krok po kroku jak chłop krowie na granicy wytłumaczyć?

kuroi
08-09-2010, 20:08
Ah, juz chyba wiem. Pewnie chodzi mu o to małe coś pomiędzy prowincjami Ikonium oraz Ancyra :)

Highlam56
09-09-2010, 13:33
tak o to mi chodzi

Joopiter
09-09-2010, 14:30
Jest to oczywiscie jezioro.

davas - tak jak pisalem na PW, to zadna filozofia, masz wszystko w 1 poscie. Sciagasz, wypakowywujesz np. Win Rarem i cala zawartosc wklejasz do glownego folderu medka. Uruchamiamy plikiem wwmwe-2.0.bat

Highlam56
10-09-2010, 16:50
teraz oczywiscie sie skaplem bo jeziori bylo pomalowane na bialo nie na niebiesko

Nalo
10-09-2010, 17:49
A ameryka działa wraz z aztekami itp. ?

Amrod
10-09-2010, 17:52
Nie ma ani Ameryki ani Azteków.

Nalo
10-09-2010, 18:01
A czy można ich jakoś dodać bo zależy mi na nich ..

marcinwo
11-09-2010, 08:08
w prawym górnym rogu jest jakiś kraj czy to jakiś błąd na mapie?

marcinwo
11-09-2010, 08:35
dobra ściągnołem gre i już wiem ale mam inny problem gdy wybieram jakiś kraj w wielkiej kampani i naciskam graj to cofa mnie do "miejsca" w krórym wybiera sie np wielka kampanie i szybka bitwa

Brave
11-09-2010, 16:15
Z hotfile ściąga mi 2kb/s :lol: :lol: Trochę sobie poczekam. Co do modu, to podoba mi się ten pomysł z regionalizacją, zobaczymy jak się spisze w praktyce. ;)

Brave
11-09-2010, 19:46
Joopiter i wyczaiłeś już skąd to wywalanie z gry? Chciałem sobie Gruzją zagrać i mnie wyrzuciło. :cry: :cry:

Yaevinn999
11-09-2010, 20:32
Tym bardziej, że ta Gruzja to chyba najfajniejsze państewko w tym modzie, cieszyłbym się jak dziecko gdybym je dostał w ko :twisted: .

Brave
12-09-2010, 14:41
Znowu błąd i wyskakiwanie czarnego ekranu :| Nie wiem czy to moja wina czy gry, ale fajnie jakby twórcy postarali się to zlikwidować. Mod ma duży potencjał, ale tak się nie da grać.

Nalo
12-09-2010, 17:53
Po prostu graj i gruzją i danią i błędu nie będzie..

Brave
12-09-2010, 17:57
Jak gram Gruzją to błąd też jest, a Danią to nie wiem.

Soul of Night
13-09-2010, 08:35
Nalowi chodziło chyba o to, żebyś odpalił kampanię w trybie hot-seat wybierając 2 państwa.

Joopiter
13-09-2010, 12:48
Niestety nic wam na to nie poradze :( Ja jestem grafikiem, skryptami bawilem sie tylko troche. Jesli blad nie wyskakuje w logu (a tak jest w tym przypadku), to naprawde nie jestem w stanie stwierdzic o co biega. Musialby sie temu przyjrzec jakis doswiadczony moder.

Brave
13-09-2010, 14:09
A może Rapsod rozwiązał by ten problem? On jest chyba skrypterem.

Rapsod
13-09-2010, 15:29
Oto łatka 2.01:

http://www.speedyshare.com/files/242316 ... h_2.01.rar (http://www.speedyshare.com/files/24231641/Patch_2.01.rar)

Folder WWMWE-2.0 należy scalić z analogicznym folderem moda.

Zmiany:

1. Zmiana położenia armii szkockiej w Irlandii, tak aby nie miała w zasięgu Dublina.
2. Zmiana nazw z Łucznicy Pontyjscy na Łucznicy z Trebizondu, Ciężka Piechota Oporto na Portugalska Piechota Morska oraz z Piechota Bretońska na Bretońska Piechota Szturmowa.
3. Portugalska Piechota Morska dostępna w Lizbonie.
4. Wzmocniony garnizon Dublina.
5. Poprawienie mapki regionalnej.

Rapsod
18-09-2010, 17:36
A oto łatka 2.02, która poprawia wszystkie bugi znalezione w plikach gry, niestety za wyjątkiem wyrzucania w 4 turze w kampanii single. Zawiera w sobie poprzednią łatkę, można więc instalować ją na czyste WWMWE 2.0 lub na spatchowane. Autor łatki chce pozostać anonimowy:

http://www.speedyshare.com/files/243077 ... h_2.02.rar (http://www.speedyshare.com/files/24307740/WWMWE2_-_Patch_2.02.rar)

lub

http://hotfile.com/dl/70307687/d09cf26/ ... 2.rar.html (http://hotfile.com/dl/70307687/d09cf26/WWMWE2_-_Patch_2.02.rar.html)

ALEXANDER
19-09-2010, 08:00
hej, o co biega. uruchamiam soe Własną Bitwe, wybieram gruzje i 3/4 jednostek jest takie srebrne , świecące. Również piechota portugalska tak ma. prosze POMOCY!

kuroi
19-09-2010, 11:06
hej, o co biega. uruchamiam soe Własną Bitwe, wybieram gruzje i 3/4 jednostek jest takie srebrne , świecące. Również piechota portugalska tak ma. prosze POMOCY!
*facepalm*
Przeczytaj pierwszy post UWAŻNIE. :lol:

Rapsod
21-09-2010, 14:41
Naprawdę zacznę kasować posty...

Soul of Night
22-09-2010, 11:52
Te jednostki są pobłogosławione, mają bonus do morale i obrony.

Brave
25-09-2010, 14:57
Fajnie że zrobiliście łatkę, ale tymi naprawionymi bugami możemy się w dalszym ciągu nacieszyć 4 tury :D

Rapsod
25-09-2010, 16:12
To wersja do KO, a w KO gra działa i po 4 turze.

Yaevinn999
25-09-2010, 17:12
To wersja do KO, a w KO gra działa i po 4 turze.

Działa na pewno w wko bo wszystkimi frakcjami sterują ludzie ale np w mko niekoniecznie;/. Wywala w 4 turze gdy AI kieruje Danią, w 7 wywala przy Wenecji. Zagrałem więc Danią i Wenecją żeby mnie nie wywaliło ale wywaliło mnie gdzieś tak w okolicach 10 tury na jakimś jeszcze państwie ale nie patrzyłem na którym dokładnie.

Rapsod
01-10-2010, 22:41
Udało się, udało! Dzięki odkryciu OskaraX doszedłem do tego co powodowało crash w grze. Oto lekka łatka naprawiająca ów bug:

Patch 2.02b:

http://www.speedyshare.com/files/245031 ... _2.02b.rar (http://www.speedyshare.com/files/24503159/Patch_2.02b.rar)

Scalamy katalog WWMWE2.0 z analogicznym w folderze gry Medieval 2 Total War.

Rapsod
03-10-2010, 23:38
Oczywiście łatka musiała coś sknocić i spowodowała zniknięcie ikonek jednostek regionalnych. Oto patch, który to naprawia. Jeśli miałbym dodać i karty jednostek, to zająłby 250 MB po spakowaniu, więc proszę nie narzekać. Zawsze każdy może sam przekopiować sobie wszystkie karty jednostek regionalnych (są w katalogach merc, slavs, rebels w folderze data/units/unit_info a część w tej samej lokalizacji w WWMWE2.0/data/unit_info) do każdej nacji (w katalogu WWMWE2.0/data/unit_info).

Patch 2.2b:

http://www.speedyshare.com/files/245346 ... _2.02b.rar (http://www.speedyshare.com/files/24534655/Patch_2.02b.rar)

Niedługo wstawię pełną spatchowaną instalkę WWMWE 2.2b.

devill
05-10-2010, 18:27
moze w 4 rundzie dziala lecz w roku 1091 ( nie pamietam numeru tury) na hotseat wywala z gry..

Rapsod
06-10-2010, 11:56
A pojawia się log w pliku system.log?

devill
06-10-2010, 19:10
19:26:05.398 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
19:26:05.400 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Jun 25 2007 version bld-medieval2-update2.1-30 (43169) ===
19:26:05.404 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
19:26:05.405 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
19:26:05.406 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
19:26:05.407 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
19:26:05.407 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
19:26:05.408 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
19:26:32.486 [system.rpt] [error] Medieval 2: Total War napotka

Rapsod
07-10-2010, 18:10
Oczywiście nic...

devill
07-10-2010, 19:42
zdaza sie to tylko na hotseat, normalnie wszystko ok ;

Joopiter
10-10-2010, 22:18
Dla wszystkich, ktorzy sciagneli juz wczesniej WWmwE 2.0, patch poprawiajacy wywalanie w 4 turze (to samo co wyzej podal Rapsod z jedna malenka zmiana oraz na serwerze, z ktorego nie zostanie usuniety):

http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/ ... b.rar.html (http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/Patch_2.02b.rar.html)

Zawartosc folderu scalic z odpowiednim folderem moda.

UWAGA! Patch powoduje, ze nie wyswietlaja sie karty jednostek regionalnych. Aby je odblokowac, nalezy wejsc do folderu Medieval II - Total War\WWmwE-2.0\data\ui\unit_info i przekopiowac zawartosc folderu "merc" do pozostalych katalogow.

Dla leniwych pelna wersja moda z wszystkimi poprawkami:

http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/ ... b.rar.html (http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/WWmwE-2.02b.rar.html)

wiciu11111
21-10-2010, 20:11
Czy planują panowie w późnym okresie dodanie naszej (nie sztucznej wegierskiej) polskiej skrzydlatej husarii?

kuroi
21-10-2010, 21:21
Czy planują panowie w późnym okresie dodanie naszej (nie sztucznej wegierskiej) polskiej skrzydlatej husarii?
Za bardzo wybiegasz w przyszłość... :roll:

Wend
26-10-2010, 23:07
Zainstalowałem, odpaliłem Wielką Kampanię Litwą i wszystko hulało jak trza, dopóki nie przyszło stoczyć pierwszej bitwy z Rebeliantami. Tura ok. 10-ta, jednostki zupełnie podstawowe, przy wczytywaniu bitwy wywaliło mnie całkowicie, zupełnie jak w starej wersji się to zdarzało :? Da się temu jakoś zaradzić?

Wiem, że to wersja przeznaczona do gry online, ale jest to jednocześnie chyba najlepszy polski mod i warto by było móc pograć weń w pełni także w pojedynkę ;)

Rapsod
27-10-2010, 14:37
Jak dorobisz te nowe jednostki to pograsz i w pojedynkę.

Wend
27-10-2010, 16:48
Właściwie mógłbym spróbować, zwłaszcza jeśli znalazłby się jeszcze ktoś chętny, by się tego podjąć ;)

Rapsod
27-10-2010, 21:23
To sobie poczekasz. Z tego forum nie zgłosił się nikt od kiedy przejąłem mod.

Joopiter
29-10-2010, 10:15
Ani ja ani Rapsod nie znamy sie na modelach jednostek, a nie mamy czasu by sie uczyc od nowa. Potrzebne jest kilkanascie nowych modeli + przemalowanie kilkunastu nastepnych (np wszystkich jednostek Aragonii itp.). Jesli sie tego podejmiesz lub znajdziesz kogos do pomocy to masz nasze blogoslawienstwo i podziekowania ;)

Rapsod
29-10-2010, 10:57
Nieco przesadziłeś. Tekstur jest niewiele. Jedną teksturę można nałożyć na wiele modeli. Modeli zaś nowych również nie potrzeba za wiele, sporo zrobiła ekipa WWmwE. Jedynie jakieś nowe topory czy wekiery by się przydały. Pozostaje jeszcze zakodowanie jednostek w modeldb. Praktycznie od nowa, bo jest masa błędów.

KamilW
14-11-2010, 19:27
Czesc,

Czy w tym modzie nadal nie mozna rozgrywac bitwy w kampanii?
Jezeli w tej wersji WWmwE nie mozna samemu rozgrywac bitew, to mogli byscie mi dac linka do wczesniejszej wersji WWmwE, gdzie mozna rozgrywac bitwy w kampanii?

Gralem dawno temu w wersje beta i bardzo mi sie podobala. Czy naprawde az tak duzo sie zmienilo co do tamtej najstarszej wersji? Co sie zmnienilo? Prosze, mozecie opisac?

Dziekuje Wam bardzo!

kuroi
14-11-2010, 19:32
Czesc,

Czy w tym modzie nadal nie mozna rozgrywac bitwy w kampanii?
Jezeli w tej wersji WWmwE nie mozna samemu rozgrywac bitew, to mogli byscie mi dac linka do wczesniejszej wersji WWmwE, gdzie mozna rozgrywac bitwy w kampanii?

Gralem dawno temu w wersje beta i bardzo mi sie podobala. Czy naprawde az tak duzo sie zmienilo co do tamtej najstarszej wersji? Co sie zmnienilo? Prosze, mozecie opisac?

Dziekuje Wam bardzo!

................... Ekhem.... <uspokaja się> Powiedz mi proszę, co jest napisane dużym, czerwonym, podkreślonym i pogrubionym tekstem ma początku pierwszego posta...?

Ostatnia wersja tego moda, w której można rozgrywać bitwy to 1.0 (1.1) ale są jednostki, przy których mod się wysypuje...

KamilW
14-11-2010, 21:42
Po pierwsze, w pierwszym poscie nic takiego nie jest napisane, madralo. Tam jest tylko napisane na czerwono ze "bitwy w wersji 2.0 nie dzialaja". Sam sobie przeczytaj jak nie pamietasz. Nic tam nie ma o tym na ktorej wersji MOZNA rozgrywac bitwy, przepraszam bardzo. Bo w temacie "Wersja 1.0" tez jest cos takiego napisane ze bitwy nie dzialaja jezeli rozpakujesz Medievala unpackerem. Nie jest to jasne dla mnie, nie rozumiem dokladnia co to znaczy: ze nie mozna rozgrywac bitew czy ze bitwy historyczne nie dzialaja, bo ja wiem. Nie, nie wiem! Wszystko tak jakos piszecie bez sensu, bez logiki, bez struktury. Myslicie ze wszyscy moga czytac Wasze mysli. Sa ludzie ktorzy sie nie znaja na modach, na instalowaniu ich itd. Moze potrzebuja pomocy... Ludzie tak jak ja. Nie znam sie, nie siedze tez godzinami na tym piekelnym forum. Czemu mam przegladac tysiac stron forum skoro moge napisac jeden post i sie odrazu dowiedziec. Szukam, szukam, ale jak nie znajde, to zadaje pytanie.

Mozna ***** dostac! Pisze sie trzy pytania np., to ludzie tylko odpowiadaja na jedno. Czasami sie zastanawiam czy ludzie wogole czytaja to co inni napisali, kiedy odpowiadaja na posty.

Po drugie, jak juz tu napisalem, czytalem ze na 2.0 nie mozna rozgrywac bitew, ale pomyslalem ze hej, moze sie cos zmienilo w stosunku do pierwszego posta. Moze juz naprawili, moze zrobili modele, moze juz mozna grac w bitwy. Widocznie nie.

A teraz moglbym sie grzecznie spytac bez denerwowania Cie czy faktycznie jest az tyle tych bugow w tej wersji 1.0, takich ze np. klikniesz na jednostke swoja/wroga i Cie wywala?

Dziekuje z gory! Nastepnym razem nie denerwuj sie tak odrazu.

kuroi
14-11-2010, 22:08
Są trzy wersje moda. 2.0, gdzie jest napisane, że bitwy nie działaja. wersja KO, gdzie jest napisane, że nowe jednostki nie działają. i wersja 1.0, gdzie jest napisane, że wypakowywanie gry powoduje problemy. Nie trzeba daleko szukać...

Zauważ, że gdyby coś się zmieniło, to w pierwszym poście zostałoby to odnotowane...
Wersja 2.0 jest przeznaczona do tzw. KO czyli do kampanii MP bez bitew (bitwy są rozgrywane automatycznie).
Taki stan rzeczy się nie zmieni dopóki nie zgłosi się modeler/skinner, który chciałby zrobić dla moda jednostki. Prace nad modem zostały (prawdopodobnie) zakończone. (czyli raczej sobie bitew w 2.0 nie rozegrasz, chyba, że ktoś zechce przejąc i dokończyć moda)

Co do wypakowywania gry. Nie trzeba znać się na modach by zrozumieć, że jeśli nie użyłeś "unpackera" to w/w sytuacja nie powinna zaistnieć. Dość logiczne moim zdaniem.

W 1.0 brakuje modeli niektórych jednostek co powoduje CTD przy próbie odpalenia bitwy z jedną z nich.
Dokładnej listy Ci nie podam, bo takowej niestety nie ma. Przyznam Ci, że próby rozgrywania bitew z Rusią kijowską i Litwą prawie zawsze kończą się CTD, bo komp zazwyczaj ma te niedziałające jednostki. (Ale nic nie stoi na przeszkodzie by rozgrywać bitwy automatycznie)

Ale jeśli masz zamiar grać tylko zachodnimi bądź południowymi frakcjami to raczej nie masz się czym martwić, szansa CTD jest mała.

Czy teraz rozwiałem Twoje wątpliwości?

KamilW
15-11-2010, 00:36
Dzieki! Ale ja wlasnie chcialbym moda w ktorym moge rozgrywac bitwy samemu. W tym czesc frajdy! Rozumiem to z unpackerem, tylko raczej nie bylo w tamtym pierwszym poscie jasno o jakie bitwy ich chodzi. Gdyby napisali ze BITEW W KAMPANII NIE MOZNA ROZGRYWAC SAMEMU, TYLKO AUTOMATYCZNIE, to juz by byla inna sprawa. Ale napisali poprostu ze bitwy nie dzialaja. Ja tam nie wiem o ktore bitwy im chodzi. Moze im chodzi o bitwy historyczne tego moda, albo ze jak zainstalujesz mod i potem bedziesz chcial zagrac w czystego Medievala II to tam nie beda dzialaly bitwy. Nie wiem! Poprostu uwazam ze jak tu ludzie cos pisza, to w wiekszosci przypadkach pisza jak... :) No wiesz...

Dziwi mnie troszke to ze nawet w wersji 1.0 (czyli logicznie lepszej niz beta w ktora ja gralem dawno temu) cie wywala na pulpet bo nie ma modeli roznych jednostek. Ja gralem w pierwsza bete tego moda dawno temu i nie mialem raczej takich problemow z tego co pamietam.

Moze troche off topic, ale czy znasz moze inne mody w ktorych Polska jest dopracowana historycznie itd... Gralem juz w WWmwE, w OiM tez. Inni mi mowili o rosyjskim Renaissance TW (ale z tego nawet jeszcze nie ma oficjalnej bety), OiM II pod Medieval II(tez go jeszcze nie ma i chyba nie bedzie bo sie przeniesli na Empire), o HRR (ale slyszalem ze tam Polska nie dobrze przedstawiona) i Wojny Baltyckie (pelne bugow i wszystkich ciagle wywala albo wogole caly mod niz dziala). Znasz moze jeszcze inne mody dla mnie w ktorych mozna grac w kampanie i mozna grac samemu w bitwy? :)

kuroi
15-11-2010, 15:55
Szczerze mówiąc nie. Jedyne mody, w które kiedykolwiek grałem to Third Age (przez jakieś 2 tygodnie) SS(przez 10 minut) i WWmwE od dość dawna :)
Gram w WWmwE tak długo, bo cały czas coś w nim zmieniam. np. u Mnie kampania zaczyna się w 1260 a nie w 1080 jak normalnie. Pozmieniałem całą masę rzeczy dzięki czemu gra mi się jeszcze przyjemniej. ;)

KamilW
15-11-2010, 17:46
A co ty wiec w tym modzie tak zmieniasz ze sie w niego tak fajnie gra? I gdybys byl by taki uprzejmy i napisal jak i gdzie to mozna zmienic. Oczywiscie statystyki jednostek, to wiem jak sie je zmienia, ale reszty nie wiem.

I ostatnia rzecz: w ktora wersje WWmwE TY grasz?

kuroi
15-11-2010, 18:45
A co ty wiec w tym modzie tak zmieniasz ze sie w niego tak fajnie gra? I gdybys byl by taki uprzejmy i napisal jak i gdzie to mozna zmienic. Oczywiscie statystyki jednostek, to wiem jak sie je zmienia, ale reszty nie wiem.

I ostatnia rzecz: w ktora wersje WWmwE TY grasz?
Ja gram w wersję 1.1
Raju, lista zmian byłaby dość długa, głównie dodanie/usunięcie prowincji, zmiana statystyk jednostek, początkowe relacje między frakcjami, miasta, które mają, kasa, ludność miast na początku. Jakbym miał Ci wytłumaczyć jak to wszystko się robi to by zajęło dość długo. To wszystko jest łatwe jak się już rozejrzy po plikach.

Poza tym, dla mnie coś może być fajne, a dla kogoś innego już nie.
Dla przykładu: bardzo osłabiłem Danię, Szkocję, Wenecję, Mediolan i Sycylię by odzwierciedlić ich słabość wobec innych krajów i by gra nimi na początku była desperacką próbą utrzymania się przy życiu.
W podstawce gry wkurzało mnie to, że często Milan podbijał Francję lub Szkocja Anglię. "Trochę" nierealistyczne.

W "Descr_strat" można bardzo ładnie dostosować początek kampanii do swojego widzimisię. (dać więcej/mniej hajsu, mniej/więcej jednostek, sakiewkę króla itd ale również miasta, budynki itd.)
Do tego w odpowiednim dziale są też poradniki do modowania gry, jak również na forum TWC (http://www.twcenter.net/forums/index.php) zawsze Ci pomogą o ile umiesz angielski ;)

KamilW
15-11-2010, 21:05
Mowiles ze wersja 1.0 wywala, zwlaszcza jezeli sie gra przeciwko Rusi Kijowskiej albo Moskwie. To Ciebie nie wywala w takim razie (skoro grasz)? Czy moze poprostu wszytkie bitwy rozwiazujesz automatycznie? Jak to jest?

Sorry no, ale chce sie jak najwiecej dowiedziec zanim sciagne byle co. My tu w Belgii (bo tam mieszkam) mamy jako chyba jedyny kraj na swiecie limit na download/upload i nie chcialbym sciagnac calego moda zeby sie potem samemu dowiedziec ze to kupa ***** :p.

kuroi
15-11-2010, 21:41
Nie gram nacjami słowiańskimi tylko zachodnimi bądź południowymi jak Bizancjum czy Francja. ;)
Jeśli czasem zdarzy się, że będę musiał zawalczyć z np. Kijowem, to sprawdzam czy ma jakieś "nowe jednostki" (bo cześć ma z podstawki) jeśli nie ma żadnych podejrzanych jednostek to zapisuję grę i próbuję bitwę. Jeśli wywali to wczytuję i daję automat.

Joopiter
16-11-2010, 12:45
W 1.0 nie dziala tylko jedna jesdonstka - Ruska Gwardia Miecznicza, ktora Rapsod naprawil, ale z niewiadomych powodow znowu sa z nia problemy. Natomiast wszystkie inne jednostki normalnie sa dostepne w bitwach.

KamilW
16-11-2010, 12:58
Oooh, super! A wiec jednego z tych dni sciagne sobie tego moda, wersje 1.0. A czy jest taka mozliwosc w takim razie zrobic tak zeby Rus nie mogla rekrutowac tej jednostki? Albo wyrzucic poprostu ta jednostke z gry? Mozna tak? Jak moge to zrobic. Jak macie chwilke czasu, prosze, napiszcie jak to dokladnie zrobic.

kuroi
16-11-2010, 14:55
W 1.0 nie dziala tylko jedna jesdonstka - Ruska Gwardia Miecznicza, ktora Rapsod naprawil, ale z niewiadomych powodow znowu sa z nia problemy. Natomiast wszystkie inne jednostki normalnie sa dostepne w bitwach.
A ulepszony poziom pancerza toporników bałtyckich został naprawiony? I jestem w 100% pewien, że wśród jednostek Kijowa też ktoś wywala do pulpitu. Może na ulepszonym pancerzu? ;)

Joopiter
16-11-2010, 19:21
Oooh, super! A wiec jednego z tych dni sciagne sobie tego moda, wersje 1.0. A czy jest taka mozliwosc w takim razie zrobic tak zeby Rus nie mogla rekrutowac tej jednostki? Albo wyrzucic poprostu ta jednostke z gry? Mozna tak? Jak moge to zrobic. Jak macie chwilke czasu, prosze, napiszcie jak to dokladnie zrobic.
Wlasnie naprawilem ta jednostke, zaraz wrzuce poprawke ;) Musialem podczas wrzucania na serwer moda przypadkiem umiescic stary modeldb.


W 1.0 nie dziala tylko jedna jesdonstka - Ruska Gwardia Miecznicza, ktora Rapsod naprawil, ale z niewiadomych powodow znowu sa z nia problemy. Natomiast wszystkie inne jednostki normalnie sa dostepne w bitwach.
A ulepszony poziom pancerza toporników bałtyckich został naprawiony? I jestem w 100% pewien, że wśród jednostek Kijowa też ktoś wywala do pulpitu. Może na ulepszonym pancerzu? ;)
Rzeczywiscie ci topornicy byli spieprzeni, tez naprawilem. Przed chwila sprawdzilem wszystkie jednostki Kijowa i nic nie wywala. Byc moze rzeczywiscie chodzi o pancerz, ale to juz bys musial wskazac mi ktore jednostki wywalaja, bo tak to nie znajde.

Zaraz wrzuce poprawke.

E: Wrzucic do glownego folderu medka. Naprawia Ruska gwardie miecznicza i topornikow:

http://hotfile.com/dl/82985037/6cfc0c0/data2.rar.html

Jankes
03-12-2010, 22:53
Mam pytanko.Jest możliwość wrócenia z wersji 2.02b na jakąś starszą bo nie chce mi się ciągle wpisywać hasła.A mod naprawdę udany.

Joopiter
05-12-2010, 21:19
Nie musisz wpisywac hasla ;) Wystarczy kliknac normalnie "zacznij gre". Oczywiscie jesli raz juz wpisalas w save'e to pozniej musisz wpisywac.

Jesli nie chcesz w ogole widziec opcji wpisywania hasla to edytuj plik "WWmwE-2.0.cfg" (w glownym katalogu gry) i linijki:

[multiplayer]
playable = true

[misc]
unlock_campaign = true
zamien na:

[multiplayer]
playable = false

[misc]
unlock_campaign = false

Gnejusz
10-12-2010, 12:30
Ja mam pytanie odnośnie przebiegu instalacji. Nie napadajcie na mnie zaraz. że wszystko jest i trzeba czytać wątki, bo jest owszem ale zrobił się z tego niezły bigos.
Chcę zagrać w najnowszą wersję ze wszystkimi dobrodziejstwami-dodatkami w kampani single (ja na komputer). Nie za bardzo wiem o co chodzi z tym KO i jak go traktować, dlatego bardzo proszę o podpowiedź co ściągać i w jakiej kolejności instalować na czystego albo raczej upatchowanego Mediewala żeby porozkoszować się naszą krajową produkcją.

Brave
12-12-2010, 00:45
Dobra robota, że udało się wam naprawić ten błąd z czwartą turą. Tylko teraz mam inny problem.
Wywala mi grę do pulpitu i wyskakuje sławna "napotka", ale nigdy na początku gry, zawsze późno, tak ok. 30-40 tury.

Załączam plik z logiem.
[spoiler:23bv0bpf]
23:31:14.632 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
23:31:14.647 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Jun 25 2007 version bld-medieval2-update2.1-30 (43169) ===
23:31:14.647 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
23:31:14.647 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
23:31:14.647 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
23:31:14.647 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
23:31:14.663 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
23:31:14.663 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
23:41:45.368 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3596, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:41:57.888 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3626, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:08.206 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3656, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:19.829 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3680, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.056 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3705, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.056 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.057 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3705, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.057 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3740, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.057 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.057 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3691, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.057 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.058 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3740, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.058 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3691, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.058 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3733, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.058 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.059 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.059 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.059 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3705, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.059 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3740, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.059 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.060 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3747, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.060 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3698, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.060 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3740, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.060 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3705, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:42:21.061 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3740, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:44:55.941 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3596, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:45:16.593 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3638, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:45:24.059 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3656, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

23:45:35.113 [system.rpt] [error] Medieval 2: Total War napotka

[/spoiler:23bv0bpf]

Rapsod
12-12-2010, 01:32
Coś takiego miał jeden z użytkowników po zdobyciu miasta. Gdy nie wczytywał bitwy kilka razy, to się to nie zdarzało. Gdy zaś wczytywałem ja, to tuż przed złupieniem miasta zrobiłem save i po wczytaniu i złupieniu gra nie wykrzaczyła.

Gnejusz
12-12-2010, 09:26
Szkoda, że tak trudno znaleźć tutaj odpowiedzi na proste pytania, doszedłem wreszcie o co chodzi z tymi patchami, KO i poradziłem sobie z instalacją. Gram już 106 turę Polską i zauważyłem kilka błędów w modzie:
1.Podczas przewijania tur na ekranie przy ruchach innych państw mam czarny obraz, po dokładniejszym przyglądnięciu widać zarysy miast i zamków ale ekran jest po prostu czarny i kompletnie nic nie widać z tego co komputer rozgrywa tamtymi krajami. Umieszczenie szpiega w czarnym obszarze niczego nie zmienia - po prostu jest ciemność.
2.Agresja komputera jest szczątkowa - praktycznie komputer się nie broni, można zajmować kolejne miasta a armie stojące nieopodal nie interweniują, komputer nie próbuje odbijać prowincji pomimo posiadania znacznej przewagi w danym rejonie.
3.Nie mam wpływu na bitwy - oblegając jakieś miasto niezbyt wielkimi siłami po przewinięciu tury odnajduję rozbitą i odrzuconą od miasta swoją armię bez jakiegokolwiek zapytania czy przyjmuję bitwę, czy się wycofuję.
4.Nie mogę wziąć udziału w konklawe pomimo full punktów u papieża i posiadania kardynałów.
5.Niektóre z moich postaci bez powodów tracą punkty doświadczenia - po prostu pojawia się komunikat o spadku cechy.
6.Większość armii buntowników w miejscu skrzyżowanych mieczy na sztandarze ma pusty obszar.
7.Niektóre zamki i miasta mają jedynie opcję zarządzania automatycznego pomimo ustawiania w opcjach - "Zarządzaj miastami".
8.Po najechaniu i kliknięciu PPM na warsztatach płatnerskich wywala do pulpitu.

Jeżeli znacie jakiś sposób na wyeliminowanie któregoś błędu a zwłaszcza na poprawę agresji komputera to proszę o podpowiedź. Gram na średnim stopniu trudności ponieważ grałem w wiele modów i widziałem co na trudnym komputer robi przy rozgrywaniu bitew automatycznie - robi sobie jaja. Szkoda, że w modzie nie można grać bitew ręcznie, zmieniłem wygląd miast i zamków i teraz mapka wygląda świetnie.

Brave
12-12-2010, 13:54
1.Podczas przewijania tur na ekranie przy ruchach innych państw mam czarny obraz, po dokładniejszym przyglądnięciu widać zarysy miast i zamków ale ekran jest po prostu czarny i kompletnie nic nie widać z tego co komputer rozgrywa tamtymi krajami. Umieszczenie szpiega w czarnym obszarze niczego nie zmienia - po prostu jest ciemność.Musisz po prostu wyłączyć hotseata, bo grę masz dostosowaną do KO. Pewnie wyświetla ci się okienko z wpisywaniem hasła.

Rapsod
12-12-2010, 17:40
Na niektóre pytania Gnejuszu, po prostu nie chce się odpowiadać. Podobnie jak na znalezione ,,bugi", które są po prostu konsekwencją gry w hot seat.

Gnejusz
12-12-2010, 21:40
Dzięki Panowie! Wiem już jak wyłączyć Hota ale nie wiem co oznacza większość pozostałych pozycji w pliku cfg.:

[features]
mod = WWmwE-2.0

[io]
file_first = true

[log]
to = logs/system.log.txt
level = * error

[video]
movies = 0
widescreen = 0
windowed = 0

[hotseat]
turns = 1
scroll = 1
autoresolve_battles = 1
disable_console = 1
disable_papal_elections = 1
save_prefs = 1
update_ai_camera = 1
validate_diplomacy = 1
passwords = 1

[multiplayer]
playable = false

[misc]
unlock_campaign = true

Czy ta linijka może powrócić do gry konklawe:

disable_papal_elections = 1

Jeżeli tak, to czy możecie napisać mi jaką wartość wpisać zamiast "1"?

Brave
12-12-2010, 22:27
Jakoś ominąłem ten błąd i grałem dalej, ale teraz już nic nie mogę zrobić. Po prostu wywala ciągle na jednej turze.

Daje loga.
[spoiler:14vkcoyp]
22:20:36.143 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
22:20:36.143 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Jun 25 2007 version bld-medieval2-update2.1-30 (43169) ===
22:20:36.159 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
22:20:36.159 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
22:20:36.159 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
22:20:36.159 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
22:20:36.159 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
22:20:36.159 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
22:21:29.191 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3578, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

22:21:31.915 [game.script] [error] Script execution error for <console_command>, at line 3596, in WWmwE-2.0/data/world/maps/campaign/imperial_campaign/campaign_script.txt:
(null)
err: console currently disabled for hotseat multiplayer, no commands available

22:21:54.849 [system.rpt] [error] Medieval 2: Total War napotka

[/spoiler:14vkcoyp]

Joopiter
13-12-2010, 12:21
disable_papal_elections = 1

Jeżeli tak, to czy możecie napisać mi jaką wartość wpisać zamiast "1"?
0

Brave - niestety ja nie mam pojecia ci sie dzieje.

Rapsod
13-12-2010, 15:56
Brave, a grasz w hot seat?

Brave
13-12-2010, 18:44
Tak ten log jest z kampani Maurami na hotseat. Zapomniałem tego wyłączyć, a się zagrałem.

Załączę plik WWmwE-2.0/

[spoiler:14ikb28s]
[features]
mod = WWmwE-2.0

[io]
file_first = true

[log]
to = logs/system.log.txt
level = * error

[video]
movies = 0
widescreen = 0
windowed = 0

[hotseat]
turns = 1
scroll = 1
autoresolve_battles = 1
disable_console = 1
disable_papal_elections = 1
save_prefs = 1
update_ai_camera = 1
validate_diplomacy = 1
passwords = 1

[multiplayer]
playable = false

[misc]
unlock_campaign = false[/spoiler:14ikb28s]
Teraz gram bez hotseata, ale tylko raz mnie wywaliło i gra się OK.
Dodam tylko, że nigdy mi napotka nie wyskakiwała na WWmwE. Może to jest spowodowane grą na cracku?

Gnejusz
13-12-2010, 20:44
Nie mogę jednak wyłączyć hotseata, próbowałem już kilku sposobów podanych na forum i bez skutku. Gram na oryginale i nie żadnego cracka, jeżeli ktoś wie jak faktycznie wyłączyć hota to proszę o wskazówkę.

Joopiter
14-12-2010, 11:05
Pisalem na poprzedniej stronie:

Jesli nie chcesz w ogole widziec opcji wpisywania hasla to edytuj plik "WWmwE-2.0.cfg" (w glownym katalogu gry) i linijki:

[multiplayer]
playable = true

[misc]
unlock_campaign = true
zamien na:

[multiplayer]
playable = false

[misc]
unlock_campaign = false

Gnejusz
14-12-2010, 20:58
Dzięki Joopiter, tym razem pomogło, musiałem założyć nową grę. Jest też konklawe, agresja komputera nadal słaba ale jak się postaram to w końcu się denerwuje. Bardzo ciekawe nowe jednostki, co prawda przesadzili z ilością w kilku nacjach ale i tak jest słodko. polecam moda na zmianę wyglądu miast i zamków - naprawdę gra wygląda dużo ciekawiej.

Joopiter
15-12-2010, 11:30
Bardzo ciekawe nowe jednostki, co prawda przesadzili z ilością w kilku nacjach ale i tak jest słodko. .
Tzn w ktorych nacjach? Opisujcie takie wrazenia jak najdokladniej, to bedziemy mogli poprawic przy ewentualnej kolejnej czesci moda. Interesuje nas glownie jak postrzegacie balans nacji - czy ktoras jest za silna w stosunku do innych, czy ktoras ma za malo jednostek (lub sa za slabe) itp.

Gnejusz
15-12-2010, 14:13
Racja, trzeba starać się być precyzyjnym, napisałem, że przedobrzone jest z ilością jednostek, teraz napiszę konkretniej.
Grałem do tej pory: Polską, Sycylią i Węgrami ale podglądałem też rekrutację w innych państwach. Polska ma za dużo wszystkich formacji, piechoty, jazdy, może strzeleckich nie przesadziliście ale pozostałe na pewno. Myślę, że można zmniejszyć przynajmniej o połowę. Sycylia ma za dużo piechoty, Węgry już nieco lepiej. Pozostałe kraje - mam wrażenie, że potraktowaliście Europę wschodnią po VIP-owsku, wynagrodziliście to co inni moderzy kompletnie pominęli.
Czy agresja komputera jest tak słaba tylko u mnie czy u innych też, gram 46 turę Węgrami i nic się nie dzieje, nikt mnie nie atakuje... Wcześniej grając Polską miałem to samo do 116-ej tury, kiedy zaatakowały mnie Węgry ale tylko Halicz, armie innych państw łażą po mapce jak muchy w smole - snują się... Komputer nawet się nie broni, po prostu wieje nudą - jak można to samemu zmienić?

Rapsod
15-12-2010, 17:45
Gnejusz, zagraj z nami w Kampanię Online.

Brave
16-12-2010, 13:12
Dodatkowo powiem, że ta "napotka" zawsze jest na turze Litwy. Ciekawe.

Niko
23-01-2011, 17:47
Siema mam pytanie.Gdzie jest link do wersji 2.0??

Bo nie mogę znaleźć.Jeżeli coś pomyliłem to przepraszam.

POZDRO

Rapsod
24-01-2011, 17:25
Ale po co Ci 2.0? Jest zabugowane.

Niko
24-01-2011, 19:14
To mam pytanie w którą wersje grać??

Bo ściągnąłem 2.02b i ona jest tylko do gry w KO.

To którą polecacie do gry w SINGLE??

kuroi
24-01-2011, 19:43
1.0.
Tylko tam są działające bitwy. Acz nie zawsze...

Niko
24-01-2011, 20:07
Aha dzięki już ściągam :D

Piter
11-04-2011, 14:23
Właśnie teamt download 2.0, a nie ma 2.0. Kampania on-line jest do 2.0, a chciałem spróbować, więc można gdzieś ten link znaleźć ;)

Rapsod
11-04-2011, 16:06
W pierwszym poście.

Errichto
18-08-2011, 07:54
W pierwszym poście jest napisane, że trzeba mieć podstawkę 1.3
Jeśli bd miał 1.0 to mogę mieć crashe typu wywalanie do pulpitu albo mogą być jakieś problemy z KO?

Laptop mi padł i instaluję medka na pececie. Wersja 1.0 -> wszystko ok, gra się włącza. Wersja 1.2/1.3 -> ekran startowy się zdąży włączyć i wyskakuje legendarne już "napotka". W logu mam, że brakuje paru plików w data\text i uszkodzone są pliki odpowiadające za kursor (lub ich nie ma). Pewnie gdyby nie kursor, wysypały by się kolejne rzeczy.
log:
[spoiler:13nd24cj]08:25:47.531 [system.rpt] [always] CPU: SSE
08:25:47.531 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Nov 23 2006 version bld-medieval2-final-64 (30650) ===
08:25:47.593 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
08:25:47.625 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
08:25:47.687 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
08:25:47.718 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
08:25:47.718 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
08:25:47.718 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
08:25:47.718 [system.io] [warning] open: data/text/tooltips.txt is missing
08:25:47.734 [system.io] [warning] open: data/text/strat.txt is missing
08:25:47.734 [system.io] [warning] open: data/text/battle_ed.txt is missing
08:25:51.687 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for ANISELECT
08:25:51.734 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_SABOTAGE
08:25:51.781 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_TRADE
08:25:52.093 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for DRAGGABLE
08:25:52.093 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for DRAGGING
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_MULTIPLE_SELECT
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ATTACK
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_CHARACTER
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_RESOURCE
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_FORT
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_MOVE_OBJECT
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_WATCHTOWER
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_DEPLOYMENT_AREA
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_TILE
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_SPECIAL_PIECE
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PAINT
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ADJUST_HEIGHTS
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_ADD_UNIT
08:25:52.156 [data.missing] [warning] missing/invalid cursor for MODIFIER_PLACE_SETTLEMENT
08:25:56.015 [system.rpt] [error] Medieval 2: Total War napotka[/spoiler:13nd24cj]
Patchuję z płyty królestw. Wszystko oryginalne. Ściągnę z neta patche, może coś z tymi na płytce jest nie tak (chociaż rysek żadnych nie ma). Na lapku patche brałem z neta, nie wiedziałem, że są w kingdomsach.

I żeby nie było, że nie ten dział - przede wszystkim pytam o kompatybilność wwmwe 2.0 z podstawką 1.0. Jeśli ktoś przy okazji wie, jak magicznie poradzić sobie z moim problemem, to chyba może odpowiedzieć mimo złego działu ;) Jeśli patche z neta nie zadziałają, to bd pisał w podzamczu i ew. prosił o pliki.

Joopiter
18-08-2011, 09:42
Niestety nie znam odpowedzi na Twoje pytanie. WWMWE powinno z 1.0 zadzialac, ale po cos te patche dali, prawda? ;) One eliminuja sporo bledow i bugow, wiec mozesz miec ctd w roznych niespodziewanych momentach albo nie bedziesz mogl korzystac z jakis opcji w grze. Wiec mimo wszystko radze kombinowac z tymi patchami.

Araven
18-08-2011, 10:34
W pierwszym poście jest napisane, że trzeba mieć podstawkę 1.3
Jeśli bd miał 1.0 to mogę mieć crashe typu wywalanie do pulpitu albo mogą być jakieś problemy z KO?

Laptop mi padł i instaluję medka na pececie. Wersja 1.0 -> wszystko ok, gra się włącza. Wersja 1.2/1.3 -> ekran startowy się zdąży włączyć i wyskakuje legendarne już "napotka". W logu mam, że brakuje paru plików w data\text i uszkodzone są pliki odpowiadające za kursor (lub ich nie ma). Pewnie gdyby nie kursor, wysypały by się kolejne rzeczy.
log:

Patchuję z płyty królestw. Wszystko oryginalne. Ściągnę z neta patche, może coś z tymi na płytce jest nie tak (chociaż rysek żadnych nie ma). Na lapku patche brałem z neta, nie wiedziałem, że są w kingdomsach.

I żeby nie było, że nie ten dział - przede wszystkim pytam o kompatybilność wwmwe 2.0 z podstawką 1.0. Jeśli ktoś przy okazji wie, jak magicznie poradzić sobie z moim problemem, to chyba może odpowiedzieć mimo złego działu ;) Jeśli patche z neta nie zadziałają, to bd pisał w podzamczu i ew. prosił o pliki.
Co do patchy do Medka II to zainstaluj 1.1 a na to patch 1.3 z pominięciem 1.2 (1.3 zawiera w sobie wszystko z 1.2 plus zmiany). Kilka osób miało podobny problem. Spróbuj jak napisałem pomiń instalację 1.2.

Errichto
18-08-2011, 11:20
Sciągnąłem z neta 1.2 i 1.3. Działa wszystko.
Jakby ktoś potrzebował - wwmwe 2.0 nie działa z podstawką 1.0, działa z 1.2 i 1.3 (nie wiem czy z 1.2 nie będzie jakichś niezgodności, bugów, przy grze w KO).

I tak dzięki za odpowiedź Araven.

Joopiter
30-08-2011, 11:53
Jakby ktorys z graczy, ktoremu WWMWE przypadlo do gustu chcial sie zmierzyc z zywymi graczami, zapraszam do dzialu KO, wlasnie rusza kolejna kampania:

viewtopic.php?f=3&t=9006 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=3&t=9006)

Innocenty III
31-08-2011, 11:25
Mam jedną uwagę do mapy jednostek regionalnych, mianowicie Raibutierzy występują tylko w Norymberdze.

Rapsod
31-08-2011, 12:06
Raubritterzy występują w Magdeburgu, Erfurcie i Budziszynie.

Innocenty III
02-09-2011, 09:23
pomylił mi się Magdeburg z Norymbergą, ale w pozostałych 2 miastach ich nie ma, przynajmniej ja w wk 28 ich nie mam. Nie chodzi o ten problem, że jednostki regionalne stały się dla mnie niemożliwe do rekrutowania. W tych miastach nie byli dostępni od samego początku..

ArsMoriendi
16-11-2011, 19:43
Jestem trochę zielony jeśli chodzi o modowanie, więc mam takie pytanie :) Mam zainstalowanego czystego Medka, ściągnąłem mod w wersji 2.0 i patche do moda, co muszę zainstalować przed wgraniem moda??

Piter
16-11-2011, 19:45
Jestem trochę zielony jeśli chodzi o modowanie, więc mam takie pytanie :) Mam zainstalowanego czystego Medka, ściągnąłem mod w wersji 2.0 i patche do moda, co muszę zainstalować przed wgraniem moda??
Dobrze by było patche 1.2 i 1.3 (razem 1 gb ważą) ale i bez chyba pójdzie.

Edit: Patche oczywiście do gry, a nie do moda, bo rozumiem, że masz patch pod moda, a nie pod grę ;)

ArsMoriendi
19-11-2011, 14:47
Działa mi mapa kampanii, ale nie działa bitwa.
Instalowałem Med -> Med 1.1 -> Med 1.2 - Med 1.3, Mod 2.0 , Mod 2.02, Mod 2.02b
Mam angielską wersję spolszczoną, może to jest przyczyna?

Araven
19-11-2011, 15:10
Działa mi mapa kampanii, ale nie działa bitwa.
Instalowałem Med -> Med 1.1 -> Med 1.2 - Med 1.3, Mod 2.0 , Mod 2.02, Mod 2.02b
Mam angielską wersję spolszczoną, może to jest przyczyna?
Przeczytaj pierwszy post w tym temacie. Wielkimi czerwonymi literami pisze tam, że bitwy ręczne w tym modzie nie działają. Działają tylko automatyczne. To mod do KO. Bitwy ręczne będa w wersji 3.0 tego moda ale ona dopiero powstaje. Pozdrawiam.

ArsMoriendi
19-11-2011, 15:58
a w starszych wersjach też nie działają?

Joopiter
19-11-2011, 22:00
Dzialaja w wersji 1.0.

Lagger
13-12-2011, 01:22
Mam problem. Gdy włączam WWmwE-2.0.ba to wyskakuje mi steamowy autolauncher medka i tam mam do wyboru podstawkę i 4 kingdomsy. Jak odpalam ją(podstawkę) to nie ma ani śladu moda. Wszystko wgrałem tak jak w instrukcji.

Joopiter
13-12-2011, 18:24
Mod uruchamia sie poprzez plik wwmwe-2.0.bat. Jesli wgrales wszystko poprawnie, powinien byc w glownym katalogu medka.

Lagger
13-12-2011, 19:44
No właśnie uruchamiam przez ten plik i nie działa. Przecież napisałem. :/

Rapsod
13-12-2011, 20:02
To znaczy, że po prostu źle zainstalowałeś. Mogłeś wkleić folder moda w niewłaściwe miejsce, albo nie wkleić go wcale. Ewentualnie źle nazwać.

14-01-2012, 11:06
Czy da się grać w wersję 2.0 bez trybu kampanii online?

Piter
14-01-2012, 11:22
Czy da się grać w wersję 2.0 bez trybu kampanii online?
Musisz otworzyć plik wme.preference.cfg (nie wiem czy tak dokładnie się nazywa, ale muszą być w nim te dwa ostatnie wyrazy, a pierwszy muszi mieć coś z wme) Poszukaj w nim słów hotset czy multiplayer, wykasuj wszystko co z nimi jest związane (czyli najpewniej wszystko między tym wyrazem, a dużym odstęp z następnymi ustawieniami)

14-01-2012, 12:52
W tym pliku preference są tylko dwa pliki : advice i keys (odtwarzacz).

Piter
14-01-2012, 13:13
W tym pliku preference są tylko dwa pliki : advice i keys (odtwarzacz).
Nie wiem, poszukaj po plikach w sega/medievalII , w którymś od wme to musi być

Joopiter
14-01-2012, 13:25
Piter - jesli nie jestes czegos pewien po prostu nie odpowiadaj.

Marcin97 - szukasz pliku WWmwE-2.0.cfg (jesli dobrze zainstalowales moda bedzie w glownym katalogu medka), otwierasz go notatnikiem i tam ostatnie linijki zamieniasz tak, by wygladaly w ten sposob:


[multiplayer]
playable = false

[misc]
unlock_campaign = false

Niemniej nie musisz tego robic, to zmiania tylko to, ze teraz mozesz wybrac 1 frakcje zamiast kilku i nie masz na poczatku tury karty danego panstwa z haslem. Bitew dalej nie mozna rozgrywac na mapie bitewnej (tylko automat).

14-01-2012, 13:51
Dzięki.A jeśli wywala mnie w trybie własnej bitwy? Chciałbym sobie powalczyć nowymi jednostkami a nie mogę stworzyć bitwy. Pomożesz?

Piter
14-01-2012, 13:54
Dzięki.A jeśli wywala mnie w trybie własnej bitwy? Chciałbym sobie powalczyć nowymi jednostkami a nie mogę stworzyć bitwy. Pomożesz?
Nie da się, jednostki nie są skończone, w 3.0 będą

14-01-2012, 14:15
E szkoda bo jest ich naprawdę wiele, są bardzo ciekawe. Nie mogę się doczekać. :D

Piter
17-02-2012, 14:54
Nie widzę ile dostaje pieniędzy kupiec z surowców i ogólnie nie widzę niektórych napisów, miał ktoś ten problem, zainstalowanie wwmwe od nowa nic nie daje.

STRONGer
17-03-2012, 18:09
Czy mod dał by się w razie czego odinstalować? (chodzi mi od medka a nie z medkiem)

Rapsod
17-03-2012, 18:15
Wystarczy skasować folder z modem.

STRONGer
18-03-2012, 18:41
Jestem pod małym wrażeniem :) , w podstawce świat był taki spokojny a w tym modzie jest zdecydowanie więcej wojen, co mi się bardzo podoba ;) Szkoda że nie można rozgrywać bitew :( , zauważyłem także że jest gorsza sytuacja finansowa.

Marat
18-03-2012, 19:23
Bo mod był balansowany pod KO.

STRONGer
18-03-2012, 20:14
Bo mod był balansowany pod KO.

Wiem. W niektórych postach było napisane że nikt nikomu nie wypowiada wojny, ja obecnie gram Bizancjum i co zaskakujące, Aragonia wywołała wojnę Genui (nie pamiętam dokładnie czy księstwo, czy królestwo).

Ja jednak czekam na WWmwE 3.

kamjan7
26-03-2012, 13:27
A ja mam takie pytanie, poniewaz zaczalem juz grac sporo czasu na tym modzie (ponad 200 tur) i chcialbym wylaczyc ten caly multiplayer, a najbardziej bitwy ktore same mi sie rozgrywaja gdy ktos mnie zaatakuje. I mam pytanie czy da sie to jakos obejsc bez potrzeby grania od nowa, czy inaczej sie nie da?

Rapsod
26-03-2012, 15:07
Niestety należy rozpocząć grę od nowa. Otworzyć plik WWmwE-2.0.cfg za pomocą notatnika i zmienić linijkę:


[multiplayer]
playable = true

na


[multiplayer]
playable = false

kamjan7
26-03-2012, 19:24
No to lipa, to do konca gry juz przeboleje ;) dzieki

Wielki Mistrz Malborka
07-04-2012, 10:51
Mogę zrobić z waszej mapy coś takiego? [youtube:3nxtgfcc]http://www.youtube.com/watch?v=hX7J-8WgTN8[/youtube:3nxtgfcc]
Jeśli chcecie to mogę odwzorować przebieg jakiejś WKO jeśli tylko dacie mi dane kto kiedy i co zdobywał + może kto z kim miał od kiedy wojny, sojusze i PONy, to też mogę spróbować dodać.

Rapsod
07-04-2012, 14:32
Ale dlaczego to tutaj...?

viewtopic.php?f=3&t=909 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=3&t=909)

GRUHA
10-06-2012, 10:08
Dodaje tutaj wpis do rejestru który daje możliwość uruchamiania WWmwE przez Launcher ;]

https://hotfile.com/dl/159321012/12de42 ... 0.cfg.html (https://hotfile.com/dl/159321012/12de42f/WWmwE-2.0.cfg.html)

Basai
16-07-2012, 20:01
Słuchajcie mam wielki problem z automatycznymi walkami. Gram Polską, do jakiegoś czasu ładny ogar jest ale tak po setnej turze każą automatyczną bitwę przegrywam nawet jak dla mnie jest 7 do 5. Często zdarza mi się przegrywać oblężenia gdzie jest 20 do 5 dla mnie. Nie wiem czy to Polacy są tacy słabi czy po prostu komputer oszukuje ale aż się później grać odechciewa jak raz na 10 walk wygrasz i to jeszcze umiarkowanie. Dodam że oblężenia były z najlepszymi armatami i piechotą a bitwy z lansjerami i huzarami. Proszę o odpowiedź czy to jest normalne;]

Domen
25-07-2012, 05:45
A opcji wczytaj / zapisz / wczytaj nie ma :?: :P

Ardas
25-07-2012, 17:35
Może nie doczytałem/jestem idiotą, ale proszę o odpowiedź - jak wyłączyć tryb hotseat z kampanii dla pojedynczego gracza? Wnerwia mnie to powoli, gdy nie widzę ruchów AI i nie mogę rozgrywać bitew(To ostatnie akurat udało mi się ogarnąć, tylko że przy wczytywaniu pola bitwy wywala do pulpitu, jak napisałem dalej). Właśnie, co do bitew, mam pewien bug z nimi. Gdy uruchamiam "Szybka bitwa", czy "Własna Bitwa", gra wywala do pulpitu z komunikatem - "Medieval II Total War napotkał problem". Co zrobić z paskudztwem? Ogólnie mod zajebisty, pozdrawiam twórców i z góry dzięki za odpowiedzi.

Domen
25-07-2012, 17:40
Czy przypadkiem nie ściągnąłeś odchudzonej wersji moda gdzie bitwy nie działają :?: To wersja tylko pod kampanie Hotseat.

Ardas
25-07-2012, 17:53
Em, ściągnąłem wersje 2.02b, dokładnie to - http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/ ... b.rar.html (http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/WWmwE-2.02b.rar.html). Jeśli to zły link, proszę o wskazanie mi poprawnego, tzn: Co ściągnąć i zainstalować, aby mod miał wszystko dostępne, co w nowej wersji i aby bitwy działały.. Z góry dzięki.

Joopiter
26-07-2012, 10:30
Może nie doczytałem/jestem idiotą, ale proszę o odpowiedź - jak wyłączyć tryb hotseat z kampanii dla pojedynczego gracza? Wnerwia mnie to powoli, gdy nie widzę ruchów AI i nie mogę rozgrywać bitew(To ostatnie akurat udało mi się ogarnąć, tylko że przy wczytywaniu pola bitwy wywala do pulpitu, jak napisałem dalej). Właśnie, co do bitew, mam pewien bug z nimi. Gdy uruchamiam "Szybka bitwa", czy "Własna Bitwa", gra wywala do pulpitu z komunikatem - "Medieval II Total War napotkał problem". Co zrobić z paskudztwem? Ogólnie mod zajebisty, pozdrawiam twórców i z góry dzięki za odpowiedzi.
By wylaczyc hotseat musisz otworzyc plik wwmwe[wersja].cfg i w dwoch ostatnich linijkach zamienic "true" na "false"

W wersji 2.0 bitwy nie dzialaja, to wersja do rozgrywania KO. Ostatnia wersja moda z bitwami to 1.1 viewtopic.php?f=33&t=2168 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=33&t=2168)

Ardas
26-07-2012, 18:48
Dziękuje za rady, wszystko działa, jak powinno. :)

Krzywousty
15-12-2012, 20:14
Witam mam problem z modem kiedy odpalam moda wszystko działa poprawnie klikam wielka bitwa wybieram państwo klikam start i nagle mnie wywala do pulpitu i wyskakuje błąd medieval napotkał błąd. Czy wie ktoś jak to naprawić lub spotkał sie z czym takim ? Bardzo prosze o odp. :)

OskarX
15-12-2012, 21:17
Przeczytaj ten wielki czerwony tekst z pierwszego posta.

Krzywousty
15-12-2012, 21:41
wielka kampania chciałem na pisać :D

OskarX
15-12-2012, 21:59
Masz zainstalowany patch z tego linka? http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/ ... b.rar.html (http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/Patch_2.02b.rar.html) Jak nie to zainstaluj, jak tak to usuń plik map.rwm z D:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\WWmwE-2.0\data\world\maps\base może pomoże ;)
PS. Instalowałeś do głównego folderu mtw2 czy do mods?

Krzywousty
16-12-2012, 13:54
dobra dzięki wielkie pomogło wszystko chodzi jak powinno :)

Belfalast
29-04-2013, 19:10
mam problem. jak chce odpalić jakąkolwiek frakcje to i tak zawsze gram anglią.Mp: włanczam polske i pokazuje ,i się anglia, niemcy, i gram znowu anglią.

PlanB
30-04-2013, 14:31
Musisz przy wyborze frakcji odznaczyć wszystkie poza tą, którą chcesz grać :roll:

Byakuyakuchiki
29-01-2014, 15:22
Jak chce pobrać to pisze takie coś :
As a result of a United States federal court having found Hotfile.com to be in violation of copyright law, the site has been permanently shut down. If you are looking for your favorite movies or TV shows online, there are more ways than ever today to get high quality access to them on legal platforms.

HellVard
29-01-2014, 17:03
Cholerni jankesi, do hotfile'a też się przyczepili :roll: No cóż, z tej stronki już "raczej" niczego nie ściągniemy.

Byakuyakuchiki
29-01-2014, 19:34
Szkoda :(. A wie ktoś z skąd można pobrać tego moda?

HellVard
29-01-2014, 19:37
To był jedyny link, więc póki co nie można go ściągnąć.

Byakuyakuchiki
01-02-2014, 02:46
:(

RockMiguel
03-02-2014, 00:09
Ja mam na Chomikuj.pl WWmwE 2.0 wersje kampanii online może być?

Byakuyakuchiki
07-02-2014, 03:35
Tylko nie na chomiku! :D

RockMiguel
07-02-2014, 17:36
Mogę Ci pocztą w załączniku, ale to około 280 mg jest...

Brave
19-02-2014, 21:01
Może autorzy moda wrzucą to na jakiś hosting? Bardzo chętnie bym zagrał. :D

RockMiguel
19-02-2014, 21:41
Mogę wrzucić ja tylko podaj nazwę jakiegoś darmowego hostingu.

Gilgamesz
15-03-2014, 23:59
A jak wygląda poziom trudności AI w porównaniu do innych modów?

Bucychrust
30-04-2014, 10:52
można prosić o uaktualnienie linków?

jarekpiaski
18-05-2014, 13:20
chciałem dodać prowincje w waszym modzie i postępując z opisem na stronie http://forum.totalwar.org.pl/archive/index.php/t-402.html (ta w połowie) i tak ii tak wyskakuje mi błąd - jak według Was dodawać prowincje

HellVard
18-05-2014, 14:06
Trzeba było wstawić ten poradnik w spoilerze, zamiast walić post na pól strony ;) I niepotrzebny trochę ten poradnik, lepiej byś napisał, jak błąd ci wyskakuje i kiedy.

jarekpiaski
18-05-2014, 16:40
po wybraniu frakcji i naciśnięciu 'start' wywala do pulpitu : Medieval total war2: napotka - tak samo jakbyśmy chcieli rozegrać bitwę. (może o limit 200 prowincji chodzi - a tak po resztą gdzie jest on zapisany i dlaczego nie da się go podnieść)

HellVard
18-05-2014, 16:49
Nie da się go podnieść, bo tak jest ustawione w silniku gry, a modyfikowanie go jest nielegalne. Najłatwiej sprawdzić, ile w modzie jest regionów, będzie chyba programem notepad++. Otwórz nim plik descr_regions, wciśnij ctrl+f i w okienku wpisz "religions" i kliknij "policz wystąpenia".

jarekpiaski
18-05-2014, 17:08
usunąłem też inna prowincję i to samo

HellVard
18-05-2014, 17:39
Ale chwila, skąd usunąłeś tą prowincję? Z descr_regions? Z descr_strat też, czy zapomniałeś? map.rwm usunąłeś po wprowadzeniu zmian?

jarekpiaski
18-05-2014, 18:57
według schematu z poprzedniej strony, tak samo wprowadzałem i tak samo usuwałem

CenzurAkaMarcin
13-02-2015, 00:03
Jest szansa na odświeżenie linków?

Susic
01-03-2015, 21:27
http://chomikuj.pl/susic1/Medieval+II+Total+War+mody/M2TW+-++mod+Where+West+meet+with+East++2.0

Remix
14-04-2015, 10:04
Witam jak mam problem z uruchomieniem moda wystepuje błąd "Medieval 2 Napotka" gram na wersji steam

PlanB
09-08-2015, 11:16
Ten link to wersja 2.0, miałby ktoś 2.2? Z tym patchem?

sadam86
09-08-2015, 11:23
http://chomikuj.pl/RockMiguel/Mody+do+Medieval+2+TW/WWmwe-2.0+Wersja+Kampanii+Online sprawdź ten plik

RockMiguel
09-08-2015, 16:58
Przeglądam sobie forum, a tutaj mój chomik.
Miło jest wiedzieć, że mogę się przysłużyć. :D

PS. Jeśli nie macie transferu lub konta na chomikuj możecie napisać do mnie, a ja wam udostępnię w ramach darmowego transferu.

Casus
24-03-2020, 19:34
Ktos to odpalał na steamowej wersji definitive edition? Bo ja mam oczywiście napotke.