Mateusz18121995
10-09-2010, 16:19
Niektórzy nieobeznani wiele razy stworzyli albo dodali jednostkę. Ale jeżeli np. dodali sobie niemcom muszkieterów w SS'ie brakuje tak jak u hiszpanów "Gunners!" jest to poradnik właśnie dla nich. Opanowanie tej umiejętności nie jest trudne, a spewnością się przyda.
Jeżeli nie potrafimy edytować jednostki odsyłam do "Jak dodać istniejącą jednostkę do danej narodowości".
Ale teraz do rzeczy. Musimy na początku ściągnąć to: http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1110 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1110)
Następnie szukamy pliku export_descr_sounds_units_voice
Teraz już możemy zabrać się za edycje. Szukamy
unit Arquebusiers
event
folder data/sounds/Voice/Human/Localized/Battle_Map
German_Light_Generic_Gunners_1.wav
German_Light_Generic_Gunners_2.wav
end
Kopiujemy to co jest w ramce i zmieniamy "Arquebusiers" na "Musketeers". Tak oto słyszymy w grze "Gunners!" z akcentem niemieckim. Równie dobrze możemy dać zamiast German_Light_Generic_Gunners_1.wav np. Mediterranean_Heavy_dismounted_conquistadores_1.wa v
Na koniec usuwamy dwa pliki- events.dat i events.idx . UWAGA! Jeśli ich nie usuniemy zmiany nie zostaną zaakceptowane przez program.
Na koniec warto pamiętać:
-Musimy sprawdzić w pliku export_descr_unit czy dana jednostka ma voice_type Light czy Heavy. Jeśli nasza jednostka jest "light" musimy dodać tam gdzie są jednostki "light". Jeśli tego nie uwzględnimy, będzie to równoznaczne z tym gdybyśmy nic nie robili. Dodatkowo należy pamiętać że linia pod end musi mieć przypisaną jakąś jednostkę, gdyż dźwięki w grze mogą się całkowicie skaszanić.
PS. Może nie jest to w pełni wierny i poprawny ortograficznie przekład, gdyż pisałem z pamięci, ale jeżeli zrobimy wszystko jak należy będziemy mogli cieszyć się profesjonalnie zrobioną jednostką.
Jeżeli nie potrafimy edytować jednostki odsyłam do "Jak dodać istniejącą jednostkę do danej narodowości".
Ale teraz do rzeczy. Musimy na początku ściągnąć to: http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1110 (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1110)
Następnie szukamy pliku export_descr_sounds_units_voice
Teraz już możemy zabrać się za edycje. Szukamy
unit Arquebusiers
event
folder data/sounds/Voice/Human/Localized/Battle_Map
German_Light_Generic_Gunners_1.wav
German_Light_Generic_Gunners_2.wav
end
Kopiujemy to co jest w ramce i zmieniamy "Arquebusiers" na "Musketeers". Tak oto słyszymy w grze "Gunners!" z akcentem niemieckim. Równie dobrze możemy dać zamiast German_Light_Generic_Gunners_1.wav np. Mediterranean_Heavy_dismounted_conquistadores_1.wa v
Na koniec usuwamy dwa pliki- events.dat i events.idx . UWAGA! Jeśli ich nie usuniemy zmiany nie zostaną zaakceptowane przez program.
Na koniec warto pamiętać:
-Musimy sprawdzić w pliku export_descr_unit czy dana jednostka ma voice_type Light czy Heavy. Jeśli nasza jednostka jest "light" musimy dodać tam gdzie są jednostki "light". Jeśli tego nie uwzględnimy, będzie to równoznaczne z tym gdybyśmy nic nie robili. Dodatkowo należy pamiętać że linia pod end musi mieć przypisaną jakąś jednostkę, gdyż dźwięki w grze mogą się całkowicie skaszanić.
PS. Może nie jest to w pełni wierny i poprawny ortograficznie przekład, gdyż pisałem z pamięci, ale jeżeli zrobimy wszystko jak należy będziemy mogli cieszyć się profesjonalnie zrobioną jednostką.