PDA

Zobacz pełną wersję : Flagi i sztandary... zniknęły



BlackKuma
04-09-2009, 20:03
Mam mały problem.
Odinstalowałem Medka, ponieważ miałem problem żadnej bitwy nie mogłem rozegrać.
Pomogło. Jednak jest teraz innego rodzaju problem, mianowicie podczas bitew nie ma żadnych sztandarów i flag. Ani tych u oddziałów, ani tych na wieżach i tych na rynku też chyba nie ma. Co to jest?? Jak można to naprawić?

Haller
04-09-2009, 20:05
Też, tak miałem. Nie przeszkadzało mi to. Po jakimś czasie znów się pojawiły, nie wiem dlaczego ;p

Brave
04-09-2009, 20:19
A niemasz czasem zainstalwoanego third age'a?

BlackKuma
04-09-2009, 20:46
Tak mam zainstalowanego Third Agea:)

Haller, mi przeszkadza ździebko mimo wszystko, bo nie wiem kiedy dany oddział chce spierdzielać, w bitewnym kotle też trudno wyczaić swoje jednostki i ogólnie trudno je czasem zauważyć.

Haller
04-09-2009, 20:50
Jest bardziej realistycznie :D
Poznac trza po głosach :D

BlackKuma
04-09-2009, 21:08
Jest bardziej realistycznie :D
Poznac trza po głosach :D
Po głosach? Nie zawsze sie da, bo nie zawsze ich słychać:) Poza tym czemu bardziej realistyczne? Oddziały na polu walki też miały sztandary, a to, ze w Medku wyrastają im z głów i lataja w powietrzu to inna sprawa:D

Haller
04-09-2009, 21:20
W TA jest dobrze, bo każdy oddział ma swojego chorążego ;)

BlackKuma
04-09-2009, 21:22
No fakt to jest dobre, ale to nie o TA mi chodzi:) Da sie cos z tym fantem zrobić, czy nie??

Brave
04-09-2009, 21:31
Trzeba ustawic w pliku third age/data (tylko nieiwem jak sie nazywa plik) wartość banner = 0 na banner = 1

BlackKuma
04-09-2009, 21:42
Kurcze, tylko jak ten plik znaleźć? Jakieś wskazówkiXD
Spróbuje poszukać, ale wątpię czy znajdę:(
Jeżeli ktos wie, gdzie to jest to niech tu napiszę, bardzo będę wdzięczny:)

04-09-2009, 22:04
D:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War\mods\Third_Age\TATW.cfg

Włazisz w ten plik, edycja, pogrubione masz, tam zamiast 0, które masz w pliku wpisz 1...Potem wychodząc z pliku zapisz zmiany, edytować możesz zwykłym notatnikiem...
[features]
editor = true
mod = mods/Third_Age

[io]
file_first = true

[log]
to = logs/system.log.txt
;level = * trace
level = * error

[video]
;windowed = true
;movies = false
show_banners = 1
;grass_distance = 9000

[misc]
show_hud_date = true
;bypass_sprite_script = 1

[game]
unlimited_men_on_battlefield = 1
no_campaign_battle_time_limit = 1
unit_size = small
;event_cutscenes = 0

[multiplayer]
## comment/uncomment following line to disable/enable hotseat campaign
# playable = true
## faction mask for setting default starting factions in hotseat campaign
# factions = 1 # = england, 2 = france, 4 = hre, 3 = england+france, etc

[hotseat]
## disable start turn scroll in hotseat campaign
# scroll = false
## disable forced separate human faction turns (including diplomacy) in hotseat campaign
# turns = false
## enable cheat console in hotseat campaign.
# disable_console = false
## specify password for administrator access to the dev console when console disabled. Change 'password' to a suitable password
# admin_password = password
## enable camera updates during ai turn in hotseat campaign
# update_ai_camera = true
## enable voting in papal elections in hotseat campaign (only first valid human faction votes)
# disable_papal_elections = false
## disable forced autoresolve all battles in hotseat campaign
# autoresolve_battles = false
## disable diplomacy validation for incoming propositions
# validate_diplomacy = false
## disable forced relevant hotseat options to be saved with game.
save_prefs = true
## autosave hotseat game at start of players turn
# autosave = true
## save config file in save dir containing information about next players turn
save_config = true
## close medieval II directly after a hotseat autosave
# close_after_save = true
## sub directory name for hotseat save games
# gamename = hotseat_gamename
## ensure game data files used in previous save match current campaign data files.
# validate_data = true
## prevent game to load if savegame or data validations fail
# allow_validation_failures = false

[misc]
## specify the name of the save game to automatically load when Medieval II is launched
# bypass_to_strategy_save = game_name.sav

BlackKuma
05-09-2009, 16:56
Zrobiłem tak jak podałeś Eutyches, ale dalej nie ma ani jednego sztandaru w medku:(

jan_boruta
05-09-2009, 17:42
To pewnie dlatego, że TATW nadpisuje preferencje nie tylko w swoim własnym pliku, ale też w pliku podstawki. Analogiczny plik medieval2.preference.cfg znajduje się w głównym katalogu M2TW, tam tez dokonaj zmiany.

05-09-2009, 18:30
To pewnie dlatego, że TATW nadpisuje preferencje nie tylko w swoim własnym pliku, ale też w pliku podstawki. Analogiczny plik medieval2.preference.cfg znajduje się w głównym katalogu M2TW, tam tez dokonaj zmiany.

To prawda, zapomniałem o tym napisać :oops:

BlackKuma
05-09-2009, 22:17
Dzięki wielkie chłopaki:) Gra bez sztandarów była jednak trochę upierdliwa, wiec tym bardziej jestem wdzięczny:) no i mój tata też dziękujeXD

Soul of Night
05-09-2009, 22:28
Dzięki wielkie chłopaki:) Gra bez sztandarów była jednak trochę upierdliwa, wiec tym bardziej jestem wdzięczny:) no i mój tata też dziękujeXD


O widzę, że nie tylko mój staruszek grywa w gierki ;)
Mój chyba zna więcej modów ode mnie... I prawie cały czas chce grac no hot-seacie ze mną ^^

BlackKuma
06-09-2009, 01:29
Mój gra, ale tylko w parę gierek, a w mody nie gra, choć próbowałem przekonać:) Hot-seat chodzi ci o "gorące krzesła"?:D
To tak też można grać w medkuO_O myślałem, że tylko w Heroesa da sie tak grać.

Soul of Night
06-09-2009, 09:53
Oczywiście, ze się da ;) Większość modów ma od razu tryb hot-seat:
Multiplayer (Wielu graczy) -> pierwsza kolumna od lewej na dole powinno być: "Kampania Hot-Seat".
Również ręcznie można włączyć:
Np: dla Broken Crescenta (z domyślnym miejscem instalacji):
c:\Program Files\SEGA\Medieval 2 Total War\bc.cfg (domyślnie otworzyć go w notatniku) i:
Szukamy wyrażenia multiplayer (ctrl+f: multiplayer-> wyszukaj) i zmieniamy:
[multiplayer]
playable = true

[hotseat]
autoresolve_battles = 0
disable_console = 1
disable_papal_elections = 1
save_prefs = 1
update_ai_camera = 0
validate_diplomacy = 1


Możliwe, że coś trzeba będzie dopisać, ale ma wyglądać tak ;)
Oczywiście w [hotseat] mamy ustawienia gry podczas hot-seatu:
1. auto rozstrzygniecie
2. konsol (kody itp.)
3. wybór papieża
4. zachowaj preferencje
5. śledź ruch komputera
6. dyplomacja między graczami (czy odpowiada człowiek czy komputer).


Oczywiście prawie we wszystkich modach da się to tak zmienić ;) Zależne jest tylko czy pojawi się tryb Hot-seat w wielu graczach czy będzie możliwy wybór, więcej niż jednej nacji w Single Player.
Dla innych modów/Kampanii Podstawowej robisz tak samo w ich plikach .cfg ;)

Miłej gry ;)

iroon
12-09-2009, 13:55
Mi sposób Eutychesa pomógł.

Soul of Night
13-09-2009, 19:07
Mi sposób Eutychesa pomógł.

Aaa! Człowieku! Musisz być w każdym temacie? Post wyżej masz sposób, który podałeś w innym temacie... I to po moim...
1 Przykazanie gracza: Nie spamuj.

iroon
13-09-2009, 20:01
Jak widzę jakiś sposób naprawy błędu to zazwyczaj chcę wiedzieć czy komuś to pomogło czy nie. Jeżeli ktoś uzna mój post za niewłaściwy niech wyśle skargę i po kłopocie.

Apacz
30-09-2009, 19:16
Eee tam, po co kombinujecie ze plikami... Z tego co pamietam to był chyba jakis skrót klawiszowy, który powodował zniknięcie tychże flag... Skrót kalwiszowy obejmował jeden klawisz i była to litera, więc nie bedzie problemu ze znalezieniem. ;)