Zobacz pełną wersję : Renaissance: Total War
kacperekPL
05-09-2009, 09:54
RENAISSANCE: TOTAL WAR
http://dristvaan.extra.hu/Renaissance/Screens/RenTW4.jpg
Subforum na TWC: Click! (http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=316)
Download: Click! (http://www.twcenter.net/forums/downloads.php?do=file&id=1156)
Pozycja obowiązkowa dla miłośników renesansu. Dodano min. Zakon krzyżacki, grywalnych Tatarów, Mongołów. Proch oraz jednostki typowe dla tego okresu dostępne od samego początku. Zaimplementowano Darth Formations i Darth Campaign AI. Całość łatwa do instalacji - plik .exe.
Możliwe, że bitwy oraz kampanię będą wczytywały się "bez końca". Wczytują się około minuty, lecz by tego uniknąć wystarczy usunąć linijki dotyczące kampanii hotseat w pliku konfiguracyjnym.
Download (http://rapidshare.com/files/267492665/Mod_-_M2TW_-_Renaissance_2.75.rar)
AKTUALIZACJA LIKWIDUJĄCA BŁĘDY I DODAJĄCA NOWE ELEMENTY
LINK DO TEMATU
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=350012
Download
http://www.twcenter.net/forums/attachme ... 1271331747 (http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=84246&d=1271331747)
Dlaczego po instalacji tego moda w dalszym ciągu uruchamia mi się podstawowy medek?? Gdzie trzeba cos ozmieniać??
Pod jaką wersje medievala jest ten mod?
Pod jaką wersje medievala jest ten mod?
Najnowsza wersja (czyli 2.75) jest pod M2TW 1.3
Czy mod ingeruje w pliki medka???
kacperekPL
30-06-2010, 14:12
Czy mod ingeruje w pliki medka???
Nie
robercik8211
19-10-2010, 13:49
jak chce to pobrac wyskakuje mi strona po bialorusku, Domain AUKCIo
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=81467
Tutaj szukaj linków do moda.
A odnośnie tego wczytywania bez końca, to które konkretnie linie mają być wycięte odnośnie hotseata?
**********************************
Znalazłem. Wystarczy wywalić:
[hotseat]
autoresolve_battles = 1
disable_console = 1
disable_papal_elections = 1
save_prefs = 1
update_ai_camera = 0
validate_diplomacy = 1
Aktualizacja pierwszego posta ;) lepiej późno niż wcale :) Sugerują przeczytać temat założony przeze mnie dla wszystkich zainteresowanych...
Warto odnotować parę rzeczy.
1) Submod do tego moda
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=350012
bezpośredni link:
http://www.twcenter.net/forums/attachme ... 1271331747 (http://www.twcenter.net/forums/attachment.php?attachmentid=84246&d=1271331747)
Lista zmian:
[spoiler:3exqqay2]Condottiere Giovanni d´Medici wrote:
Hi,
i changed some stuff in Renaissance 2.75 for a better balancing (and to attain happiness for my heart)
You can download the original one and the repair stuff (see my signature) or use this one here if you can live with the changes (also includes the repair stuff).
OwnRen42010 is a stand-alone mod - Renaissance isnt necessary.
Just download and unpack it into you Medieval2 folder - pay attention to the 4 files which have to be copied into the original folders (inside OwnRen42010 folder)
I would be happy if you could give some feedback.
Here is a list:
- added settlements:
Turin Milan, Danzig Poland, Cologne HRE, Flensburg Denmark, Trento Venice, Onod Hungary, Lyon France, Badajos Spain
- gave Calais to England
- changed treasure at the beginning of Venice, Timurids
- settlements start at least as towns
- some changes for balancing:
- made real fighting pikemen (spearbonus now 6 instead of 10 and offense and defense +4 each) --> AI prefers strong units
- changed availability of mercenary pikemen +, cannons - and reiters - --> AI cant build tactical and balanced armies before
- added arquebusiers to scotland
- added gendarmes to spain and portugal (removed Portugese knight)
--> therefore copy gendarmes_info to Medieval II Total War\data\ui\unit_info\portugal and arquebusiers_info to Medieval II Total War\data\ui\unit_info\scotland
and #gendarmes to Medieval II Total War\data\ui\units\portugal and #arquebusiers to Medieval II Total War\data\ui\units\scotland!
- changed moral bonus of conquestadores, retinue longbowmen and venetian heavy infantry --> infantry couldnt hold the line in battle before
- fixed sounds events --> no more CTD´s anymore!
- change charactermovement and time per round (sommer and winter each year)
- changed venetian heavy infantry look --> upgraded doesnt wear armour, but game works --> no more CTD´s anymore!
- added voulgier to France (why not )
- changed economic fix of DrIstvaan (ressouces of ME2 and settlements mechanics values between original and fix)
- updated config (system.log shows errors and game play for older pc´s like my one ) --> copy ME2 config stuff under [game] into this one for own settings
- the original files are still in the folder (the ...org ones) for the modders among yourselves
- this is everything i can remember...[/spoiler:3exqqay2]
2) Mały pliczek zmieniający koszty utrzymania:
http://dristvaan.extra.hu/DrIstvaan's%2 ... 202.75.zip (http://dristvaan.extra.hu/DrIstvaan's%20Economy%20Quickfix%20for%20Renaissan ce%202.75.zip)
[spoiler:3exqqay2]if you find that income is way too low due to high upkeep, download this file. (...) It contains a replacement descr_settlement_mechanics file which you have to unrar into Renaissance/data.[/spoiler:3exqqay2]
3) Mod dodający Timuridom możliwość rekrutacji słoni na mapie kampanii:
http://www.strategyinformer.com/pc/medi ... 11894.html (http://www.strategyinformer.com/pc/medieval2totalwar/mod/11894.html)
Ponownie ruszyły prace nad wersją 3.0 moda. :D
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=97136
Fajnie ze ktoś pomaga w aktualizacji :mrgreen: Jakby co, polecam się na przyszłość :D
pozdrawiam
Mateusz Sz
17-06-2011, 21:15
A tak z czystej ciekawości- czy twórcy przewidują dodanie nowych jednostek takich jak husaria czy kirasjerzy? Interesuje mnie, czy będzie można grać "Najjaśniejszą Rzeczpospolitą" z wszystkimi jej jednostkami bez bugów i języka który dla mnie osobiście jest jak chiński czy japoński (chodzi mi tu o moda tworzonego przez gości zza wschodniej granicy).
Mod traktuje o końcówce XV i pierwszej połowie XVI wieku, więc trudno by dodano tam husarie taką jaką kojarzymy z naszego malarstwa. Nie liczyłbym też na inne rodzaje oddziałów, które znamy z lat późniejszych.
Mateusz Sz
21-06-2011, 08:59
Racja, "skrzydlata husaria" to XVII wiek, ale wydaje mi się, iż XVI istniały oddziały mające podobną taktykę, lecz będące lżej opancerzone i wyposażone w tarcze.
Pantera19
10-09-2011, 14:02
Witam!
Mod u mnie nie działa, mianowicie po kliknięciu ikony pojawia się wiersz polecenia (czarny kwadrat w okienku) na sekundę i nic. Mam oryginalną gre spatchowaną razem z dodatkiem.
Upewniłeś się co do miejsca instalacji moda? Czy wybrałeś dobrą ścieżkę? Mod ma się zainstalować do folderu "mods" w folderze "medieval II".
Pantera19
10-09-2011, 17:27
Tak mod jest na swoim miejscu.
lupsonic
22-10-2011, 14:27
Mam ten sam problem co kolega, okienko pojawia się na sekundę, znika i i nic się nie dzieje.
Do Pantery i (prawdopodobnie) Lupsonica: ten mod jest skierowany pod czystego Medka. I nie znaczy to że nie może być innych modów. Sam Medek II, bez zainstalowanych Kingdomsów. Inaczej mod nie ruszy.
wielka szkoda że bez kingdomsów
pathar1989
03-12-2012, 20:53
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak zainstalować tę modyfikację? Za każdym razem gdy włączam Renaissance widzę podstawową planszę medieval 2, żadna nacja nie ma nowych jednostek, a po wyborze frakcji krzyżackiej gra po prostu się zawiesza.
Jak masz zainstalowane Kingdoms to mod nie ruszy, wg. wyjaśnień Samicka z poprzedniej strony. Pozdrawiam.
pathar1989
03-12-2012, 22:58
Medieval podstawowy bez dodatku Kingdoms, wraz z zainstalowanym patchem 1.3.
Mnie nie chodzi o to czego nie mam instalować, tylko co zrobić krok po kroku żeby uruchomić Renaissance.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=332553
pathar1989
05-12-2012, 15:41
Samick z opisów w odnośniku nic nie wynika. Robię tak jak radzi autor a dalej wczytuje się podstawowy medieval bez nowych jednostek. Jedyna różnica jest taka, że opisy wszystkich jednostek są po angielsku, wszystkie frakcje są dostępne, a po wyborze kampanii krzyżowców gra zwyczajnie się zawiesza. Jeśli nie możesz po polsku mi napisać i wytłumaczyć co po kolei mam zrobić, gdzie co skopiować to mogę tylko podziękować ci za dobre chęci. No nic wracam do Third Age i spolszczenia do niego.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©