Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Oryginalne płytki

odi.profanum
16-12-2010, 23:56
Tak jak w temacie. Czy kupujecie jeszcze muzykę w formie krążków cd? Jeśli tak, to w jakich sklepach, czy macie jakieś fajne promocje z tym związane? ;) (...)
PRÓBUJĘ co jakiś czas odłożyć co nieco na książkę/muzykę ( ciężko - bo jestem studentem i z kasą różnie, ale raz na miesiąc staram się coś kupić - jak dobrze pójdzie to nawet częściej.
Dziś właśnie zakupiłem soundtrack z Black Hawk Down w empiku za 2dychy, więc imo - bardzo atrakcyjna cena.
No i w mediamarkt jest całkiem spoko promocja na Pink Floyda - krążki po ok 36 zł . Toteż kupiłem sobie w zeszłym miesiącu division bell :)

Następnym razem będzie ost - Lena

17-12-2010, 14:11
Niestety u mnie w Empiku jest cienko z rapem, dopiero w MM da się coś znaleźć. A tak to mam 4 płytki.

MateuszKL
17-12-2010, 15:15
Mam tylko dwa kalibry i czarne złoto. Ale od niedawna kupuje więc będzie systematycznie rosnąć liczba moich płyt. ;)

glaca
17-12-2010, 16:20
chyba o wiele bardziej opłaca kupować się winyle- lepsza jakość, lepszy wygląd, no i lans ;)
cedeki to już przeżytek.

17-12-2010, 16:49
Ta, i 70zł za 2LP. :P

odi.profanum
17-12-2010, 17:27
Mam tylko dwa kalibry i czarne złoto. Ale od niedawna kupuje więc będzie systematycznie rosnąć liczba moich płyt. ;) ?
Winyla nie weźmiesz do samochodu, nie odtworzysz na kompie ani na wieży - trzeba mieć specjalną aparaturę. Są droższe a co do jakości to chyba jednak tak nie jest... No może tylko dupki da się na nie wyrywać ale to chyba tyle.

glaca
17-12-2010, 17:31
ale w samochodzie czy na wieży równie dobrze możesz sobie sluchać swoich ulubionych mp3 na dvd.

odi.profanum
17-12-2010, 19:06
ale w samochodzie czy na wieży równie dobrze możesz sobie sluchać swoich ulubionych mp3 na dvd.
No tak. Ale mp3 to nie taka sama jakość jak dźwięk z płyty i to widać podczas słuchania na wieży ;) Dodatkowo muzę z płytki można zrzucić sobie na dysk do formatu flac :D

Furvus
17-12-2010, 19:57