PDA

Zobacz pełną wersję : Niepoprawny kod aktywacyjny; CD-key jest już zarejestrowany.



imperator
23-12-2010, 13:24
Witajcie.
Właśnie wróciłem z Empiku z nową zabawką - Empire Total War.
Chcę instalować no i wyskakuje Steam (nienawidzę tego!). Wyskakuje okienko gdzie mam wpisać kod produktu po czym wyskakuje informacja że... "kod jest niepoprawny, ponieważ został już aktywowany przez konto Steam (???). Aktywacja produktu Empire total war retail nie powiodła się".
Może mi ktoś to przetłumaczyć tak bym zrozumiał? Nie rozumiem tego. Oryginalna gra, miałem steama, oryginalny kod na instrukcji, wpisuje poprawnie, i wyskakuje coś że niby jest już to aktywowane przez Steam choć nić z tym nie robiłem! Może ktoś pomóc? Zależało mi na tym by pograć w tą grę, ale wychodzi na to że prościej wyjdzie jak wydam 22 euro na Steamie. PORAŻKA!

Amrod
23-12-2010, 16:16
Z tym nic nie da się zrobić. Kod został wykorzystany i przypisany do konta. Zwróć się do sklepu albo do Supportu Steam (paragon, zdjęcie CD-Key). Widocznie jakiś pirat dostał ten sam CD-Key co Ty albo ktoś korzystał z tych allegrowych sklepów, które sprzedają same CD-Keye bez pudełka.
https://support.steampowered.com/

imperator
23-12-2010, 16:33
Przecież to jest chamskie i nielogiczne... Hańba i ujma i skandal po prostu. Ale dzięki. Co mam im napisać?

Amrod
23-12-2010, 18:26
Po prostu pech, albo ktoś sobie wygenerował 'piracki' CD-key.

Najpierw spróbowałbym w sklepie zareklamować (ale 98% że nie przyjmą, oni też mają awersję do steamowych wersji, bo wystarczy zarejestrować i pudełko niepotrzebne, a oni tego nie zwrócą).

Na stronie Steam Support musisz założyć konto (odrębne od Steamowego), ale najlepiej na ten sam e-mail.
Dalej postępuj według tego poradnika https://support.steampowered.com/kb_art ... -IDGK-4694 (https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1673-IDGK-4694) Masz na to 90 dni od zakupu. Powinieneś napisać do nich również w języku angielskim.

imperator
23-12-2010, 20:23
Doprowadza mnie to już do furii. Komu mam wysłać te zdjęcia rachunku i cd-keya? Nie ma tam żadnego maila.

Amrod
23-12-2010, 21:09
1. Skompletuj informacje podane tutaj.
https://support.steampowered.com/kb_art ... -IDGK-4694 (https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1673-IDGK-4694)
2. Stwórz konto Steam Support
https://support.steampowered.com/kb_art ... -QROC-4460 (https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1223-QROC-4460)
https://support.steampowered.com/newticket.php
3. A dalej nie wiem, bo nie korzystałem. Prawdopodobnie będzie opcja z wyborem problemu, wpisaniem treści żądania, załączeniem plików z punktu 1. i przesłanie do Supportu.

Amrod
25-12-2010, 19:47
Poradnik jak skontaktować się z Steam Support
http://www.cdprojekt.pl/support/article ... ramu_Steam (http://www.cdprojekt.pl/support/article/2459/5451/Kontakt_ze_wsparciem_programu_Steam)

Gaius Julius
26-12-2010, 16:46
zależy jeszcze skąd wziął E:TW bo jeśli kupił pudełko na allegro, to ktoś go, za przeproszeniem, wyrżnął w ten teges i wyrzucił pieniądze w błoto. Jeśli ze sklepu, to...wiadomo ;)

Na prawdę mnie nie którzy zadziwiają :o nawet sobie nie wyobrażacie, ale prawdopodobieństwo trafienia jest tak niskie, że się pale nie mieści...to jest jak 1 do 10....(w kalkulatorze miejsca już nie starczyło! error), a jednak ktoś trafił :shock:

Amrod
26-12-2010, 17:32
Przecież kolega napisał, że z Empiku. Również podejrzewam (jak pisałem kilka postów wyżej), że to jakiś nieuczciwy sprzedawca CD-Keyów wygenerował kod kupującego.

Martinus123
27-12-2010, 23:20
Miałem taki sam problem kupiłem grę w sklepie gram.pl wraz z pudełkową wersja dodatku Na wojennej ścieżce i Elitarne jednostki zachodu. Sama gra działała bez problemu ale kody do dodatków były już przez kogos wykorzystane.
Jesli chodzi o kontakt ze Steam Support to nie polecam mi to nic nie dało, mimo ze wyslałem im info o tym ze kody są wykorzystane wraz ze zdjęciem paragonu i samych kodów, to ich pomoc polegała na tym ze kazali mi odinstalowywać Steama i różne inne pierdoły. W końcu po tygodniu czasu wzajemnej korespondencji odpisali mi że nie odpowiadają za kody które nie były zakupione poprzez ich platformę.
Mocno już zdenerwowany napisałem do CD Projekt (na ich stronie jest wsparcie techniczne gdzie można zgłaszać problemy), także załączyłem zdjęcia faktury i kodów i tu pozytywne zaskoczenie po 2 dniach otrzymałem mailem nowe klucze aktywacyjne które działały.
Może to będzie najszybsza droga, w sumie możesz uderzyć od razu w kilka miejsc.

imperator
28-12-2010, 17:16
A czy ktoś wie gdzie się znajduje numer wersji gry?
Oraz "Klucz rejestracji elektronicznej" gdy wpisuje na tą pomoc techniczną CD Projekt, i wpisuje swój cd key to też mówi mi że jest niepoprawny...