PDA

Zobacz pełną wersję : Paeninsula Italica



Garindor
01-01-2011, 13:40
Zapraszam do współnej gry na nowym świetnie się zapowiadającym modzie! :D

http://img153.imageshack.us/img153/1590/fazioni4sw.jpg

Z tego co widać najlepiej by było gdyby znalazło sioę 20 graczy, ale 10 to już zawsze coś by było. Mod wygląda bardzo fajnie więc warto by przetestować :)
Edit: 15 graczy potrzeba

1. Garindor
2. Matisek
3. Marat
4. SecUnd
5. Adixis
6. Abu Yusuf
7. Haller
8. blackhand
9. Andzia
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Fallen
01-01-2011, 13:42
to to jest pod medka :shock:

Marat
01-01-2011, 13:44
Jest tylko 15 państw. Ja się oczywiście zapisuję, choć wstrzymałbym się jeszcze do przyszłego tygodnia, dopóki nie przetestuje tego moda na singlu kilka osób.

Matisek
01-01-2011, 13:44
spróbować nie zaszkodzi...
1. Garindor
2. Matisek
3. Marat

SecUnd
01-01-2011, 13:51
4. SecUnd

Zaraz biorę się za zasysanie. Trzeba zobaczyć jak to wszystko wygląda...

Adixis
01-01-2011, 14:49
Ja też !!

Garindor
01-01-2011, 15:07
Jeszcze 10 osób :)


wstrzymałbym się jeszcze do przyszłego tygodnia, dopóki nie przetestuje tego moda na singlu kilka osób.

Dobrze będzie :P

Abu Yusuf
01-01-2011, 15:17
też moge zagrać,ale nie startujmy za szybko, dajcie potestować.

Amrod
01-01-2011, 15:23
Też radziłbym, żebyście się wstrzymali, ale skoro chcecie być saperami to no problem 8-) To jest właściwie otwarta beta wersja, więc może być tego sporo.

Garindor
01-01-2011, 15:52
Ok, jasne poczekamy z tydzień żeby się nie okazało, że nie grywalne, bo jeśli tak to nie ma co zaczynać ;) Ja właśnie instaluję.Ale swoją drogą jeszcze 9 osób może się śmiało zgłaszać, najwyrzej nie ruszymy.

SecUnd
01-01-2011, 15:57
Zapytam się przy okazji. Można to gdzieś ściągnąć z innego serwera? Megaupload dziwnie muli :? .

Garindor
01-01-2011, 16:09
No muli mocno 3-4h pobierałem. Ale powiem, że mapa wygląda wspaniale tylko 1 mankament ma... Miasta są puste na starcie i żaden kraj wojska nie ma ^ ^ Więc chyba grywalne to zbyt nie jest, chyba że by wprowadzić zakaz atakowania się nawzaje przez 3 pierwsze tury ale nie wiem czy jest sens.

Marat
01-01-2011, 16:13
SigniferOne, autor moda, mówił jakiś czas temu, że od ponad miesiąca nie miał CTD - ogólnie mod miał być bardzo dopracowany, a tu się okazuje, że jednak beta... Na razie tylko sprawdzałem powierzchownie i miałem CTD wchodząc w drzewko rodziny ( na TWC ludzie zgłaszają ten sam problem ). Dobrze będzie poczekać na pierwszego fixa, który naprawi najczęściej pojawiające się błędy.
A teraz niech każdy zagra czymś na singlu i sprawdza moda - ja chyba pogram Syrakuzami bądź Kartaginą.

Garindor
01-01-2011, 16:16
Dobra to niech temat zostanie ale na razie ko z tego nie będzie, aż się nie zrobi bardziej grywalne ;) Ale nadal się można zapisywać ruszymy może za jakiś tydzień do miesiąca jak się poprawi. :D

Haller
01-01-2011, 20:05
Zapiszę się

blackhand
01-01-2011, 21:10
Ja też chętnie zagram.

Adixis
01-01-2011, 21:38
Bardzo fajna mapa, miasta mają super wygląd, jednostki też fajne, ogólnie świetny mod tylko ten brak garnizonów nie pozwoli nam grać, chcieli na szybko wypuścić bete, bo Rzym ma jednostki w miastach na starcie :P

SecUnd
02-01-2011, 12:50
Mapa faktycznie ciekawa, sporo wąwozów i ładnych miejsc do obrony. Do tego pare miłych miejscówek na mapie "poza" miastami, w których walki możnaby fajnie, klimatycznie opisać. Zauważyłem braki w jednostkach (tak mi się przynajmniej wydaje), zwłaszcza u państw na północy. Mają zaledwie kilka, dodatkowo dość cieńkich. Głównie chodzi mi o to państwo maksymalnie na północny-wschód. Rzym chyba też ma nieciekawie jak zajrzałem w custom battle choć tam już są znacznie lepsze jednostki. O balansie się nie wypowiem, ale rozgrywając prawie 30 tur tyrrehen coś tam, cholera, ciężkie nazwy, wydaje mi się, że walki były mocno wyrównane (na automacie oczywiście). Każdy startuje z jakąś tam armią początkowo, czy to stacjonującą w mieście czy w terenie, więc można spokojnie obsadzić tymi jednostkami najważniejsze miasta (przynajmniej tak to wyglądało na środku półwyspu). Brak garnizonów w rebeliach jednak boli. Taka kartagina czy galowie mogą się rozrosnąć ekspresowo, kiedy pozostałe państwa będą walczyć z innymi o każdy skrawek ziemi.

Pograłem tylko te 30 tur, ale mod mi się spodobał. Na mój gust brakuje tylko garnizonów (no i dopracowania dyplomatów dla tego zaniedbanego państwa na północy... zresztą całe wygląda na kompletnie olane).

Jak by się zawziąć to można spróbować wystartować już, ale myślę, że poczekanie na przynajmniej garnizony (jeśli mają w planach je zrobić) byłoby bardziej odpowiednie.

Myślę, że będę w to grał nawet na singlu. Ściągało mi się 9h. Boże, spal megaupload. I mojego warkoczącego w nocy kompa też. A nie, kompa lepiej nie.

Cholera, chyba starczy.

EDIT: Zapomniałem jeszcze o paru sprawach myślę dość ważnych. Armii można tworzyć naprawdę dużo. Pieniądze sypią się "stadami". Zyski z plądrowania są naprawdę spore. Budynki w miarę drogie, więc balans jest pod tym względem dość zachowany. Jednostki... kosztują normalnie, zbliżenie do podstawki, więc można tych armii trochę natworzyć i utrzymywać. Miasta też generują spory przychód. Przynajmniej te w środku półwyspu.

Marat
02-01-2011, 14:31
Rzym ma 8 jednostek, to nie jest tak mało, a ci Galowie z północy ( Cenomanowie i Bojowie ) maja 12 jednostek, z czego naprawdę kilka bardzo dobrych ( choć motłochu dużo też jest ).
Natomiast ja uważam, że mod nie nadaje sie na razie do KO. Już pomijając brak garnizonów rebelii, to nie można tam budować fortów i wież obserwacyjnych oraz nie da się rekrutować szpiegów ( przynajmniej nie zauważyłem takiego budynku sprawdzając Syrakuzy, Rzym i Galów )!!! A grając Syrakuzami, oczywiście moi generałowie mają w świcie mistrza szpiegostwa itp. dającego bonus do wykrywania agentów - tylko po co, skoro agentów nie ma... Albo ja o czyms nie wiem.

Adixis
22-01-2011, 20:32
Już wyszedł patch z dodanymi garnizonami i innymi nowościami. Chyba możemy spróbować ko :)
Dobra, wbiłem do gry i jeszcze jest pare pustych wiosek. Po za tym rebelianci są jako frakcja :S

Andzia
22-01-2011, 20:38
Zapisuję się

Marat
22-01-2011, 20:39
Nadal nie ma fortów i szpiegów.

Andzia
22-01-2011, 20:53
Jeśli nie ma fortów trzeba będzie bardziej uważać na swe armie problem jednak w tym że nacje mające pierwszeństwo w kolejce mają w ten sposób bardzo duży przywilej. A co do braku szpiegów to likwiduje ryzyko złamania regulaminu przez otwarcie bram przez szpiegów jednak utrudnia samą rozgrywkę ponieważ nie mam żadnego wywiadu gdzie wróg znajduje się.

Adixis
22-01-2011, 21:11
No widzicie jedno pomaga drugiemu. To że nie będzie szpiegów utrudni szukanie wolnostojących armii :)

Marat
22-01-2011, 21:12
Nikt nie złamał do tej pory zakazu otwierania bram ;)
No nic, ja rezygnuje z tej kampanii.

Garindor
23-01-2011, 15:42
Nie rezygnuj Marat nie powiedziałeś najważniejszego- buntownicze wioski są puste co sprawia że to nie ma sensu. Po prostu czekajmy, aż naprawią.

Marat
23-01-2011, 18:03
Chyba jednak dla wszystkich miast dodano garnizony, nawet dla rebelii ( choć w zapowiedzi było inaczej ). Dodano też wieże obserwacyjne.

Adixis
23-01-2011, 19:12
Z tego co zauważyłem to kilka miast wciąż nie ma garnizonów, na północy w galii oraz na południu przy miastach greckich, a forty chyba sami sobie umiemy, dodać tak jak w TA

Abu Yusuf
25-01-2011, 22:39
to dajcie linki do patchy, szukanie boli :D

28-01-2011, 14:29
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=414969